სერჟი რობერტო გუნდთან ერთად ვარჯიშს დაუბრუნდა

სერჟი რობერტო გუნდთან ერთად ვარჯიშს დაუბრუნდა

დღეს დილით "ბარსელონამ" "სიუტატ ესპორტივაზე", "რაიო ვალიეკანოსთან" მატჩის (1-1) შემდეგ აღდგენითი ვარჯიში ჩაატარა.

კატალონიელები ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის მე-5 ტურის მატჩისთვის ემზადებიან, რომელსაც "პორტუს" წინააღმდეგ ჩაატარებენ. ამ შეხვედრაში წარმატების მიღწევა "ლურჯ-ბროწეულისფერთათვის" უმნიშვნელოვანესია, რადგანაც H ჯგუფში ორივე კლუბს 9 ქულა აქვს მოგროვებული და პირველი ადგილისთვის პორტუგალიელებიც იბრძოლებენ.

სავარჯიშო სესია კარგი ამბით დაიწყო. "ბარსელონას" კაპიტანი, სერჟი რობერტო ტრავმის შემდეგ გუნდთან ერთად ვარჯიშს დაუბრუნდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #25 27 ნოემბერი 2023 14:49
    0
    ციტატა: PUIOL5
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: shota333
    ისე ნიუკასლის მწვრთნელზე რას იტყით? ჩქარ და შემტევ ფეხბურთს ათამაშებს

    ძალიან ბევრი ვარიანტია ვინც ჩქარ და ლაღ ფეხბურთს თამაშობს და სეზონსი ბოლოს უეჭველი უნდა მოიყვანონ რომელიმე მანამდე კი მარკესმა უნდა ჩაიაბროს გუნდი სეოზნის ბოლომდე ჩავის სასწარაფოდ უნდა აახვევინონ სოსიედადისთვის ახლა მწვრთნელის წართმევა დიდი სიბოროტეა და დიდი ალბათობით არც წამოვა სეზონის ბოლომდე ბასკია და სეზონს ბოლომდე ჩაამთავრებს

    ინგლისში რომ ჩქარ და ლაღ ფეხბურთს უბერავენ ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ლალიგაშიც იგივე იქნება, აქ ხომ გუნდების 90 პროცენტი დაცვით და ავტობუსა სტილს აწვებიან, პრემიერლიგა კიდე რამოდენიმეს გამოკლებით ყველა შემტევს უბერავს და იმიტომაცაა ყველაზე საინტერესო და ყურებადი ჩემპიონატი, ბარსა რომარა გავკარი ლალიგას

    ყველაზე საინტერესო და სანახაობრივი ამჟამად ბუნდესლიგაა ყოველ თამაშში მინიმუმ 3 გოლი გადის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 27 ნოემბერი 2023 13:44
    0
    კარგია სერჟის დაბრუნება;
    ფლანგის მცველობისა რა გითხრათ, მაგრამ უნივერსალია და ამპლუით ნახევარმცველი იყო დიდი ხანი;
    დაცვაში თამაშით დაცვითი ფუნქციები გაიუმჯობესა ასე თუ ისე; რომეუზე უკეთ ალბათ გაართმევდა თავს საყრდენობას; თანაც არაა უჭკუო ფეხბურთელი
    წევრი [?]
    #23 27 ნოემბერი 2023 13:14
    0
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: shota333
    ისე ნიუკასლის მწვრთნელზე რას იტყით? ჩქარ და შემტევ ფეხბურთს ათამაშებს

    ძალიან ბევრი ვარიანტია ვინც ჩქარ და ლაღ ფეხბურთს თამაშობს და სეზონსი ბოლოს უეჭველი უნდა მოიყვანონ რომელიმე მანამდე კი მარკესმა უნდა ჩაიაბროს გუნდი სეოზნის ბოლომდე ჩავის სასწარაფოდ უნდა აახვევინონ სოსიედადისთვის ახლა მწვრთნელის წართმევა დიდი სიბოროტეა და დიდი ალბათობით არც წამოვა სეზონის ბოლომდე ბასკია და სეზონს ბოლომდე ჩაამთავრებს

    ინგლისში რომ ჩქარ და ლაღ ფეხბურთს უბერავენ ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ლალიგაშიც იგივე იქნება, აქ ხომ გუნდების 90 პროცენტი დაცვით და ავტობუსა სტილს აწვებიან, პრემიერლიგა კიდე რამოდენიმეს გამოკლებით ყველა შემტევს უბერავს და იმიტომაცაა ყველაზე საინტერესო და ყურებადი ჩემპიონატი, ბარსა რომარა გავკარი ლალიგას
    წევრი [?]
    #22 27 ნოემბერი 2023 11:25
    1
    wink wink ოჰ, კაპიტნების "ნაჩალნიკი" დაგვიბრუნდა, რაღა გვიჭირს..
    ფანი [?]
    #21 27 ნოემბერი 2023 09:39
    0
    ციტატა: shota333
    ისე ნიუკასლის მწვრთნელზე რას იტყით? ჩქარ და შემტევ ფეხბურთს ათამაშებს

    ძალიან ბევრი ვარიანტია ვინც ჩქარ და ლაღ ფეხბურთს თამაშობს და სეზონსი ბოლოს უეჭველი უნდა მოიყვანონ რომელიმე მანამდე კი მარკესმა უნდა ჩაიაბროს გუნდი სეოზნის ბოლომდე ჩავის სასწარაფოდ უნდა აახვევინონ სოსიედადისთვის ახლა მწვრთნელის წართმევა დიდი სიბოროტეა და დიდი ალბათობით არც წამოვა სეზონის ბოლომდე ბასკია და სეზონს ბოლომდე ჩაამთავრებს
    [?]
    #20 27 ნოემბერი 2023 09:05
    6
    ციტატა: GURCHO99
    რამდენიც გინდათ ლანძღეთ ჩავი მაგრამ ჩვენი ყველა შემტევი რომ შეკრიბო როდრიგოს ნახევარიც არ იქნება ვინიციუსზე რომ არაფერი ვთქვათ

    ვინიციუს, კვარას, როდრიგოს, მბაპეს, საკას და ასე შემდეგ (ნორმალური ვინგერი ვინც არის) 2-3 კაცი იყვანს სულ და ამხელა სივრცეები მაგიტო რჩებათ და ჩვენ როცა ვთამაშობთ და მოწინააღმდეგეები რომ უყურებენ რაფინიას და ფერანს ეცინებათ და 2-3 კაცი კიარა ზოგჯერ ერთიც არ იყვანს, ლევანდოვსკის რაც შეეხება ოდნავი პრესინგიც არ სჭირდება ტიპი ბურთს ვერ აჩერებ. ამ გუნდში გვარდიოლაც და კლოპიც ვერ იზამენ ვერაფერს. ჩავის მარტო გავაკრიტიკებ იმაში რომ ფერანის და რაფინიას ან 35 წწლის ლევანდოვსკის მოყვანას დათანხმდა მაგისგამოა მარტო გასაგდები

    35 წლის ლევა რო 0 ია, ჩავის ბრალია, ჟირუ 37 წლის ასაკში, ჟეკო 37 წლის ასაკში ფრინავენ, არც ერთ შენ მიერ ჩამოთვლილ ფეხბურთელს ფელიქსი არაფრით ჩამოუარდება მარა უაზრო ტაქტიკის და ხავის უნიათობის გამო 0 ია ეგეც, 2 გოლდენ ბოი გვყავს (გვყავდა), ნაკრებში რო ფრინავდნენ ენრიკესთან, აქ კიდე ჩაკუკულები დადიან, ილქაი შარშან სრ იყო ბებერი? ფორმაში არაა არც ერთი, ტაქტიკა 0, არავინ იცის რა უნდა გააკეთოს მოედანზე. ხავია მაგ ყველაფრის სათავე. თორე არც ალონსოს ყავს კვარა როდრიგო და ვინისიუსი, მარა დაფრინავს გუნდი.
    Culé [?]
    #19 27 ნოემბერი 2023 08:32
    1
    კაპიტნის სულისკვეთება და ლიდერული თვისებები გვაკლდა სწორედ🔥🔥
    წევრი [?]
    #18 27 ნოემბერი 2023 00:49
    0
    ციტატა: Mess cue un club1889
    ადმინმა ან რომელიმე წესებში გარკვეულმა ადამიანმა განმანთლეთ.
    შახტარის და ბარსელონას თანაბარი ქულების შემთხვევაში,რადგან შახტარმა გასვლაზე გაიტანა რამე უპირატესობა ხომ არ მიენიჭება?პ.სგასვლაზე გატანილი გოლის წესი რო გაუქმდა ვიცი მარა ჯგუფში რახდებაა?

    რადგან მანდ საერთო ანგარიში 2:2 არის, ამოქმედდება მეორე კომპონენტი ანუ ჯგუფში გატანილ-გაშვებულ გოლებს მიენიჭება უპირატესობა.
    წევრი [?]
    #17 27 ნოემბერი 2023 00:24
    0
    დღეს ვფიქრობდი და გული მიგრძნობდა რაღაც გამახარებდა🤣❤️
    წევრი [?]
    #16 27 ნოემბერი 2023 00:22
    3
    ტყუილად იძახით ამ მწვრთნელებს ეს რას იზამს ეს გვინდა ის გვინდა, გინდათ კაია, ჯერ საკითხავია ვაბშე მოვა თუ არა ამ მაჩანჩალა გუნდში ვინმე და მეორე, რომც მოვიდნენ რას იზამენ რო? არ გაბრდღვნან ახლა, ვინც არ უნდა მოვიდეს 1 თვეში დაუწყებთ დედის ტრიალს, ამასაც გენიოსს ეძახდით როცა კლასიკო 3 ჯერ მოიგო მიჯრით, ამ გუნდის პრობლემა არაა მწვრთნელი, ამათი პრობლემაა შემადგენლობა, გადახედეთ, გვარის გამოა საცემი ნახევარზე მეტი, გუნდს მაშინ ეტირა ყოფა როცა ლა მასია დაიკიდეს და ისე არ ექცევა ყურადღება როგორც ადრე, პლიუს არ იბადებიან ჩავი-ინიესტასნაირები სულ, ეს 50 წელიწადში ერთხელ ხდება, არასწორმა სატრანსფერო პოლიტიკამაც დაღუპა როცა გუნდი კოუტინიოს ხელფასის ნაწილს იხდიდა როცა მესამე გუნდი შეიცვალა, გუნდი არ იწერდა რეკლამას, პირიქით იუნისეფს იქეთ უხდიდა თანხას? აი როცა უკანალი გაყიდეს იქ დაენძრა გუნდს და მილიარდზე მეტი ვალი აქ, შემადგენლობაზე უკვე მეცინება რაა, შეადარეთ 2015 ბარსელონას ეს სასთავი, საცემები არიანთქო ნახევარზე მეტი, არ არიან ამ გუნდის დონის და ფილოსოფიის, ესაა ჩემი პირადი აზრი, ფინანსურად ისეა უკანალში რო მის შესაფერისს ვერც ყიდუოობენ, და პრიკოლი ისაა რო გუნდს ფაქტიურად არაფერი მოუგია ევრისარბიელზე რაც ჩავი წავიდა, ნუუ თბილისურ ფინალს თუ არ ჩავთვლით, იქ იყო თუ არქ ჩავი არ მახსოვს, დალშე გუნდმა ევროტურნირზე ვერაფერი მოიგო, სანამ ფინანსური მდგომარეობა არ დალაგდება და საჭირო ოგროკები ვერ იყიდეს ვინც გინდათ მოუყვანეთ არ ეშველება არაფერი
    წევრი [?]
    #15 26 ნოემბერი 2023 23:55
    0
    ისე ნიუკასლის მწვრთნელზე რას იტყით? ჩქარ და შემტევ ფეხბურთს ათამაშებს
    ფანი [?]
    #14 26 ნოემბერი 2023 23:49
    0
    ციტატა: Nodariko Dzadzamia
    დიბალა ბარსაში!!!!
    დიბალა ბარსაში!!!
    დიბალა ბარსაში!!!

    6 წელია მაგაზე ვოცნებობ მარა არ მეღირსა
    გულშემატკივარი [?]
    #13 26 ნოემბერი 2023 23:45
    0
    დიბალა ბარსაში!!!!
    დიბალა ბარსაში!!!
    დიბალა ბარსაში!!!
    ფანი [?]
    #12 26 ნოემბერი 2023 23:41
    1
    6 ქულიან სხვაობა უკვე ლიდერთანდა ეს 6 ქულა მინიმუმ 9მდე გაიზრდება მალე და შეიძლება 12მდეც და ამ შემთხვევაში უკვე მე5 ადგილზე ვიქნებით და თუ ბილაბაომ ჟირონასთან მოიგო მე6ზე ვინმემ ამიხსენით რით განსხვავდება ეს სიტუაცია კუმანის ბოლო წელისგან?😀 მე ვიტყვი ახლა უკეთესი შემადგენლობა და ფინანსური მდგომარეობა გვაქ😀
    ახლა ვნახე და ლა ლიგაში ჟირონას მერე ვალენსიას ვხვდებით ანუ დაჟე შეიძლება უფრო უარესადაც გვქონდეს საქმე და top 6იდანაც შეიძლება ამოვარდეთ😀 რაც უფრო რეალურია ვიდრე ლიგის ჯგუფში ჩარჩენა რომელიც ასევე ძალიან რეალურია დაახლოებით 30-40%
    Top6 ამოვარდნის კიდე ალბათ ასე 45-50% ლაპორტა კიდე ჩავის დატივებას 25მდე აპირებს სოსიედადის მწვრთნელს ან დატივებენ მასე 25მდე ან წელსვე უნდა მოიყვანოს ანდაც სხვა მწვრთნელი ეძებოს რადგან ზამთარში თუ არა ზაფხულში ეგ დიდ გუნდში წავა
    რეალი,მილანი,მანჩესტერი, დორტმუნდი ალბათ ამათგან რომელიმეში
    გულშემატკივარი [?]
    #11 26 ნოემბერი 2023 23:12
    7
    რამდენიც გინდათ ლანძღეთ ჩავი მაგრამ ჩვენი ყველა შემტევი რომ შეკრიბო როდრიგოს ნახევარიც არ იქნება ვინიციუსზე რომ არაფერი ვთქვათ

    ვინიციუს, კვარას, როდრიგოს, მბაპეს, საკას და ასე შემდეგ (ნორმალური ვინგერი ვინც არის) 2-3 კაცი იყვანს სულ და ამხელა სივრცეები მაგიტო რჩებათ და ჩვენ როცა ვთამაშობთ და მოწინააღმდეგეები რომ უყურებენ რაფინიას და ფერანს ეცინებათ და 2-3 კაცი კიარა ზოგჯერ ერთიც არ იყვანს, ლევანდოვსკის რაც შეეხება ოდნავი პრესინგიც არ სჭირდება ტიპი ბურთს ვერ აჩერებ. ამ გუნდში გვარდიოლაც და კლოპიც ვერ იზამენ ვერაფერს. ჩავის მარტო გავაკრიტიკებ იმაში რომ ფერანის და რაფინიას ან 35 წწლის ლევანდოვსკის მოყვანას დათანხმდა მაგისგამოა მარტო გასაგდები
    ფანი [?]
    #10 26 ნოემბერი 2023 23:03
    2
    ციტატა: Barca
    ციტატა: JustBarcaLover
    სოსიედადის მწვრთნელს ჩავის შემცვლელად განიხილავენ 👀

    მეც წავიკითხე ეგ. ეს მოაშორონ და ვინცუნდა მოიყვანონ სოსიედადის მწვრთნელი რავი ნორმალურია მგონი

    ისე ძან მაგარი იქნება რაიომ უკვე მე2 მწვრთნელი რომ შეიწიროს😀 ჯერ კუმანი მოგვაშორა ახლა ჩავი ახლა წავიკითხე რომ გენიოსი ლაპორტა 2025ისთვის განიხილავს მარტო ანუ მანამდე ჩავის უნდა ვუყუროთ?😀
    წევრი [?]
    #9 26 ნოემბერი 2023 22:59
    3
    ციტატა: JustBarcaLover
    სოსიედადის მწვრთნელს ჩავის შემცვლელად განიხილავენ 👀

    მეც წავიკითხე ეგ. ეს მოაშორონ და ვინცუნდა მოიყვანონ სოსიედადის მწვრთნელი რავი ნორმალურია მგონი
    ფანი [?]
    #8 26 ნოემბერი 2023 22:58
    1
    ციტატა: JustBarcaLover
    სოსიედადის მწვრთნელს ჩავის შემცვლელად განიხილავენ 👀

    ჩავის 1000000ჯერ ჯობია ლიგაზე ისეთ ჯგუფში არის პირველზე რომ რავი
    ფანი [?]
    #7 26 ნოემბერი 2023 22:54
    2
    სოსიედადის მწვრთნელს ჩავის შემცვლელად განიხილავენ 👀
    ფანი [?]
    #6 26 ნოემბერი 2023 22:54
    1
    მოკლედ თუ სოსიედადის მწვრთნელზე იწერება სვარკას ნაღდად აღარ ვუყურებთ მაგრამ პირადად მირჩევნია ჯერ მარკესი და ზაფხულში უკვე ტოტეს მწვრთნელზე იჩალიჩონ ან კერე სეზონის ბოლოს მოიყვანონ ეს სოსიედადის მწვრთნელიც და ასისტენტად მიუსვან რაფა მაინც არ კინდა რომ ეს ლა ლიგის გუნდები დაასუსტონ ძლივს რაღაც დაძაბული სიტუაციააა ამ ლიგაში და სვარკას მარტო ვალენსია ბარსა სელტა თამაშობს(ირონიულია რომ ეს სამი გუნდია ახლა ყველაზე ამაზრზენი ფეხბურთის შემოქმედი წელს🙂 ერთდროს ალბათ ყველაზე მეტად ამათი თამაშით ისიამოვნებდი ლა ლიგაში)