მატეუ ლაოსი: რაფინიას მომენტზე პენალტი არ იყო

მატეუ ლაოსი: რაფინიას მომენტზე პენალტი არ იყო

ყოფილმა ესპანელმა მსაჯმა, მატეუ ლაოსმა "რაიო ვალიეკანოსა" და "ბარსელონას" შორის გუშინდელ გამართულ შეხვედრაში (1-1) შექმნილ საკამათო ეპიზოდთან დაკავშირებით კომენტარი გააკეთა.

მატჩის 93-ე წუთზე ილქაი გიუნდოგანმა რაფინიას მეტოქის საჯარიმოში გადაცემა გაუკეთა, "რაიოს" მარცხენა მცველმა, ალფონსო ესპინომ კი ბრაზილიელის წინააღმდეგ უხეშად ითამაშა, რის შემდეგაც ეს უკანასკნელი წაიქცა, თუმცა ეს მომენტი მსაჯებს არც კი გადაუხედავთ.

რაფინიას მომენტზე პენალტი არ იყო და ეს სწორი გადაწყვეტილება იყო.

 - ციტირებს ლაოსის სიტყვებს Tiempo de Juego.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 27 ნოემბერი 2023 08:27
    0
    ლაოსისგან გიკვირთ? კიდე ადეკვატურად შეაფასა მომენტი. უარესს ველოდი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 27 ნოემბერი 2023 04:38
    0
    აბა ეს სხვას რას იტყოდა ამის ჯიში და ჯილაგი ****
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #9 27 ნოემბერი 2023 01:58
    0
    ლაოსს რო ეთქვა იყოო პერესი მთელ ბონუსებს უკან წაართმევდა და ცოლსაც მო...ვდა. ლაოსიც ნახეს რა ავტორიტეტი
    Culé [?]
    #8 27 ნოემბერი 2023 01:11
    0
    ლაოზ სუფთა ბადრი ხარ მახინჯაურელი შენ დაგაჯვი მაგ მელოტ თავზე 😁
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 26 ნოემბერი 2023 23:11
    3
    ისემც შენ დედას შე@ცა ბარსელონას ყველა გულშემატკივარმა დედამიწაზე
    ფანი [?]
    #6 26 ნოემბერი 2023 22:44
    1
    არა ძმა რაის პენალტი ფეხის გაძრობაზე როდის მერეა პენალტი
    --------------------
    Quality without results is pointless.
    Results without quality is boring.
    -Johan Cruyff
    Culé [?]
    #5 26 ნოემბერი 2023 22:40
    4
    ისე მივეჩვიეთ ეგეთ მომენტებზე ურეაქციოდ გადავლას რო ლამის ყველას გამოგვრჩა ეგ მომენტი გუშინდელი თამაშიდან, აშკარად ჩანს გამეორებაზე რო რაფინია პირველია ბურთზე, აპირებს დარტყმას და უკნიდან ის სიქიმა მცველი პირდაპირ ურტყამს ფეხში, არა ნუ რა პენალტი უნდა მოითხოვო ასეთ ეპიზოდზე, თუ რამე შეგიძლია უნდა ადგე და ერთმანეთის მიყოლებით დახოცო ტებასიც, ლაოსიც და მთელი ლალიგის სამსაჯო კოლექტივი, თორე პენალტი ხან არ იქნება და ხან არ იქნება neutral_face
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #4 26 ნოემბერი 2023 22:10
    2
    ეს აბა სხვას რას იტყოდა
    გულშემატკივარი [?]
    #3 26 ნოემბერი 2023 21:39
    7
    მე თქვენი დედა რომ მოვ.ყან მატეო ლაოს რაღას შეეკითხეთ ბარემ რეალის პრეზიდენტისთვის გეკითხათ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 26 ნოემბერი 2023 21:24
    6
    ეს რა ნაგავიც იყო ისევ ისეთად დარჩენილა, მადრიდისტა.
    ფანი [?]
    #1 26 ნოემბერი 2023 21:08
    7
    ისემც თქვენი დედა მოვტ**ნ