ჟოაუ კანსელუ: გოლები და ასისტები არ მაღელვებს

ჟოაუ კანსელუ: გოლები და ასისტები არ მაღელვებს

ჟოაუ კანსელუმ ვიგოს "სელტას" დამარცხების შემდეგ კომენტარი გააკეთა.

გულწრფელად რომ გითხრათ, გოლები და ასისტები არ მაღელვებს. მე ცუდად ვთამაშობდი, ბევრი შეცდომა დავუშვი, მაგრამ ბოლომდე კონცენტრირებული უნდა იყო. ცუდი თამაშისას მოგება მნიშვნელოვანია, მაგრამ უნდა მოვუმატო. 

"სელტა" ძალიან მჭიდროდ გვეთამაშა და პრობლემები შეგვიქმნა, თუმცა ჩვენ მშვიდად ვიყავით. ყველაზე მნიშვნელოვანი სამი ქულის მოპოვებაა.

თუ კარგად ვითამაშებ, კლუბი შემიყვარებს, ხოლო თუ ცუდად ვიასპარეზებ - ისინი გამაგდებენ.

ეს ჩემთვის ახდენილი ოცნებაა. მე ვნახე ფეხბურთის ისტორიაში საუკეთესო გუნდი - 2009 წლის "ბარსელონა", ახლა კი მეც "ბარსაში" ვთამაშობ, ეს დაუჯერებელია.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 24 სექტემბერი 2023 13:49
    1
    კარგია, ამან დღეს პროფესიონალიზმის დონე დადო, მაგრამ რატომ არ მოწონდათ ეს კაცი სხვაგან ვერ ვხვდები.
    ფანი [?]
    #20 24 სექტემბერი 2023 09:15
    0
    ციტატა: Rolex
    ციტატა: Frenkie de Jong_
    აბა რო გამოხვალთ ხოლმე 5-0 რო მოუგებს ტორპედოებს ეხაც ბანძია ხავიო??ეხა რას იტტყვით ზე დონე ტრენერია ხო?

    ბენიტესმა შეჭამა😂აბა ხავი ვერ გაიტანს გოლს მწვრთნელია და ფეხბურთელები მოგვაგებინებენ სხვა ვინ?
    4 შემტევი მე შევიყვანე მოედანზე და კანსელუ მე შევწიე ცენტრში ხო?ან კიდე 80 წუატამდე რო აგებდა გუნდი და მერე მოიგო მაგიტო შეჭამა ბენიტესმა?🤦სასწაულები იწერება😃

    აა და 80 წუთი რო ტრენერი აგებს ხავის მოგება?? 🤣🤣🤣

    რო აგებ და ცვლილებას არ გააკეთებ
    გულშემატკივარი [?]
    #19 24 სექტემბერი 2023 09:08
    0
    ციტატა: Messiah
    ეს რა ოქრო დავითრიეთ

    ხავი გასაშვებია დროზე და მსოაყვანია წესიერი მწვრთნელი

    ამ სეზონში რა არ მოგწონს ხავისი?
    Culé [?]
    #18 24 სექტემბერი 2023 02:38
    3
    გენაცვალე მაგ პირდაპირობაში ჟოაო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 24 სექტემბერი 2023 02:10
    3
    კაცი ხარ ჟოაუ ! ეგრე გააგრძელე უკვე ყველას უყვარხარ
    Culé [?]
    #16 24 სექტემბერი 2023 01:51
    1
    ეს რა ოქრო დავითრიეთ

    ხავი გასაშვებია დროზე და მსოაყვანია წესიერი მწვრთნელი
    --------------------

    ForçaBarça
    გულშემატკივარი [?]
    #15 24 სექტემბერი 2023 01:04
    2
    ციტატა: Frenkie de Jong_
    აბა რო გამოხვალთ ხოლმე 5-0 რო მოუგებს ტორპედოებს ეხაც ბანძია ხავიო??ეხა რას იტტყვით ზე დონე ტრენერია ხო?

    ბენიტესმა შეჭამა😂აბა ხავი ვერ გაიტანს გოლს მწვრთნელია და ფეხბურთელები მოგვაგებინებენ სხვა ვინ?
    4 შემტევი მე შევიყვანე მოედანზე და კანსელუ მე შევწიე ცენტრში ხო?ან კიდე 80 წუატამდე რო აგებდა გუნდი და მერე მოიგო მაგიტო შეჭამა ბენიტესმა?🤦სასწაულები იწერება😃
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 24 სექტემბერი 2023 00:46
    1
    კაცი ხარ კაცური.
    ამის მერე ჩავის ინტერვიუ უნდა წავიკითხო და იმედია არ ტრაბახობს
    ფანი [?]
    #13 24 სექტემბერი 2023 00:19
    2
    ეს თამაში ხავიმ კი არა ფეხბურთელების ინდივიდუალურმა დონემ მოგვაგებინა.ბენიტესმა შეჭამა ჩვენი დიდებული ტრენერი :)

    აბა რო გამოხვალთ ხოლმე 5-0 რო მოუგებს ტორპედოებს ეხაც ბანძია ხავიო??ეხა რას იტტყვით ზე დონე ტრენერია ხო?
    smile
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 23 სექტემბერი 2023 23:48
    4
    თუ კარგად ვითამაშებ, კლუბი შემიყვარებს, ხოლო თუ ცუდად ვიასპარეზებ - ისინი გამაგდებენ.
    სულ გაგდება ელანდება 😃😃 🥰
    Culé [?]
    #11 23 სექტემბერი 2023 23:31
    7
    უკვე გვიყვარხარ❤️
    Culé [?]
    #10 23 სექტემბერი 2023 23:28
    1
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Rolex
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    Vaa ra sityvebi daixarja mastma,ra gulit ibazra,shen genacvale mag gulshi💙❤️

    ამას ადგილზე ვერ მოიფიქრებ თუ გულში არ გაქ ეს სიტყვები🙃მალადეც ორივე ჟოაოს დაგვაკვდნენ ამ გაჭორებაში

    არა რეაქციებზეც ეტყობა რომ უყვარს კლუბი და თავისად აღიქვამს , სხვაც რომ იტანს ისე აღნიშნავს თითოეულ გოლს რომ გულს უხარია , კარგია კარგია ზუსტად ეგეთი ბიჭები და შემართება გვჭირდება , მეტი "არაუხო" გუნდში

    Orives getanxmebit dzmebo,es tu sisxlshi ar gaq gamjdari da gonebashi ise ar wamova.agnishvnebzec sul vakvirdebi gerbs rogor epyroba,ra duxit uxaria da imena saocrad magari rojaa❤️💙erti deyongze mwydeba guli ro am na*ozar reals magis gareshe vetakebit,mag bedmo**nulebs,imedia magis gareshec davgechavt. Xavi iswavlis kide am tamashidan,kontrebze gagvxies,unda viswavlot tan shemtevi fexburti da tan kontrebis gadaketva,marto dacvas ro agar vtamashobt eg ukve dasafasebelia. Felix saocari bichia,levana momavali wlidan skamis kacia,tu roquem gaqacha.wels vera da ai momaval wels sheidzleba ligaze fiqri,iqamde sami satransfero fanjaraa,gundic ufro shetamashdeba da xavic dagvindeba. 4 weli chalichobda guardiola ligaze. Barcashi kide vinc yavda magas tqmac ar unda,tan rajkaardma dauwyo gundi,iqet arteta ramdens wvalobda da daawyo gundi. Motmineba dajildovdebao natqvamia da davelodot ra da visiamovnot❤️💙

    3 ცენტრალური მცველით უნდა ვითამაშოთ აუცილებლად , თორე ბუსის გარეშე ისედაც გვიჭირს საყრდენ ზონაში და დე იონგის გარეშე ხო საერთოდ , ნუ მე რაფინიას გავყიდდი და ბერნარდოს მოვიყვანდი , საყრდენს რომელიც ფრენკის შეუწყვილდება , სუბიმენდიც თუნდაც მაგრამ უკეთესიც ბევრია ვნახოთ ფინანსები როგორ იქნება და ერთ ფულბექ ლატერალს სკამისთვის ორივე ფლანგზე რომ შეეძლოს თამაში , ხან კანსელუს ხან ბალდეს შეცვლის , მაგ 3 სატრანსფერო ფანჯარაზე სრულიად შესაძლებელია კარგად გაძლიერება , მაგრამ რატომღაც მგონია რომ წელსაც ძალიან ვისიამოვნებთ
    ფანი [?]
    #9 23 სექტემბერი 2023 23:28
    4
    ამას რომ ბარსა უყვარს და მთეკი ძალით თამაშობს ბეტისთანაც გამოჩნდა აღნიშვნებზე


    აი ჟირონაზე რა ვთქვა არ ვიცი რაღაც სასწაული გუნდია იმედია სუპერ თასს ოსასუნა და ესპანეთის თასს ჟირონა მოიგებს
    (ლა ლიგა რათქმაუნდა ჩვენ)
    ფანი [?]
    #8 23 სექტემბერი 2023 23:22
    3
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Rolex
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    Vaa ra sityvebi daixarja mastma,ra gulit ibazra,shen genacvale mag gulshi💙❤️

    ამას ადგილზე ვერ მოიფიქრებ თუ გულში არ გაქ ეს სიტყვები🙃მალადეც ორივე ჟოაოს დაგვაკვდნენ ამ გაჭორებაში

    არა რეაქციებზეც ეტყობა რომ უყვარს კლუბი და თავისად აღიქვამს , სხვაც რომ იტანს ისე აღნიშნავს თითოეულ გოლს რომ გულს უხარია , კარგია კარგია ზუსტად ეგეთი ბიჭები და შემართება გვჭირდება , მეტი "არაუხო" გუნდში

    Orives getanxmebit dzmebo,es tu sisxlshi ar gaq gamjdari da gonebashi ise ar wamova.agnishvnebzec sul vakvirdebi gerbs rogor epyroba,ra duxit uxaria da imena saocrad magari rojaa❤️💙erti deyongze mwydeba guli ro am na*ozar reals magis gareshe vetakebit,mag bedmo**nulebs,imedia magis gareshec davgechavt. Xavi iswavlis kide am tamashidan,kontrebze gagvxies,unda viswavlot tan shemtevi fexburti da tan kontrebis gadaketva,marto dacvas ro agar vtamashobt eg ukve dasafasebelia. Felix saocari bichia,levana momavali wlidan skamis kacia,tu roquem gaqacha.wels vera da ai momaval wels sheidzleba ligaze fiqri,iqamde sami satransfero fanjaraa,gundic ufro shetamashdeba da xavic dagvindeba. 4 weli chalichobda guardiola ligaze. Barcashi kide vinc yavda magas tqmac ar unda,tan rajkaardma dauwyo gundi,iqet arteta ramdens wvalobda da daawyo gundi. Motmineba dajildovdebao natqvamia da davelodot ra da visiamovnot❤️💙
    გულშემატკივარი [?]
    #7 23 სექტემბერი 2023 23:19
    6
    ძლივს ადამიანი ვინც აღიარებს შეცდომებს და ბოლოდმე არ ნებდება!! გამოვისყიდოთ უნდა
    --------------------
    ”Everybody believes in something... Most of all, we should believe in ourselves.” — Novak Djokovic
    წევრი [?]
    #6 23 სექტემბერი 2023 23:19
    2
    ასეთი გულწრფელი ხალხი მიყვარს😂და პირველად ვნახე მართლა ასე ღიად რომ საუბდობდეს მოთამაშე მის შეცდომებზე ბრავო მართლაც ❣️
    Culé [?]
    #5 23 სექტემბერი 2023 23:18
    2
    ციტატა: Rolex
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    Vaa ra sityvebi daixarja mastma,ra gulit ibazra,shen genacvale mag gulshi💙❤️

    ამას ადგილზე ვერ მოიფიქრებ თუ გულში არ გაქ ეს სიტყვები🙃მალადეც ორივე ჟოაოს დაგვაკვდნენ ამ გაჭორებაში

    არა რეაქციებზეც ეტყობა რომ უყვარს კლუბი და თავისად აღიქვამს , სხვაც რომ იტანს ისე აღნიშნავს თითოეულ გოლს რომ გულს უხარია , კარგია კარგია ზუსტად ეგეთი ბიჭები და შემართება გვჭირდება , მეტი "არაუხო" გუნდში
    გულშემატკივარი [?]
    #4 23 სექტემბერი 2023 23:16
    2
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    Vaa ra sityvebi daixarja mastma,ra gulit ibazra,shen genacvale mag gulshi💙❤️

    ამას ადგილზე ვერ მოიფიქრებ თუ გულში არ გაქ ეს სიტყვები🙃მალადეც ორივე ჟოაოს დაგვაკვდნენ ამ გაჭორებაში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 23 სექტემბერი 2023 23:14
    4
    უკლასნესია ტიპი ❤️
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]