ჩავის კომენტარი პორტუსთან მატჩის შემდეგ

ჩავის კომენტარი პორტუსთან მატჩის შემდეგ

“ბარსელონას” მთავარმა მწვრთნელმა, ჩავი ერნანდესმა “პორტუს” დამარცხებისა და ჩემპიონთა ლიგის მერვედფინალურ ეტაპზე გასვლის შემდეგ ჟურნალისტებთან ისაუბრა. 

“გოლის გაშვების შემდეგ სავალალო მდგომარეობაში ჩავვარდით, თუმცა ბევრ მომენტში მონდომება გამოვიჩინეთ და მეორე ტაიმში მოედანზე უკეთესად გამოვედით.

ინიაკი პენიას პერფორმანსს ექსტრაორდინალურს ვუწოდებდი. მან საოცარი მახასიათებლები გამოავლინა.

ევროპა ლიგაზე 2 წლიანი ყოფნის შემდეგ, ეს გამარჯვება უმნიშვნელოვანესი იყო.

გასაუმჯობესებელი ბევრი ასპექტი გვაქვს, თუმცა ყველაფერს თავმდაბლობით უნდა მივუდგეთ. მოედანზე ბოლომდე დავიხარჯეთ, თუმცა ჩვენ წინ ასევე ძლიერი გუნდი იდგა. 

ფეხბურთელებს ვუთხარი, რომ უფრო მეტად უნდა გავრისკოთ და ბურთი ამოვიტანოთ. კანსელუ თავისუფალი აგენტი იყო და ვიპოვეთ, ბალდეს როლიც უმნიშვნელოვანესი იქნება. 

ასევე, უნდა შევეცადოთ, რომ ლევანსოვსკისთვის მეტი მომენტი შევქმნათ“, აცხადებს ჩავი.

“ბლაუგრანას” მომდევნო მატჩის გამართვა “ატლეტიკოს” წინააღმდეგ მოუწევს. მატჩი 3 დეკემბერს გაიმართება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 30 ნოემბერი 2023 07:40
    0
    ციტატა: Barca8
    ფორვარდი რომელიც ვერ გარბის ბურთს ვერ იჩერებს და მაგის დრიბლინგი ხო ცალკე საოცრებაა მაგის უსახური თამაში აღარ მთავდება როცა გააქვს ეგ გოლიც იქაც ისეთი ცუდი თამაშები აქვს უბრალოდ გოლით გადაგარავს ხოლმე ჩვენ გვჭირდება სწრაფი ფორვარდი გოლებზე დაგეშილი კაცის მოტყუებაც რო შეუძლია და არა მარტო რო ჩაუწოდო თავზე დაასვა და 10 ში 3 შეაგდოს თავისი გოლების რაოდენობითაც ლალგიაში 8 გოლი აქვს მაგრამ ბარსაში ყველაზე სუსტი დღეისთვი მე ლევანდოვსკი მგონია ძირითადის ფეხბურთელებიდან სხვებიც არ დაფრინავენ მაგრამ ეგ კაი ხანია რაც ეგრე თამაშობს სუარესი როგორ გაუშვა იმ კუმანმა ტიპი კიდე ითამაშებდა მარცხენა მარჯვენა შორიდან გოლი ახლოდან კაცის მოტყუება გინდა პასი გინდა ყველაგერს აკეთებდა და ამასთუ არ დაუღეჭე და მიეცი გოლს ვერ გაიტანს

    ლევანდოვსკი ძე დიდი yლე ფეხბურთელი დღეს ბარსაში არავინაა. ხოლო ამ yლე ჩავის მაგისი ოჯახის ყველა წევრს რომ შევე.ი მგონი ეშინია ლევანდოვსკის და იმიტომ არ ცვლის. ვალეკანოსთან ყველა ბურთი დაკარგა ამ შირმა მაინც არ გამოცვალა ფელიქსი გაიყვანა. ფელიქსი ადგილას დედის მუ.ელს ამუტრიალებდი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 29 ნოემბერი 2023 21:43
    1
    ყველაზე ძალიან მაინტერესებს როგორ მოახერხა ჩავიმ ბიჭების ამოქოქვა? უყვირა არ მოიგებთ და ყველას გაგყრითო თუ, დაუჩოქა მიშველეთ ბიჭებო თუ ვერ მოიგებთ გამაგდებენო?
    Culé [?]
    #9 29 ნოემბერი 2023 13:51
    3
    აი ვინც ალვარესი დაიწუნა , მე რომ პრეზიდენტი ვიყო , ბარსელონას კი არა , ფეხბურთს საერთოდ ჩამოვაშორებდი და საფეხბურთო მენეჯმენტის და სკაუტინგის შეცდომების ათეულში შევიყვანდი მაგ შემთხვევას . სწორედ მასეთი მოძრავი 9 ნომერი გვჭირდება , რომელიც სიღმიდანაც თამაშობს და ვინგერადაც შეუძლია დადგეს . დავიჯერო ესეთი ძნელი იყო მაგის დანახვა თავის დროზე . ბოლო-ბოლო რივერის ბომბარდირი იყო , გრანადასი ხომ არაა ?
    ფანი [?]
    #8 29 ნოემბერი 2023 13:42
    3
    1.კანსელუზე ისე ნუ ლაპარაკობ თითქოს ურუგვაის მე2 ლიგაში იპოვე ეგ თვითონ კანსელუს შეურაცხყოფა
    2. თამაში პირადად კანსელუმ და პენიამ მოიგეს რომელიც 14/15 წლის სეზონის ვაიბებს აჩვენებს ლიგაზე
    3.ლევანდოვსკის ერთი შეხებით დარტყმა შეახსენეთ
    4. ეცადე რომ 1/8 ფინალში არ შევრცხვეთ სხვა შემთხვევაში ავიტან შენს მწვრთნელობა კიდე 6 თვით და აი მერე უკვე უტიტულოდ რომ დაამთავრებ სეზონს იმედია გაგაჯმევინებენ
    5.ატლეტიკოსთან და ჟირონასთან ასეთი თამაშით შორს ვერ წავალთ კანსელუს თუ ტრამვა აქვს ცუდად გვაქ საქმე
    ფანი [?]
    #7 29 ნოემბერი 2023 13:27
    2
    ლევანდოვსკი, ფერან ტორესი შესაცვლელია ორივე, მაგრამ როკეს იმედზე რომ ვართ გაამართლებს? ჩვეულებრივი ფეხბურთელი ჩანს დეპაის მაგონებს უფრო, ვიდრე ბრაზილიელ რონალდოს , ლაპორტამ რომ მოროშა. მწვრთნელსაც შევცვლიდი მაგრამ ლაპორტას ეტყობა ჯერ არ არიან მზად დიდი ცვლილებებისთვის.
    წევრი [?]
    #6 29 ნოემბერი 2023 10:51
    7
    ფორვარდი რომელიც ვერ გარბის ბურთს ვერ იჩერებს და მაგის დრიბლინგი ხო ცალკე საოცრებაა მაგის უსახური თამაში აღარ მთავდება როცა გააქვს ეგ გოლიც იქაც ისეთი ცუდი თამაშები აქვს უბრალოდ გოლით გადაგარავს ხოლმე ჩვენ გვჭირდება სწრაფი ფორვარდი გოლებზე დაგეშილი კაცის მოტყუებაც რო შეუძლია და არა მარტო რო ჩაუწოდო თავზე დაასვა და 10 ში 3 შეაგდოს თავისი გოლების რაოდენობითაც ლალგიაში 8 გოლი აქვს მაგრამ ბარსაში ყველაზე სუსტი დღეისთვი მე ლევანდოვსკი მგონია ძირითადის ფეხბურთელებიდან სხვებიც არ დაფრინავენ მაგრამ ეგ კაი ხანია რაც ეგრე თამაშობს სუარესი როგორ გაუშვა იმ კუმანმა ტიპი კიდე ითამაშებდა მარცხენა მარჯვენა შორიდან გოლი ახლოდან კაცის მოტყუება გინდა პასი გინდა ყველაგერს აკეთებდა და ამასთუ არ დაუღეჭე და მიეცი გოლს ვერ გაიტანს
    Culé [?]
    #5 29 ნოემბერი 2023 10:28
    4
    ლევანდოვსკი დაბერდა!!!
    წევრი [?]
    #4 29 ნოემბერი 2023 10:18
    3
    როკე მალე უნდა მოვიდეს თორე ლევანდოვსკი უკვე დაბერდა …
    ფანი [?]
    #3 29 ნოემბერი 2023 09:48
    9
    დე იონგი ისევ ისეთივე ელეგანტურია, როგორიც ტრამვის მიღებამდე იყო, საოცრებაა ტიპი.
    წევრი [?]
    #2 29 ნოემბერი 2023 09:12
    6
    გუნდში მესი კიარგყავს დაღეჭილი პასები რო უკეთოს ლევანდოვსკის. კიფევ ერთი ჩავარდნილი ტრანსფერია რობერტა.ამ ასაკის ფეხბურთელის ყიდვა ყოველთვის რისკებთან არის დაკავშირებული.აბსოლიტურ გაუგებრობაშია თვითონაც, ისე თამაშობს თითქოს პირველად გამოიყანეს დიდ კოედანზე. ცოტახანი სკამზე რო დასვავს არ იქნრბა ცუდი ვარიანტი.
    Culé [?]
    #1 29 ნოემბერი 2023 08:50
    8
    ლევანდოვსკის მოედნიდან გაყვანის ნუ გეშინია ჩავი. ხომ ხედავ, რომ ბურთს ვერ აჩერებს და პასს ვერ აკეთებს ელემენტარულს. ასეთ დროს უნდა გაიყვანო, როცა ხელს უშლის სხვებს. ჩემი ჭკუის დარიგება არ გჭირდება წესით და მიხვდი შენით როგორმე.