ლამინ იამალი: ადრე თუ გვიან Golden Boy-ს მოვიგებ, გპირდებით

ლამინ იამალი: ადრე თუ გვიან Golden Boy-ს მოვიგებ, გპირდებით

"ბარსელონას" 16 წლის გარემარბი, ლამინ იამალი კატალონიურ კლუბში თამაშით თავს ბედნიერად გრძნობს.

ვისურვებდი, რომ Golden Boy მოვიგო. ადრე თუ გვიან ამას გავაკეთებ, გპირდებით. მესი ჩემი კუმირია, სხვა არასდროს მყოლია. მან ჩემში ენთუზიაზმი აღძრა. "ბარსელონა" ჩემი სახლია, მე ყოველთვის "ბარსას" ფანი ვიყავი, ეს ჩემი ერთადერთი გუნდია.

 - თქვა იამალმა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #8 5 დეკემბერი 2023 04:25
    0
    ჩემი აზრით მხოლოდ მწვრთვნელი არ არის მთავარი, გარემო საახლობლო ძაან ზემოქმედებს ადამიანის კარიერაზე! ზოდად მოროკოელები ძაან (ბლატნოი) ხალხია, იმედია ამას არ ყავს ეგეთი წრე რო თავში აუვარდე ჯერ არ მიღწეული წარმატება და თავის ნიჭს ბოლომდე გამოიყენწბს, სწორი მიდგომით როგორც ოჯახში, მეგობრებში კლუბში და ყველგან!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 5 დეკემბერი 2023 03:34
    0
    წარმატებები. ნიჭი აშკარად აქვს. ამას ისეთი მწვრთნელი ჭირდება ვინც დახვეწავს ამ ნიჭს, გააშალაშინებს. კლოპი ან გვარდის მსგავსი. მესი გენიოსი იყო თუმცა, რომ არა გვარდი ალბათ მთლად მასეთი არ იქნებოდა. დახვეწა, სხცა მხრიდან აჩვენა ფეხბურთი.
    Culé [?]
    #6 5 დეკემბერი 2023 02:13
    0
    მაგაზე ბევრს ნუ იფიქრებ ლამინ! გუნდურ ტიტილებზე იყავი დაგეშილი.
    ფანი [?]
    #5 4 დეკემბერი 2023 19:51
    1
    გოლდენ ბოის დედასშვეცით ყველას ერთ ადგილას კიდია ეგ ჯილდო ყველას ერთ ადგილას კიდია🙂 ოქროს ბურთი მაინც გეთქვა ინდივიდუალური ტიტულები ამ ადაკიდანვე ფეხებზე უნდა გეკიდოს და შენ თავზე მუშაობა უნდა დაიწყო და სუკ არ მადარდეს მე პირადად რამდენი გოლდენ ბოის მოიგებ არ ქონდა აქამდე ბელინგემს მარა ვისზე ნაკლები იყო არ აქვს მუსიალას მარა ვისზე ნაკლებია მთავარია ლამაზად ითამაშო და ხემბელეს გზას არ დასდგე და ინდივიდუალური ჯილოდოები თავისთ მოვა მარა ეგ ჯილდოები სულ ერთ ადგილას უნდა დაიკიდო ინდივიდუალურ ჯილდოს ვინც გაყვა ნოლოს კი ვნახეთ რაც მოუვიდა საბოლოოდ
    წევრი [?]
    #4 4 დეკემბერი 2023 18:48
    2
    ძალიან დიდი ნიჭი აქვს ამ ბიჭს და ეს მხოლოდ სიტყვები არაა, ყველა ბურთთან შეხებისას იგრძნობა რამდენად ხედავს და გრძნობს თამაშს და ტემპს, თანაც 16 წლის ასაკში.
    ფანი [?]
    #3 4 დეკემბერი 2023 17:37
    2
    Gavkari golden boys jildoss,shen tamashze koncertrirdi da titulebi da jildoebi misit mova...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 4 დეკემბერი 2023 16:55
    3
    დაიკიდე ეგ საბავშვო ტიტული მთავარია ბარსაში ყარო გოლები მესივით, შენი კუმირივით და დანარჩენი თავისით მოვა ისევე როგორც ოქროს ბურთი.
    წევრი [?]
    #1 4 დეკემბერი 2023 16:20
    8
    Lamine Yamal: “I am in one of the biggest clubs in the world but this is also my second home. Or rather, my first home because I've been here in La Masia since I was 7 years old and for several seasons, I slept here in the boarding school. I've always trained on these fields.”

    რამხელა სიყვარული დევს ამ სიტყვებში ❤️ გვიყვარხარ ბავშვი და საკუთარ თავზე მუშაობა განაგრძე რაც არ უნდა მოხდეს და შენი ნიჭით გაქვს იმის საშუალება, რომ დიდი ფეხბურთელი გახდე ❤️ სიტის რომ უარი უთხრა მაშინ მივხვდი რომ ბარსა იყო ამ ბავშვისთვის ყველაფერი ♥️