ბარსელონამ ატლეტიკო ჟოაუ ფელიშის გოლით დაამარცხა

ბარსელონამ ატლეტიკო ჟოაუ ფელიშის გოლით დაამარცხა

"ბარსელონამ" ლა ლიგის მე-15 ტურში მადრიდის "ატლეტიკო" 1-0 დაამარცხა.

28-ე წუთზე რაფინიას პასით ჟოაუ ფელიში იან ობლაკთან პირისპირ გავიდა, სლოვენიელს თავზე გადაუგდო და "ბარსა" წინ გაიყვანა. ჩავის გუნდი თითქმის მთელი მატჩის განმავლობაში მეტოქეზე უკეთესი იყო და შეხვედრა ლოგიკურ დასასრულამდე მივიდა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 5 დეკემბერი 2023 02:05
    0
    რიკელმე ბევრს რო ტლიკინებდა ახლა რა აზრზეა ნეტავ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 4 დეკემბერი 2023 17:30
    0
    ის ატლეტიკოს ფეხბურთელი სად არის, 2-0 მოვიგებთო რო ამბობდა, იმედია ცოტათი მაინც დაიმოკლებს ენას, მესის წასვლის შემდეგ რო დაიგრძელეს ბევრმა ტყისმჭრელმა.
    Culé [?]
    #11 4 დეკემბერი 2023 10:31
    0
    ციტატა: iniesta73
    ლევანდოვსკიმ სად არ მისცა პასი მაგ ჩათლახმა არადა ასპროცნეტიანი გოლი იქნებოდა.

    იმ მომენტში ხო უაზროდ რომ დაარტყა არც გაუხედია გვერძე მაგ მომენტზე მომეშალა ნერვები თვითონ იგივე გააკეთა რაც იამალიმ რომ დაუწყო პარჭყვა ხელების მერე კაი ის ბავშია მაგრამ ამხელა კაცი რომ მაგას აკეთებ და მერე ფრითენზია გაქვს მაგაზე ცოტა ტეხავს
    წევრი [?]
    #10 4 დეკემბერი 2023 09:11
    2
    ლევანდოვსკიმ სად არ მისცა პასი მაგ ჩათლახმა არადა ასპროცნეტიანი გოლი იქნებოდა.
    წევრი [?]
    #9 4 დეკემბერი 2023 02:45
    8
    ძალიან კარგი გოლი გაიტანა ფელიშმა, ყველა ვხვდებით რამხელა ტალანტის მფლობელია და თუ გააგრძელა ასე უნდა გამოვისყიდოთ. პედრი უნდა მოცოცხლდეს ცოტა, თორე ბელინგემთან კიარა ძაან ბევრთან ვეღარ შევა კონკურენციაში. კანსელუ დონეა, კუნდე მარჯვენა მცველად უფრო კარგია ვიდრე ცენტრში და კრისტენსენი რო ინიგოზე კარგია დღესაც გამოჩნდა. ლევანდოვსკიზე კიდევ ვიტყვი რო სეზონის ბოლოს ფერანთან ერთად უნდა გაუშვან სანამ რამე ფასი აქვს ორივეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 4 დეკემბერი 2023 02:30
    2
    სასაცილო ისაა, რომ ამ ნაჯახებს ყვითლებით ვაჯობეთ, 6-4 ჩავის ჩათვლით.
    ფანი [?]
    #7 4 დეკემბერი 2023 02:22
    0
    პედრის რაფინიაზე ნაკლები რა პონტში იიი სხვა თამაშს უყურებენ 🤦

    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 4 დეკემბერი 2023 02:19
    9
    ლევანას დავარქვათ მატჩის იმედგაცრუება.
    რა კარგად დაიწყო და მუნდიალის მერე ნახევარი კაცი დაგვიბრუნდა.
    ფანი [?]
    #5 4 დეკემბერი 2023 02:19
    9
    კარგ დროს ვიხოდებით ეხლა ხურდება სეზონი🙃
    Culé [?]
    #4 4 დეკემბერი 2023 02:18
    17
    რიკელმე შენს დედას შე. სცა. მორატამ და გრიზმანმა
    გულშემატკივარი [?]
    #3 4 დეკემბერი 2023 02:18
    13
    გონდოგანზე ნაკლები არც კანსელომ ითამაშა. მაგარი იგრა ქონდა დღესაც. ძაან გვჭირდება კანსელოც და ფელიშიც.
    წევრი [?]
    #2 4 დეკემბერი 2023 02:18
    11
    ლევანდოვსკის 6.0 კი არა -10 უნდა ეწეროს! 10 კაცით ვიყავით დღეს მოედანზე ჩვენ და მალე გადასვან ეს კაცი სკამზე თორემ უკვე ისეთებს აკეთებს ატანა აღარ მაქვს აი მინიმუმ 2-3 გოლს გაიტანდა დღეს ამის ადგილას საშუალო დონის ფორვარდიც კი და მაღალი დონის კიდე მინიმუმ 5 ს
    ფანი [?]