რაიო - ბარსელონა | შეფასებები

რაიო - ბარსელონა | შეფასებები

"ბარსელონა" ლა ლიგის მე-14 ტურში სტუმრად "რაიო ვალიეკანოს" დაუპირისპირდა და შეხვედრა ფრედ 1-1 დასრულდა.

გთავაზობთ "ბლაუგრანას" ფეხბურთელთა შეფასებებს WhoScored-ის მიხედვით:

  • პენია - 6.7
  • კანსელუ - 6.8
  • კრისტენსენი - 6.8
  • მარტინესი - 7.0
  • ბალდე - 6.1
  • რომეუ - 6.4
  • დე იონგი - 5.9
  • იამალი - 7.5
  • პედრი - 6.4
  • ტორესი - 6.5
  • ლევანდოვსკი - 6.4
  • ფერმინი - 6.0
  • ფელიში - 6.3
  • გიუნდოგანი - 7.0
  • რაფინია - 6.5

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 26 ნოემბერი 2023 21:31
    0
    გუნდის საუკეთესოდ დე იონგი დაასახელეს და აქ რა შეფასება მისცეს, დასცინიან?.
    ფანი [?]
    #10 26 ნოემბერი 2023 12:10
    0
    ციტატა: Rick Sanchez
    ციტატა: me da barca
    ბარსა გავის ტრავმის გამო 7,5 მილიონს მიიღებსო

    ეს მათხოვრები ძალით დატრამავენ ფეხბურთელებს კაპიკების გამო.

    ამგასაც ტრამვიდან დაბრუნების მერე მიიღებენ ან ყოველ თვეში დარიცხავენ ცოტცოტას წინასწარ არავინ მიცემს
    Culé [?]
    #9 26 ნოემბერი 2023 01:16
    0
    ციტატა: me da barca
    ბარსა გავის ტრავმის გამო 7,5 მილიონს მიიღებსო

    ეს მათხოვრები ძალით დატრამავენ ფეხბურთელებს კაპიკების გამო.
    ფანი [?]
    #8 26 ნოემბერი 2023 00:17
    0
    ციტატა: Messi 10
    იამალმა ფინიშინგი დახვეწოს და აი არ ვიცი 🔥 დღეს კიდევ ერთხელ დაამტკიცა რომ უდიდესი ტალანტიაა ❤️

    ტრენერი უნდა კაი და მონსტრს გამოძერწავს მაგისგან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 25 ნოემბერი 2023 22:38
    0
    ბარსა გავის ტრავმის გამო 7,5 მილიონს მიიღებსო
    ფანი [?]
    #6 25 ნოემბერი 2023 21:16
    0
    ციტატა: Messi 10
    ციტატა: TaTo JR
    Messi 10, რა ტალანტი ძმა ერთი მომეტი რო ქოდა მთელ თამაშში? აი იმეა დემბელე 2იაააა

    მგონი სხვა და სხვა თამაშს ვუყურეთ მთელი პირველი ტაიმი ერთადერთი იყო კანსელუსთან ერთად ვინც რაღაცას ცდილობდა :) 16 წლის ასაკში რომ ბარსას შეტევას ჩაგაბარებენ გულის შეტევა რომ არ ემართება მოედანზე არ გიკვირს? დასახვეწი აქვს აბსოლიტურად ყველაფერი მაგრამ ბევრი მუშაობა მოიტანს ყველაფერს... დემბელეზე უკეთესი ახლავე არის

    ციტატა: BarcaFan❤💙
    პენიააა 0

    ციტატა: Messi 10
    იამალმა ფინიშინგი დახვეწოს და აი არ ვიცი 🔥 დღეს კიდევ ერთხელ დაამტკიცა რომ უდიდესი ტალანტიაა ❤️

    ეგ და სწორი გადააწყვეტილებების მიღება კრიტიკულ სიტუაციაში დრიბლინგინკაარგი აქვს სხვაა დანარჩენი დასახვეწი აქ ყველაფერი პასი,მოედნის ხედვა,ჩაწოდება,დარტყმა(არადა ფორვარდი იყო აკადემიაში)

    ასაკი აქვს ისეთი რომ ბევრ სხვაზე ადრე დაიწყო და დროც მეტი აქვს რომ საკუთარ თავზე იმუშაოს უკეთესი იყო სეზონის დასაწყისში ეხლა თითქოს შეიბოჭა მაგრამ წინა თამაშებთან შედარებით დღეს ძალიან კარგი იყო. კლოპი ან გვარდიოლა ამისგან რა მონსტრს შექმნიდა წარმოდგენაც არ მინდაა :) ბარსას სიყვარულმა არ გაუშვა თორე გვარდიოლას რომ უნდოდა აუცილებლად უნდა წასულიყო

    ჰო ჩავი ბოჭავს ძაან
    წევრი [?]
    #5 25 ნოემბერი 2023 20:54
    1
    ციტატა: TaTo JR
    Messi 10, რა ტალანტი ძმა ერთი მომეტი რო ქოდა მთელ თამაშში? აი იმეა დემბელე 2იაააა

    მგონი სხვა და სხვა თამაშს ვუყურეთ მთელი პირველი ტაიმი ერთადერთი იყო კანსელუსთან ერთად ვინც რაღაცას ცდილობდა :) 16 წლის ასაკში რომ ბარსას შეტევას ჩაგაბარებენ გულის შეტევა რომ არ ემართება მოედანზე არ გიკვირს? დასახვეწი აქვს აბსოლიტურად ყველაფერი მაგრამ ბევრი მუშაობა მოიტანს ყველაფერს... დემბელეზე უკეთესი ახლავე არის

    ციტატა: BarcaFan❤💙
    პენიააა 0

    ციტატა: Messi 10
    იამალმა ფინიშინგი დახვეწოს და აი არ ვიცი 🔥 დღეს კიდევ ერთხელ დაამტკიცა რომ უდიდესი ტალანტიაა ❤️

    ეგ და სწორი გადააწყვეტილებების მიღება კრიტიკულ სიტუაციაში დრიბლინგინკაარგი აქვს სხვაა დანარჩენი დასახვეწი აქ ყველაფერი პასი,მოედნის ხედვა,ჩაწოდება,დარტყმა(არადა ფორვარდი იყო აკადემიაში)

    ასაკი აქვს ისეთი რომ ბევრ სხვაზე ადრე დაიწყო და დროც მეტი აქვს რომ საკუთარ თავზე იმუშაოს უკეთესი იყო სეზონის დასაწყისში ეხლა თითქოს შეიბოჭა მაგრამ წინა თამაშებთან შედარებით დღეს ძალიან კარგი იყო. კლოპი ან გვარდიოლა ამისგან რა მონსტრს შექმნიდა წარმოდგენაც არ მინდაა :) ბარსას სიყვარულმა არ გაუშვა თორე გვარდიოლას რომ უნდოდა აუცილებლად უნდა წასულიყო
    ფანი [?]
    #4 25 ნოემბერი 2023 20:34
    0
    Messi 10, რა ტალანტი ძმა ერთი მომეტი რო ქოდა მთელ თამაშში? აი იმეა დემბელე 2იაააა
    ფანი [?]
    #3 25 ნოემბერი 2023 19:51
    3
    პენიააა 0

    ციტატა: Messi 10
    იამალმა ფინიშინგი დახვეწოს და აი არ ვიცი 🔥 დღეს კიდევ ერთხელ დაამტკიცა რომ უდიდესი ტალანტიაა ❤️

    ეგ და სწორი გადააწყვეტილებების მიღება კრიტიკულ სიტუაციაში დრიბლინგინკაარგი აქვს სხვაა დანარჩენი დასახვეწი აქ ყველაფერი პასი,მოედნის ხედვა,ჩაწოდება,დარტყმა(არადა ფორვარდი იყო აკადემიაში)
    წევრი [?]
    #2 25 ნოემბერი 2023 19:47
    4
    კაი ხანია ამას ვიძახით და ვამბობთ რომ ჩავი გასაშვებია
    წევრი [?]