ფირპო: კუმანმა მითხრა, რომ გუნდს ვაბინძურებდი

ფირპო: კუმანმა მითხრა, რომ გუნდს ვაბინძურებდი

"ბარსელონას" ყოფილი ფეხბურთელი, ჟუნიორ ფირპო Sport-თან ინტერვიუში კატალონიაში გატარებულ დღეებს იხსენებს:

სადებიუტო მატჩი:

"დამწყების აპლუაში პირველივე მატჩში შეცდომები დავუშვი. მწვრთნელმა ერთი ტაიმის შემდეგ მოედნიდან გამიყვანა. ამგვარი რამ კი ნიშნავდა, რომ დიდი კრიტიკის ატანა მომიწევდა. მიუხედავად იმისა, რომ მესიჯებს და კომენტარებს არ ვკითხულობდი, მუქარა და ლანძღვა ჩემამდე მაინც აღწევდა."

რატომ არ დატოვა კლუბი პირველი სეზონის შემდეგ?

"ჩემი მეორე ვაჟი ფილტვების პრობლემით დაიბადა, ამიტომაც ბარსელონაში დარჩენის გადაწყვეტილება მივიღე. აქ სამედიცინო მომხსახურება უკეთესი იყო და არ მინდოდა, ამ რთული პერიოდის შემდეგ ქვეყანა შემეცვალა.

ფაქტობრივად, საავადმყოფოში ვიძინებდი, დილით სავარჯიშოდ მივდიოდი, შემდეგ ისევ საავადმყოფოში. ჩემს შვილს დღეში 3-ჯერ 5-10 წუთით ვნახულობდი".

რონალდ კუმანთან ურთიერთობა 

"კუმანმა დარჩენასთან დაკავშირებით პასუხი გამცა, თუმცა, ვგონებ, გულწრფელი არ ყოფილა: მან მითხრა, რომ გუნდს ვაბინძურებდი, ასე რომ, რამის გაკეთების მცდელობებიც კი შევწყვიტე".

საბოლოოდ, ფირპომ "ბარსელონა" დატოვა და 2021 წელს "ლიდს" შეუერთდა. 2021-22 წლების სეზონში პრემიერ ლიგაზე მან სასტარტო შემადგენლობიდან თამაში 19-ჯერ დაიწყო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #16 11 დეკემბერი 2023 22:57
    0
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: Messiah
    ამიტო არ უნდა მოიყვანო ლეგენდები კლუბში მწრთველებად. თუ ზიდანი არაა... სანამ ჩავის კუმანიზაცია მოხდა ჯობია შვიდობიანად დავიშალოთ და კლოპის მოყვანაზე ვიმუშAოთ

    ყველა ლეგენდა მწვრთნელი ვერ გახდება, თორემ პელეზე და მარადონაზე დიდი ლეგენდა ვინღაა.
    სხვათა შორის არგენტინის ნაკრების მწვრთნელი კარლოს ბილარდო რომლის ხელმძღვანელობითაც არგენტინამ 1986 წელს მეორედ მოიპოვა ჩემპიონობა პროფესიით ექიმი იყო.


    ლეგენდა მწრთვნელობა რად გინდა კარგი მწრთვნელიც არ არის
    --------------------

    ForçaBarça
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 8 დეკემბერი 2023 15:26
    0
    ციტატა: Messiah
    ამიტო არ უნდა მოიყვანო ლეგენდები კლუბში მწრთველებად. თუ ზიდანი არაა... სანამ ჩავის კუმანიზაცია მოხდა ჯობია შვიდობიანად დავიშალოთ და კლოპის მოყვანაზე ვიმუშAოთ

    ყველა ლეგენდა მწვრთნელი ვერ გახდება, თორემ პელეზე და მარადონაზე დიდი ლეგენდა ვინღაა.
    სხვათა შორის არგენტინის ნაკრების მწვრთნელი კარლოს ბილარდო რომლის ხელმძღვანელობითაც არგენტინამ 1986 წელს მეორედ მოიპოვა ჩემპიონობა პროფესიით ექიმი იყო.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 7 დეკემბერი 2023 14:11
    2
    "კუმანმა დარჩენასთან დაკავშირებით პასუხი გამცა, თუმცა, ვგონებ, გულწრფელი არ ყოფილა: მან მითხრა, რომ გუნდს ვაბინძურებდი.
    disappointed 19 ჭირი კუმანს ასე ვირულად გაგდების გამო მისთვის ურთულეს პერიოდში! ხოდა იგივე პანჩური მოხვდა თავადაც...
    ფანი [?]
    #13 7 დეკემბერი 2023 12:38
    3
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: rivaldo80
    ბრაიტონის ტრენერი რომ უნდათ იმ ხალხს მინდა გითხრათ ემერიმ დაიხია ნახევარი ინგლისი ეგეც ხომ არ მოვიყვანოთ 😂😂😂 მაკტომინეის დუბლი მაგრამ არავინ არ ილაპარაკებს მაგ ბიჭზე ვითომც არაფერი

    მეორე დუბლია კლუბში და ნაკრებში ხო საერთოდ.. ბელინგემი რო აკეთებს მაგას პერესი მთელ პრესას ფეხზე აყენებს ლამის ოქროს ბურთი მისცენ. ეგაა სხვაობა გაპიარებულ და ჩრდილში მყოფ ფეხბურთელებს შორის, პერესი დედას იხევს ისე აპიარებს თავის ხალხს, ბარსაში კიდე თავისი თამაშით ხდებოდნენ ცნობილები, რონალდოს ბექემს ზიდანს ზე პიარი ქონდათ და იმაზე უკეთესები ჩანდნენ ვიდრე იყვნენ, ხავის ინიესტას და თუნდაც ლეოს არავინ აპიარებდა ზედმეტად, თავისით მიაღწიეს ყველაფერს და არა პრესით. რეალის ყველა რწყილს ოქროს ბურთი აქვს, ბარსაში კიდე... მოდრიჩზე და ზიდანზე ნაკლები არ იყო ინი მარა ბარსას პრეზიდენტები არ დარბოდნენ ინის ოქროს ბურთის გასაჩარხად. ეხლა ბენზემა აქციეს რაღაცად, სუარესის ნახევარი არაა კარიერულად

    ხოო აქ ვიღაცეებს გონიათ ბელინგემს ვადარებ არა მე ფაქტზე ვსაუბრობ უბრალოდ თან საყრდენ ზონაში დგას ტიპი და იტანს და იტანს გადამწყვეტ გოლებს.

    რავი შტუდგარდიც და ლაიპციგიც იხნავს დედას მაგრამ არავის დაუწერია მგონი მაგათი მწვრთნელის მოყვანაზე😀 არც გირასის მოყვანაზე დაუწერია ვინმეს მთავარი გუნდის ფილოსოფია და თამაშის სტილია ასტონ ვილას ბრაიტონზე 5ჯერ მეტი ფინანსები, ისტორია და ფანები უმაგრებენ ზურგს ბრაიტონი კიდე ახლა შენდება ტიპები არსაიდან პოულობენ ფეხბურთელებს და ტოპ ვარსკვლავებად ხდიან აი სწორედ ამიტომ უნდა მოვიდეს დე ძერბი რომ ლა მასიის რესურსი გამოიყენოს მაგათ სამედიცინო შტაბზე ლაპარაკიც არ ღირს ან რავი სერიოზულად ადარებ ასტონ ვილას(კლუბს რომლის ახლამა სპორტულმა დირექტორმაც ბარსელონა დატოვა ასტონ ვილას გამო)და ბრაიტონს?

    ციტატა: walker599
    ისე ფრენკი და მაკრომინეი მაგარი საყრდენი ზონა იქნებოდა, იქნება დაითრიონ ეგ ბიჭი, თან გუნდს მაგარ აგრესიას შემატებდა, მეორე გავია ტიპი

    მოაშორეთ ბიჭო რა მაქტომინეი ფეხბურთელი მარტო გოლებით ჰო არ განისაზღვრება
    Culé [?]
    #12 7 დეკემბერი 2023 12:08
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: rivaldo80
    ბრაიტონის ტრენერი რომ უნდათ იმ ხალხს მინდა გითხრათ ემერიმ დაიხია ნახევარი ინგლისი ეგეც ხომ არ მოვიყვანოთ 😂😂😂 მაკტომინეის დუბლი მაგრამ არავინ არ ილაპარაკებს მაგ ბიჭზე ვითომც არაფერი

    მეორე დუბლია კლუბში და ნაკრებში ხო საერთოდ.. ბელინგემი რო აკეთებს მაგას პერესი მთელ პრესას ფეხზე აყენებს ლამის ოქროს ბურთი მისცენ. ეგაა სხვაობა გაპიარებულ და ჩრდილში მყოფ ფეხბურთელებს შორის, პერესი დედას იხევს ისე აპიარებს თავის ხალხს, ბარსაში კიდე თავისი თამაშით ხდებოდნენ ცნობილები, რონალდოს ბექემს ზიდანს ზე პიარი ქონდათ და იმაზე უკეთესები ჩანდნენ ვიდრე იყვნენ, ხავის ინიესტას და თუნდაც ლეოს არავინ აპიარებდა ზედმეტად, თავისით მიაღწიეს ყველაფერს და არა პრესით. რეალის ყველა რწყილს ოქროს ბურთი აქვს, ბარსაში კიდე... მოდრიჩზე და ზიდანზე ნაკლები არ იყო ინი მარა ბარსას პრეზიდენტები არ დარბოდნენ ინის ოქროს ბურთის გასაჩარხად. ეხლა ბენზემა აქციეს რაღაცად, სუარესის ნახევარი არაა კარიერულად

    ხოო აქ ვიღაცეებს გონიათ ბელინგემს ვადარებ არა მე ფაქტზე ვსაუბრობ უბრალოდ თან საყრდენ ზონაში დგას ტიპი და იტანს და იტანს გადამწყვეტ გოლებს.
    Culé [?]
    #11 7 დეკემბერი 2023 10:06
    1
    ამიტო არ უნდა მოიყვანო ლეგენდები კლუბში მწრთველებად. თუ ზიდანი არაა... სანამ ჩავის კუმანიზაცია მოხდა ჯობია შვიდობიანად დავიშალოთ და კლოპის მოყვანაზე ვიმუშAოთ
    --------------------

    ForçaBarça
    გულშემატკივარი [?]
    #10 7 დეკემბერი 2023 10:00
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: rivaldo80
    ბრაიტონის ტრენერი რომ უნდათ იმ ხალხს მინდა გითხრათ ემერიმ დაიხია ნახევარი ინგლისი ეგეც ხომ არ მოვიყვანოთ 😂😂😂 მაკტომინეის დუბლი მაგრამ არავინ არ ილაპარაკებს მაგ ბიჭზე ვითომც არაფერი

    მეორე დუბლია კლუბში და ნაკრებში ხო საერთოდ.. ბელინგემი რო აკეთებს მაგას პერესი მთელ პრესას ფეხზე აყენებს ლამის ოქროს ბურთი მისცენ. ეგაა სხვაობა გაპიარებულ და ჩრდილში მყოფ ფეხბურთელებს შორის, პერესი დედას იხევს ისე აპიარებს თავის ხალხს, ბარსაში კიდე თავისი თამაშით ხდებოდნენ ცნობილები, რონალდოს ბექემს ზიდანს ზე პიარი ქონდათ და იმაზე უკეთესები ჩანდნენ ვიდრე იყვნენ, ხავის ინიესტას და თუნდაც ლეოს არავინ აპიარებდა ზედმეტად, თავისით მიაღწიეს ყველაფერს და არა პრესით. რეალის ყველა რწყილს ოქროს ბურთი აქვს, ბარსაში კიდე... მოდრიჩზე და ზიდანზე ნაკლები არ იყო ინი მარა ბარსას პრეზიდენტები არ დარბოდნენ ინის ოქროს ბურთის გასაჩარხად. ეხლა ბენზემა აქციეს რაღაცად, სუარესის ნახევარი არაა კარიერულად

    მერე ემერი ცუდი მწვრთნელია? რითია ჩავიზე ნაკლები ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 7 დეკემბერი 2023 09:55
    0
    კუმანი ხო ჩამოსხმაა მარა არც ეს იყო ნაკლები
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #8 7 დეკემბერი 2023 09:46
    1
    ისე ფრენკი და მაკრომინეი მაგარი საყრდენი ზონა იქნებოდა, იქნება დაითრიონ ეგ ბიჭი, თან გუნდს მაგარ აგრესიას შემატებდა, მეორე გავია ტიპი
    [?]
    #7 7 დეკემბერი 2023 08:55
    5
    ციტატა: rivaldo80
    ბრაიტონის ტრენერი რომ უნდათ იმ ხალხს მინდა გითხრათ ემერიმ დაიხია ნახევარი ინგლისი ეგეც ხომ არ მოვიყვანოთ 😂😂😂 მაკტომინეის დუბლი მაგრამ არავინ არ ილაპარაკებს მაგ ბიჭზე ვითომც არაფერი

    მეორე დუბლია კლუბში და ნაკრებში ხო საერთოდ.. ბელინგემი რო აკეთებს მაგას პერესი მთელ პრესას ფეხზე აყენებს ლამის ოქროს ბურთი მისცენ. ეგაა სხვაობა გაპიარებულ და ჩრდილში მყოფ ფეხბურთელებს შორის, პერესი დედას იხევს ისე აპიარებს თავის ხალხს, ბარსაში კიდე თავისი თამაშით ხდებოდნენ ცნობილები, რონალდოს ბექემს ზიდანს ზე პიარი ქონდათ და იმაზე უკეთესები ჩანდნენ ვიდრე იყვნენ, ხავის ინიესტას და თუნდაც ლეოს არავინ აპიარებდა ზედმეტად, თავისით მიაღწიეს ყველაფერს და არა პრესით. რეალის ყველა რწყილს ოქროს ბურთი აქვს, ბარსაში კიდე... მოდრიჩზე და ზიდანზე ნაკლები არ იყო ინი მარა ბარსას პრეზიდენტები არ დარბოდნენ ინის ოქროს ბურთის გასაჩარხად. ეხლა ბენზემა აქციეს რაღაცად, სუარესის ნახევარი არაა კარიერულად
    ფანი [?]
    #6 7 დეკემბერი 2023 08:40
    2
    ამ კუმანმა ფეხბურთელებთან ურთიერთობა მაგრად იცის
    ნიდერლანდების გარდა არავის ევასება ტიპი
    Culé [?]
    #5 7 დეკემბერი 2023 01:59
    3
    ბრაიტონის ტრენერი რომ უნდათ იმ ხალხს მინდა გითხრათ ემერიმ დაიხია ნახევარი ინგლისი ეგეც ხომ არ მოვიყვანოთ 😂😂😂 მაკტომინეის დუბლი მაგრამ არავინ არ ილაპარაკებს მაგ ბიჭზე ვითომც არაფერი
    ფანი [?]
    #4 7 დეკემბერი 2023 00:39
    4
    ციტატა: nikusha
    ისე ცოდოა ბავშვის გამო რამდენი უტანჯია ჩვენ კიდე სულ ვასხავდით

    არადა არ ეგრე ცუდიც ჩემი აზრით იმ პერიოდში ალბას ჯობდა
    Culé [?]
    #3 7 დეკემბერი 2023 00:27
    7
    ისე ცოდოა ბავშვის გამო რამდენი უტანჯია ჩვენ კიდე სულ ვასხავდით
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #2 6 დეკემბერი 2023 23:53
    7
    კუმანი რა გაუთლელი ღლეა მართლა რაა🤢
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    [?]
    #1 6 დეკემბერი 2023 23:28
    6
    არადა მბაპეს კი მოუხნა გამზრდელი განმეორებითში