მარკ გიუს ოჯახის რეაქცია გოლის დროს

მარკ გიუს ოჯახის რეაქცია გოლის დროს

მარკ გიუს ოჯახმა "ბილბაოსთან" გოლი ძალიან ემოციურად აღნიშნა:

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 24 ოქტომბერი 2023 08:04
    0
    ციტატა: Rick Sanchez
    17 წლის არის და 187 სმია. უცნაურია.

    16 წლის ჩამშლელი არის ბარსა ბში 1.88 დუბლი გაიტანა წინა ტურში
    Culé [?]
    #9 24 ოქტომბერი 2023 02:09
    0
    17 წლის არის და 187 სმია. უცნაურია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 23 ოქტომბერი 2023 20:35
    1
    ციტატა: Frenkie de Jong 21
    საგოლ ძმაო აქამდე არ მყავდა ეს ბიჭი ნანახი და რატომ აქამდე არ დაუძახა ჩავიმ. მარტო გოლი რომ გაიტანა იმიტომ არ ვამბობ ფიზიკურად მარტლა დზლიერია თან სწრაფიც ,მოძრავი რავი უფრო მეტ დროს თუ მიიღებს კარგი იქნება

    ფიზიკურად შეიძლება ძლიერია, მაგრამ მე-80 წუთზე გამოსული თუ ასე დაიღლებოდა 10 წუთში არ მეგონა, ძლივსღა სუნთქავდა.
    ფანი [?]
    #7 23 ოქტომბერი 2023 20:16
    2
    მოკლედ ალვარეზი უეჭველად დასათრევია რა არანაირად უნდა დაუშვან რომ კკდევ ერთი ბარსას ფანი ჩაუგდონ რეალს ხელში და შემდეგ უაზროდ გააფუჭონ
    Culé [?]
    #6 23 ოქტომბერი 2023 16:17
    2
    ციტატა: Georgebina
    ციტატა: Frenkie de Jong 21
    საგოლ ძმაო აქამდე არ მყავდა ეს ბიჭი ნანახი და რატომ აქამდე არ დაუძახა ჩავიმ. მარტო გოლი რომ გაიტანა იმიტომ არ ვამბობ ფიზიკურად მარტლა დზლიერია თან სწრაფიც ,მოძრავი რავი უფრო მეტ დროს თუ მიიღებს კარგი იქნება

    მეტი ადრე რაღა გამოეძახა 17 წლისაა :D

    მაინც და მაინც წლების უკან გამოეძახათქო არ მითქვამს

    ციტატა: Rolex
    ციტატა: Frenkie de Jong 21
    საგოლ ძმაო აქამდე არ მყავდა ეს ბიჭი ნანახი და რატომ აქამდე არ დაუძახა ჩავიმ. მარტო გოლი რომ გაიტანა იმიტომ არ ვამბობ ფიზიკურად მარტლა დზლიერია თან სწრაფიც ,მოძრავი რავი უფრო მეტ დროს თუ მიიღებს კარგი იქნება

    გასაშვებია ლაპორტა და ხავი 17 წლის ბავშვი აქამდე რო არ გამოიძახეს😄ამაზე კარგებიც გვყოლია მაგრამ ....
    ადრეა ჯერ ამ ბიჭის ქება დიდება. შექებას იმსახურებს მაგრამ არა გაღმერთებას.ფერმინს შეეტყო გამოუცდელობა და ფიზიკურობა ბირთს ვერ იკავებდა ბოლოა.არ გავს გავის😄😄ის გიჟია პატარა ლომი ნებიამიერს შეასკდე ა გინდ რონალდო იყოს გინდ რამოსი😄ოდნავ ჭკვიანი გატუზოა ჩვენი გავი

    არ არავინ აღმერთებს უბრალოდ ფიზიკურად საკმაოდ კარგი ჩანს და სისწრაფეც აქვს სადაც იამალას მიეცა ამდენი დრო იქ ამა ბიჭმა რატომ არ უნდა მიიღოს იგივე შანსი?

    ფანი [?]
    #5 23 ოქტომბერი 2023 13:32
    6
    აკადემიიდან და ბ გუნდიდან უფრო მეტი ფეხბურთელი უნდა დაიტესტოს გასაყიდადაც და ეგებ ზოგი პოზიციის პრობლემები მოგვივარონ

    ისე ყველაზე ახალგაზრდა და სწრაფი სადებიუტო გოლი არ იყო ეს დავიჯერო? 28 წამში გაიტანა 17 წლის ბიჭმა და მგონი არამარტო ესპანეთის რეკორდია ეგ არამედ მსოფლიო რეკორდი
    Culé [?]
    #4 23 ოქტომბერი 2023 10:21
    1
    საყრდენზე მოსინჯოს ის ბიჭი ხავიმ არადა ევასება და სადაა მერე წინაზე დაიწერა სტატია მაგაზე და მისცეს დრო ან ფრენკი რიმ მოვა მასთან ერთად ათამაშოს რაიცი რახდება და აღარ დაჭირდება მერე სოსიედადელების და მისნაირების მოყვანა იქნება ბუსკეცი 2 იმალება მაში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 23 ოქტომბერი 2023 10:04
    2
    ისე ბარსას საკუთარი გაზრდილი ფორვარდი არასდრო ყოლია მემგონი, აი ფორვარდს რასაც ვეძახით ეგ სულ გვიჭირდა აკადემიიდან მე რაც მახსოვს, ამიტო კიდე უფრო მოულოდნელი იყო ამ ბიჭის გაბრწყინება გუშინ. გოლის გარდა დიდად ვერ გააკეთა რამე დასამახსოვრებელი, თუმცა მთლიანობაში რათქმაუნდა კარგი იყო, დროც ცოტა ქონდა. იმედისმომცემი დებიუტი კი ჰქონდა, ხოდა იქნებ ფორვარდების გამოზრდაც გამოგვდის😁
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    ფანი [?]
    #2 23 ოქტომბერი 2023 06:52
    10
    ციტატა: Frenkie de Jong 21
    საგოლ ძმაო აქამდე არ მყავდა ეს ბიჭი ნანახი და რატომ აქამდე არ დაუძახა ჩავიმ. მარტო გოლი რომ გაიტანა იმიტომ არ ვამბობ ფიზიკურად მარტლა დზლიერია თან სწრაფიც ,მოძრავი რავი უფრო მეტ დროს თუ მიიღებს კარგი იქნება

    გასაშვებია ლაპორტა და ხავი 17 წლის ბავშვი აქამდე რო არ გამოიძახეს😄ამაზე კარგებიც გვყოლია მაგრამ ....
    ადრეა ჯერ ამ ბიჭის ქება დიდება. შექებას იმსახურებს მაგრამ არა გაღმერთებას.ფერმინს შეეტყო გამოუცდელობა და ფიზიკურობა ბირთს ვერ იკავებდა ბოლოა.არ გავს გავის😄😄ის გიჟია პატარა ლომი ნებიამიერს შეასკდე ა გინდ რონალდო იყოს გინდ რამოსი😄ოდნავ ჭკვიანი გატუზოა ჩვენი გავი
    Culé [?]