სასტარტო შემადგენლობა რაიო ვალიეკანოს წინააღმდეგ

სასტარტო შემადგენლობა რაიო ვალიეკანოს წინააღმდეგ

ჩავი ერნანდესმა "რაიო ვალიეკანოსთან" მატჩისთვის სასტარტო შემადგენლობა დაასახელა. 

მეკარე: პენია.

მცველები: კანსელუ, კრისტენსენი, მარტინესი, ბალდე. 

ნახევარმცველები: დე იონგი (C), რომეუ, პედრი.

შემტევები: იამალი, ლევანდოვსკი, ტორესი.

სათადარიგოთა სკამზე არიან: იააკობიშვილი, ასტრალაგა, არაუხო, რაფინია, ფელიში, ალონსო, გიუნდოგანი, კუნდე, ფერმინი, გარიდო, უნაი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 26 ნოემბერი 2023 21:42
    0
    ესე იგი მზად არის "სვარშიკების" ბრიგადა სათამაშოდ?
    ფანი [?]
    #10 25 ნოემბერი 2023 19:21
    0
    ციტატა: GURCHO99
    კიბატონო ჩავი გასაგდებია ბაზარი არაა და კიკე სეტიენია მოსაყვანი კაკრას თავისუფალია, იცი რა მაინტერესებს ნუთუ ოდნავი ტვინი არ გაქვთ თავში და საერთოდ არ ფიქრობთ მომავალზე, გავუშვათ ჩავი და ვინ მოვიყვანოთ ვინნნნ, ასე რომ ფიქრობდნენ ბარსას ყოფილი მმართველობა და ენრიკე რომ გაუშვეს და თუნდაც ვალვერდე კარგ დროს იმიტო ამოი<<ცენზურის დარღვევა>>ა ბარსა ბაიერნთან, მაგრამ თქვენზე რა ვთქვა ბართომეუზე მეტი ტვინი არ გაქვთ არცერთს ვინც ეგრე წერთ. შეხედეთ რეალს როგორ გეგმავს ყველაფერს, კარლო ანჩელოტი რომ გაუშვას კიკე სეტიენს კი არ მოიყვანენ ალონსოს ან დე ძერბის ან ვინმე კაი მწვრთნელს და ჩვენ ოპა გავუშვათ და მოვიყვანოთ ვინმეო აზრი არააქვს ხო და კიდე ამოგვ<<ცენზურის დარღვევა>>ავს ვინმე არაუშავს კაცო 8-9 ბურთით ამოგვ<<ცენზურის დარღვევა>>ავს ვინმე ეგ არაფერი. ვინმე კაი ვარიანტი რომ გვყავდეს მაგ. გვარდიოლა ან კლოპი ან ვინმე ეგეთი რომ იყოს თავისუფალი ჩემდა თავად ვინც არ დაწეროს ჩავი წადი ყველა პლათმორმაზე იმის დედას შევე.. მე დაჟე წერილს გავუგზავნი ბარსელონაში მარა ახლა არავინაა თავისუფალი და ნუ წერთ დებილობებს.

    ჰანსი ფლიკი არის თავისუფალი🙂 ასევე რაფა მარკესის დაწინაურებაც შეიძლება ჯერ ნახებარ ხელფასს აიღებს ვიდრე ჩავი და უკეთეს ფეხბურთსაც ითამაშებს და შედეგებსაც უკეთესს დადებს დღეს აქ კარგი რაღაც დაწერეს ტომ ფლიკი მოიყვანონ და მარკესი დაუსვან ასისტენდად ბარსა ბში კოდე მაშერანო ან ვალდესი მიიყვანონ
    გულშემატკივარი [?]
    #9 25 ნოემბერი 2023 19:12
    0
    კიბატონო ჩავი გასაგდებია ბაზარი არაა და კიკე სეტიენია მოსაყვანი კაკრას თავისუფალია, იცი რა მაინტერესებს ნუთუ ოდნავი ტვინი არ გაქვთ თავში და საერთოდ არ ფიქრობთ მომავალზე, გავუშვათ ჩავი და ვინ მოვიყვანოთ ვინნნნ, ასე რომ ფიქრობდნენ ბარსას ყოფილი მმართველობა და ენრიკე რომ გაუშვეს და თუნდაც ვალვერდე კარგ დროს იმიტო ამოი<<ცენზურის დარღვევა>>ა ბარსა ბაიერნთან, მაგრამ თქვენზე რა ვთქვა ბართომეუზე მეტი ტვინი არ გაქვთ არცერთს ვინც ეგრე წერთ. შეხედეთ რეალს როგორ გეგმავს ყველაფერს, კარლო ანჩელოტი რომ გაუშვას კიკე სეტიენს კი არ მოიყვანენ ალონსოს ან დე ძერბის ან ვინმე კაი მწვრთნელს და ჩვენ ოპა გავუშვათ და მოვიყვანოთ ვინმეო აზრი არააქვს ხო და კიდე ამოგვ<<ცენზურის დარღვევა>>ავს ვინმე არაუშავს კაცო 8-9 ბურთით ამოგვ<<ცენზურის დარღვევა>>ავს ვინმე ეგ არაფერი. ვინმე კაი ვარიანტი რომ გვყავდეს მაგ. გვარდიოლა ან კლოპი ან ვინმე ეგეთი რომ იყოს თავისუფალი ჩემდა თავად ვინც არ დაწეროს ჩავი წადი ყველა პლათმორმაზე იმის დედას შევე.. მე დაჟე წერილს გავუგზავნი ბარსელონაში მარა ახლა არავინაა თავისუფალი და ნუ წერთ დებილობებს.
    Culé [?]
    #8 25 ნოემბერი 2023 19:07
    0
    ესეთი თამაშით რისი ან ვისი იმედი გვაქ საერთოდ ან ლიგაზე რაუნდა ვქნათ მაგრამ ჯერ გარანტირებულად ჯგუფიდანაც არ ვართ გასული.მოკლედ ჩავიზე დიდი პატივისცემის მიუხედავად სათქმელია რო უნდა წავიდეს
    გულშემატკივარი [?]
    #7 25 ნოემბერი 2023 17:35
    0
    უკვე აღარ ღირს ამათი ყურება არადა სეზონის დასაწყისში იმედებით ვიყავი განწყობილი, ვერც ლა ლიგას და ვერც თასს და ლიგას ხო ვერ დავდებთ .
    Culé [?]
    #6 25 ნოემბერი 2023 16:49
    0
    დე იონგის ეგრევე ძირითადს არ ველოდი

    ციტატა: ლუკა კონცელიძე
    კაპიტანი პედრია თუ დე იონგი??

    ფრენკი, მეოთხე კაპიტანი სწორედ იგია
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #5 25 ნოემბერი 2023 16:32
    1
    გავის მერე იამალის დროა?! იაკობიშვილმა გაასწორა 😀
    წევრი [?]
    #4 25 ნოემბერი 2023 16:28
    1
    ალბათ პორტოსთან მათჩისთვის ასვენებს ფეხბურთელებს
    გულშემატკივარი [?]
    #3 25 ნოემბერი 2023 16:09
    2
    ფელიში ფერანის მაგივრად და გონდო რომეუს ნაცვლად დააყენე და შეუბერე შემტევი ცოცხალი ფეხბურთი რას გვაწვალებ ამ რაიოებთან და მალაგებთან მაინც შენ უტ'აკო ყარაჩოღელო შენ.
    წევრი [?]
    #2 25 ნოემბერი 2023 16:03
    2
    კაია არაუხო და კუნდე დაისვენებენ
    ფელიქსი რო დაეყენებინა იამალის ან ფერანის ნაცვლად ჯობდა
    წევრი [?]
    #1 25 ნოემბერი 2023 16:03
    0
    კაპიტანი პედრია თუ დე იონგი??