რაფინიამ გუნდთან ერთად ივარჯიშა და ელ კლასიკოში თამაშის შანსი აქვს

რაფინიამ გუნდთან ერთად ივარჯიშა და ელ კლასიკოში თამაშის შანსი აქვს

ტრავმირებულებს შორის "ელ კლასიკოში" თამაშის ყველაზე დიდი შანსი რაფინიას აქვს.

ხავი მიგელის ინფორმაციით, ბრაზილიელმა დღეს გუნდთან ერთად კარგად ივარჯიშა და მინიმატჩშიც ითამაშა.

რობერტ ლევანდოვსკისა და ფრენკი დე იონგის საკითხი ჯერ გაურკვეველია, მაგრამ "რეალ მადრიდთან" შეხვედრამდე გამოჯანმრთელების უფრო დიდი შანსი ნიდერლანდელს აქვს.

რაც შეეხება ჟოაუ ფელიშს - პორტუგალიელმა გუშინ მიღებული მცირე დაზიანება უკვე მოიშუშა.

"ბარსელონა" "რეალ მადრიდს" 28 ოქტომბერს დაუპირისპირდება. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 29 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #29 27 ოქტომბერი 2023 19:08
    0
    აბა მოგვიგია და ეგაა რა. მადრიდში ალბათ "განგაშია" როგორც ჰალას ადმინი წერს ხოლმე.
    ფანი [?]
    #28 27 ოქტომბერი 2023 12:42
    0
    ისე არ ჯობდა პედრი გაგვეყიდა 120 მილიონად. კაი ფეხბურთელია მაგრამ ყველა სეზონში მინიმუმ ერთ ისეთ ტრამვას იღებს რომ ნახევარ სეზონს აცდენს და მისგან დიდ სარგებელს ვერ ვნახულობთ.
    ფანი [?]
    #27 27 ოქტომბერი 2023 00:31
    0
    მთავარია რომეუ არ დადგეს და იამალმა ასეთ მნიშვნელოვან თამაშში საკუთარ თავზე არ ითამაშოს თორე წავაგებთ დანარჩენი ყველა მჯერა რომ კარგად ითამაშებს კანსელუ,ფერანი(მადრიდული გუნდები ფერანის პირადი ძუკნები არიან),ფერმინი,შტეგო,ფელიშიც
    ფანი [?]
    #26 27 ოქტომბერი 2023 00:28
    0
    ეს თუ დაბრუნდა რაღა გვიჭირს აბა
    გულშემატკივარი [?]
    #25 26 ოქტომბერი 2023 23:56
    0
    ჰალაზე როგორ სკდებიან ბოღმით smile smile laughing
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 26 ოქტომბერი 2023 23:55
    0
    ზედიზედ მესამე თამაში გვაქვს სახლში და შანსი არაა მესამეც მოვიგოთ, მითუმეტეს ნახევარი გუნდით. ფრეზე თანახმა ვარ, თუმცა ესეც სანატრელია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 26 ოქტომბერი 2023 23:10
    1
    აზრი? ორივე რომც დაბრუნდეს ამდენი თამაშია არ უთამაშიათ და ეგრევე სასტარტოში იმედია არ იქნებიან... უბრალოდ აზრი არ ექნება. ჯობია სადღაც მეორე ტაიმის 60-65 წუთიდან ჩაერთონ
    --------------------
    graceas pep
    გულშემატკივარი [?]
    #22 26 ოქტომბერი 2023 22:29
    0
    პედრი რაშვება რას ამდენხანს 1თვე გაუცდებაო და გავიდა 2 თვე
    გულშემატკივარი [?]
    #21 26 ოქტომბერი 2023 22:28
    1
    ახლა ეწვით მაგ ჯოგს რომ რეალის ქვემოთ არის და რა ქნან როგორ მოიქცე და მიჩვეულ ხერხს მიაწვენ ისევ ტირილს საჩმორეთი ყველა პრეზიდენტი დაუჭირეს ახლა ლაპორტას დროა აბა რა ეგონა რაც მაგათ ლა ლიგა აქვთ ფულით მოგებული მაგ ტებასის ძუკნებს ტიპი ჩუქნიდა მაგ პუტებს ლალიგს თასებს და კლასიკოებსმაგ ნეგრეირას ძუკნებსდა ახლა აეწვათ დედის ხახა

    ეს სახლიდან წერს თუ ფსიქიატრიულიდან?ამ რეალის ფანებს ცოტა კია არა მაგარი შიგ აქვთ კლოუნია ვინისიუსი ყველამ იცის და რა ვქნათ მერე ჩავიმ დაგმო ეგ სიტუაცია არავის არ მოეწონა და ერთი კაცის გამო მთელ საიტს და ბარსას ფანებს შეურაწყოფას აყენებენ ასეთი დიშლა ხალხი საქართველოში საიდან?კი ყუველა ერს გამოერება მზე ხალხი მაგრამ ამდენი ერთად საქართველოში საიდან?მსაჯებზე რომ რეალის ფანი რამეს ამბობს მაგ 2014,16,17,18,22 წლის შემდეგ ან ბარსას პრეზიდენტზე რავი?რეალის პრეზიდენტი არ იყო ბარსას დანა რომ ჩაარტყა ზურგში?კი. ფრანკო ხომ იყო ის ადამიანი ვისი წყალობითაც მოიგეს პირველი 5-ი ლიგა?კი.რეალის ფანებს თავში აქთ ავარდნილი ის 4-0 და ცოტა წყნარად არ დაგავიწყდეთ 6-2,5-0,5-1,4-0 2X მაგრამ ეგ არ ახსოვთ რადგან არ აწყობთ შაბათს უნდა გადაი<<ცენზურის დარღვევა>>ას რეალი,პერესი,მაკატონა და რეალის დიშლა ფანები ერთად
    ფანი [?]
    #20 26 ოქტომბერი 2023 21:58
    1
    ციტატა: NEYBarca

    ფელიქსი ტორესი
    ბალდე გავი გუნდო კანსელუ
    რომეუ
    კრისტენსენი ინიგო არაუხო
    შტეგენი

    გადავხსნით რიალს 😁

    რა რომეუ მოაშორეთ ეგ რომ დადგეს ავტომატურად წავაგეთ გუნდო გავი ფერმინი უნდა დადგეს
    Culé [?]
    #19 26 ოქტომბერი 2023 21:45
    1

    ფელიქსი ტორესი
    ბალდე გავი გუნდო კანსელუ
    რომეუ
    კრისტენსენი ინიგო არაუხო
    შტეგენი

    გადავხსნით რიალს 😁
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 26 ოქტომბერი 2023 21:42
    2
    ერთი რამე ნამდვილად ვიცი რეალია და ჩავი როგორ სიტუაციაშიც არ უნდა იყოს გუნდი მაინც გარისკავს რატომ ? იმიტომ რომ რეალია მიუხედავად იმისა რომ რეალია ამ სიტუაციაში მყოფი გუნდისთვის (ნახევარი გუნდი ტრავმაში) ბევრად უფრო პრაგმატულად მოქმედება მირჩევნია მწვრთნელის მხრიდან მაგრამ ჩავი გარისკავს თან დარწმუნებული ვარ (რასაც არ ვემხრობი) გრძელვადიან პერსპექტივაში ძირითადი შემადგენლობის შენარჩუნება უფრო მნიშვნელოვანი მგონია ვიდრე ეგ 3 ქულა .....ტაქტიკა ? აბსოლუტურად ვეთანხმები Gaucho 24-ს სამი ცენტრალური მცველით თამაში (არაუხო/კრისტენსენი/ინიგო) ფლანგებზე კანსელუ/ბალდე ცენტრში გუნდო/გავი/ფერმინი წინ ფელიქსი/ტორესი (მეორე ტაიმში იამალი ტორესის ნაცვლად ალბათ უკეთესია) .....რაც არ უნდა საჭირო და აუცილებელი კაცი იყოს ძირითადისთვის ( დე იონგი/პედრი/კუნდე/ ლევანდოვსკი/რაფინია) ტრავმა მოშუშებული კაცის შეტენვა რეალთან იმიტომ რომ გჭირდება ! არ მიმაჩნია მართებულად მაგრამ ჩავის ეგ ამბავი დარწმუნებული ვარ სულ სხვანაირად ჰგონია იმიტომაც არის ბარსელონას მთავარი მწვრთნელი ჩემგან განსხვავებით joy joy joy ......ჰო კიდევ აქ ვიღაცამ დაწერა დე იონგი შენელებულიაო ! ღმეერთმა ეგეთი შენელებული მოგვცა თერთმეტივე ძირითადში ! (საფეხბურთო ინტელექტს ვგულისხმობ! დღეს ვინც ბარსაში თამაშობს თუ ვინმემ შეძლო სწავლა ბუსკეტსისგან ეგ დე იონგია! სხვა არავინ) ....დე იონგზე არანაკლები კაცი ოღონდ დაცვაში კუნდეა რომელიც ყოველთვის განსაკუთრებულ თამაშს თამაშობს ხოლმე რეალთან ეგეც არ გვეყოლება სამწუხაროდ ....ვნახოთ მოკლედ თუმცა არა მგონია ეგ 3 ქულა რამეს წყვეტდეს არც ჩვენთვის და არც იმათთვის ამ ეტაპზე
    წევრი [?]
    #17 26 ოქტომბერი 2023 21:39
    0
    რაფინია
    ფანი [?]
    #16 26 ოქტომბერი 2023 21:20
    4
    სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით რა დონეზე არუნდა გესმოდეს ფეხბურთი რო ამ ბარსელონაში ფრენკის როლი ვერ დაინახო.ტრავმირებულებიდან მხოლოდ ფრენკი დაბრუნდებიდეს და არ დავეძებ სხვებს კლასიკოში სანერვიულო აღარ იქნებოდა წაგება თუ ფრე ფრენკი როგორც დაცვას ისე შეტევას ეხმარება ბურთი ვერ ამოგვაქ შემტევებამდე ფელიში ჩამოდის უკან და ამ სვლით შეტევა კვდება რაც დღეს ჩვენი პრობლემაა ამიტომ ფრენკი დღესი ბაესეოონაში კი არა ნებისმიერ ბარსელონაში ძირითადის კაცი იქნებოდა რა არაა საჭიროვო ღადაობთ მგონი🙃
    გულშემატკივარი [?]
    #15 26 ოქტომბერი 2023 20:34
    2
    თბილისში რომელიმე ბარი ხო არ იცით კლასიკოს რო ვუყირო?
    --------------------
    •Barca forever•
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 26 ოქტომბერი 2023 20:29
    0
    "რაფინიამ გუნდთან ერთად ივარჯიშა და ელ კლასიკოში თამაშის შანსი აქვს"
    როგორც ჰალას ადმინმა იცის ხოლმე: "მადრიდში განგაშია"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 26 ოქტომბერი 2023 20:01
    2
    დე იონგი საჭირო ფეხბურთელია და დიდი დანაკლისია კლასიკოში;
    გუშინ მის გარდა გავიც და პედრიც არ იყვნენ, არაა ეგ უბრალო ამბავი;
    წასულია ყველა დროის უსაყრდენესი კაცი და პლუს 3 ძირითადი ცენტრი არ იყო;
    მაინც იგებ, ესე იგი რესურსი გაქვს, შემადგენლობის სირღმეც...
    ეხლა მთავარია რეალის დაჩოქება, სხვა არაფერი
    გულშემატკივარი [?]
    #12 26 ოქტომბერი 2023 19:56
    2
    პესიმისტურად არ ვიყოთ განწყობილი, ეს ელ კლასიკოა. ცოტა გამართლებაც საჭიროა. ვნახოთ რა მოხდება. კლასი საჭიროა, მე პირადად არ ვემხრობი მხოლოდ ახალგაზრდების შეყრას და ომს.
    ბოლომდე ბრძლოაა საჭირო. ცენტრს ვინც მოიგებს, თამაშს ის მოიგებს თუ რაღაც სასწაული არ მოხდა. ანჩელოტის თავისებური ჟიმჟიმი აქვს, ცუდად არ გაიგოთ, ჩავის იმდენი ფეხბურთელი აკლია რომ უფრო თავისუფალი იქნება და ვნახოთ რა მოხდება.
    ოპტიმიზმი უნდა შეინარჩუნოს გუნდმაც და გულშემატკივარმაც.
    ფანი [?]
    #11 26 ოქტომბერი 2023 19:35
    5
    ციტატა: lukaaa
    JustBarcaLover, დეიონგის დაწყობილ გუნდს გავთხარე,გეყუფებინა გუშინ ახალგაზრდები როგორი მოტივირებულები თამაშობდნენ,ეგარი დღეს ყველაზე მთავარი რო მოტივაცია გქონდეს და ფიზიკურად ჯანზე იყო
    ჩავის ადგილას ნახევარზე მეტ ახალგაზრდას შევუშვებდი
    ეს თამაში წაგებულია ყველანაირად და ბრძოლას მაინც გავუწევდით და ახალგაზრდებს ვაომებდით
    როიძახით სასტავის ხალხი არ გვყავსო ვინარი ამ ბარსაში სასტავის კაცი? მახინჯი რაფინია? შენელებული დეიონგი თუ ვინ? ჩავი ბოლო დროის ერთ რრთი ყველაზე მაგარი ტრენერია ამ ნეხვით რო ამდენს შვრება,მჯერა რო რეალსაც დიდ ომს გაუმართავს დათუ ყველაფერი კარგად წავიდა და გაგვიმართლა შეილება ფრესაც გამოკრას,მარა რეალმა თუ თავისი თამაში ითამაშა ეს ბარსა კიარა მთელი ლალიგა რო გადააწყო ის ვერ მოუგებს
    უბრალოდ იმისი მჯერა და მწამს რო ეს ახალგაზრდები საოცრებები არიან,ჟინი კლასი თავდადება ყველაფერი აქვთ 17 წლის ბიჭებს,ეგეთი რაღაცა არსად მინახავს,ლევანა თუ დაბრუნდება უდიდესი ძალა იქნება დამიჯერეთ,მაგისი ზეწოლა მცველებზე საოცარია,ლევანა ფელიში და იამალი უნდა დააყენოს წინ
    შუაში,გავი ფერმინი და კრისტენსენი
    დაცვა ყვეკაზე კარგად მას ეცოდინება ვინ სადარი საჭირო

    და კიდე ლაპორტას და იმ მახინჯს გავთხარე,რა განცხადებებს აკეთებენ,ტიპი რასისტია ჩვეულებრივი,მაგას მაგ დონემდე რაუნდა ვაფშე გააგდონ მარა რანაირად ლაპორტაც ეგეთია,სიმულიანტმა ვინიციუსმა რო შეგვიგდოს გოლი მერე მაგის აღნიშვნებს მე უნდა ვუყურო და ტვინი მეღუნოს ხო?

    შეეშვი ფებხურთს ჯობია არაა შენი
    დეიონგის თამაში საერთოდ გაქ ნანახი?😀
    ტიპზე შენებულიაო რანაირად უნდა თქვა თუ ერთხელ მაინც უყურე თამაშს ან სად დაიანხე დალაგებული თამაში ფერმინის კარგი თამაში დალაგენულ ნახევარ დაცვას უდრის?😀 მაგ შენ 17 წლის ბიჭებს ერთი 40 წლის მოდრიჩიც ეყოფა რომ ნახევარდაცვა მოუგოს და ფეხბურთი რომ გესმოდეს მიხვდებოდი რომ ფეხბურთში ყველაზე მნიშვნელოვანი ცენტრის დაჭერაა ვინც ცენტრს იჭერს თამაშსაც მოიგებს განსაკუთრებით რეალის ნაირ გუნდთან ან რა იამალი რა იამალი უყურე გუშინდელ თამაშს? ტიპი ჩვეულებრივი დემბელე გახდა საქართველოსთან გატანილი გოლის მერე ხო იდგნენ ახალგაზრდები 4-0 რომ წავაგეთ მაშინ ხომ ყველა იყო ფრენკის გარდა რატომ გავნადგურდით აპა ამიხსენი ამ გუნდის მთავარი ძალა არის ფრენკი
    Culé [?]
    #10 26 ოქტომბერი 2023 19:24
    3
    ციტატა: lukaaa
    JustBarcaLover, დეიონგის დაწყობილ გუნდს გავთხარე,გეყუფებინა გუშინ ახალგაზრდები როგორი მოტივირებულები თამაშობდნენ,ეგარი დღეს ყველაზე მთავარი რო მოტივაცია გქონდეს და ფიზიკურად ჯანზე იყო
    ჩავის ადგილას ნახევარზე მეტ ახალგაზრდას შევუშვებდი
    ეს თამაში წაგებულია ყველანაირად და ბრძოლას მაინც გავუწევდით და ახალგაზრდებს ვაომებდით
    როიძახით სასტავის ხალხი არ გვყავსო ვინარი ამ ბარსაში სასტავის კაცი? მახინჯი რაფინია? შენელებული დეიონგი თუ ვინ? ჩავი ბოლო დროის ერთ რრთი ყველაზე მაგარი ტრენერია ამ ნეხვით რო ამდენს შვრება,მჯერა რო რეალსაც დიდ ომს გაუმართავს დათუ ყველაფერი კარგად წავიდა და გაგვიმართლა შეილება ფრესაც გამოკრას,მარა რეალმა თუ თავისი თამაში ითამაშა ეს ბარსა კიარა მთელი ლალიგა რო გადააწყო ის ვერ მოუგებს
    უბრალოდ იმისი მჯერა და მწამს რო ეს ახალგაზრდები საოცრებები არიან,ჟინი კლასი თავდადება ყველაფერი აქვთ 17 წლის ბიჭებს,ეგეთი რაღაცა არსად მინახავს,ლევანა თუ დაბრუნდება უდიდესი ძალა იქნება დამიჯერეთ,მაგისი ზეწოლა მცველებზე საოცარია,ლევანა ფელიში და იამალი უნდა დააყენოს წინ
    შუაში,გავი ფერმინი და კრისტენსენი
    დაცვა ყვეკაზე კარგად მას ეცოდინება ვინ სადარი საჭირო

    და კიდე ლაპორტას და იმ მახინჯს გავთხარე,რა განცხადებებს აკეთებენ,ტიპი რასისტია ჩვეულებრივი,მაგას მაგ დონემდე რაუნდა ვაფშე გააგდონ მარა რანაირად ლაპორტაც ეგეთია,სიმულიანტმა ვინიციუსმა რო შეგვიგდოს გოლი მერე მაგის აღნიშვნებს მე უნდა ვუყურო და ტვინი მეღუნოს ხო?

    მე ვუყურე გუშინ და რა გინდა მითხრა რომ გუშინ დაწყობილი იყო გუნდი? შახტარი რომ იყო გაგვიმართლა თორე დე იონგის გარეშე ცენტრი საერთოდ არ გვაქვს , ბურთს ისე ათამაშებდნენ შახტარის ფეხბურთელები გეგონება უკრაინაში გასავარდნი ზონის გუნდის ნახევარმცველები ყავდათ მეტოქეებად , გახსნილი ზონები , დატოვებული სივრცეები , ბურთის ამოტანის პრობლემა , სივრცის ათვისება და გადაადგილება , ზონებს შორის პასები , დე იონგის ტრავმის შემდეგ ერთ მატჩს თუ მაინც მაჩვენებ სადაც ამ ყველაფრიდან ერთი მაინც შეასრულეს მაღალ დონეზე? რაც ხავი 4 მცველიან ტაქტიკაზე გადავიდა დაცვაში შეცდომა შეცდომაზე მოსდით ცენტრალურ მცველებს , სივრცეებსაც ისე ტოვებენ სწრაფი ფორვარდი არ გაპატიებს , მაგრამ მაგ დატოვებულ სივრცეებს ვინ ავსებდა? დე იონგი.. ბურთი რომ ვერ ამოგვაქვს და ფელიქსს უწევს ქვემოთ ჩამოსვლა ბურთის ამოსატანად და სიღრმიდან თამაში , ვის ამოქონდა ბურთი? დე იონგს.. ცენტრში პრესინგს რომ ვერ ვთამაშობთ და უამრავ შეცდომას უშვებენ გიუნდოგანი გავი ნეტა რისი ბრალია? იმის ხო არა რომეუ რომ დგას და ზონებს ვერ ავსებს და არ იცის სად დადგეს რომ პასი მიიღოს და თავისუფალი ზონა როგორ აითვისოს? ვინ აკეთებდა ამას? დე იონგი.. პედრი რაც დაიმტვრა ერთადერთი გუშინ შახტართან გააკეთა გიუნდოგანმა კარგი პასი საჯარიმოში მანამდე ერთი პასით დაცვის მოჭრას , ან მცველების ზურგს უკან პასებს მარტო დე იონგი აკეთებდა , რა გამოდის , სხვებს აზღვევს , ზონებს ავსებს , ბურთს ანაწილებს , ბურთი ამოაქვს , სივრცეებს ითვისებს და ცენტრში თამაშს ალაგებს , ქვაკუთხედია ტიპი და ბუსკეცის წასვლამ რომ არ დაგვანგრია ზუსტად ფრენკის გამოა , რავი ეგ თუ ვერ ალაგებს გუნდს და თამაშს ვერ კითხულობს და გასაყიდია აბა სხვა ვინ არის დასატოვებელი ან მოსაყვანი არ ვიცი .. კარგია ახალგაზრდები , მოტივაციაც აქვთ და კლასიც და ნამდვილად პოტენციალიც აქვთ რომ უფრო გაიზარდონ , მაგრამ სად ფერმინი და სხვა ახალგაზრდები და სად ფრენკი , ჯერ სხვადასახვა პოზიციაა , მერე მეორე კლასით დონით და გამოცდილებით ბევრად მაღლა დგას , თუ ვინმე იმსახურებს 100% ძირითადს და უცვლელობას სწორედ რომ ფრენკი დე იონგია..