ჩავი ერნანდესი მალიორკასთან მატჩის წინ

ჩავი ერნანდესი მალიორკასთან მატჩის წინ

  • თამაშის დრო: სამშაბათი, 26 სექტემბერი, 23:30

ჩავი ერნანდესმა "მალიორკასთან" მატჩის წინ პრესკონფერენცია გამართა.

"მალიორკა" ფიზიკურად ძლიერი გუნდია, მათ მოედანზე თამაში რთულია. იოლი თამაში არ გველის. 

ფრენკის არყოფნა დიდი დანაკლისია. ის ჩვენი სტილის გათვალისწინებით საკვანძო მოთამაშეა. დე იონგის დაბრუნება თავის შეგრძნებებზე იქნება დამოკიდებული. ნახევარდაცვაში მის შესაცვლელად ბევრი ვარიანტი გვაქვს.

"სელტასთან" თამაში გავაანალიზეთ და შევაფასეთ, რა გავაკეთეთ არასწორად, რათა შეცდომები აღარ გავიმეოროთ.

პედრი ვარჯიშზე კარგად გამოიყურება და ვიმედოვნებთ, დაბრუნებას მალე მოახერხებს.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 26 სექტემბერი 2023 20:51
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ზედმეტი მოუვა პორტუგალიურ დუოს, ლევას და კუნდე კრისის. დროა არაუხო ინიგოს დუეტი ვნახოთ ცენტრში, მარჯვნივ ოღონთ რობერტო არა, კუნდე დადგეს ამ ერთხელაც, კანსელო ფელიქსი 70 წუთიდან შემოუშვას. ლევა რობოტია, მარა ჯობს ტორესმა ჩაანაცვლოს 1 თამაში.

    ძალიან ხშირად ძვირად დაგვიჯდა დიდი როტაცია. არ შეიძლება მეტოქის არ დაფასება. ბოლო 2 თამაშის შემყურე სელტასთან მეგონა მინიმუმ 3 ბურთით მოვიგებდით მაგრამ ხო ვნახეთ როგორ მოვიგეთ.
    ფანი [?]
    #11 26 სექტემბერი 2023 18:13
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ზედმეტი მოუვა პორტუგალიურ დუოს, ლევას და კუნდე კრისის. დროა არაუხო ინიგოს დუეტი ვნახოთ ცენტრში, მარჯვნივ ოღონთ რობერტო არა, კუნდე დადგეს ამ ერთხელაც, კანსელო ფელიქსი 70 წუთიდან შემოუშვას. ლევა რობოტია, მარა ჯობს ტორესმა ჩაანაცვლოს 1 თამაში.

    მთლიანად დაცვას დავასვენებდი ფელიშთან ერთად გვაქვს მაგის ფუფუნება

    რობერტო არაუშავს დადგება ერთი თამაში
    შტეგო
    რობერტო არაუხო ინიგო ალონსო
    გავი რომეუ გუნდოგანი
    რაფინია ლევა ტორესი

    70 წუთიდან

    კანსელუ რობერტო
    ფელიში რაფინია
    ფერმინი გუნდო
    იამალი ლევა
    ბალდე ალონსო
    Culé [?]
    #10 26 სექტემბერი 2023 13:56
    1
    ციტატა: Fc Barca Batumi
    მალიორკა ძაან ძლიერია? ანუ სიტის და ბავარიას დონე ყოფილა, ბარსას რატო აფარჩაკებთ!!!

    აქ ფიზიკურ სიძლიერეზეა საუბარი და არა ზოგადად გუნდის სიძლუერეზე.
    [?]
    #9 26 სექტემბერი 2023 08:14
    2
    ზედმეტი მოუვა პორტუგალიურ დუოს, ლევას და კუნდე კრისის. დროა არაუხო ინიგოს დუეტი ვნახოთ ცენტრში, მარჯვნივ ოღონთ რობერტო არა, კუნდე დადგეს ამ ერთხელაც, კანსელო ფელიქსი 70 წუთიდან შემოუშვას. ლევა რობოტია, მარა ჯობს ტორესმა ჩაანაცვლოს 1 თამაში.
    Culé [?]
    #8 26 სექტემბერი 2023 08:02
    1
    ისე მართალია, მალიორკასთან თუ არ მოსინჯეს ინიგო აბა სხვაგან სად?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 26 სექტემბერი 2023 01:37
    2
    სულ აანალიზებთ, რომ შეცდომები არ დაუშვათ, თუმცა მაინც უშვებთ, მაინც დადიხართ და არ დარბიხართ, მაინც ძალიან ხშირად სვარკას გვაყურებინებთ. ჩვენ კი მოთმინებით გელოდებით როდის ათამაშებდით ისე, რომ მალიორკა და სელტას დონის გუნდებთან არ გვეშინოდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 25 სექტემბერი 2023 23:40
    6
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ხვალ როტაციაა საჭირო რადგან 3 დღეში სევილაის ვხვდებით იქიდან 3 დღეში კიდე პორტუს

    ხო დააყენოს ინიგო ერთხელ, გადაწვავს ეს ჩემისა კუნდესაც და კრისტენსენსაც, ხვალ ორივე რო დაასვენოს და ინიგო-არაუხო მოსინჯოს არიქნება ცუდი ვარიანტი
    ფანი [?]
    #5 25 სექტემბერი 2023 23:33
    1
    ხვალ როტაციაა საჭირო რადგან 3 დღეში სევილაის ვხვდებით იქიდან 3 დღეში კიდე პორტუს
    ფანი [?]
    #4 25 სექტემბერი 2023 22:19
    3
    მალიორკა ძაან ძლიერია? ანუ სიტის და ბავარიას დონე ყოფილა, ბარსას რატო აფარჩაკებთ!!!
    Culé [?]
    #3 25 სექტემბერი 2023 21:19
    3
    იმედია პირველ ტაიმს ისეთი ანგარიშით წავიყვანთ რომ მეორე ტაიმში ფელიქსის ლევანდოვსკის არაუხოს და კანსელოს დასვენება შეგვეძლება
    Culé [?]
    #2 25 სექტემბერი 2023 20:46
    2
    თქვენ ოღონდ ირბინეთ მალიორკასთან და გოლები თვითონ წამოვა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 25 სექტემბერი 2023 20:39
    5
    "სელტასთან" თამაში გავაანალიზეთ და შევაფასეთ, რა გავაკეთეთ არასწორად, რათა შეცდომები აღარ გავიმეოროთ.
    მთავარი შეცდომა მოედანზე სეირნობა იყო, ფეხბურთი უნდა გეთამაშათ, იმედია ეს მაინც გაარკვიეთ ანალიზით.