დეკუ: როკეს ლევანდოვსკი ჰყავს, რომლისგანაც ისწავლის

დეკუ: როკეს ლევანდოვსკი ჰყავს, რომლისგანაც ისწავლის

"ბარსელონას" სპორტულმა დირექტორმა, დეკუმ ვიტორ როკეს ტრანსფერზე ისაუბრა, რომელიც კატალონიურ კლუბს მალე შეუერთდება.

გავის ტრავმის შემდეგ, მე და ჩავიმ გადავწყვიტეთ, რომ ვიტორ როკე თავის ადგილზე დაგვერეგისტრირებინა. ეს თავდამსხმელი კიდევ ერთი მოთამაშე იქნება ჩვენს ჯგუფში და თამაშის შესაძლებლობა ექნება. ის გუნდს იანვრიდან დაეხმარება და კარგი ამბავი ის არის, რომ მას ლევანდოვსკი ჰყავს, რომლისგანაც ისწავლის.

 - თქვა დეკუმ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    [?]
    #11 5 დეკემბერი 2023 13:29
    1
    ხო ფატის და იამალს როგორც ასწავლა, ერთს ალიყური აადო მეორეს აგინა და ხელი არ ჩამოართვა. ამას კიდე როგორც კონკურენტს მსგრად ასწავლის კიი. ჯიგარია ძაან
    გულშემატკივარი [?]
    #10 5 დეკემბერი 2023 08:05
    0
    დეკუ შენს დედას შევე.ი აწი ლევანდოვსკის ვინმეს რამე ასწავლოს. ეს ძველი ფეხბურთელები მგონი მაგრად დაyლევდნენ ან კიდევ ძალით იyლევებენ თავს ნუთუ ვერ ატყობენ რომ ლევანდოვსკი დამთავრებულია

    ციტატა: Pedri 8
    დეკუ შენს დედას შევე.ი აწი ლევანდოვსკიმ ვინმეს რამე ასწავლოს. ეს ძველი ფეხბურთელები მგონი მაგრად დაyლევდნენ ან კიდევ ძალით იyლევებენ თავს ნუთუ ვერ ატყობენ რომ ლევანდოვსკი დამთავრებულია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 5 დეკემბერი 2023 03:44
    0
    ციტატა: azulgerana
    გვარდიოლას და ჰალანდს გუშინ ჩხუბი მოუვიდათ ერთმანეთში?

    7 მეტრიდან ცარიელ კარს, რომ ააცილებ, როცა შენში კატასტროფული თანხაა გადახდილი, რამეს გეტყვიან აბა რა იქნება. სხვისი არ ვიცი, მაგრამ ჩემთვის ის არის მორბენალი ცხენი.
    Culé [?]
    #8 5 დეკემბერი 2023 02:16
    1
    მალე მოვიდეს თორემ აუტანელია ლევანდოვსკის ყურება (სამწუხაროდ).
    გულშემატკივარი [?]
    #7 4 დეკემბერი 2023 22:13
    0
    ციტატა: azulgerana
    გვარდიოლას და ჰალანდს გუშინ ჩხუბი მოუვიდათ ერთმანეთში?

    smile smile ოჰ, ასე მალე დაიწყეს "კონცერტები"???::დდდ
    გვარდი მაგას არ იკადრებდა::დდდ
    ფანი [?]
    #6 4 დეკემბერი 2023 22:10
    0
    ციტატა: azulgerana
    გვარდიოლას და ჰალანდს გუშინ ჩხუბი მოუვიდათ ერთმანეთში?

    ? ერთდერთი ვისთამაც უნდა ეჩხუბათ მსაჯი იყო😂 და მაგათ ერთმანეთს დააყარეს?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 4 დეკემბერი 2023 20:11
    0
    გვარდიოლას და ჰალანდს გუშინ ჩხუბი მოუვიდათ ერთმანეთში?
    --------------------
    THUGS
    წევრი [?]
    #4 4 დეკემბერი 2023 18:45
    4
    ისე ფერანის და ლევანდოვსკის წასვლით, თუ გაიყიდებიან წლის ბოლოს არამგონია გაჭირდეს ალვარეზზე გაწევა + ფატიც ბრუნდება სკამისთვის და ალვარეზის მოსვლით ცენტრსაც, მარცხენა ფლანგსაც და მარჯვენა ფლანგსაც მოვაგვარებთ იმდენად კომპლექსურია.
    ფანი [?]
    #3 4 დეკემბერი 2023 16:53
    4
    როკე ჰამოდი გვიშველე წაათრიე ამ ლევანდოვსკის გვამი თორე გაგვაფარჩაკა
    Culé [?]
    #2 4 დეკემბერი 2023 16:50
    8
    ლევანდოვსკისგან აწი თეორიულად თუ ისწავლის რამეს კაცი თორე პრაქტიკულად საცოდაობა იყო მაგის თამაში.
    გუშინ პირველ ტაიმში ფეხბურთი მოვიგეთ და მეორეში ომი. ფიზიკურად არ ვიყავით მზად და ვერ გავძელითო ეგრეც არ იყო, რადგან მეხივით გვქონდა იმ ვაი დროშიც კონტრშეტევები, თუმცა 4 -1ზე რომ ხარ მეტოქის საჯარიმოში და ბურთს კარგავ აბსურდულ სიტუაციაში, მთლად მწვრთნელის ბრალი რომ არ არის ეგ ყველაფერი ფაქტზე ფაქტია და საკმაოდ დასაფაქირებელიიიც
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 4 დეკემბერი 2023 16:40
    13
    მე მგონი ლევანდოვსკიმ რაც იცოდა ისიც დაავიწყდა, პირიქით არ მოხდეს და როკემ არ ასწავლოს ამას კარში დარტყმა. გუშინ ამის ყურება საცოდაობა იყო.