ოფიციალური ინფორმაცია კუნდეს ტრავმასთან დაკავშირებით

ოფიციალური ინფორმაცია კუნდეს ტრავმასთან დაკავშირებით

"ბარსელონას" ცენტრალურმა მცველმა ჟიულ კუნდემ "გრანადასთან" შეხვედრაში ტრავმა მიიღო და მოედანი ნაადრევად დატოვა.

კატალონიური კლუბის ინფორმაციით, ფრანგს მარჯვენა მუხლის კოლატერალური იოგის დაჭიმულობა აქვს. 

გადაწყვეტილია, რომ კუნდე ოქტომბრის სანაკრებო შეხვედრებს გამოტოვებს. ტრავმის ხანგრძლივობა გამოჯანმრთელების პროცესზე იქნება დამოკიდებული.

განახლება: ტონი ხუანმარტის ცნობით, ჟიულ კუნდეს 5 კვირა გაუცდება, რაც იმას ნიშნავს, რომ ის "ელ კლასიკოს" გამოტოვებს.


  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 12 ოქტომბერი 2023 02:37
    0
    აჰა, სერიოზული არ ჩანსო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 10 ოქტომბერი 2023 16:22
    0
    მოკლედ დავიცხრილეთ კლასიკომდე. 11 კაცი მაინც დარჩება გუნდში რო მოედანზე სრული შემადგენლობით გავიდეთ? შეცვლებზე ფიქრს აზრიც აღარა აქვს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 10 ოქტომბერი 2023 11:55
    0
    ვინ დაგვწყევლა ასე რა უბედურებაა ამდენი ტრავმა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ახალბედა [?]
    #18 10 ოქტომბერი 2023 00:12
    0
    თუ ფრენკი დაბრუნდა კლასიკოზე. გავი დე იონგი და გუნდოგანით ცენტრს ავახევთ
    [?]
    #17 9 ოქტომბერი 2023 23:26
    1
    ციტატა: Rick Sanchez
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: LM10RG10
    ნუ დაცვა კაი არაუხო-კრისტენსენი გვეყოლებაა(იმედია ეგენიც არ დაიმტვრევიან ამ სანაკრებოზე),მაგრამ აი შეტევაში რა უნდა ვქნათ😀გრანადას ვერ მოვუგეთ ფელიში-ფერანი-იამალით და რეალთან რა შანსი გვაქვს?!🥲დეიონგი მაინც დაბრუნდეს,რომ ცენტრში მაინც არ გავსაზიზღრდეეთ

    დე იონგი გამაზავს კლასიკოს. აი პედრი წესით უნდა იყოს მაგ მატჩისთვის მზად. შარშან იყო თუ შარშანწინ არაუხოზე 1 თვე გაუცდებაო თუ მეტი და როჟამ
    3 დღეში მოირჩინა ტრამვა. იმედია დე იონგიც მასე იზამს.

    3 თამაში გამოტოვა უკვე ფრენკიმ. არ გამოვა მაგის მალე დაბრუნება როგორც ჩანს.

    ფეხი ფიქსატორში უდევს რა დაბრუნება. ბარსაში მსუბუქ ტრავმას არავინ იღებს, წელს პერესის წყევლა გვდევს, მსაჯებშიც და ტრავმებშიც. ლა ლიგის შანსი 0 ია
    ფანი [?]
    #16 9 ოქტომბერი 2023 22:56
    1
    გრანადას კალიბრის გუნდ თუ ვერ უგებ, არ ხარ ლალიგის ღირსი!
    ფანი [?]
    #15 9 ოქტომბერი 2023 21:58
    3
    ფრენკი ვერ ასწრებს პედრი ლევანა რაფინიაზე საუბარია იქნებიან კლასიკოშიო და ვნახოთ იმედია ყველაფერი მასე მაინც იქნება როგორც დავწერე.დაცვა არაა პრობლემა წინ გვჭირდება რაფინიაც და ლევანაც ასევე ფრენკია საჭირო მაგრამ ეგ არ გამოვა ერთის თამაში რო შეგვეძლოს ფრენკს ავირჩევდი დაუფიქრებლად🙃ძალიან დაგვეტყო მისი არყოფნა
    Culé [?]
    #14 9 ოქტომბერი 2023 21:41
    0
    ციტატა: La Pulga10
    ციტატა: LM10RG10
    ნუ დაცვა კაი არაუხო-კრისტენსენი გვეყოლებაა(იმედია ეგენიც არ დაიმტვრევიან ამ სანაკრებოზე),მაგრამ აი შეტევაში რა უნდა ვქნათ😀გრანადას ვერ მოვუგეთ ფელიში-ფერანი-იამალით და რეალთან რა შანსი გვაქვს?!🥲დეიონგი მაინც დაბრუნდეს,რომ ცენტრში მაინც არ გავსაზიზღრდეეთ

    დე იონგი გამაზავს კლასიკოს. აი პედრი წესით უნდა იყოს მაგ მატჩისთვის მზად. შარშან იყო თუ შარშანწინ არაუხოზე 1 თვე გაუცდებაო თუ მეტი და როჟამ
    3 დღეში მოირჩინა ტრამვა. იმედია დე იონგიც მასე იზამს.

    3 თამაში გამოტოვა უკვე ფრენკიმ. არ გამოვა მაგის მალე დაბრუნება როგორც ჩანს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 9 ოქტომბერი 2023 20:15
    0
    ციტატა: LM10RG10
    ნუ დაცვა კაი არაუხო-კრისტენსენი გვეყოლებაა(იმედია ეგენიც არ დაიმტვრევიან ამ სანაკრებოზე),მაგრამ აი შეტევაში რა უნდა ვქნათ😀გრანადას ვერ მოვუგეთ ფელიში-ფერანი-იამალით და რეალთან რა შანსი გვაქვს?!🥲დეიონგი მაინც დაბრუნდეს,რომ ცენტრში მაინც არ გავსაზიზღრდეეთ

    დე იონგი გამაზავს კლასიკოს. აი პედრი წესით უნდა იყოს მაგ მატჩისთვის მზად. შარშან იყო თუ შარშანწინ არაუხოზე 1 თვე გაუცდებაო თუ მეტი და როჟამ
    3 დღეში მოირჩინა ტრამვა. იმედია დე იონგიც მასე იზამს.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #12 9 ოქტომბერი 2023 19:38
    0
    ნუ დაცვა კაი არაუხო-კრისტენსენი გვეყოლებაა(იმედია ეგენიც არ დაიმტვრევიან ამ სანაკრებოზე),მაგრამ აი შეტევაში რა უნდა ვქნათ😀გრანადას ვერ მოვუგეთ ფელიში-ფერანი-იამალით და რეალთან რა შანსი გვაქვს?!🥲დეიონგი მაინც დაბრუნდეს,რომ ცენტრში მაინც არ გავსაზიზღრდეეთ
    გულშემატკივარი [?]
    #11 9 ოქტომბერი 2023 19:29
    0
    ისე ეს რამე სანაკრებო ხრიკი ხოარაა? ბლიად შარშანაც ზუსტად ამდროს წავიდა ძირითადის 60 პროცენტი ლაზარეთში და მაშინ რაცმოხდა ვნახეთ ჯგუფში ჩავრჩით და კლასიკო 3 1 წავაგეთ... ერთი 4 კვირისწინ როგეთქვათ გეტყოდით ეს ბარსა რეალს გადაუვლისთქო იმათ ყველა დაუბრუნდათ ჩვენ ყველა დაგვემტვრა
    წევრი [?]
    #10 9 ოქტომბერი 2023 18:54
    0
    იამალიც დამტვრეულიაა 🥲 რისიც გვეშინოდა ის მოხდაა

    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: JustBarcaLover
    დაგინებული იყო ყველა ეხა დაიმტვრესო?

    არა, ეგეთი შელოცვა გვაქვს რომ თითო თამაშში თითო კაცს ვკარგავთ.
    წინაზეც ეგ დავწერე თამაშში 1 ფეხბურთელს ვკარგავთ თქო და როგორც კი კუნდე დაიმტვრა, პარადოქსულად გამეცინა.

    ხოდა ჩვენ დამაწყევარს ერთი ყველამ კაი გულიანი მოკითხვა შევუთვალოთ.
    მაგათ გუნდს არ გაეხარებინოთ ისე როგორც ჩვენმა ვერ გაიხარა.

    გუშინნ ორი დაგვიკარგავს იამალიც დალეწილიაა
    ფანი [?]
    #9 9 ოქტომბერი 2023 18:06
    1
    დაგინებული იყო ყველა ეხა დაიმტვრესო?
    წევრი [?]
    #8 9 ოქტომბერი 2023 17:23
    0
    კუნდეს დანაკლისი არაფერია, არაუხო კრისტენსენი გვყავს მგლები, მთავარია დეიონგმა მოასწროს გამოჯანმრთელება, ამ პედრის კიდე რა დედისხვან ჭირს, შარშანაც ასე იყო, 2 კვირა უნდა ეუქმებინა სა 2 თვე ვერ დაბრუნდა,წელსაც ასეა.
    ფანი [?]
    #7 9 ოქტომბერი 2023 16:58
    5
    🎙ზლატან იბრაჰიმოვიჩი:

    "ბარსელონას ქალთა გუნდს შეუძლია დაამარცხოს მანჩესტერ იუნაიტედის მამაკაცების გუნდი, მაშინაც კი, თუ ისინი ყველანი ორსულად იქნებიან".

    მევასება ეს კაცი😂

    იმედია რო დაბრუნდებიან აღარ წავლენ არცერთი ლაზარეთში.იანვრამდე გავქაჩოთ 11 კაცით რამენაირად😃
    კუნდე ლევანა რაფინია ფრენკი პედრი 5 სასტარტოს კაცი გვაკლია და ხავის დედას მაინც შევე.ი თამაშებს რო ვერ იგებს
    ფანი [?]
    #6 9 ოქტომბერი 2023 16:38
    1
    ვატყობ ინიგო ალონსო იდგება 29ში
    წევრი [?]
    #5 9 ოქტომბერი 2023 16:22
    9
    წავალ ახლა და დავიწყებ მომზადებას, ვატყობ ცოტახანში ხავი დამიძახებს სათამაშოდ, სხვა აღარავინ დარჩა გუნდში ჯანმრთელი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 9 ოქტომბერი 2023 16:04
    1
    "ტრავმის ხანგრძლივობა გამოჯანმრთელების პროცესზე იქნება დამოკიდებული"
    ანუ პედრისა არ იყოს ვერც ამის დაბრუნების თარიღს ვერ გავიგებთ, 1 თვე დასჭირდება თუ 3 თვე?
    გულშემატკივარი [?]
    #3 9 ოქტომბერი 2023 16:04
    6
    გუშინ არადა როგორ დაგვამშვიდეს არაფერი სერიოზულიო, მაგარი არაპროფესიონალები არიან მთელი სამედიცინო სტაფი, ტრამვების ეპიდემია მეტიწილი მაგათი ბრალია, ვფიქრობ უნდა გადაიხედოს კარგად მათ მუშაობაზე და მოხდეს რეაგირება))))) ასე აღარ შეიძლება, 5 ძირითადის მოთამაშე ლაზარეთში იყოს ძალიან დიდი დანაკლისია.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 9 ოქტომბერი 2023 16:01
    7
    არაფერი სერიოზული ჭირსო კაცო, ანალოგიური ლევანდოვსკიზე. საერთოდ რა საჭიროა ამ პირველი ცნობის დაწერა როცა 99% ვარაუდის საპირისპირო იჩითება.