ბარსელონა - ანტვერპენი | WhoScored-ის შეფასებები

ბარსელონა - ანტვერპენი | WhoScored-ის შეფასებები

"ბარსელონამ" ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის პირველ მატჩში "ანტვერპენი" 5-0 გაანადგურა. 

გთავაზობთ "ბლაუგრანას" ფეხბურთელთა შეფასებებს WhoScored-ის მიხედვით:

  • ტერ შტეგენი - 7.1
  • კანსელუ - 7.8
  • კუნდე - 7.9
  • კრისტენსენი - 7.6
  • ბალდე - 7.2
  • გიუნდოგანი - 8.0
  • დე იონგი - 7.1
  • გავი - 7.7
  • რაფინია - 9.0
  • ლევანდოვსკი - 8.6
  • ფელიში - 9.5
  • რომეუ - 6.4
  • ფერმინი - 6.3
  • იამალი - 6.3
  • ტორესი - 6.2
  • რობერტო - 6.2

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 20 სექტემბერი 2023 15:08
    0
    მოკლედ აქაც, მეტოქე რო შევჭამეთ გავიმ მაინც მოახერხა "თავისი" ყვითლის მიღება.
    სხვა გზა არ არის ამას ყველაზე ძალიან ჭირდება შემცვლელი, როგორც ვატყობ ყოველ მე-6 თამაშს გამოტოვებს 5 ყვითელის გამო.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 20 სექტემბერი 2023 06:46
    3
    თქვენს დედებს რომ შევეcი რაფინიას 9.0 რაში ეკუთვნის ხოლო დე იონგს 7,1გეტყობათ სულ yლეები ზიხართ იწ
    [?]
    #9 20 სექტემბერი 2023 01:45
    1
    ციტატა: ნოდო ბარდაველიძე
    ციტატა: იკა
    თითქოს ანტვერპენი დიდი არაფერი, მაგრამ ბარსას ასეთი თამაში, თუნდაც ანტვერპენთან, უბედნიერესს მხდის)

    გაიხსენეთ დინამო კიევს ძლივს ვუგებდით მერე კიდე დაჟე სუსტებთანაც გვიჭირდა

    1-0 ებს ვუწურავდით ყველას, ვინ მიდიოდა შეტევაში 1-0 ის მერე, ახლა 10-0 ბოლო ორი იგრა. ფელიქსის ცეცხლი გადამდებია. სუსტი იყო ორივე მეტოქე მარა მერე რა
    ფანი [?]
    #8 20 სექტემბერი 2023 01:18
    3
    ციტატა: იკა
    თითქოს ანტვერპენი დიდი არაფერი, მაგრამ ბარსას ასეთი თამაში, თუნდაც ანტვერპენთან, უბედნიერესს მხდის)

    გაიხსენეთ დინამო კიევს ძლივს ვუგებდით მერე კიდე დაჟე სუსტებთანაც გვიჭირდა
    --------------------
    Nb

    Culé [?]
    #7 20 სექტემბერი 2023 01:05
    7
    ზედიზედ ორი 5:0 კაიაა
    წევრი [?]
    #6 20 სექტემბერი 2023 01:04
    11
    თითქოს ანტვერპენი დიდი არაფერი, მაგრამ ბარსას ასეთი თამაში, თუნდაც ანტვერპენთან, უბედნიერესს მხდის)
    გულშემატკივარი [?]
    #5 20 სექტემბერი 2023 01:02
    8
    პროვედელმა რა იკადრაა 😂😂
    Culé [?]