ბარსელონა-რეალი | შეხვედრის მსაჯი ცნობილია

ბარსელონა-რეალი | შეხვედრის მსაჯი ცნობილია

"ბარსელონა" ლა ლიგის მე-11 ტურში "რეალ მადრიდს" უმასპიძლებს.

ოფიციალურად დადასტურდა, რომ მატჩს ესპანელი ხესუს ხილ მანსანო განსჯის, VAR-ის ოთახიდან კი მას გილერმო კუადრა ფერნანდესი დაეხმარება.

"ელ კლასიკო" 28 ოქტომბერს, თბილისის დროით 18:15-ზეა ჩანიშნული.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 27 ოქტომბერი 2023 13:44
    0
    არ შეიძლება რომ ესეც "შემთხვევით დატრამვოს ვიღაცამ"!!! ::DDD
    smile smile მაგალითად გაძარცვის მიზნით, თანაც სამუდამოდ..::DDD
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 26 ოქტომბერი 2023 23:36
    2
    თამაში ნაშუადღევს, მსაჯი მანსანო, ამდენი დალეწილი.
    ტებასს შენი ოჯახი მოვიკითხე იმ გაიძვერა პერესის ოჯახთან ერთად.
    წევრი [?]
    #9 26 ოქტომბერი 2023 21:42
    0
    ცნობილია
    ფანი [?]
    #8 26 ოქტომბერი 2023 21:25
    1
    ციტატა: Bakero
    ეუფ მანსანო rage ბარეღამ პირდაპირ 3 ქულა გაატანეთ ბიჭო თამაშიც აღარ არის საჭირო rage თქვენი ყველაფერი რომ მოვიკითხე rage

    ამ გაჭირებულ ბარსელონას რო კლასიკოში მანსანოს დაუნიშნავ თან როგორ მაგასაც ხო გააჩნია სხვა იყო და შეცვალეს ეხლა მანსანო დანიშნეს 😃ცირკია ტებასი მაგის ოჯახი მოიკითხა რუდიგერმა.რაც ფრენკი ლევანაზე დაიწერა 5 დღის უკან ბრუნდებიანო იმის მერე წავიდა მსაჯის შეცვლაზე ლაპარაკი და აჰა მშვენიერი ვარიანტი ქონია ტებასს😃100% ვარ დარწმუნებული ტრავმირებულები რო არ გვყავდეს თავიდანვე ეს იქნებოდა ამის დამნიშვნელს დემბელემ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 26 ოქტომბერი 2023 20:56
    0
    ეუფ მანსანო rage ბარეღამ პირდაპირ 3 ქულა გაატანეთ ბიჭო თამაშიც აღარ არის საჭირო rage თქვენი ყველაფერი რომ მოვიკითხე rage
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 26 ოქტომბერი 2023 20:40
    2
    ამ დროს ესპანეთში ფაქტიურად შუადღეა ხოლმე, ბარსას არ უყვარს დღით თამაში, ისე რომ ჩავის უკვე ერთი გასამართლებელი საბუთი აქვს: "მზე გვანათებდა თვალებშიო"
    ფანი [?]
    #5 26 ოქტომბერი 2023 19:20
    0
    12-11ზე თუ რომეუ ითანაშებს 13-10
    გულშემატკივარი [?]
    #4 26 ოქტომბერი 2023 14:20
    3
    angry პერესის ვირთხა..
    ფანი [?]
    #3 26 ოქტომბერი 2023 13:18
    3
    რაიყოთ ძმაო ბარემ 0-3 დაიწყოს
    Culé [?]
    #2 26 ოქტომბერი 2023 13:09
    9
    ბარემ გადავიკუზებით🙂აეხლა რო მოვუგოთ კლასიკო ამ შემადგენლობით ამ სლე მსაჯით კიდე ზემოდან მართლა ხმა აღარ უნდა ამოიღონ.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    ფანი [?]
    #1 26 ოქტომბერი 2023 13:06
    5
    ყველაფერი დაულაგდათ. ძირითადის 8 კაცი არაა და ეს კაცია მსაჯი