ბარსელონა 🆚️ ანტვერპენი | სასტარტო შემადგენლობა

ბარსელონა 🆚️ ანტვერპენი | სასტარტო შემადგენლობა

ჩავი ერნანდესმა "ანტვერპენთან" ჩემპიონთა ლიგაზე გასამართი მატჩისთვის სასტარტო შემადგენლობა დაასახელა.

მეკარე: ტერ შტეგენი;

მცველები: კანსელუ, კუნდე, კრისტენსენი, ბალდე;

ნახევარმცველები: გავი, დე იონგი, გიუნდოგანი;

შემტევები: რაფინია, ლევანდოვსკი, ფელიში.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 20 სექტემბერი 2023 15:13
    0
    კარგია, რომ აღარ გვეშინია ვინმეს დატრამვის თამაშის დროს. თითქმის ყველას ყავს დუბლიორი.
    Culé [?]
    #13 19 სექტემბერი 2023 22:55
    0
    ციტატა: იკა
    ბიჭებო, სად შევძლებ ყურებას? არ ვარ საქართველოში(

    Liveball ზე
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    ფანი [?]
    #12 19 სექტემბერი 2023 22:52
    0
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ფერანი აშკარად უფრო იმსახურებს ძირითადში დგომას ვიდრე სხვა ნებისმიერი შეტევიდან როცა რაფინია ასე არაფერის გამო ძირითადში დადგება მიხვდება რომ უფრო უნდა მოუმატოს

    მეც მინდოდა ტორესი დავწერე კიდეც მგონი ათამაშებს თქო.ასე უფრო ხოდავს მგონი ხავი ტორესს.ვბაკეშიკობ ფერანს მოსი მონდომების გამო
    Culé [?]
    #11 19 სექტემბერი 2023 22:43
    1
    დრო იყო რაფინიას დაბრუნების ძირითადში, 6 კარგი შემტევი როცა გყავს აუცილებელია ხშირი როტაცია. კარგი სასტარტოა.
    Culé [?]
    #10 19 სექტემბერი 2023 22:43
    1
    ციტატა: იკა
    ბიჭებო, სად შევძლებ ყურებას? არ ვარ საქართველოში(

    Score808 ბრაუზერშიც არის და აპლიკაციაც აქვს იქ უფრო საკაიფოა აპლიკაციაში
    ფანი [?]
    #9 19 სექტემბერი 2023 22:31
    0
    ციტატა: Rolex
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ეს დედამოტნული არ შეიძლება რომ ეს ფერანი ერთხელ დააყენო ზედიზედ ძირითადში ტიპი გოლს გოლზე იტანს და ეს ხისთავა მაინც ამ <<ცენზურის დარღვევა>> აყენებს დაგეყენებინა ისევ ის ძირითადი შე სირო რამე რო არ გაუსლევოს არ შეუძლია რა

    ჩვენ სურვილებზე რო იყოს ჩემო ძმაო🙃ასე თუ არ ცვალე შემტევები ან როტაცია რანაირად გვინდა ან უფორმო შემტევი რა ჯანდაბათ გვინდა?კრისმა უნდა დააზღვიოს ფრენკი რო შეტევაში თავისუფლად წავიდეს.ლამაზ და უხვგოლიან მატჩს ველოდები

    ფერანი აშკარად უფრო იმსახურებს ძირითადში დგომას ვიდრე სხვა ნებისმიერი შეტევიდან როცა რაფინია ასე არაფერის გამო ძირითადში დადგება მიხვდება რომ უფრო უნდა მოუმატოს
    წევრი [?]
    #8 19 სექტემბერი 2023 22:29
    0
    ბიჭებო, სად შევძლებ ყურებას? არ ვარ საქართველოში(
    Culé [?]
    #7 19 სექტემბერი 2023 22:25
    0
    ნორმალური შემაგდენლობაა...
    აი ნიუკალსი კაი სიქიმაა ეგაა ჯგუფში გაუჭირდებათ პსჟ და დორტმუნდსოო აჯდია მილანი თავზე და 1 კარში დარტყმაც არააქვს ნიუკასლს 2 კარისკენ 2 იც მეორე ტაიმში ეგაა სულ

    ჰო ისე თუ დააკვირდით ზამენაზე იმენა ყველა ესპანელია😃😃😃 ანუ გავის და ბალდეს გარდა ყველა ლეგიონერი თამაშობს ძირითადს😃😃😃
    ფანი [?]
    #6 19 სექტემბერი 2023 22:19
    1
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ეს დედამოტნული არ შეიძლება რომ ეს ფერანი ერთხელ დააყენო ზედიზედ ძირითადში ტიპი გოლს გოლზე იტანს და ეს ხისთავა მაინც ამ <<ცენზურის დარღვევა>> აყენებს დაგეყენებინა ისევ ის ძირითადი შე სირო რამე რო არ გაუსლევოს არ შეუძლია რა

    ჩვენ სურვილებზე რო იყოს ჩემო ძმაო🙃ასე თუ არ ცვალე შემტევები ან როტაცია რანაირად გვინდა ან უფორმო შემტევი რა ჯანდაბათ გვინდა?კრისმა უნდა დააზღვიოს ფრენკი რო შეტევაში თავისუფლად წავიდეს.ლამაზ და უხვგოლიან მატჩს ველოდები
    ფანი [?]
    #5 19 სექტემბერი 2023 22:09
    1
    ეს დედამოტნული არ შეიძლება რომ ეს ფერანი ერთხელ დააყენო ზედიზედ ძირითადში ტიპი გოლს გოლზე იტანს და ეს ხისთავა მაინც ამ <<ცენზურის დარღვევა>> აყენებს დაგეყენებინა ისევ ის ძირითადი შე სირო რამე რო არ გაუსლევოს არ შეუძლია რა
    ფანი [?]
    #4 19 სექტემბერი 2023 22:06
    4
    მშვენიერი სასტარტოა ერთადერთი რაფინიას ნაცვლად ალბათ ბევრი დამეთანხმებით ტორესი უნდა იდგეს მანდ
    --------------------
    Quality without results is pointless.
    Results without quality is boring.
    -Johan Cruyff
    Culé [?]
    #3 19 სექტემბერი 2023 22:00
    3
    Nominaluri sayrdenis gareshe ar vici ra...shetevashi kide feran unda iyos dziritadi,sheidzleba kaia es gadawyvetileba ro am ramdenime golis mere tavshi ar auvardes,aqet raphiniac dzaan ar daichagros..
    Culé [?]
    #2 19 სექტემბერი 2023 21:57
    1
    დე იონგი გავი გუნდოგანი, სამივეს ჩაშლა შეუძლია მაგრად, რა რომელიც ხალხნო. როცა ეს სამი ძირითადში აღარ გვჭირდება მეტი ჩამშლელის ტიპის, რადგან სამივე უფრო ჩამშლელია პირველ რიგში, ნუ გუნდო ბოქს თუ ბოქსია
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    გულშემატკივარი [?]
    #1 19 სექტემბერი 2023 21:49
    1
    მშვენიერი სასტარტოა