გრანადა 2-2 ბარსელონა | Sofascore-ის შეფასებები

გრანადა 2-2 ბარსელონა | Sofascore-ის შეფასებები

ლა ლიგის მე-9 ტურში "ბარსელონამ" "ნუევო ლოს კარმენესზე" "გრანადასთან" ფრე, 2-2 ითამაშა. 

Sofascore-ის შეფასებები:

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 9 ოქტომბერი 2023 18:33
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Pedri 8
    ციტატა: frenkie dejong21
    მსაჯს მოვუტ*ან პასიური დედის ტრ**ი
    ვერც ფერანი და ვერც მცველები ბურთს ვერ წვდნებოდნენ
    იმენა თითიდან გამოწოვილი თამაშგარე დადეს

    ნაღდად გეთანხმები

    ციტატა: Rick Sanchez
    ბალდეს ვინც უთხრა შენ ჩაწოდებებში ძლიერი ხარ და ფლანგზე დადექიო ხო უნდა აგინო ყველაფერი. რობერტოს გოლის გარდა ამ სეზონში ნორმალურად არ გაუკეთებია საჯარიმოში პასი. დაცვის დემბელეა ტიპი, რად მინდა მაგის უაზრო სირბილი პასი თუ პირველივე მცველმა ჩაუჭრა.

    მეორე @ლე ალბაა სუფთა ამაზე უტვინო და უფანტაზიო ფეხბურთელი იშვიათია

    ალბას მესი თუ ეგულებოდა საჯარიმოში კი უხატავდა პასს. ალბა ტოპი იყო თავის დროზე. ბალდე კიდე ჯერ ბავშვია, 10 დან 1 პასი გადის მაგის გაკეთებული. მაგაზე ბევრი სამუშაო აქვს.

    ბალდემ და ალბამაც დაგაჯვათ თქვენ თავზე smile
    --------------------
    THUGS
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 9 ოქტომბერი 2023 17:11
    0
    ციტატა: JustBarcaLover
    მადლობა მსაჯს კიდევ ერთი წართმეული გოლისთვის! მივულოცოთ რეალს ჩემპიონობა რაცარუნდა ვიფრინოთ მსაჯები მაინც დაგვჩაგრავენ

    სამწუხაროდ ეგრეა, უნდა შევეგუოთ ამ ამბავს.
    [?]
    #7 9 ოქტომბერი 2023 10:05
    0
    ციტატა: Pedri 8
    ციტატა: frenkie dejong21
    მსაჯს მოვუტ*ან პასიური დედის ტრ**ი
    ვერც ფერანი და ვერც მცველები ბურთს ვერ წვდნებოდნენ
    იმენა თითიდან გამოწოვილი თამაშგარე დადეს

    ნაღდად გეთანხმები

    ციტატა: Rick Sanchez
    ბალდეს ვინც უთხრა შენ ჩაწოდებებში ძლიერი ხარ და ფლანგზე დადექიო ხო უნდა აგინო ყველაფერი. რობერტოს გოლის გარდა ამ სეზონში ნორმალურად არ გაუკეთებია საჯარიმოში პასი. დაცვის დემბელეა ტიპი, რად მინდა მაგის უაზრო სირბილი პასი თუ პირველივე მცველმა ჩაუჭრა.

    მეორე @ლე ალბაა სუფთა ამაზე უტვინო და უფანტაზიო ფეხბურთელი იშვიათია

    ალბას მესი თუ ეგულებოდა საჯარიმოში კი უხატავდა პასს. ალბა ტოპი იყო თავის დროზე. ბალდე კიდე ჯერ ბავშვია, 10 დან 1 პასი გადის მაგის გაკეთებული. მაგაზე ბევრი სამუშაო აქვს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 9 ოქტომბერი 2023 09:43
    0
    ტორესს თვითონ ხომ ვერ გააქვს და სხვასაც ხელს უშლის. რომ არა ის 3 ქულას წამოვიღებდით.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 9 ოქტომბერი 2023 09:15
    0
    ციტატა: frenkie dejong21
    მსაჯს მოვუტ*ან პასიური დედის ტრ**ი
    ვერც ფერანი და ვერც მცველები ბურთს ვერ წვდნებოდნენ
    იმენა თითიდან გამოწოვილი თამაშგარე დადეს

    ნაღდად გეთანხმები

    ციტატა: Rick Sanchez
    ბალდეს ვინც უთხრა შენ ჩაწოდებებში ძლიერი ხარ და ფლანგზე დადექიო ხო უნდა აგინო ყველაფერი. რობერტოს გოლის გარდა ამ სეზონში ნორმალურად არ გაუკეთებია საჯარიმოში პასი. დაცვის დემბელეა ტიპი, რად მინდა მაგის უაზრო სირბილი პასი თუ პირველივე მცველმა ჩაუჭრა.

    მეორე @ლე ალბაა სუფთა ამაზე უტვინო და უფანტაზიო ფეხბურთელი იშვიათია
    ფანი [?]
    #4 9 ოქტომბერი 2023 01:18
    2
    არტეტა ძალიან კარგია სიტის მოუგეს ეხლა 1-0
    ფანი [?]
    #3 9 ოქტომბერი 2023 01:14
    6
    მსაჯს მოვუტ*ან პასიური დედის ტრ**ი
    ვერც ფერანი და ვერც მცველები ბურთს ვერ წვდნებოდნენ
    იმენა თითიდან გამოწოვილი თამაშგარე დადეს
    ფანი [?]
    #2 9 ოქტომბერი 2023 01:14
    3
    მადლობა მსაჯს კიდევ ერთი წართმეული გოლისთვის! მივულოცოთ რეალს ჩემპიონობა რაცარუნდა ვიფრინოთ მსაჯები მაინც დაგვჩაგრავენ
    Culé [?]
    #1 9 ოქტომბერი 2023 01:09
    2
    ბალდეს ვინც უთხრა შენ ჩაწოდებებში ძლიერი ხარ და ფლანგზე დადექიო ხო უნდა აგინო ყველაფერი. რობერტოს გოლის გარდა ამ სეზონში ნორმალურად არ გაუკეთებია საჯარიმოში პასი. დაცვის დემბელეა ტიპი, რად მინდა მაგის უაზრო სირბილი პასი თუ პირველივე მცველმა ჩაუჭრა.