მალიორკა 2-2 ბარსელონა | მიმოხილვა

მალიორკა 2-2 ბარსელონა | მიმოხილვა

"ბარსელონამ" ლა ლიგის მე-7 ტურში "მალიორკას" ვერ მოუგო.

ანგარიში მალევე გაიხსნა: ტერ შტეგენის არაზუსტ პასს "მალიორკას" შეტევა მოჰყვა, რომელიც გოლით ვედატ მურიქიმ დაასრულა. "ბარსამ" ანგარიში 41-ე წუთზე გაათანაბრა - შორეული დარტყმით პრედრაგ რაიკოვიჩის კარი რაფინია ბელოლიმ აიღო. ჩავის გუნდს კიდევ რამდენიმე საგოლე მომენტი ჰქონდა, მაგრამ მეტი ვერ გაიტანა, ტაიმის ბოლოს კი მასპინძლებმა (აბდონ პრატსმა) მეორე გოლიც შეაგდეს და შესვენებაზე 2-1-ით გავიდნენ.

55-ე წუთზე "ბარსელონას" კარგი მომენტი შეექმნა, მაგრამ ჟოაუ ფელიშის უძლიერესი დარტყმა ძელს მოხვდა. რამდენიმე წუთის შემდეგ ლამინ იამალმა პენალტი მოიპოვა, თუმცა VAR-ზე გადამოწმების მერე მსაჯმა გადაწყვეტილება შეცვალა. საბოლოოდ, "ბარსამ" წონასწორობა მაინც აღადგინა: 75-ე წუთზე ჩავის შეგირდებმა შესანიშნავი კომბინაცია გაითამაშეს, რომელიც ფერმინ ლოპესის გოლით დასრულდა - 2-2.

⚽️ 1-0, მურიქი (8')

⚽️ 1-1, რაფინია (41')

⚽️ 2-1, აბდონ პრატსი (45+3')

⚽️ 2-2, ფერმინ ლოპესი (75')


  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #16 28 სექტემბერი 2023 16:28
    1
    Fc Barca Batumi, სანამ ტორესი და რაფინია ბარსაში იქნება ამაზე უკეთეს არ უნდა ველოდოთ.სასწრაფოთ მოსაშორებელია ორივე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 28 სექტემბერი 2023 02:52
    0
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: me da barca
    7 ტურის მერე 8 გალი გაუშვა გუნდმა. შარშან 8 გოლი გვქონდა გაშვებული 25 ტურის ჩათვლით.

    ეგ მირჩევნია ევროტურნირებზე 25 გოლის გაშვებას 10 თამაშში❤️ და ყოველ ტურში 1-0ების ყურებას

    არც 25 გოლი უნდა გაუშვან და არც 5 გოლი 2 მაჩანჩალა გუნდისგან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 27 სექტემბერი 2023 19:53
    0
    მოკლედ ჩავი აგრძელებს შარშანდელი რეკორდების (ბოდიში ანტირეკორდების დამყარებას). რომლების? აი თუნდაც ამეების"
    ბარსელონამ" "მალიორკასთან" გამართული ბოლო 11 თამაში მოიგო;
    "ბარსელონამ" "მალიორკასთან" სტუმრად გამართული ბოლო 7 თამაში მოიგო, აქედან 6 მშრალად;
    "ბარსელონას" "მალიორკასთან" 2009 წლის შემდეგ არ წაუგია;
    "ბარსელონა" "მალიორკასთან" გამართულ ბოლო 11 თამაშში პირველი ტაიმის მოგებას ახერხებდა;
    "ბარსელონა" "მალიორკასთან" გამართულ ბოლო 20 თამაშში გოლის გატანას ახერხებდა;
    ამ გუნდების ბოლო 8 დაპირისპირებიდან ექვსში 3 ან მეტი გოლი გადიოდა;
    ამ გუნდების ბოლო 8 დაპირისპირებაში ანგარიშს "ბარსელონა" ხსნიდა;
    მიმდინარე სეზონში საკუთარ კედლებში "მალიორკას" ჯერ გოლი არ გაუტანია;
    ყველა სტატისტიკური მონაცემი გავუუმჯობეეთ მეტოქეს და რომ წაგეგო(მარტივად შეგვეძლო) მართლაც ბევრ ახალ რეკორდს დაამყარებდა მალიორკა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 27 სექტემბერი 2023 16:11
    0
    ციტატა: Barca for life
    Rick Sanchez, პრობლემა რატოა ჩემში როცა ვამბობ რომ ტაქტიკა დაულაგებელია და პროგრესი არაა?😂
    და ბოლო 4 მატში კი არა საერთოდ წლევანდელი სეზონი აიღე და მითხარი სრულიად 7 მატჩში ბეტისი-ანტვერპენის გამოკლებით სად ითამაშა გუნდმა დალაგებულად?
    ბეტისთან და ანტვერპენთან იცი რა მოხდა? ორივეგან ფელიშმა ძალიან მალევე გაიტანა გოლები და შემდეგ მეორე გოლის ეპიზოდებშიც ლომის წვლილი დაიდო, ანუ გუნდმა 2 გოლი გაიტანა ერთმანეთის მიყოლებით, რამაც საერთოდ არია ორივე მეტოქე და ამიტომაც გავილაღეთ და არა იმიტომ რომ ჩავიმ დაალაგა ყველაფერი. ამ ყველაფერთან ერთად შედარებით თამაშიც გაგვიხსნეს და ბარსა ვიცით ასეთ მომენტებში რისი მაქნისიცაა, მაგრამ წელს რამდენჯერაც თამაში დაგვიკეტეს, იმდენჯერ სულ გვათრიეს გინდა ხეტაფემ, გინდა ვილიარელმა, გინდა სელტამ და გინდა მალიორკამ, და არც კადისთან ვყოფილვართ მარტივად, მანდაც ბოლო წუთებში პედრიმ იყოჩაღა თორე მორიგ ფრეს ვაგორებდით..
    გუშინ უიღბლობაც იყო, პენალტის არ დადებაც და ა.შ. მაგრამ ეგ იმ ფაქტს არ ცვლის რომ გიუნდოგანი და რომეუ ერთად ერთი დიდი ანომალიაა, ლევანა 95% სულ ჩაკარგულია, კანსელუ მეორე მატჩია გიუნდოსავით სად დაბოჟიალობს ვერ გაუგია ხოლო ნახევარი გუნდის როტაცია იმ ხალხით რომელიც ახალი მოსულია, საერთოდ არაა ნორმალური თორე ზოგადად ნორმალურ პირობებში მისაღებია რა თქმა უნდა.
    მოკლედ მომავალ თამაშში გამოჩნდება ჭკუას როგორ ისწავლის. იმედია რომეუს ამოსვამს, ფერანს სკამზე მოაჯენს, დაცვაშიც წესიერ ხალხს დააბრუნებს და ტაქტიკას დაალაგებს, თუ არადა მე წელს აღარაფრის იმედი აღარ მექნება.

    ლევანდოვსკი ჩაკარგული რანაირად არის ნუ გადამრიე, ლამის ყველა მატჩში გოლი გაიტანა მაგ კაცმა და გუშინაც ძალიან მაგრად ითამაშა. მითუმეტეს ფელიშს შეეწყო იდეალურად.
    Culé [?]
    #12 27 სექტემბერი 2023 10:50
    1
    მაინტერეს, ქლიავებთან რატომ ვკარგავთ, ყოველთვის ქულებს?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 27 სექტემბერი 2023 08:32
    1
    ციტატა: Barca for life
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: Barca for life
    ამდენი ხანია იმას ვამტკიცებ რომ ჩავი არ ათამაშებს ამ გუნდს ნორმალურად და გინდა თუ არა ნებისმიერი მოგების მერე უმეტესობას გონება ებინდება..
    წელს ნებისმიერ თამაშში აშკარაა რომ ტაქტიკა არ არის დამუშავებული, გუნდი სრულიად ქაოსშია, მენტალობა ისევ არა აქვთ, ვინ რას თამაშობს არ იციან.
    ადრე ჩავიმ თქვა რომ თითოეული მეტოქის შესაბამისად ვადგენთ ტაქტიკასო, რაც ერთი მხრივ ნორმალური ჩანს მაგრამ მეორე მხრივ, ყოველ თამაშში თუ ცვალე ყველაფერი და მათ შორის მოთამაშეებიც, ისე ვერც ადაპტირდებიან ერთმანეთში და ვერც იმას გაიგებენ რა უნდა ქნან.
    ესენი პასებს რომ ვერ აბამენ ზუსტად იმის ბრალია რომ არ იცნობენ ერთმანეთს, შეუძლებელია 5 ახალი კაცი ჩასვა სასტარტოში, ახალი ტაქტიკა შექმნა და წამში მოარგო.
    ტაქტიკის ცვლილებები ნორმალურია როცა უკვე ყველა ყველას უგებს, ხოლო ტურნირის დასაწყისში, ჯერ ხალხი სულ რაღაც მეოთხე თამაშს რომ თამაშობს, მარტივი ლოგიკაა რომ წამში ვერ შეეწყობიან გუნდელებს..
    ვიცი თითქოს შედარებით მარტივი ჩანდა მალიორკა, მაგრამ განა წინა სეზონი არ იყო კარგი გამოცდილება..და განა მეორე ტაიმში თავიდანვე არ უნდა შეცვლილიყვნენ ინიგო-რომეუ და ტორესი?
    მე პირადად ფელიშშსაც არ ჩავხსნიდი, არამედ მაგას გადავიყვნადი ფლეიმეიქერად, გიუნდოგანს და გავის დავხევდი საყრდენზე და წინ რაფინია-ლევანა-ლამინეთი მივაწვებოდი..თან ფელიშს აშკარად ექმნებოდა მომენტები და წინა თამაშშიც პირველი გოლიც მისი არსაიდან გაკეთებული ძალიან მაგარი ასისტით გავიდა, მითუმეტეს გამოჩნდა უკვე რომ ლევანას უგებს და ვერაფრით ვერ ვიგებ რატომ ჩაიხსნა და მის ნაცვლად ფლეიმეიქერად რაფინია რატო დადგა, რამაც თავის მხრივ გიუნდოგანის მორიგი არევა გამოიწვია და ისე გამოვიდა რომ მთელი თამაში ფაქტობრივად სამკაცნაკლულებმა ვითამაშეთ..

    პ.ს. ტორესი აშკარად სკამიდანაა უკეთესი, რაფინია ძირითადში უნდა იყოს, ლამინეს გადაწვა არ შეიძლება თორე ეგეც იმსახურებს ძირითადს მარა ამ ეტაპზე შეცვლისთვისაც კარგია, ხოლო გიუნდოგანს ვერ დავსვამთ, ეგეც თუ დავსვით და რომეუც მაშინ ვისღა ვაყენებთ? აი რომეუ კიდე მართლა დასასმელია 100%, ბარსაში რომ მსგავსი კაცი ძირითადში დგას ამდენი ხანია სწორედ მარტო მაგიტო ვიმსახურებთ ბოლო ადგილს. მე პირადად გავი-გიუნდოგანი-ფელიქსით ვითამაშებდი ნახდაცვაში, წინ კი რაფინია-ლევანა-ლამინეთი..სხვა ვარიანტს ვერ ვხედავ..რომეუ უბრალოდ ამოსასმელია და არც კრისტენსენი მგონია ოპტიმალური ვარიანტი, რადგან საყრდენზე არასდროს უთამაშია..აი გიუნდოგანს უთამაშია მაინც ხოლო გავიც იქვეა და რავი მგონია რომ დააბალანსებდნენ..

    პ.პ.ს გავი ძალიან ძალიან მაგარი ბავშვია და ამას ყველა ვხედავთ როცა თავის პოზიციაზეა...მარტო ამიტოა ჩავი გასალანძღი რომ ამას ვინგერად აყენებდა და რაღაცებს მახინაციობდა, რამაც ბავშვს რეპუტაცია შეულახა, ხოლო გუნდს მისი უზარმაზარი პოტენციალი აკარგვინა..

    კაი ახლა ჩავის მოყვარული ნაღდად რომ არ ვარ იცის ყველამ აქ მარა ფრენკის ნაირი ფეხბურთელის დაკარგვა და 2 დღეში ისევ 5-0ის მოგება წარმოუდგენელი რამაა თუ ჩავის ვასხამთ სამართლიანად მაინც დავასხათ იმისთვის რომ რაფინია 90 წუთი დატოვა მოედანზე იმისთვის რომ კასადო არ გამოიძახა თუ სევილიასთან ისევ რომეუ დააყენა მაგის გამოც ვაგინოთ მარა მგონი თამაშის ხარისხში ცვლილებას ყველა უნდა ხედავდეს

    გასაგებია, დეიონგის დაკარგვა არაა მარტივი, მაგრამ სწორედ ეგეთ მომენტში როცა ამხელა ფიგურას კარგავ და კიდევ ცალკე მახინაციობ და ინიგოს აყენებ, რომეუს აყენებ და ისევ არ ეშვები, გიუნდოგანს ისევ რომ ვერ გაუგია სად თამაშობს და ა.შ. ამ რაღაცეებზე თვალები უნდა დავხუჭოთ?
    რაფინია იმსახურებდა 90 წუთი თამაშს და ასისტიც კი მიითვალა, მაგრამ პარალელურად ფელიშიც უნდა დარჩენილიყო უბრალოდ ფლეიმეიქერად იქნებოდა, მის უკან გიუნდო და გავი დააზღვევდნენ, მითმეტეს ლევანაზე პასების ჩაკიდება რომ გამოსდის და ძალიან კარგად გაუგეს ერთმანეთს ამაზე მეტი ფაქტი რა გინდა, 3 სხვადასხვა თამაშში 2 ასისტი და ერთი ფაქტობრივად ასისტი გაუკეთა ტიპს და დღეს ლევანა შემოვიდა და ფელიქსი გავიდა რაც აბსოლუტურად ალოგიკურია ეგ იგივე რომ ოსიმენი შევიდეს და ხვიჩა გავიდეს..ანუ ცვლილებები დაგვიანდა, ნახევრად გაამართლა ნახევრად არასწორი იყო ტაქტიკა მერამდენე თამაშია ქაოტურია და ვერ ლაგდება, იმის ნაცვლად რომ დალაგების მცდელობა იყოს, პირიქით, უფრო და უფრო ირევა, მოთამაშეების ნაწილი სრულ პოტენციალს ვერ ავლენს...და რავი თუ რაიმეში არ მეთანხმები, აი ამ განცხადებებში შემეწინააღმდეგე..
    გასეგებია რომ დე იონგი დავკარგეთ, მაგრამ ეგ იმ ფაქტს არ ცვლის რომ მოთამაშეებმა 7 თამაშია არ იციან რას თამაშობენ, ტაქტიკა ქაოტურია და პროცესში ისინი რჩებიან მოედანზე ვინც საზიზღრები არიან და ისინი გადიან ვისაც შექმნის პოტენციალი აქვს..ესაა უბრალოდ ფაქტი, მე არაფერს ვიგონებ და არც ჩავიზე ჯმა მეხალისება, უბრალოდ არ მომწონს 1 მატჩის მერე როცა ეიფორია გვეწყება და ამ რეალაობას უგულებელვყოფთ.
    ფაქტია რომ გუნდს არ აქვს სწორი ტაქტიკა, მოთამაშეები ვერ ავლენენ სრულ პოტენციალს, ტრავმიანობა გვაწუხებს, ხალხს ადაპტირება ჭირდება და ა.შ. ეს ყველაფერი კიდე ალბათ ოდესმე დალაგდება უბრალოდ ჩემი ბრაზიც იმაზე მოდის რომ რაღაც მნიშვნელოვანი ფაქტორები უკვე თამაშებია არადა არ ლაგდება ელემენტარულად ვერ პროგრესირებს და ამიტომ უბრალოდ აღვნიშნავ ამას, მეტი არაფერი..

    ბოლო ოთხ მატჩში (სელტასთან თამაშის გამოკლებით) თუ ტაქტიკა და პროგრესი ვერ დაინახე პრობლემა შენშია მეგობარო. ჩავიმ სასტარტო კარგი დააყენა, აქ თუ არა აბა სხვაგან სად უნდა დაესვენათ ლიდერებს, ინიგოსაც ხო უნდა დრო. შეცვლებიც სწორი იყო, ერთადერთი ფელიშის გაყვანა არ მომეწონა. სელტასთან და შარშანდელ მატჩებთან შედარებით გუშინ დარბოდნენ მაინც და კომბინაციებიც ქონდათ.
    ფანი [?]
    #10 27 სექტემბერი 2023 02:20
    1
    ციტატა: me da barca
    7 ტურის მერე 8 გალი გაუშვა გუნდმა. შარშან 8 გოლი გვქონდა გაშვებული 25 ტურის ჩათვლით.

    ეგ მირჩევნია ევროტურნირებზე 25 გოლის გაშვებას 10 თამაშში❤️ და ყოველ ტურში 1-0ების ყურებას
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 27 სექტემბერი 2023 02:15
    0
    7 ტურის მერე 8 გალი გაუშვა გუნდმა. შარშან 8 გოლი გვქონდა გაშვებული 25 ტურის ჩათვლით.
    ფანი [?]
    #8 27 სექტემბერი 2023 02:13
    0
    ციტატა: Barca for life
    ამდენი ხანია იმას ვამტკიცებ რომ ჩავი არ ათამაშებს ამ გუნდს ნორმალურად და გინდა თუ არა ნებისმიერი მოგების მერე უმეტესობას გონება ებინდება..
    წელს ნებისმიერ თამაშში აშკარაა რომ ტაქტიკა არ არის დამუშავებული, გუნდი სრულიად ქაოსშია, მენტალობა ისევ არა აქვთ, ვინ რას თამაშობს არ იციან.
    ადრე ჩავიმ თქვა რომ თითოეული მეტოქის შესაბამისად ვადგენთ ტაქტიკასო, რაც ერთი მხრივ ნორმალური ჩანს მაგრამ მეორე მხრივ, ყოველ თამაშში თუ ცვალე ყველაფერი და მათ შორის მოთამაშეებიც, ისე ვერც ადაპტირდებიან ერთმანეთში და ვერც იმას გაიგებენ რა უნდა ქნან.
    ესენი პასებს რომ ვერ აბამენ ზუსტად იმის ბრალია რომ არ იცნობენ ერთმანეთს, შეუძლებელია 5 ახალი კაცი ჩასვა სასტარტოში, ახალი ტაქტიკა შექმნა და წამში მოარგო.
    ტაქტიკის ცვლილებები ნორმალურია როცა უკვე ყველა ყველას უგებს, ხოლო ტურნირის დასაწყისში, ჯერ ხალხი სულ რაღაც მეოთხე თამაშს რომ თამაშობს, მარტივი ლოგიკაა რომ წამში ვერ შეეწყობიან გუნდელებს..
    ვიცი თითქოს შედარებით მარტივი ჩანდა მალიორკა, მაგრამ განა წინა სეზონი არ იყო კარგი გამოცდილება..და განა მეორე ტაიმში თავიდანვე არ უნდა შეცვლილიყვნენ ინიგო-რომეუ და ტორესი?
    მე პირადად ფელიშშსაც არ ჩავხსნიდი, არამედ მაგას გადავიყვნადი ფლეიმეიქერად, გიუნდოგანს და გავის დავხევდი საყრდენზე და წინ რაფინია-ლევანა-ლამინეთი მივაწვებოდი..თან ფელიშს აშკარად ექმნებოდა მომენტები და წინა თამაშშიც პირველი გოლიც მისი არსაიდან გაკეთებული ძალიან მაგარი ასისტით გავიდა, მითუმეტეს გამოჩნდა უკვე რომ ლევანას უგებს და ვერაფრით ვერ ვიგებ რატომ ჩაიხსნა და მის ნაცვლად ფლეიმეიქერად რაფინია რატო დადგა, რამაც თავის მხრივ გიუნდოგანის მორიგი არევა გამოიწვია და ისე გამოვიდა რომ მთელი თამაში ფაქტობრივად სამკაცნაკლულებმა ვითამაშეთ..

    პ.ს. ტორესი აშკარად სკამიდანაა უკეთესი, რაფინია ძირითადში უნდა იყოს, ლამინეს გადაწვა არ შეიძლება თორე ეგეც იმსახურებს ძირითადს მარა ამ ეტაპზე შეცვლისთვისაც კარგია, ხოლო გიუნდოგანს ვერ დავსვამთ, ეგეც თუ დავსვით და რომეუც მაშინ ვისღა ვაყენებთ? აი რომეუ კიდე მართლა დასასმელია 100%, ბარსაში რომ მსგავსი კაცი ძირითადში დგას ამდენი ხანია სწორედ მარტო მაგიტო ვიმსახურებთ ბოლო ადგილს. მე პირადად გავი-გიუნდოგანი-ფელიქსით ვითამაშებდი ნახდაცვაში, წინ კი რაფინია-ლევანა-ლამინეთი..სხვა ვარიანტს ვერ ვხედავ..რომეუ უბრალოდ ამოსასმელია და არც კრისტენსენი მგონია ოპტიმალური ვარიანტი, რადგან საყრდენზე არასდროს უთამაშია..აი გიუნდოგანს უთამაშია მაინც ხოლო გავიც იქვეა და რავი მგონია რომ დააბალანსებდნენ..

    პ.პ.ს გავი ძალიან ძალიან მაგარი ბავშვია და ამას ყველა ვხედავთ როცა თავის პოზიციაზეა...მარტო ამიტოა ჩავი გასალანძღი რომ ამას ვინგერად აყენებდა და რაღაცებს მახინაციობდა, რამაც ბავშვს რეპუტაცია შეულახა, ხოლო გუნდს მისი უზარმაზარი პოტენციალი აკარგვინა..

    კაი ახლა ჩავის მოყვარული ნაღდად რომ არ ვარ იცის ყველამ აქ მარა ფრენკის ნაირი ფეხბურთელის დაკარგვა და 2 დღეში ისევ 5-0ის მოგება წარმოუდგენელი რამაა თუ ჩავის ვასხამთ სამართლიანად მაინც დავასხათ იმისთვის რომ რაფინია 90 წუთი დატოვა მოედანზე იმისთვის რომ კასადო არ გამოიძახა თუ სევილიასთან ისევ რომეუ დააყენა მაგის გამოც ვაგინოთ მარა მგონი თამაშის ხარისხში ცვლილებას ყველა უნდა ხედავდეს
    ფანი [?]
    #7 27 სექტემბერი 2023 02:07
    3
    ფეხბურთია ზოგჯერ წავაგებთ, ზოგჯერ მოვიგებთ მთავარია განვითარება არ შევწყვიტოთ... მე მჯერა ჩვენი ბავშვების თუნდაც იმ ზოგჯერ ფორმიდან ამოვარდნილი ბალდესი ❤️ ზოგადად ეს პატარა თაობა უფრო მეიმედება ❤️ შტეგენს რაც შეეხება კი ბატონო შეცდა მაგრამ უმადურებიც ნუ ვიქნებით მაინც შტეგენია :) იამალი კარგი იყო დღეს ასე უნდა იაქტიუროს ჩვენმა ბიჭმა ❤️
    ფანი [?]
    #6 27 სექტემბერი 2023 01:59
    0
    ციტატა: Rick Sanchez
    კანსელუ დღეს მარჯვენა მცველად იდგა მთელი თამაში და ცუდი იყო. ბოლო 5 წუთი შემოიწია ცენტრში და გამოფხიზლდა. რომეუ+ინიგო სკამზე აუცილებლად.

    +გუნდო არაა 90 წუთის კაცი ეგ არა
    Culé [?]
    #5 27 სექტემბერი 2023 01:59
    0
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: frenkie dejong21
    ამ შტეგენს სკამზე დასმა არ აწყენდა მარა
    ის ინიაკი სუფთა ჩვარია
    ეჰ რა დრო იყო სილესენი რო გვეჯდა სკამზეე

    ამ შტეგენს ისე წერ თითქოს წინა ტურებში <<ცენზურის დარღვევა>>იდან არ აძრო ბურთები😀
    მეორე მეკარე რომ უკეთესი გვინდა მაგაში გეთანხმები და ძაან შეცდნენ რომ არანაუ დაკარგეს და ეს <<ცენზურის დარღვევა>> ინაკი დაიტოვეს

    არავინ უკარგავს წინა ტურში კარგ თამაშს
    მაგრამ დღეს ძაან ცუდი იყო და ქულების დაკარგვაშიც შეიტანა დიდი წვრილი

    კარგი კონკურენტი კიდე აშკარად უნდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 27 სექტემბერი 2023 01:56
    0
    კანსელუ დღეს მარჯვენა მცველად იდგა მთელი თამაში და ცუდი იყო. ბოლო 5 წუთი შემოიწია ცენტრში და გამოფხიზლდა. რომეუ+ინიგო სკამზე აუცილებლად.
    ფანი [?]
    #3 27 სექტემბერი 2023 01:55
    3
    ციტატა: frenkie dejong21
    ამ შტეგენს სკამზე დასმა არ აწყენდა მარა
    ის ინიაკი სუფთა ჩვარია
    ეჰ რა დრო იყო სილესენი რო გვეჯდა სკამზეე

    ამ შტეგენს ისე წერ თითქოს წინა ტურებში <<ცენზურის დარღვევა>>იდან არ აძრო ბურთები😀
    მეორე მეკარე რომ უკეთესი გვინდა მაგაში გეთანხმები და ძაან შეცდნენ რომ არანაუ დაკარგეს და ეს <<ცენზურის დარღვევა>> ინაკი დაიტოვეს
    ფანი [?]
    #2 27 სექტემბერი 2023 01:54
    1
    დაცვიდან დავიწყებ, ბალდე არის ძაან ნიჭიერი მაგრამ ასევე ძაან არასტაბილური, აშკარად სტაგნაციაშია, ვეღარ ვითარდება და ძაან მოკლებული აქ. ისიც ეხმარება რო კონკურენტი არ ყავს. მოკლედ მარცხენა მცველი მოსაყვანია გუნდში. კანსელუც რამდენადაც ძალიან კლასნია, კონცენტრაციის ნაკლებობა აქვს. რამდენი ბურთი დაკარგა ვერ დავითვალე, წინა თამაშშიც ეგრე იყო პროსტა ბოლოს გამოასწორა პასით და გოლით. არაუხო ტრავმიდან ახალი დაბრუნებული და ფეხით თამაში უჭირს მაგრად. ინიგო საერთოდ არ მომეწონა. რომეუს და გიუნდოგანს დღეს 0 დავუწერდი, გავი იყო ისევ კარგი. რაფინია კიდე არის ამოუხსნელი მოთამაშე, რა გოლი გაიტანა ტიპმა, წამოვიდა მერე და როგორი მომენტი გააფუჭა, მაგით შეიძლებოდა დაემთავრებინა თამაში ისეთი გარდამტეხი ყოფილიყო ეგრე მალე რო წინ გავსულიყავით. დე იონგის და პედრის გარეშე ესაა, მეტი არ შეგვიძლია. ფელიქსის გაყვანის მომხრე არ ვიყავი, მაგას უფრო შეუძლია ესეთ მჭიდრო დაცვასთან კარგი პასის გაჭრა რაც გვაკლდა ყველაზე მეტად.
    Culé [?]
    #1 27 სექტემბერი 2023 01:51
    0
    ამ შტეგენს სკამზე დასმა არ აწყენდა მარა
    ის ინიაკი სუფთა ჩვარია
    ეჰ რა დრო იყო სილესენი რო გვეჯდა სკამზეე