იოზუა კიმიხი ზაფხულში ბარსაში გადასასვლელად მზადაა | Diario AS

იოზუა კიმიხი ზაფხულში ბარსაში გადასასვლელად მზადაა | Diario AS

"ბარსელონა" მიუნხენის "ბაიერნის" ნახევარმცველის, იოზუა კიმიხის ტრანსფერზე მუშაობს.

როგორც Diario AS-ის ჟურნალისტი, მანუ საინსი იტყობინება, ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე 28 წლის გერმანელი ფეხბურთელის გაფორმება კატალონიური კლუბისთვის პრიორიტეტული იქნება. წყაროს ინფორმაციით, "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" მთავარი მწვრთნელი, ჩავი ერნანდესი კიმიხს უკვე ესაუბრა და ის "ბარსაში" გადასასვლელად მზადაა.

კიმიხის ამჟამინდელი კონტრაქტი "რეკორდმაისტერთან" 2025 წლამდეა გათვლილი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 29 ნოემბერი 2023 23:07
    0
    ამაშიც 50-60 მილიონს მაინც მოითხოვს ბაიერნი. როგორ შეეწყობა გუნდს კიდევ მეორე საკითხი. გვაქვს ამდენის საშუალება?
    Culé [?]
    #14 28 ნოემბერი 2023 20:21
    1
    ციტატა: Rick Sanchez
    გადმოვა და ნახევარ დონეს ვერ დადებს რასაც ბაიერნში. ყველა ახალწვეულს ეგ ემართება და დაემართება სანამ მწვრთნელი ასე გააგრძელებს მუშაობას.


    ისეთი მწრთვნელები გვყავს ბოლო წლებია ვინ უნდა დადოს დონე ამათთან ? :დ
    --------------------

    ForçaBarça
    Culé [?]
    #13 28 ნოემბერი 2023 17:07
    2
    გადმოვა და ნახევარ დონეს ვერ დადებს რასაც ბაიერნში. ყველა ახალწვეულს ეგ ემართება და დაემართება სანამ მწვრთნელი ასე გააგრძელებს მუშაობას.
    ფანი [?]
    #12 28 ნოემბერი 2023 12:12
    5
    აზრი, მგონია რომ ბარსაში რეგრესი დაეწყება, რადგან ყველას რეგრესი აქვს. ხავი ელაპარაკაო. ისევ ხავის მწვრთნელობის მცდელობებს უნდა ვუყუროთ ისევ... ნორმალური მწვრთნელი ძნელია რომ მოიყვანონ ვინც გამართულ და შემტევ თამაშს ათამაშებს და მინიმუმ 3 გოლს მაინც გავიტანთ ხოლმე..
    ფანი [?]
    #11 28 ნოემბერი 2023 11:48
    2
    ციტატა: GURCHO99
    ანუ რა მაინტერესებს იცით ყველამ ხაზი რატო გადაუსვა ბარსას ლალიგაში ერთმა ისიც დაწერა ვსო ექვსეულიდან ვვარდებითო არადა რეალურად 4 ქულაა ჩამორჩენა ხალხო 4 ქულა ისიც რაიოსთან დავკარგეთ ქულები რომელთანაც სულ ვკარგავთ, სიტის წინა წელს ისეთი ცუდი პირველი ნახევარი ქონდა რომ არსენალთან 12 ქულა ქონდა ჩამორჩენა და ეგ აღმოფხვრეს, რეალს აწი დაეწყება წაგებების პერიოდი ყოველ წელს აქვთ ანჩელოტის ხელში და მოგებაზეც გავიწევთ. ერთი მატჩის გამო ისეთები დაწერეს თითქოს 20 ქულაა უკვე ჩამორჩენა.

    ატლეტიკო,ჟირონა,ვალენსია ესაა ბარსას შემდეგი თამაშები რომლიდანაც მარტო ვალენსიას მოუგებენ მაქსიმუმ ესაა საქმე როცა რაიოს და ალავესს ძლივს ართმევ ქულებს რაზე უნდა ილაპარაკო საერთოდ ატლეტიკო და ჟირონა ბურთს თავზე გადაგვახევენ საერთოდ ამ 2 კვირაში შეიძლება საერთოდ ჩამოვშორდეთ ყველა ტურნირს ან სიტის ბარსას რანაირად ადარებ😀 ეგ ჩავარდნა გავრდიოლას გათვლილი წონდა რომ თებრვლეიდან უკვე გუნდი დაიწყებდა მოგებებს და ჩავი იმას ვერ ხვდება რომელ თავდამსხმელს რომელი მცველი დაუყენოს და შენი აზრით მაგას გათვლიდა?😀 მწვრთნელი რომელიც თუ აგებს პანიკურად აწოდებიებს გუნდს საჯარიმოში
    გულშემატკივარი [?]
    #10 28 ნოემბერი 2023 02:51
    1
    ანუ რა მაინტერესებს იცით ყველამ ხაზი რატო გადაუსვა ბარსას ლალიგაში ერთმა ისიც დაწერა ვსო ექვსეულიდან ვვარდებითო არადა რეალურად 4 ქულაა ჩამორჩენა ხალხო 4 ქულა ისიც რაიოსთან დავკარგეთ ქულები რომელთანაც სულ ვკარგავთ, სიტის წინა წელს ისეთი ცუდი პირველი ნახევარი ქონდა რომ არსენალთან 12 ქულა ქონდა ჩამორჩენა და ეგ აღმოფხვრეს, რეალს აწი დაეწყება წაგებების პერიოდი ყოველ წელს აქვთ ანჩელოტის ხელში და მოგებაზეც გავიწევთ. ერთი მატჩის გამო ისეთები დაწერეს თითქოს 20 ქულაა უკვე ჩამორჩენა.
    Culé [?]
    #9 28 ნოემბერი 2023 02:34
    4
    კიმიხი თუ მოყავთ ფლიკიც მოაყოლოს ლაპორტამ 😌 გუნდო და შტეგენი აქ დახვდებიან, დარვიხ ამოწევენ და მთლად უცხო გარემოში არ მოუწევს მუშაობა 😊
    Culé [?]
    #8 28 ნოემბერი 2023 01:12
    11
    ბუნდესლიგაში თამაში აღარ უნდა და გასაგებია, თორემ გერმანელი ასეთ ბარსაში ბაიერნიდან რატომ უნდა მოდიოდეს. კაი ფასს მოგვთხოვენ მაინც, 60 მილიონს ალბათ მიუხედავად იმისა რომ 1 წელი დარჩა კონტრაქტში. ოღონდ ეს სასტავი წესიერ მწვრთნელს უნდა ჩააბარო, თორემ ხავის ხელში რა აზრი აქვს.
    ფანი [?]
    #7 28 ნოემბერი 2023 00:27
    1
    კიმიხი კი არა ფლორიანს მიაწვნენ
    წევრი [?]
    #6 28 ნოემბერი 2023 00:13
    3
    რავიცი ეს თუ სიმართლეა და მართლა გადმოვა კამფეეტ
    ფანი [?]
    #5 28 ნოემბერი 2023 00:11
    2
    ციტატა: rivaldo80
    ლევანაზე კუნდეზე გუნდოგანზე კანსელოზეც იძახდა ბევრი ზღაპარიაო მაგრამ ლაპო რაის ლაპოა 👌😂

    ეგ ალემანის გაჩალიჩბული უფრო იყო დეკუ როგორ მოახერხებს ბაიერნის დაკერვას ეგ სხვა თემაა უკვე
    Culé [?]
    #4 28 ნოემბერი 2023 00:02
    3
    ლევანაზე კუნდეზე გუნდოგანზე კანსელოზეც იძახდა ბევრი ზღაპარიაო მაგრამ ლაპო რაის ლაპოა 👌😂
    Culé [?]
    #3 27 ნოემბერი 2023 23:55
    2
    ოცნება კაცი ♥️
    წევრი [?]
    #2 27 ნოემბერი 2023 23:40
    5
    ტერ-შტეგენი
    კანსელუ-არაუხო-კუნდე-ბალდე
    დე იონგი-კიმიხი-პედრი
    იამალი-როკე-ფელიში

    შედარებით სოლიდურია, თუ იამალი და როკე მოიხოდებიან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 27 ნოემბერი 2023 23:26
    9
    ზღაპარი მარა ეს და ფრენკიი იიიფფფფ
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid