მალიორკა 🆚️ ბარსელონა | განაცხადი

მალიორკა 🆚️ ბარსელონა | განაცხადი

ლა ლიგის მე-7 ტურში, 26 სექტემბერს, 23:30 საათზე "ბარსელონა" სტუმრად "მალიორკას" დაუპირისპირდება. 

ჩავი ერნანდესმა აღნიშნული მატჩისთვის განაცხადი დაასახელა:

ტრავმის გამო გუნდს პედრი და ფრენკი დე იონგი ვერ დაეხმარებიან.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #12 26 სექტემბერი 2023 22:31
    0
    ციტატა: CHEPE
    ის გერმანელი სადაა მის მერე ხსენებაც რომ არ ყოფილა რაც დაიმატეს

    ანტვერპტან ითამაშა ახალგაზრდულში და დიდი ვერაფერი მარა პოტენციალი მოჩანს მოტივაცია და გამოფხიზლება ჭირდება

    ფაიეს გამოიძახებდა მარა 24ში თამაში ქონდა ბ გუნდს და წითელი აირტყა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 26 სექტემბერი 2023 20:56
    0
    მეცინება, როცა აიაქსს ვხედავ მე-14 ადგილზე. საინტერესოა რამდენს აცლიან მწვრთნელს კიდევ.
    Culé [?]
    #10 25 სექტემბერი 2023 21:32
    0
    ის გერმანელი სადაა მის მერე ხსენებაც რომ არ ყოფილა რაც დაიმატეს
    Culé [?]
    #9 25 სექტემბერი 2023 20:45
    1
    ტერ შტეგენი
    კანსელუ-კრისტენსენი-კუნდე-ბალდე
    გავი-რომეუ-გიუნდოგანი
    რაფინია-ლევანდოვსკი-ფელიქსი

    არაუხო ძირითადში ჯერ რისკია და ფერანიც ბოლო ორი მატჩის მიხედვით არ იმსახურებს სასტარტოს.
    Culé [?]
    #8 25 სექტემბერი 2023 19:59
    0
    ეს ფაი დიდი ამბით რო დაიმატეს და ყოველ მეორე ნიუსზე მაგის პლიუსები თუ რა შეეძლო
    ეგ იწერებოდა მხოლოდ და ეხლა კი განაცხადშიც როვერ ხვდება რა ხდება ხოარიცის ვინმემ?
    Culé [?]
    #7 25 სექტემბერი 2023 17:45
    2
    პირველ ტაიმშივე მოამთავრონ საქმე და მერე დაიწყონ სეირნობა, პირიქით რომ შვებიან. მარტივი თამაში არ იქნება 11 კაცით დაცვაში დადგებიან.
    ფანი [?]
    #6 25 სექტემბერი 2023 17:45
    1
    ჟირონა პეპის და სიტის გუნდი ყოფილა😀
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 25 სექტემბერი 2023 17:44
    1
    ჩავი ერნანდესმა აღნიშნული მატჩისთვის განაცხადი დაასახელა:
    უფრო სწორი იქნებოდა: "გამოაცხადა", "გამოაქვეყნა", ასახელებენ საუკეთესოებს ან ტრავმირებულებს. მაგალითად: ტრავმის გამო გუნდს პედრი და ფრენკი დე იონგი ვერ დაეხმარებიან.

    ციტატა: DesmondHume
    Imedia 0-2 iqneba mshralad, rogorc minimum

    იმედია მოედანზე სირბილი არ დაეზარებათ, მაშინ ანგარიშზე ფიქრი არ მოგვიწევს.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 25 სექტემბერი 2023 17:30
    0
    თუნდაც 0:1 მოვიგოთ ძალების დაზოგვით ცუდი არ იქნება, შემდეგ კვირაში ლიგაზე გვაქვს სათამაშო, მანამდე სევილიასთანაც.
    ფანი [?]
    #3 25 სექტემბერი 2023 16:09
    3
    Imedia 0-2 iqneba mshralad, rogorc minimum
    Culé [?]