ჩავი ერნანდესი ბეტისთან მატჩის წინ

ჩავი ერნანდესი ბეტისთან მატჩის წინ

  • თამაშის დრო: შაბათი, 16 სექტემბერი, 23:00

ჩავი ერნანდესმა "რეალ ბეტისთან" მატჩის წინ პრესკონფერენცია გამართა.

"ბეტისი" ძალიან ძლიერი და ტექნიკური გუნდია, რომელშიც ბევრი მაღალი დონის ფეხბურთელი თამაშობს. პელეგრინის გუნდების თამაში ყოველთვის მომწონდა. ბურთის ფლობისთვის დიდი ბრძოლა იქნება.
შვიდ დღეში სამი საშინაო თამაში გვაქვს და ფანების სტადიონზე მოსვლა და მხარდაჭერა გვჭირდება.
არ ვიცი, რატომ აცხადებენ გოგონები უარს ეროვნულ ნაკრებში თამაშზე. მათ განცხადება უკვე გამოაქვეყნეს და განმარტებაც მათ უნდა გააკეთონ. ჩვენ ღიად უნდა ვისაუბროთ, რათა გაურკვევლობისთვის სივრცე არ დავტოვოთ, მათ კი უნდა ახსნან, რა მოხდა. 
მნიშვნელობა არ აქვს, იამალი თამაშს ძირითადი შემადგენლობიდან დაიწყებს თუ სათადარიგოთა სკამიდან - ის მნიშვნელოვანი ფეხბურთელი იქნება.
კონტრაქტს რამდენიმე დღეში გავახანგრძლივებ.
როდესაც ჩემზე უარყოფითად საუბრობენ, მეცინება, რადგან წელს ბევრ მაკრიტიკებენ, საბოლოოდ კი ფიფას საუკეთესო მწვრთნელის ჯილდოზე ვარ ნომინირებული. ეს კლუბისა და ფეხბურთელების დამსახურებაა.
გვჯერა, რომ კარგად დაკომპლექტებული და კონკურენტუნარიანი შემადგენლობა გვყავს. დიახ, შემადგენლობა ღრმა არაა, მაგრამ ჩვენ "ლა მასიას" ვენდობით. აქ ნიჭს ვხედავთ და ახალგაზრდებისთვის შესაძლებლობის მიცემა მიყვარს.
როტაციებს მივმართავთ. 22 დღეში 7 თამაში გვაქვს. ფეხბურთელებს ეს სჭირდებათ.
გიუნდოგანმა ზურგში დარტყმა მიიღო. დღეს მის მდგომარეობას შევაფასებთ და ხვალ გადაწყვეტილებას მივიღებთ, თუმცა წესით ის თამაშისთვის მზად უნდა იყოს.
დეკუმ მითხრა, რომ ვიტორ როკე გუნდს იანვარში შეუერთდება. მისი დარეგისტრირება პრობლემა არ უნდა იყოს, თუმცა ახლა ამაზე საუბრისთვის სწორი დრო არ მგონია.
არაუხოს გამოჯანმრთელების პროცესი კარგად მიდის. თუ ყველაფერი კარგად წავა, ის მიმდინარე კვირაში დაბრუნდება.
ფერანს ვუთხარი, რომ მის გამო ძალიან ბედნიერი ვარ. მან საკუთარი სიტუაცია შემოატრიალა და გუნდისთვის მაგალითს წარმოადგენს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #19 16 სექტემბერი 2023 21:40
    0
    ციტატა: C.PC5
    "როდესაც ჩემზე უარყოფითად საუბრობენ, მეცინება, რადგან წელს ბევრ მაკრიტიკებენ, საბოლოოდ კი ფიფას საუკეთესო მწვრთნელის ჯილდოზე ვარ ნომინირებული. ეს კლუბისა და ფეხბურთელების დამსახურებაა."
    მეჩვენება თუ მოურინიოსავით დაიწყო ამან ლაპარაკი? ის რომ ა*რაკებს რაღაც აქვს მაინც დამტკიცებული, ამან ახლავე თუ დაიწყო ასეთი მზე არგუმენტებით თავის მართლება მერე რაღა იქნება smirk

    ხეპრე კლეა ეს კაცი
    გულშემატკივარი [?]
    #18 16 სექტემბერი 2023 19:12
    0
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: Rolex
    იქ სადაც გუნდი 0 დან იწყებს აშენებას ხავის თხოვენ ლამაზად მოგებულ ტიტულებს.ეხლა გამოხტება ვიღაც და იტყვის რა მოგწონსო ხავიშიო არაფერი არ მომწონს უბრალოდ ვაანალიზებ გუნდი სად იყო და ეხლა სადაა.არც ეხლა წყვეტს ვარსკვლავებს მაგრამ შედეგი იდება.დრო ჭირდება გუნდის შეკვრას მასე მარტივი რო იყოს გუნდის შეკვრა მილანს 12 წელი არ დაჭირდებოდა ლიგაზე გასასვლელად.ხავი რო ტოპი არ იყო ეს ყველამ ვიცოდით და ეხლა ამ ასაშენებელი გუნდით ვთხოვთ ლამაზად მოიგოს ტიტულები?ვნახოთ რას იზავს მომდევნო თამაში ხავი ხო მოიყვანეს ფელიში კანსელუო მაგათ შეთამაშება ჭირდებათ ძმაო მასე მესის პირველი სეზონი გაიხსენეთ პსჟში კაპიკის ფასი იყო.დაველოდოთ სეზონის ბოლოს რა იქნება თუ არაფერი წინსვლა არ იყო მეც თქვენთან ერთად ვაგინებ😃
    ის მაინტერესებს ვინ ჩაიბარებდა ამ ჩამპალ გუნდს ხავის გარდა?რასაც გქვია განადგურებულ გუნდში მოვიდა და 2 ტიტული მაინც მოიგო რაც სასიცოცხლოდ მნიშვნეოოვანი იყო.კიდვ ერთ უტიტულო სეზონს ვერ გადაიტანდა გუნდი

    ტუხელი😀

    რაფა მარკესი ძან მაგრად უბერავს ბარსა ბში
    თუ დე ძერბის ან პეპის დაბრუნება არ გამოვიდა ეგ უნდა მოიყვანონ სეზონის ბოლოს ჩავისგან განსხავაბით ძან მაგარ ფეხბურთს უბერავს და ჩავიზე არანაკლები ლეგენდა და ჭკვიანი ფეხბურთელი იყო თან ახალგაზრდებს კარგად იცნობს

    Rolex erti xarvezi gaq shens naazrevshi,aq pirvel rigshi tituls aravin vitxovt,titulebi ro iyos chventvis gadamwyveti reals vubaleshikebdi eger,me barcelona misi stilis da shemtevi fexburtis gamo shemiyvarda,sul ro deda moe**as saflavshi gavyvebi kidec,mara roca gundshi aris resursi ro lamazad itamashos rato ar shveba,kai sharshan mesmis tituli sasicocxlod gvchirdeboda da yvela gzas mimarta moego,wels?? Wels xo finansuradac bevrad kargad vart,resursic uketesi g aq,sheberos lagi fexburtit. Mara ar icis brat,ar esmis magdeni,pirovnulad xo t*akia,barca b - shi ar movida,iset sle gancxadebebs aketebs. Slea ra . Rac sheexeba vin unda movides,markesma magrad daiwyo mara saqme saqmeze ro midga bevrjer chai*va maganac. Guardiolas pro*i dedas shvc,axla kide yamals echalicheba turme city,dedzerbi unda moiyvanon,chveni naxevari gundi ar yavs da ra frxburts yomarobs,vafshe eger flikic tavisufalia...

    მარკესმა შარშან კასტილიასთან მაინც მგონია რომ ძალით წააგო ბარს ბ წელს ძან ბევრი კარგი ფეხბურთელი დაიმატა და სეგუნდაში რომ ამოსულიყო <<ცენზურის დარღვევა>> ტებასის სანქციები შეეხობოდათ

    Xo mara ravici ra,ver vendobi didad markess,miuxedavad imisa ro magrad mevaseboda. Mgonia ro dedzerbi afrenda am gunds,flikic tavisufalia,ki chai*va nakrebshi mara taobac iseti ver yavt. Sheidzleba inercia iyo bayernshi mara faqtia frinavda magis gundi...

    არა მეც ვფიქრობ რომ დე ძერბი მთავარი კანდიდატი უნდა იყოს მარა მარკესი მე2 მე3 ვარიანტი კაინც უნდა იყოს ჩავის ჯობია აშკარად
    ფანი [?]
    #17 16 სექტემბერი 2023 17:41
    0
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: Rolex
    იქ სადაც გუნდი 0 დან იწყებს აშენებას ხავის თხოვენ ლამაზად მოგებულ ტიტულებს.ეხლა გამოხტება ვიღაც და იტყვის რა მოგწონსო ხავიშიო არაფერი არ მომწონს უბრალოდ ვაანალიზებ გუნდი სად იყო და ეხლა სადაა.არც ეხლა წყვეტს ვარსკვლავებს მაგრამ შედეგი იდება.დრო ჭირდება გუნდის შეკვრას მასე მარტივი რო იყოს გუნდის შეკვრა მილანს 12 წელი არ დაჭირდებოდა ლიგაზე გასასვლელად.ხავი რო ტოპი არ იყო ეს ყველამ ვიცოდით და ეხლა ამ ასაშენებელი გუნდით ვთხოვთ ლამაზად მოიგოს ტიტულები?ვნახოთ რას იზავს მომდევნო თამაში ხავი ხო მოიყვანეს ფელიში კანსელუო მაგათ შეთამაშება ჭირდებათ ძმაო მასე მესის პირველი სეზონი გაიხსენეთ პსჟში კაპიკის ფასი იყო.დაველოდოთ სეზონის ბოლოს რა იქნება თუ არაფერი წინსვლა არ იყო მეც თქვენთან ერთად ვაგინებ😃
    ის მაინტერესებს ვინ ჩაიბარებდა ამ ჩამპალ გუნდს ხავის გარდა?რასაც გქვია განადგურებულ გუნდში მოვიდა და 2 ტიტული მაინც მოიგო რაც სასიცოცხლოდ მნიშვნეოოვანი იყო.კიდვ ერთ უტიტულო სეზონს ვერ გადაიტანდა გუნდი

    ტუხელი😀

    რაფა მარკესი ძან მაგრად უბერავს ბარსა ბში
    თუ დე ძერბის ან პეპის დაბრუნება არ გამოვიდა ეგ უნდა მოიყვანონ სეზონის ბოლოს ჩავისგან განსხავაბით ძან მაგარ ფეხბურთს უბერავს და ჩავიზე არანაკლები ლეგენდა და ჭკვიანი ფეხბურთელი იყო თან ახალგაზრდებს კარგად იცნობს

    Rolex erti xarvezi gaq shens naazrevshi,aq pirvel rigshi tituls aravin vitxovt,titulebi ro iyos chventvis gadamwyveti reals vubaleshikebdi eger,me barcelona misi stilis da shemtevi fexburtis gamo shemiyvarda,sul ro deda moe**as saflavshi gavyvebi kidec,mara roca gundshi aris resursi ro lamazad itamashos rato ar shveba,kai sharshan mesmis tituli sasicocxlod gvchirdeboda da yvela gzas mimarta moego,wels?? Wels xo finansuradac bevrad kargad vart,resursic uketesi g aq,sheberos lagi fexburtit. Mara ar icis brat,ar esmis magdeni,pirovnulad xo t*akia,barca b - shi ar movida,iset sle gancxadebebs aketebs. Slea ra . Rac sheexeba vin unda movides,markesma magrad daiwyo mara saqme saqmeze ro midga bevrjer chai*va maganac. Guardiolas pro*i dedas shvc,axla kide yamals echalicheba turme city,dedzerbi unda moiyvanon,chveni naxevari gundi ar yavs da ra frxburts yomarobs,vafshe eger flikic tavisufalia...

    მარკესმა შარშან კასტილიასთან მაინც მგონია რომ ძალით წააგო ბარს ბ წელს ძან ბევრი კარგი ფეხბურთელი დაიმატა და სეგუნდაში რომ ამოსულიყო <<ცენზურის დარღვევა>> ტებასის სანქციები შეეხობოდათ

    Xo mara ravici ra,ver vendobi didad markess,miuxedavad imisa ro magrad mevaseboda. Mgonia ro dedzerbi afrenda am gunds,flikic tavisufalia,ki chai*va nakrebshi mara taobac iseti ver yavt. Sheidzleba inercia iyo bayernshi mara faqtia frinavda magis gundi...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 16 სექტემბერი 2023 17:29
    0
    არ ვიცი, რატომ აცხადებენ გოგონები უარს ეროვნულ ნაკრებში თამაშზე. მათ განცხადება უკვე გამოაქვეყნეს და განმარტებაც მათ უნდა გააკეთონ. ჩვენ ღიად უნდა ვისაუბროთ, რათა გაურკვევლობისთვის სივრცე არ დავტოვოთ, მათ კი უნდა ახსნან, რა მოხდა.
    რაღა უნდა ახსნან იმ რუბიალესმა ლამის მთელი მსოფლიოს წინაშე იხმარა და მეტი რა გინდა. ეგ რო ტელევიზიის წინ ესეთ რამეს უკეთებს ამ ქალებს, მარტო რო დაიჭერს ხო იასნია რას უზავს. ხოდა ეტყობა დაიღალენ ეს ქალები ორ ფრონტზე ბრძოლით.
    გულშემატკივარი [?]
    #15 16 სექტემბერი 2023 16:51
    0
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: Rolex
    იქ სადაც გუნდი 0 დან იწყებს აშენებას ხავის თხოვენ ლამაზად მოგებულ ტიტულებს.ეხლა გამოხტება ვიღაც და იტყვის რა მოგწონსო ხავიშიო არაფერი არ მომწონს უბრალოდ ვაანალიზებ გუნდი სად იყო და ეხლა სადაა.არც ეხლა წყვეტს ვარსკვლავებს მაგრამ შედეგი იდება.დრო ჭირდება გუნდის შეკვრას მასე მარტივი რო იყოს გუნდის შეკვრა მილანს 12 წელი არ დაჭირდებოდა ლიგაზე გასასვლელად.ხავი რო ტოპი არ იყო ეს ყველამ ვიცოდით და ეხლა ამ ასაშენებელი გუნდით ვთხოვთ ლამაზად მოიგოს ტიტულები?ვნახოთ რას იზავს მომდევნო თამაში ხავი ხო მოიყვანეს ფელიში კანსელუო მაგათ შეთამაშება ჭირდებათ ძმაო მასე მესის პირველი სეზონი გაიხსენეთ პსჟში კაპიკის ფასი იყო.დაველოდოთ სეზონის ბოლოს რა იქნება თუ არაფერი წინსვლა არ იყო მეც თქვენთან ერთად ვაგინებ😃
    ის მაინტერესებს ვინ ჩაიბარებდა ამ ჩამპალ გუნდს ხავის გარდა?რასაც გქვია განადგურებულ გუნდში მოვიდა და 2 ტიტული მაინც მოიგო რაც სასიცოცხლოდ მნიშვნეოოვანი იყო.კიდვ ერთ უტიტულო სეზონს ვერ გადაიტანდა გუნდი

    ტუხელი😀

    რაფა მარკესი ძან მაგრად უბერავს ბარსა ბში
    თუ დე ძერბის ან პეპის დაბრუნება არ გამოვიდა ეგ უნდა მოიყვანონ სეზონის ბოლოს ჩავისგან განსხავაბით ძან მაგარ ფეხბურთს უბერავს და ჩავიზე არანაკლები ლეგენდა და ჭკვიანი ფეხბურთელი იყო თან ახალგაზრდებს კარგად იცნობს

    Rolex erti xarvezi gaq shens naazrevshi,aq pirvel rigshi tituls aravin vitxovt,titulebi ro iyos chventvis gadamwyveti reals vubaleshikebdi eger,me barcelona misi stilis da shemtevi fexburtis gamo shemiyvarda,sul ro deda moe**as saflavshi gavyvebi kidec,mara roca gundshi aris resursi ro lamazad itamashos rato ar shveba,kai sharshan mesmis tituli sasicocxlod gvchirdeboda da yvela gzas mimarta moego,wels?? Wels xo finansuradac bevrad kargad vart,resursic uketesi g aq,sheberos lagi fexburtit. Mara ar icis brat,ar esmis magdeni,pirovnulad xo t*akia,barca b - shi ar movida,iset sle gancxadebebs aketebs. Slea ra . Rac sheexeba vin unda movides,markesma magrad daiwyo mara saqme saqmeze ro midga bevrjer chai*va maganac. Guardiolas pro*i dedas shvc,axla kide yamals echalicheba turme city,dedzerbi unda moiyvanon,chveni naxevari gundi ar yavs da ra frxburts yomarobs,vafshe eger flikic tavisufalia...

    მარკესმა შარშან კასტილიასთან მაინც მგონია რომ ძალით წააგო ბარს ბ წელს ძან ბევრი კარგი ფეხბურთელი დაიმატა და სეგუნდაში რომ ამოსულიყო <<ცენზურის დარღვევა>> ტებასის სანქციები შეეხობოდათ
    წევრი [?]
    #14 16 სექტემბერი 2023 02:37
    1
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    kidec,mara roca gundshi aris resursi ro lamazad itamashos rato ar shveba

    როგორ ფიქრობ რა დღეში ვიქნებოდით ის ორი ტიტულიც რო არ მოგვეგო?არ მოთხოვდი მაშინ როცა ფინანსურად კარგად იქნებოდი ეხლა როცა უფსკრულშია კლუბი ფინანსურად იქიდან ტებასი აქედან ვალები საბავშვო ბაღი ბებრები საშვალო მხოლოდ დე იონგია ასაკით ვინც მაღალი კლასისაა ფეხბურთელებმა პირვლად ნახეს ერთმანეთი მოდიხარ ესეთ დაქცეულ კლუბში და როგორ ფიქრობ ამ დროს რა უფრო მნიშვნელოვანია დროებით სანამ ვალებიდან ამოხვალ სტილიდან გადახვევა 3-4 წლით და მოიგო ტიტული გასწორდე წელში თუ ლამაზად თამაში და უარესი ვალები?აქედან ერთი უნდა აერჩია მთლიან ბორდს და არჩიეს შედეგი რასაც პირადად მე 100% ვეთანხმები.ნაკლები შანსი იყო ბავშვებით და პირვლად ნანახი საშვალო კლასის ფეხბურთელებით ლამაზად შედეგის დადება და გააკეთეს აქცენტი იმაზე რაც ყველაზე კარგი რგოლი გვქონდა ( დაცვა) რამაც 100% გაამართლა და მოიტანა შედეგი.რო არა უიღბლობა ლიგის ჯგუფიდანაც გავიდოდით და თუ ინტერის ბადე გველოდა მეტსაც შევძლებდით.🙃

    ხავი არ მისულა ჩვეულებრივ დროს ბარსეოონაში მივიდა ყველაზე ცუდ დროს და 2 წყალს შორის მოქცეულმა გამოუცდელმა მწვრთნელმა პირადად ჩემთვის საკმარისი ქნა ვის რა მოლოდინები გქონდათ და როგორ მოხდა ეგ თქვენზეა ჩემო ძმაო🙃

    გვარდიოლა სუფთა .რაკია😂
    ყველაზე დედამო..ნული მენეჯერია

    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ტუხელი😀

    რაფა მარკესი ძან მაგრად უბერავს ბარსა ბში
    თუ დე ძერბის ან პეპის დაბრუნება არ გამოვიდა ეგ უნდა მოიყვანონ სეზონის ბოლოს ჩავისგან განსხავაბით ძან მაგარ ფეხბურთს უბერავს და ჩავიზე არანაკლები ლეგენდა და ჭკვიანი ფეხბურთელი იყო თან ახალგაზრდებს კარგად იცნობს

    ტუხელს აკლია მართლა მოვიდოდა😃
    შეჩვეული ჯობსო ხო გაგიგონია😂ამან 10 თითივით იცის ლა ლიგა
    აცადე იქნებ რა ხდება რო უშვებ ხავის სეზონის ბოლოს😃
    ფანი [?]
    #13 16 სექტემბერი 2023 01:21
    3
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    ციტატა: Rolex
    იქ სადაც გუნდი 0 დან იწყებს აშენებას ხავის თხოვენ ლამაზად მოგებულ ტიტულებს.ეხლა გამოხტება ვიღაც და იტყვის რა მოგწონსო ხავიშიო არაფერი არ მომწონს უბრალოდ ვაანალიზებ გუნდი სად იყო და ეხლა სადაა.არც ეხლა წყვეტს ვარსკვლავებს მაგრამ შედეგი იდება.დრო ჭირდება გუნდის შეკვრას მასე მარტივი რო იყოს გუნდის შეკვრა მილანს 12 წელი არ დაჭირდებოდა ლიგაზე გასასვლელად.ხავი რო ტოპი არ იყო ეს ყველამ ვიცოდით და ეხლა ამ ასაშენებელი გუნდით ვთხოვთ ლამაზად მოიგოს ტიტულები?ვნახოთ რას იზავს მომდევნო თამაში ხავი ხო მოიყვანეს ფელიში კანსელუო მაგათ შეთამაშება ჭირდებათ ძმაო მასე მესის პირველი სეზონი გაიხსენეთ პსჟში კაპიკის ფასი იყო.დაველოდოთ სეზონის ბოლოს რა იქნება თუ არაფერი წინსვლა არ იყო მეც თქვენთან ერთად ვაგინებ😃
    ის მაინტერესებს ვინ ჩაიბარებდა ამ ჩამპალ გუნდს ხავის გარდა?რასაც გქვია განადგურებულ გუნდში მოვიდა და 2 ტიტული მაინც მოიგო რაც სასიცოცხლოდ მნიშვნეოოვანი იყო.კიდვ ერთ უტიტულო სეზონს ვერ გადაიტანდა გუნდი

    ტუხელი😀

    რაფა მარკესი ძან მაგრად უბერავს ბარსა ბში
    თუ დე ძერბის ან პეპის დაბრუნება არ გამოვიდა ეგ უნდა მოიყვანონ სეზონის ბოლოს ჩავისგან განსხავაბით ძან მაგარ ფეხბურთს უბერავს და ჩავიზე არანაკლები ლეგენდა და ჭკვიანი ფეხბურთელი იყო თან ახალგაზრდებს კარგად იცნობს

    Rolex erti xarvezi gaq shens naazrevshi,aq pirvel rigshi tituls aravin vitxovt,titulebi ro iyos chventvis gadamwyveti reals vubaleshikebdi eger,me barcelona misi stilis da shemtevi fexburtis gamo shemiyvarda,sul ro deda moe**as saflavshi gavyvebi kidec,mara roca gundshi aris resursi ro lamazad itamashos rato ar shveba,kai sharshan mesmis tituli sasicocxlod gvchirdeboda da yvela gzas mimarta moego,wels?? Wels xo finansuradac bevrad kargad vart,resursic uketesi g aq,sheberos lagi fexburtit. Mara ar icis brat,ar esmis magdeni,pirovnulad xo t*akia,barca b - shi ar movida,iset sle gancxadebebs aketebs. Slea ra . Rac sheexeba vin unda movides,markesma magrad daiwyo mara saqme saqmeze ro midga bevrjer chai*va maganac. Guardiolas pro*i dedas shvc,axla kide yamals echalicheba turme city,dedzerbi unda moiyvanon,chveni naxevari gundi ar yavs da ra frxburts yomarobs,vafshe eger flikic tavisufalia...
    გულშემატკივარი [?]
    #12 15 სექტემბერი 2023 23:54
    2
    ციტატა: Rolex
    იქ სადაც გუნდი 0 დან იწყებს აშენებას ხავის თხოვენ ლამაზად მოგებულ ტიტულებს.ეხლა გამოხტება ვიღაც და იტყვის რა მოგწონსო ხავიშიო არაფერი არ მომწონს უბრალოდ ვაანალიზებ გუნდი სად იყო და ეხლა სადაა.არც ეხლა წყვეტს ვარსკვლავებს მაგრამ შედეგი იდება.დრო ჭირდება გუნდის შეკვრას მასე მარტივი რო იყოს გუნდის შეკვრა მილანს 12 წელი არ დაჭირდებოდა ლიგაზე გასასვლელად.ხავი რო ტოპი არ იყო ეს ყველამ ვიცოდით და ეხლა ამ ასაშენებელი გუნდით ვთხოვთ ლამაზად მოიგოს ტიტულები?ვნახოთ რას იზავს მომდევნო თამაში ხავი ხო მოიყვანეს ფელიში კანსელუო მაგათ შეთამაშება ჭირდებათ ძმაო მასე მესის პირველი სეზონი გაიხსენეთ პსჟში კაპიკის ფასი იყო.დაველოდოთ სეზონის ბოლოს რა იქნება თუ არაფერი წინსვლა არ იყო მეც თქვენთან ერთად ვაგინებ😃
    ის მაინტერესებს ვინ ჩაიბარებდა ამ ჩამპალ გუნდს ხავის გარდა?რასაც გქვია განადგურებულ გუნდში მოვიდა და 2 ტიტული მაინც მოიგო რაც სასიცოცხლოდ მნიშვნეოოვანი იყო.კიდვ ერთ უტიტულო სეზონს ვერ გადაიტანდა გუნდი

    ტუხელი😀

    რაფა მარკესი ძან მაგრად უბერავს ბარსა ბში
    თუ დე ძერბის ან პეპის დაბრუნება არ გამოვიდა ეგ უნდა მოიყვანონ სეზონის ბოლოს ჩავისგან განსხავაბით ძან მაგარ ფეხბურთს უბერავს და ჩავიზე არანაკლები ლეგენდა და ჭკვიანი ფეხბურთელი იყო თან ახალგაზრდებს კარგად იცნობს
    წევრი [?]
    #11 15 სექტემბერი 2023 23:50
    2
    იქ სადაც გუნდი 0 დან იწყებს აშენებას ხავის თხოვენ ლამაზად მოგებულ ტიტულებს.ეხლა გამოხტება ვიღაც და იტყვის რა მოგწონსო ხავიშიო არაფერი არ მომწონს უბრალოდ ვაანალიზებ გუნდი სად იყო და ეხლა სადაა.არც ეხლა წყვეტს ვარსკვლავებს მაგრამ შედეგი იდება.დრო ჭირდება გუნდის შეკვრას მასე მარტივი რო იყოს გუნდის შეკვრა მილანს 12 წელი არ დაჭირდებოდა ლიგაზე გასასვლელად.ხავი რო ტოპი არ იყო ეს ყველამ ვიცოდით და ეხლა ამ ასაშენებელი გუნდით ვთხოვთ ლამაზად მოიგოს ტიტულები?ვნახოთ რას იზავს მომდევნო თამაში ხავი ხო მოიყვანეს ფელიში კანსელუო მაგათ შეთამაშება ჭირდებათ ძმაო მასე მესის პირველი სეზონი გაიხსენეთ პსჟში კაპიკის ფასი იყო.დაველოდოთ სეზონის ბოლოს რა იქნება თუ არაფერი წინსვლა არ იყო მეც თქვენთან ერთად ვაგინებ😃
    ის მაინტერესებს ვინ ჩაიბარებდა ამ ჩამპალ გუნდს ხავის გარდა?რასაც გქვია განადგურებულ გუნდში მოვიდა და 2 ტიტული მაინც მოიგო რაც სასიცოცხლოდ მნიშვნეოოვანი იყო.კიდვ ერთ უტიტულო სეზონს ვერ გადაიტანდა გუნდი
    ფანი [?]
    #10 15 სექტემბერი 2023 23:34
    3
    ჩავი როგორც ფეხბურთელი მაგარი იყავი.გაფასებდი.მარა ტრეინერობის რა მოგახსენო.არ ხარ შენ ბარსას ტრეინერის დონეზე.სანამ დაგიწყებდენ ხალხი მასიურად დედის გინებას შენით წადი.ეგებ გვარდიოლა დააბრუნონ მერე შენ რომ წახვალ
    გულშემატკივარი [?]
    #9 15 სექტემბერი 2023 22:46
    5
    ჩავი ერთი ფერანი ძირითადში არ დაგიყენები დაგლეწავ ძვლებში. მეტი რაღა უნდა ქნას მაგ კაცმა? გოლები გააქვს და ბევრად ლაღადაც თამაშობს.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 15 სექტემბერი 2023 22:43
    1
    გააჯვი რა გუნდიდან შენი დედამოვსტყან მე რივერპლეიტის მწვრთნელიც იყო ეგრე ნომინირებული მაგ ჯილდოზე მარა ვის რა მოჭამა
    Culé [?]
    #7 15 სექტემბერი 2023 22:13
    3
    "როდესაც ჩემზე უარყოფითად საუბრობენ, მეცინება," - უსაზიზღრეს მწრთვნელობასთან ერთად ძაან ამპატავანიც ყოფიალა, ეცინება ბიჭს, მაგარი მზეა ეს დედა კურტიზანელი ქალი, თანდათან მეკარგება ემის მიმართ სიმპატიები

    ციტატა: cruyff9
    ციტატა: C.PC5
    "როდესაც ჩემზე უარყოფითად საუბრობენ, მეცინება, რადგან წელს ბევრ მაკრიტიკებენ, საბოლოოდ კი ფიფას საუკეთესო მწვრთნელის ჯილდოზე ვარ ნომინირებული. ეს კლუბისა და ფეხბურთელების დამსახურებაა."
    მეჩვენება თუ მოურინიოსავით დაიწყო ამან ლაპარაკი? ის რომ ა*რაკებს რაღაც აქვს მაინც დამტკიცებული, ამან ახლავე თუ დაიწყო ასეთი მზე არგუმენტებით თავის მართლება მერე რაღა იქნება smirk

    ეგ მევ არ მომეწონა)))უფრო წაუკუმანა😅

    ასეთ მზეობებს კუმანიც კი არ კადრულობდა რას ამბობთ, კუმანამდე ამას ბევრიაქ ადამიანობაში და მწრთვნელობაშიც მგონია, რაც ყველაზე მეტად გამიკვირდა ადამიანურად ეშელება ბევრი, გაიხსენეთ ბარსა-ბ ში იუკადრისა მოსვლა ამ ყატარის ლომმა- მყავდეს ესეც "ფეოლა" laughing
    ფანი [?]
    #6 15 სექტემბერი 2023 21:38
    0
    Ra sle bazari aq,dazepirebul shablonur frazebs zevit misi gonebit rasac ambobs sufta sleoba.wels veraferi tu ver moigo gasagdebia,tu moigo laliga,meotxedfinali dado da kide romelime shida tasze gaiwia datoveben,ai iqet wels laliga da rame tasi agar unda eyos,liga an tamaashis xarisxi umaglesi donis an nahuii
    Culé [?]
    #5 15 სექტემბერი 2023 21:26
    5
    ჩავი ან ცუციკივით თამაშს მოეშვი და შეუტიე ჟილკით ან არადა ააცვი აქედან 😀
    Culé [?]
    #4 15 სექტემბერი 2023 21:18
    3
    ციტატა: C.PC5
    "როდესაც ჩემზე უარყოფითად საუბრობენ, მეცინება, რადგან წელს ბევრ მაკრიტიკებენ, საბოლოოდ კი ფიფას საუკეთესო მწვრთნელის ჯილდოზე ვარ ნომინირებული. ეს კლუბისა და ფეხბურთელების დამსახურებაა."
    მეჩვენება თუ მოურინიოსავით დაიწყო ამან ლაპარაკი? ის რომ ა*რაკებს რაღაც აქვს მაინც დამტკიცებული, ამან ახლავე თუ დაიწყო ასეთი მზე არგუმენტებით თავის მართლება მერე რაღა იქნება smirk

    ეგ მევ არ მომეწონა)))უფრო წაუკუმანა😅
    Culé [?]
    #3 15 სექტემბერი 2023 20:50
    9
    "როდესაც ჩემზე უარყოფითად საუბრობენ, მეცინება, რადგან წელს ბევრ მაკრიტიკებენ, საბოლოოდ კი ფიფას საუკეთესო მწვრთნელის ჯილდოზე ვარ ნომინირებული. ეს კლუბისა და ფეხბურთელების დამსახურებაა."
    მეჩვენება თუ მოურინიოსავით დაიწყო ამან ლაპარაკი? ის რომ ა*რაკებს რაღაც აქვს მაინც დამტკიცებული, ამან ახლავე თუ დაიწყო ასეთი მზე არგუმენტებით თავის მართლება მერე რაღა იქნება smirk
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    ფანი [?]
    #2 15 სექტემბერი 2023 20:22
    4
    Ferran dziritadshi daayene bichoooo vinaa es shejda virze imena. Gasagebia ro skamisan magis garda veravin amwvavebs mara daayene ertxel dziritadshi iqneba pokers asrulebs
    გულშემატკივარი [?]
    #1 15 სექტემბერი 2023 20:10
    1
    ანუ ფერანს ისევ სკამზე სვამს😂😂😂😂 ფასიანი ხელოვნური ინტელექტი მაინც მიცენ ამ საცოდავს რომ წესიერი რამე ურჩიოს