ჩავის კომენტარი გრანადასთან მატჩის შემდეგ

ჩავის კომენტარი გრანადასთან მატჩის შემდეგ

"ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, ჩავი ერნანდესი "გრანადასთან" ფრედ (2-2) დასრულებული მატჩის შემდეგ კომენტარი გააკეთა: 

"თამაშზე სრული დომინირება გვქონდა, ბევრი მომენტი შევქმენით და მეტს ვიმსახურებდით, თუმცა, შეცდომების დაშვების გამო დავისაჯეთ. ასე მოედანზე არ უნდა გავდიოდეთ. უნდა გვებრძოლა, თუმცა გუნდმა კარგად იმუშავა. ქულა საკმარისი არ იყო. 

ვიცოდით, რომ ბრაიანი კარგი იყო - მისი შეჩერება მარტივი არაა, თუმცა ეს მხოლოდ ვიცოდით და რეაგირება ვერ შევძელით. 

იამალის გოლი? ამ ისტორიული მოვლენის გამო ბედნიერი ვარ. ცუდია, რომ საბოლოოდ მისი გოლი მოგებაში ვერ დაგვეხმარა. მას მცირე დისკომფორტი ჰქონდა.

გაუქმებული გოლი? თითქოს ფერანი იმ მომენტში მონაწილეობს, მაგრამ ჩემთვის ეს აშკარა არაა. მსაჯს შეეძლო გოლის როგორც  გაუქმება, ისე ჩათვლაც. ვფიქრობ, რომ ტორესი არაფერ შუაში იყო, ბურთი კარში მისი მოქმედების გარეშეც შედიოდა".

კუნდე თავს კარგად გრძნობს.

კარგი განწყობა გვაქვს, თუმცა მოგება დავიმსახურეთ. 2 ბურთიანი უპირატესობის აღმოფხვრა თანამედროვე ფეხბურთში მარტივი არაა", - აცხადებს ჩავი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #16 9 ოქტომბერი 2023 22:05
    0
    ისევ უაზროდ გაფანტა ბარსამ ამხელა უპირატესობა?!
    ამდენი გოლი გადის ჩვენი სანაქებო დაცვის უნიათო თამაშით და უკვე 3 ქულით ჩაამოვრცებით რეალს!
    ვინ დაგვწუევლა, თუ რა არის?! რატომ გვიჭირს აუთსაიდერ გრანადას კალიბრის გუნდებთან თამაში?! იქნებ ამიხსნათ?!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 9 ოქტომბერი 2023 16:59
    0
    ციტატა: JustBarcaLover
    დაიწყება ეხლა ჩავის გინება და გამოჩნდებიან ვითომ პროფესორები თითქოსდა ჩავიზე მეტი იციან

    დიდი პროფესორობა არ უნდა იმას, რო მწვრთნელმა ფეხბურთელებს შეუძახოს გაიღვიძეთ ნუ გძინავთო. გუშინ ატლეს თამაშს ვინც უყურეთ მიხვდებოდით როგორიც უნდა იყოს მწვრთნელი. ჩავისავით მსაჯთან კი არ კამათობდა და ბარათებს კი არ აგროვებდა, ფეხბურთელებს უყვიროდა და გონზე მოყავდა. იმიტომაც მოიგო ბოლო წუთზე.
    Culé [?]
    #14 9 ოქტომბერი 2023 13:41
    0
    დამტვრეული გვყავდა ნახევარი გუნდი, მაგრამ ეს მაინც ვერ ამართლებს ჩავის. რა უბედურება იყო ეს? ოსასუნასთან ვერ მოგება სირცხვილია, ასეთ მატჩებში ქულების კარგვა წაგვართმევს ლალიგას.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 9 ოქტომბერი 2023 10:26
    4
    ერთი მომენტი საჯარიმოსთან ფელიქსი რამოდენიმე მცველის გარემოცვაში მოხვდა, ბარსას ფეხბურთელები ახლოს იდგნენ, მაგრამ არც ერთი არ გაეხსნა, რომ პასი მიეცა და ბურთიც დაიკარგა რა თქმა უნდა. როცა ამას ხედავ გაიხსენი, მოცილდი მცველებს. ფელიქსი მესი არაა 3 კვადრატული მეტრის რადიუსში 4 ფეხბურთელი, რომ მოატყუოს. ან ჩავი, რომ ამბობს მოედანზე არ უნდა დავდიოდეთო, ვისი ბრალია ჩემი? ერთმანეთს, რომ ვერ უგებენ და არ იციან რა უნდა გააკეთონ მოედანზე, ესეც ჩემი ბრალია? ყველა მოსული ფეხბურთელი, რომ აქ ყ****ბა ნეტა ვისი ბრალია? ყოველ ჯერზე ამბობს შეცდომებზე უნდა ვისწავლოთ, ასე უნდა ვქნათ და ბლა-ბლა, შედეგი კი ნული. კი ხალხი გვაკლია, მაგრამ ეს მე-19 ადგილოსანი, წელს გადმოსული გარანადაა ეს დედა აფეთქებული და რა, მას მეტი რესურსი აქვს ვიდრე ბარსას, მე-17 წამზე გოლს, რომ გიტანს და მგონი ლა ლიგის რეკორდი მოხსნა ტიპმა და ისიც ბარსასთან სამარცხვინოდ.
    ეეხ, რა აზრი აქვს აქ, რომ ვწეროთ, ძაღლი ყეფს, ქარავანი მიდის.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 9 ოქტომბერი 2023 09:09
    1
    ოთიკო. ასეთი უფანტაზიო ბარსა მე კარგა ხანია არ მახსოვს ჩავის ხელში ამ გუნდს არაფერი ეშველება ამათი მაქსიმუმი წელს ლა ლიგის ოთხეუში მოხვედრა იქნება . ხოლო ჩავის ადვოკატებს რაც შეეხება ხომ გაგიგია კარგ მოცეკვავეს ხელს რა უშლის... დაიწყებენ ეხლა აი ტრამვები აქვთ ფეხბურთელებს და ა,შ მალაგას თავმოყვარე და ამბიციური გუნდი მეორე შემადგენლობითაც უნდა უგებდეს
    წევრი [?]
    #11 9 ოქტომბერი 2023 08:12
    3
    აბა ჩავის ადვოკატებო, მოგწონთ ბარსას თამაში? ასეთი თამაშით გუნდი შორს ვერ წავა.გრანადასთან ვერ მოგებას გამართლება არა აქვს.
    წევრი [?]
    #10 9 ოქტომბერი 2023 07:40
    1
    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: JustBarcaLover
    დაიწყება ეხლა ჩავის გინება და გამოჩნდებიან ვითომ პროფესორები თითქოსდა ჩავიზე მეტი იციან

    მე ვაკრიტიკებ ზოგადად მაგრამ დღეს სათქმელი არაფერი მაქ, უკვე მომბეზრდა.
    პროსტა გრანადასთან ასე არ უნდა ითამაშო, ანუ უბურთოდ ძალიან ცუდად გადაადგილდებიან, პრაქტიკულად ერთ ადგილას დგანან და ვერ იხსნებიან თავისუფალ ზონებში, ეგ თავისუფალი ზონაც არაა ხოლმე, რადგან ისევ თვითონ ვერ ქმნიან და ამავდროულად ერთმანეთს ვერ უგებენ მოთამაშეები, ეს ყველაფერი კიდე სუფთად ჩავის ბრალია და რავი დავიღალე ამეებზე საუბრით მაშინ როცა არაფერი არ იცვლება. ბევრი გამართლების მოძებნაა შესაძლებელი მაგრამ თუკი მადრიდსა და ანჩელოტის შევადარებთ ამათ მაშინ ეგ გამართლებებიც გაქარწყლდება რადგან არც იმათ აქვთ დალხენილი მდგომარეობა თუმცა თამაშზე არ ასახავენ მაგ ყველაფერს, არა იმიტომ რომ ბელინგემი მესიაა, რავი ტაპ ინების მეტი არ გაუტანია ტიპს მარა საქმეც მაგაშია თუ როგორც მარტივად ხვდება იმ პოზიციებში სადაც ეგ ტაპ-ინები გააქვს, რაც აბსოლუტურად 70% მწვრთნელის მითითებებისა და გუნდის დამსახურებაა. ჩვენ კიდე რავი ვამართლებთ და ვამართლებთ ამ ჩავის მარა რამე იცვლება? ერთი ორჯერ გამოინათებს და მერე ისევ იგივე.
    ფეხბურთელები იმის ნაცვლად რომ პროგრესირებდნენ, რეგრესირებენ და ფაქტია თუნდაც კანსელუ და ფელიში პირველ თამაშებში უფრო ბრწყინავდნენ ვიდრე ახლა რადგან თანდათან იწყებენ ამ დამპალ სისტემაზე მორგებას, გიუნდოც ანალოგიურად.
    ხოდა რავი მე პირადად არ მწამს ამ კაცის, უკეთესს ბაზარზე ვერავის ვერ ვხედავ თორე ეს რომ ბარსას დონის არაა და ამ გუნდს რომ გვარდიოლას-ანჩელოტისა და კლოპის დონის მწვრთნელი სხვა თამაშს რომ ათამაშებდა, მაგაზე დავა ღირს?
    ხოდა რა დონის მწვრთნელიც გვყავს რეალურად, იმ დონეზე თამაშობს გუნდიც და რავი..ველოდოთ, სხვა რა დაგვრჩენია.

    ჩავი თუა პროფესორი იმიტო მივჩანჩალებთ ასე, არავისთან აღარ ვართ ფავორიტი.
    ფანი [?]
    #9 9 ოქტომბერი 2023 06:52
    0
    ციტატა: akaki
    JustBarcaLover, მაგი რა შვაშია.ჩავიზე მეტის ცოდნა.?მემგონი ფეხბურთი ესმით ხალხს.და ცუდს და კაის არჩევს თამაშს.... ზუსტად ხავის შეცდომა იყო არაუხოთინ რომ არ დაიწყო სასტარტო.დარწმუნებული ვარ ის ორი ბურთი არ გაგვივიდოდა.ამაზე რას იტყვი.?

    შენ რა იცი რო არ გავიდოდა?დაცვა ისეთი გვყავს არაუხოზე რით არიან ნაკლებები?დაცვა როგორც არინდა დააყენოა მაიესტრომ თუ ბალდე არ შეწია შუაში და რომელიმე ბალდეს ადგილზე ცენტრ მცველიდან სალაპარაკო არუნდა იყოს წესით.კრისი კუნდე ბევრად საიმედოა ამ სეზონში ვიდრე არაუხო და რომელიმე
    წევრი [?]
    #8 9 ოქტომბერი 2023 03:50
    3
    ჩმორი- ჩავი და აფერისტი - ლაპორტა , უნდა წავიდნენ...
    უტიტულო სეზონია...
    ფანი [?]
    #7 9 ოქტომბერი 2023 02:04
    4
    JustBarcaLover, მაგი რა შვაშია.ჩავიზე მეტის ცოდნა.?მემგონი ფეხბურთი ესმით ხალხს.და ცუდს და კაის არჩევს თამაშს.... ზუსტად ხავის შეცდომა იყო არაუხოთინ რომ არ დაიწყო სასტარტო.დარწმუნებული ვარ ის ორი ბურთი არ გაგვივიდოდა.ამაზე რას იტყვი.?
    ფანი [?]
    #6 9 ოქტომბერი 2023 02:01
    3
    ციტატა: JustBarcaLover
    დაიწყება ეხლა ჩავის გინება და გამოჩნდებიან ვითომ პროფესორები თითქოსდა ჩავიზე მეტი იციან

    მე ვაკრიტიკებ ზოგადად მაგრამ დღეს სათქმელი არაფერი მაქ, უკვე მომბეზრდა.
    პროსტა გრანადასთან ასე არ უნდა ითამაშო, ანუ უბურთოდ ძალიან ცუდად გადაადგილდებიან, პრაქტიკულად ერთ ადგილას დგანან და ვერ იხსნებიან თავისუფალ ზონებში, ეგ თავისუფალი ზონაც არაა ხოლმე, რადგან ისევ თვითონ ვერ ქმნიან და ამავდროულად ერთმანეთს ვერ უგებენ მოთამაშეები, ეს ყველაფერი კიდე სუფთად ჩავის ბრალია და რავი დავიღალე ამეებზე საუბრით მაშინ როცა არაფერი არ იცვლება. ბევრი გამართლების მოძებნაა შესაძლებელი მაგრამ თუკი მადრიდსა და ანჩელოტის შევადარებთ ამათ მაშინ ეგ გამართლებებიც გაქარწყლდება რადგან არც იმათ აქვთ დალხენილი მდგომარეობა თუმცა თამაშზე არ ასახავენ მაგ ყველაფერს, არა იმიტომ რომ ბელინგემი მესიაა, რავი ტაპ ინების მეტი არ გაუტანია ტიპს მარა საქმეც მაგაშია თუ როგორც მარტივად ხვდება იმ პოზიციებში სადაც ეგ ტაპ-ინები გააქვს, რაც აბსოლუტურად 70% მწვრთნელის მითითებებისა და გუნდის დამსახურებაა. ჩვენ კიდე რავი ვამართლებთ და ვამართლებთ ამ ჩავის მარა რამე იცვლება? ერთი ორჯერ გამოინათებს და მერე ისევ იგივე.
    ფეხბურთელები იმის ნაცვლად რომ პროგრესირებდნენ, რეგრესირებენ და ფაქტია თუნდაც კანსელუ და ფელიში პირველ თამაშებში უფრო ბრწყინავდნენ ვიდრე ახლა რადგან თანდათან იწყებენ ამ დამპალ სისტემაზე მორგებას, გიუნდოც ანალოგიურად.
    ხოდა რავი მე პირადად არ მწამს ამ კაცის, უკეთესს ბაზარზე ვერავის ვერ ვხედავ თორე ეს რომ ბარსას დონის არაა და ამ გუნდს რომ გვარდიოლას-ანჩელოტისა და კლოპის დონის მწვრთნელი სხვა თამაშს რომ ათამაშებდა, მაგაზე დავა ღირს?
    ხოდა რა დონის მწვრთნელიც გვყავს რეალურად, იმ დონეზე თამაშობს გუნდიც და რავი..ველოდოთ, სხვა რა დაგვრჩენია.
    ფანი [?]
    #5 9 ოქტომბერი 2023 02:00
    4
    Albicelecte, არაფერი რესურსი არ უნდოდა არაუხოთინ რომ დაეწყო თამაში.დარწმუნებული ვარ ის სწრაფი გოლი არ გავიდოდა.და ნეორეც კუნდე ბავშვივით რომ აპუმპლავა.არაუხო უცვლელად უნდა ყავდეს.ღმერთმა დაიფაროს ტრანვისგან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 9 ოქტომბერი 2023 01:57
    1
    ვუყურებდი და რესურსი აღარ იყო დარჩენილი, რომ შეტევა გაეძლიერებინა, ან შუა ხაზი
    Culé [?]
    #3 9 ოქტომბერი 2023 01:52
    1
    მაგ ბრაიანმა მაგარი აგვაწიოკა, შესაგდები სადაც იყო შეაგდო. ფელიქსი თუ ვერ გამოისყიდეს ეგ უნდა მოიყვანონ. თამაშს რაც შეეხება ფელიქსის მოყვანის და ფატის გალოანების მიუხედავად ლევანას შემცვლელი არ გვყავს და იმედია როკეს მოსვლამდე არ დაგვემტვრევა შემტევები. ნუ ხავის ვერ მოვთხოვთ ვერაფერს, სკამი არ გვყავს ნორმალური ამ ტრამვიანობის დროს და თან გადატვირთული გრაფიკის გამო ხალხს ვერ ვასვენებთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 9 ოქტომბერი 2023 01:45
    5
    ციტატა: JustBarcaLover
    დაიწყება ეხლა ჩავის გინება და გამოჩნდებიან ვითომ პროფესორები თითქოსდა ჩავიზე მეტი იციან

    ჩავიზე მეტი ვინც არ იცის არ უნდა გააკრიტიკოს? სტადიონზეც იმეებმა იარონ მაშინ ვინც ჩავიზე მეტი იცის და უყურონ ამ თვალების დამასისხლიანებელ თამაშს და შეუვათ მერე ბევრი ფული :დ
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ფანი [?]