3 ხელშეუხებელი ფეხბურთელი ჩავისთვის

3  ხელშეუხებელი ფეხბურთელი ჩავისთვის

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, ჩავის მიმდინარე სეზონში 3 ხელშეუხებელი ფეხბურთელი ჰყავს - ტერ შტეგენი, ჟიულ კუნდე და ფრენკი დე იონგი, რომლებსაც ჯერ ერთი წუთიც კი არ გაუცდენიათ და ოთხივე მატჩში მოედანზე ბოლომდე დარჩნენ. 

ჩავის ერნანდესის გუნდში აღნიშნული სამეულის როლი მართლაც გამორჩეულია. ტერ შტეგენის სტატუსი ეჭვქვეშ არასდროს ყოფილა - მან ნდობა გაამართლა და გასულ სეზონში სამორას პრიზსაც დაეუფლა. კუნდე გასულ სეზონში უმეტესად მარჯვენა ფლანგზე თამაშობდა, მაგრამ ცენტრში დაბრუნების შემდეგ მისი პერფორმანსი ნამდვილად შთამბეჭდავია. დე იონგი კი ლა ლიგის მიმდინარე სეზონში საუკეთესო ნახევარმცველი და გუნდის ერთ-ერთი ლიდერია.

რაც შეეხებათ სხვებს - რობერტ ლევანდოვსკიმაც ოთხივე მატჩი სასტარტო შემადგენლობიდან დაიწყო და მხოლოდ ერთხელ შეცვალეს - "ოსასუნასთან" გამართულ შეხვედრაში ჩავიმ პოლონელი მოედნიდან მატჩის დასრულებამდე 1 წუთით ადრე გაიყვანა. 

ასევე ყველა მატჩში ძირითადში იყვნენ ახალწვეულები - ორიოლ რომეუ და ილქაი გიუნდოგანი, ისევე, როგორც ანდრეას კრისტენსენი, მაგრამ მათ მოედანზე ნაკლები დრო გაატარეს.

ლამინ იამალმა და გავიმ მონაწილეობა ოთხივე შეხვედრაში მიიღეს, მაგრამ სასტარტოში სამჯერ იყვნენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 7 სექტემბერი 2023 17:15
    2
    ყველაფერი ახალი წლისთვის გაირკვევა, 4 თამაშით დასკვნების გაკეთება ნაადრევი მგონია.
    Culé [?]
    #16 7 სექტემბერი 2023 13:37
    0
    ციტატა: gio-rakitich
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრიზე რაც დაწერე გეთანხმები. წინა სეზონიდან დღემდე ეგრე ვარ განწყობილი პედრიზე და მეთქიი მე ხომ არ მეჩვენება თქო და თურმე სხვაც ფიქრობს ეგრე. ძალიან მოუკლო, ბურთის კარგად დაჭერის გარდა მე მაგისგან კარგი ვერაფერი ვნახე. არც მოედნის ხედვით გამოირჩევა, არც ბოლო პასით. მესისთან ერთად ჰქონდა მხოლოდ კარგი პერიოდი


    ძან კარგი ბიჭია , ძან ტალანტია მაგრამ შედეგიანი არაა.. შემტევ ნახევარმცველს გაცილებით უკეთესი სტატისტიკა უნდა ჰქონდეს..

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრის რომ ძირითადიდან ვაგდებთ , ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს გუნდში , ვის ვაყენებთ? ან ვინ მოგვყავს , ერთი ფეხბურთელი დამისახელე ვინც პედრიზე უკეთესია და ვისი მოყვანაც ბარსას შეუძლია , ან შეტევას რითი ვაძლიერებთ , მაქსიმუმი გაიღეს და დადეს ტრანსფერები , კიდე ვინ მოგვყავს? გავი ამოსაგდებიაო დაწერეს , ბალდე ამოსაგდებიაო , მე ვითამაშო? ვინ ან რითი მოგვყავს უკეთესები არ მესმის



    ყველა წესიერი გუნდის ნახევარცველი 2-3 ჯერ უფრო შედეგიანია ... მარტო ბარსას ფანებს გვიხარია ისეთი ნახევარმცველი 360 თუ დატრიალდება და ბურთს გაიჩერებს... თუ არ მოუმატა ასე ვერაფერს ვერ მოვიგებთ.. ნიჭიერი ფეხბურთელები კიდე ბევრი მინახავს რო ჩამქრალა ... უნდა მოძლიერდეს ფიზიკურად კარში დარტყმა ისწავლოს და უფრო შედეგიანი გახდეს.. დაცვით ფუნქციებში ძალიან ცუდია ..

    კი მოუკლო , მთლიანად გუნდმა მოუკლო , და პედრის მოკლებასაც აქვს ახსნა და ზუსტად ვიცი რომ ამ სეზონში ბევრად უკეთესი იქნება , მაგრამ ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი


    მოუკლო მაგრამ მანამდეც არ ბრწყინავდა გოლებით და ასისტებით. თანამედროვე ფეხბურთში ძან გაუჭირდება ყველა გუნდს ვისი ნახევარმცველებიც კარში დარრტყმას უფრთხიან... ჩვენ კიდე ყველა ნახევარმცველი ეგეთი გვყავს.

    გასაგებია ყველანაირი კრიტიკა , ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი? სასტარტოდან რომ ვაგდებთ ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს შემცვლელი ხო უნდა მინიმუმ მაგაზე უკეთესი ხოდა ვინ და რითი ? იმიტომ რომ მე ვერ ვიხსენებ ვერავის ვისი ყიდვაც ამ ბარსელონას შეუძლია და პედრიზე უკეთესი იქნება

    ხო ვთქვი უკვე.. საყრდენი უნდა მოვიყვანოთ და საყრდენტან ერთად გუნდო და ფრენკი იქნებიან ცენტრშითქო

    საყრდენი მოგვყავს პედრის მაგივრად , შემქნელი ნახევარმცველის მაგივრად მოგვყავს საყრდენი , და საყრდენ ფრენკი დე იონგს და 6 იან ილქაი გიუნდოგანს ვაყენებთ წინ , შემქმნელი და შემტევი ნახევარმცველის ადგილას ხო? ანუ გამოდის რომ საერთოდ შემტევი და შემქნმელი ნახევარმცველის გარეშე ვრჩებით 2 საყრდენით და ნელი ბურთის დამჭერი ტემპის მაკონტროლებელი ილქაი გიუნდოგანით... და? პედრის ვაკრიტიკებთ ვერ ქმნისო , გოლებს და ასისტებს ვერ აკეთებსო და გადავჭერით საყრდენის მოყვანით ეგ პრობლემა? ვინ შექმნის მერე და ვინ გაიტანს? ანუ ცოტა ავირიე ვერ მივხვდი რა შუაშია პედრის ამოგდება და საყრდენის მოყვანა და სხვა საყრდენის წინ წაწევა , როცა გუნდს შექმნა უჭირს


    პედრის ყოფნა ცენტრში იმდენაც გვასუსტებს ეხლა რომ ჯობია ეგ ვარიანტი. ფრენკი მშვენივრად ქმნის მომენტებს უკნიდან და წინიდან მითუმეტეს უფრო მეტს გააკეთEბს.. იდეალურ ვარიანტში ფრენკიც უნდა გაუშვა გუნდიდან მარა სადაა მაგის ფუფუნება.

    პედრი 20-25 წუთის ფეხბურთელია .

    ფრენკი უნდა გაუშვა გუნდიდანო? საინტერესოა , კაი

    რახან ამაზეა საუბარი ერთ რამეს დავწერ,თუ არადამაჯერებელია პედრი ან უნდა ათამაშო პასტაიანად ან გუნდიდან უნდა გაუშვა საერთოდ.
    რა სისულელეა, ტიპი ყველა თამაშზე იზრდება, მსოფლიო ტალანტია და რეებს წერთ ძმურად :დდდ
    სკამზე როგორ უნდა დაალპო პედრი! პედრი! ერთერთი ნათელი წერტილი! გუნდის ნაპწრწკალი ტიპი და რაებს წერენ😂😂😂
    ან ფრენკისგან რაგინდათ😂😂
    რას აღარ წაიკითხავ მოკლედ

    რავი თურმე პედრი ხო გასაშვებია და იდეალურ შემთხვევაში ფრენკიც მისაყოლებელია , არ ვიცი მგონი მე სხვა ბარსელონას და სხვა თამაშებს ვუყურებ ხოლმე 😂
    Culé [?]
    #15 7 სექტემბერი 2023 02:49
    0
    რას არ წაიკითხავ კომენტარებში😂😂😂😂😂😂🤦
    Culé [?]
    #14 7 სექტემბერი 2023 02:27
    1
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრიზე რაც დაწერე გეთანხმები. წინა სეზონიდან დღემდე ეგრე ვარ განწყობილი პედრიზე და მეთქიი მე ხომ არ მეჩვენება თქო და თურმე სხვაც ფიქრობს ეგრე. ძალიან მოუკლო, ბურთის კარგად დაჭერის გარდა მე მაგისგან კარგი ვერაფერი ვნახე. არც მოედნის ხედვით გამოირჩევა, არც ბოლო პასით. მესისთან ერთად ჰქონდა მხოლოდ კარგი პერიოდი


    ძან კარგი ბიჭია , ძან ტალანტია მაგრამ შედეგიანი არაა.. შემტევ ნახევარმცველს გაცილებით უკეთესი სტატისტიკა უნდა ჰქონდეს..

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრის რომ ძირითადიდან ვაგდებთ , ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს გუნდში , ვის ვაყენებთ? ან ვინ მოგვყავს , ერთი ფეხბურთელი დამისახელე ვინც პედრიზე უკეთესია და ვისი მოყვანაც ბარსას შეუძლია , ან შეტევას რითი ვაძლიერებთ , მაქსიმუმი გაიღეს და დადეს ტრანსფერები , კიდე ვინ მოგვყავს? გავი ამოსაგდებიაო დაწერეს , ბალდე ამოსაგდებიაო , მე ვითამაშო? ვინ ან რითი მოგვყავს უკეთესები არ მესმის



    ყველა წესიერი გუნდის ნახევარცველი 2-3 ჯერ უფრო შედეგიანია ... მარტო ბარსას ფანებს გვიხარია ისეთი ნახევარმცველი 360 თუ დატრიალდება და ბურთს გაიჩერებს... თუ არ მოუმატა ასე ვერაფერს ვერ მოვიგებთ.. ნიჭიერი ფეხბურთელები კიდე ბევრი მინახავს რო ჩამქრალა ... უნდა მოძლიერდეს ფიზიკურად კარში დარტყმა ისწავლოს და უფრო შედეგიანი გახდეს.. დაცვით ფუნქციებში ძალიან ცუდია ..

    კი მოუკლო , მთლიანად გუნდმა მოუკლო , და პედრის მოკლებასაც აქვს ახსნა და ზუსტად ვიცი რომ ამ სეზონში ბევრად უკეთესი იქნება , მაგრამ ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი


    მოუკლო მაგრამ მანამდეც არ ბრწყინავდა გოლებით და ასისტებით. თანამედროვე ფეხბურთში ძან გაუჭირდება ყველა გუნდს ვისი ნახევარმცველებიც კარში დარრტყმას უფრთხიან... ჩვენ კიდე ყველა ნახევარმცველი ეგეთი გვყავს.

    გასაგებია ყველანაირი კრიტიკა , ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი? სასტარტოდან რომ ვაგდებთ ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს შემცვლელი ხო უნდა მინიმუმ მაგაზე უკეთესი ხოდა ვინ და რითი ? იმიტომ რომ მე ვერ ვიხსენებ ვერავის ვისი ყიდვაც ამ ბარსელონას შეუძლია და პედრიზე უკეთესი იქნება

    ხო ვთქვი უკვე.. საყრდენი უნდა მოვიყვანოთ და საყრდენტან ერთად გუნდო და ფრენკი იქნებიან ცენტრშითქო

    საყრდენი მოგვყავს პედრის მაგივრად , შემქნელი ნახევარმცველის მაგივრად მოგვყავს საყრდენი , და საყრდენ ფრენკი დე იონგს და 6 იან ილქაი გიუნდოგანს ვაყენებთ წინ , შემქმნელი და შემტევი ნახევარმცველის ადგილას ხო? ანუ გამოდის რომ საერთოდ შემტევი და შემქნმელი ნახევარმცველის გარეშე ვრჩებით 2 საყრდენით და ნელი ბურთის დამჭერი ტემპის მაკონტროლებელი ილქაი გიუნდოგანით... და? პედრის ვაკრიტიკებთ ვერ ქმნისო , გოლებს და ასისტებს ვერ აკეთებსო და გადავჭერით საყრდენის მოყვანით ეგ პრობლემა? ვინ შექმნის მერე და ვინ გაიტანს? ანუ ცოტა ავირიე ვერ მივხვდი რა შუაშია პედრის ამოგდება და საყრდენის მოყვანა და სხვა საყრდენის წინ წაწევა , როცა გუნდს შექმნა უჭირს


    პედრის ყოფნა ცენტრში იმდენაც გვასუსტებს ეხლა რომ ჯობია ეგ ვარიანტი. ფრენკი მშვენივრად ქმნის მომენტებს უკნიდან და წინიდან მითუმეტეს უფრო მეტს გააკეთEბს.. იდეალურ ვარიანტში ფრენკიც უნდა გაუშვა გუნდიდან მარა სადაა მაგის ფუფუნება.

    პედრი 20-25 წუთის ფეხბურთელია .

    ფრენკი უნდა გაუშვა გუნდიდანო? საინტერესოა , კაი

    რახან ამაზეა საუბარი ერთ რამეს დავწერ,თუ არადამაჯერებელია პედრი ან უნდა ათამაშო პასტაიანად ან გუნდიდან უნდა გაუშვა საერთოდ.
    რა სისულელეა, ტიპი ყველა თამაშზე იზრდება, მსოფლიო ტალანტია და რეებს წერთ ძმურად :დდდ
    სკამზე როგორ უნდა დაალპო პედრი! პედრი! ერთერთი ნათელი წერტილი! გუნდის ნაპწრწკალი ტიპი და რაებს წერენ😂😂😂
    ან ფრენკისგან რაგინდათ😂😂
    რას აღარ წაიკითხავ მოკლედ
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    Culé [?]
    #13 7 სექტემბერი 2023 01:24
    1
    პედრიმ შარშან 6 გოლი გაიტანა, წელსაც შეაგდო, იმის წინა სეზონში ძალიან ბევრჯ ლამაზი გოლი გაიტანა. რავიცი ასისტების ნაკლებობა მისი ბრალი არ არის, ძალიან ბევრ მომენტს აფუჭებენ ჩვენი შემტევები. მითუმეტეს პედრი არ არის შემტევი ნახევარმცველი, დავამატოთ მაგას ის ფაქტი, რომ ცენტრში 5 კაცი გვყავს ხოლმე და პოზიციებს ვერ ინაწილებენ ნორმალურად. პედრიზე მეტად სხვები იმსახურებენ სკამზე დასმას და მაგათზე ვილაპარაკოთ.
    Culé [?]
    #12 6 სექტემბერი 2023 23:35
    2
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრიზე რაც დაწერე გეთანხმები. წინა სეზონიდან დღემდე ეგრე ვარ განწყობილი პედრიზე და მეთქიი მე ხომ არ მეჩვენება თქო და თურმე სხვაც ფიქრობს ეგრე. ძალიან მოუკლო, ბურთის კარგად დაჭერის გარდა მე მაგისგან კარგი ვერაფერი ვნახე. არც მოედნის ხედვით გამოირჩევა, არც ბოლო პასით. მესისთან ერთად ჰქონდა მხოლოდ კარგი პერიოდი


    ძან კარგი ბიჭია , ძან ტალანტია მაგრამ შედეგიანი არაა.. შემტევ ნახევარმცველს გაცილებით უკეთესი სტატისტიკა უნდა ჰქონდეს..

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრის რომ ძირითადიდან ვაგდებთ , ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს გუნდში , ვის ვაყენებთ? ან ვინ მოგვყავს , ერთი ფეხბურთელი დამისახელე ვინც პედრიზე უკეთესია და ვისი მოყვანაც ბარსას შეუძლია , ან შეტევას რითი ვაძლიერებთ , მაქსიმუმი გაიღეს და დადეს ტრანსფერები , კიდე ვინ მოგვყავს? გავი ამოსაგდებიაო დაწერეს , ბალდე ამოსაგდებიაო , მე ვითამაშო? ვინ ან რითი მოგვყავს უკეთესები არ მესმის



    ყველა წესიერი გუნდის ნახევარცველი 2-3 ჯერ უფრო შედეგიანია ... მარტო ბარსას ფანებს გვიხარია ისეთი ნახევარმცველი 360 თუ დატრიალდება და ბურთს გაიჩერებს... თუ არ მოუმატა ასე ვერაფერს ვერ მოვიგებთ.. ნიჭიერი ფეხბურთელები კიდე ბევრი მინახავს რო ჩამქრალა ... უნდა მოძლიერდეს ფიზიკურად კარში დარტყმა ისწავლოს და უფრო შედეგიანი გახდეს.. დაცვით ფუნქციებში ძალიან ცუდია ..

    კი მოუკლო , მთლიანად გუნდმა მოუკლო , და პედრის მოკლებასაც აქვს ახსნა და ზუსტად ვიცი რომ ამ სეზონში ბევრად უკეთესი იქნება , მაგრამ ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი


    მოუკლო მაგრამ მანამდეც არ ბრწყინავდა გოლებით და ასისტებით. თანამედროვე ფეხბურთში ძან გაუჭირდება ყველა გუნდს ვისი ნახევარმცველებიც კარში დარრტყმას უფრთხიან... ჩვენ კიდე ყველა ნახევარმცველი ეგეთი გვყავს.

    გასაგებია ყველანაირი კრიტიკა , ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი? სასტარტოდან რომ ვაგდებთ ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს შემცვლელი ხო უნდა მინიმუმ მაგაზე უკეთესი ხოდა ვინ და რითი ? იმიტომ რომ მე ვერ ვიხსენებ ვერავის ვისი ყიდვაც ამ ბარსელონას შეუძლია და პედრიზე უკეთესი იქნება

    ხო ვთქვი უკვე.. საყრდენი უნდა მოვიყვანოთ და საყრდენტან ერთად გუნდო და ფრენკი იქნებიან ცენტრშითქო

    საყრდენი მოგვყავს პედრის მაგივრად , შემქნელი ნახევარმცველის მაგივრად მოგვყავს საყრდენი , და საყრდენ ფრენკი დე იონგს და 6 იან ილქაი გიუნდოგანს ვაყენებთ წინ , შემქმნელი და შემტევი ნახევარმცველის ადგილას ხო? ანუ გამოდის რომ საერთოდ შემტევი და შემქნმელი ნახევარმცველის გარეშე ვრჩებით 2 საყრდენით და ნელი ბურთის დამჭერი ტემპის მაკონტროლებელი ილქაი გიუნდოგანით... და? პედრის ვაკრიტიკებთ ვერ ქმნისო , გოლებს და ასისტებს ვერ აკეთებსო და გადავჭერით საყრდენის მოყვანით ეგ პრობლემა? ვინ შექმნის მერე და ვინ გაიტანს? ანუ ცოტა ავირიე ვერ მივხვდი რა შუაშია პედრის ამოგდება და საყრდენის მოყვანა და სხვა საყრდენის წინ წაწევა , როცა გუნდს შექმნა უჭირს


    პედრის ყოფნა ცენტრში იმდენაც გვასუსტებს ეხლა რომ ჯობია ეგ ვარიანტი. ფრენკი მშვენივრად ქმნის მომენტებს უკნიდან და წინიდან მითუმეტეს უფრო მეტს გააკეთEბს.. იდეალურ ვარიანტში ფრენკიც უნდა გაუშვა გუნდიდან მარა სადაა მაგის ფუფუნება.

    პედრი 20-25 წუთის ფეხბურთელია .

    ფრენკი უნდა გაუშვა გუნდიდანო? საინტერესოა , კაი
    Culé [?]
    #11 6 სექტემბერი 2023 22:57
    0
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრიზე რაც დაწერე გეთანხმები. წინა სეზონიდან დღემდე ეგრე ვარ განწყობილი პედრიზე და მეთქიი მე ხომ არ მეჩვენება თქო და თურმე სხვაც ფიქრობს ეგრე. ძალიან მოუკლო, ბურთის კარგად დაჭერის გარდა მე მაგისგან კარგი ვერაფერი ვნახე. არც მოედნის ხედვით გამოირჩევა, არც ბოლო პასით. მესისთან ერთად ჰქონდა მხოლოდ კარგი პერიოდი


    ძან კარგი ბიჭია , ძან ტალანტია მაგრამ შედეგიანი არაა.. შემტევ ნახევარმცველს გაცილებით უკეთესი სტატისტიკა უნდა ჰქონდეს..

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრის რომ ძირითადიდან ვაგდებთ , ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს გუნდში , ვის ვაყენებთ? ან ვინ მოგვყავს , ერთი ფეხბურთელი დამისახელე ვინც პედრიზე უკეთესია და ვისი მოყვანაც ბარსას შეუძლია , ან შეტევას რითი ვაძლიერებთ , მაქსიმუმი გაიღეს და დადეს ტრანსფერები , კიდე ვინ მოგვყავს? გავი ამოსაგდებიაო დაწერეს , ბალდე ამოსაგდებიაო , მე ვითამაშო? ვინ ან რითი მოგვყავს უკეთესები არ მესმის



    ყველა წესიერი გუნდის ნახევარცველი 2-3 ჯერ უფრო შედეგიანია ... მარტო ბარსას ფანებს გვიხარია ისეთი ნახევარმცველი 360 თუ დატრიალდება და ბურთს გაიჩერებს... თუ არ მოუმატა ასე ვერაფერს ვერ მოვიგებთ.. ნიჭიერი ფეხბურთელები კიდე ბევრი მინახავს რო ჩამქრალა ... უნდა მოძლიერდეს ფიზიკურად კარში დარტყმა ისწავლოს და უფრო შედეგიანი გახდეს.. დაცვით ფუნქციებში ძალიან ცუდია ..

    კი მოუკლო , მთლიანად გუნდმა მოუკლო , და პედრის მოკლებასაც აქვს ახსნა და ზუსტად ვიცი რომ ამ სეზონში ბევრად უკეთესი იქნება , მაგრამ ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი


    მოუკლო მაგრამ მანამდეც არ ბრწყინავდა გოლებით და ასისტებით. თანამედროვე ფეხბურთში ძან გაუჭირდება ყველა გუნდს ვისი ნახევარმცველებიც კარში დარრტყმას უფრთხიან... ჩვენ კიდე ყველა ნახევარმცველი ეგეთი გვყავს.

    გასაგებია ყველანაირი კრიტიკა , ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი? სასტარტოდან რომ ვაგდებთ ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს შემცვლელი ხო უნდა მინიმუმ მაგაზე უკეთესი ხოდა ვინ და რითი ? იმიტომ რომ მე ვერ ვიხსენებ ვერავის ვისი ყიდვაც ამ ბარსელონას შეუძლია და პედრიზე უკეთესი იქნება

    ხო ვთქვი უკვე.. საყრდენი უნდა მოვიყვანოთ და საყრდენტან ერთად გუნდო და ფრენკი იქნებიან ცენტრშითქო

    საყრდენი მოგვყავს პედრის მაგივრად , შემქნელი ნახევარმცველის მაგივრად მოგვყავს საყრდენი , და საყრდენ ფრენკი დე იონგს და 6 იან ილქაი გიუნდოგანს ვაყენებთ წინ , შემქმნელი და შემტევი ნახევარმცველის ადგილას ხო? ანუ გამოდის რომ საერთოდ შემტევი და შემქნმელი ნახევარმცველის გარეშე ვრჩებით 2 საყრდენით და ნელი ბურთის დამჭერი ტემპის მაკონტროლებელი ილქაი გიუნდოგანით... და? პედრის ვაკრიტიკებთ ვერ ქმნისო , გოლებს და ასისტებს ვერ აკეთებსო და გადავჭერით საყრდენის მოყვანით ეგ პრობლემა? ვინ შექმნის მერე და ვინ გაიტანს? ანუ ცოტა ავირიე ვერ მივხვდი რა შუაშია პედრის ამოგდება და საყრდენის მოყვანა და სხვა საყრდენის წინ წაწევა , როცა გუნდს შექმნა უჭირს


    პედრის ყოფნა ცენტრში იმდენაც გვასუსტებს ეხლა რომ ჯობია ეგ ვარიანტი. ფრენკი მშვენივრად ქმნის მომენტებს უკნიდან და წინიდან მითუმეტეს უფრო მეტს გააკეთEბს.. იდეალურ ვარიანტში ფრენკიც უნდა გაუშვა გუნდიდან მარა სადაა მაგის ფუფუნება.

    პედრი 20-25 წუთის ფეხბურთელია .
    --------------------

    ForçaBarça
    Culé [?]
    #10 6 სექტემბერი 2023 20:48
    1
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრიზე რაც დაწერე გეთანხმები. წინა სეზონიდან დღემდე ეგრე ვარ განწყობილი პედრიზე და მეთქიი მე ხომ არ მეჩვენება თქო და თურმე სხვაც ფიქრობს ეგრე. ძალიან მოუკლო, ბურთის კარგად დაჭერის გარდა მე მაგისგან კარგი ვერაფერი ვნახე. არც მოედნის ხედვით გამოირჩევა, არც ბოლო პასით. მესისთან ერთად ჰქონდა მხოლოდ კარგი პერიოდი


    ძან კარგი ბიჭია , ძან ტალანტია მაგრამ შედეგიანი არაა.. შემტევ ნახევარმცველს გაცილებით უკეთესი სტატისტიკა უნდა ჰქონდეს..

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრის რომ ძირითადიდან ვაგდებთ , ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს გუნდში , ვის ვაყენებთ? ან ვინ მოგვყავს , ერთი ფეხბურთელი დამისახელე ვინც პედრიზე უკეთესია და ვისი მოყვანაც ბარსას შეუძლია , ან შეტევას რითი ვაძლიერებთ , მაქსიმუმი გაიღეს და დადეს ტრანსფერები , კიდე ვინ მოგვყავს? გავი ამოსაგდებიაო დაწერეს , ბალდე ამოსაგდებიაო , მე ვითამაშო? ვინ ან რითი მოგვყავს უკეთესები არ მესმის



    ყველა წესიერი გუნდის ნახევარცველი 2-3 ჯერ უფრო შედეგიანია ... მარტო ბარსას ფანებს გვიხარია ისეთი ნახევარმცველი 360 თუ დატრიალდება და ბურთს გაიჩერებს... თუ არ მოუმატა ასე ვერაფერს ვერ მოვიგებთ.. ნიჭიერი ფეხბურთელები კიდე ბევრი მინახავს რო ჩამქრალა ... უნდა მოძლიერდეს ფიზიკურად კარში დარტყმა ისწავლოს და უფრო შედეგიანი გახდეს.. დაცვით ფუნქციებში ძალიან ცუდია ..

    კი მოუკლო , მთლიანად გუნდმა მოუკლო , და პედრის მოკლებასაც აქვს ახსნა და ზუსტად ვიცი რომ ამ სეზონში ბევრად უკეთესი იქნება , მაგრამ ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი


    მოუკლო მაგრამ მანამდეც არ ბრწყინავდა გოლებით და ასისტებით. თანამედროვე ფეხბურთში ძან გაუჭირდება ყველა გუნდს ვისი ნახევარმცველებიც კარში დარრტყმას უფრთხიან... ჩვენ კიდე ყველა ნახევარმცველი ეგეთი გვყავს.

    გასაგებია ყველანაირი კრიტიკა , ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი? სასტარტოდან რომ ვაგდებთ ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს შემცვლელი ხო უნდა მინიმუმ მაგაზე უკეთესი ხოდა ვინ და რითი ? იმიტომ რომ მე ვერ ვიხსენებ ვერავის ვისი ყიდვაც ამ ბარსელონას შეუძლია და პედრიზე უკეთესი იქნება

    ხო ვთქვი უკვე.. საყრდენი უნდა მოვიყვანოთ და საყრდენტან ერთად გუნდო და ფრენკი იქნებიან ცენტრშითქო

    საყრდენი მოგვყავს პედრის მაგივრად , შემქნელი ნახევარმცველის მაგივრად მოგვყავს საყრდენი , და საყრდენ ფრენკი დე იონგს და 6 იან ილქაი გიუნდოგანს ვაყენებთ წინ , შემქმნელი და შემტევი ნახევარმცველის ადგილას ხო? ანუ გამოდის რომ საერთოდ შემტევი და შემქნმელი ნახევარმცველის გარეშე ვრჩებით 2 საყრდენით და ნელი ბურთის დამჭერი ტემპის მაკონტროლებელი ილქაი გიუნდოგანით... და? პედრის ვაკრიტიკებთ ვერ ქმნისო , გოლებს და ასისტებს ვერ აკეთებსო და გადავჭერით საყრდენის მოყვანით ეგ პრობლემა? ვინ შექმნის მერე და ვინ გაიტანს? ანუ ცოტა ავირიე ვერ მივხვდი რა შუაშია პედრის ამოგდება და საყრდენის მოყვანა და სხვა საყრდენის წინ წაწევა , როცა გუნდს შექმნა უჭირს
    Culé [?]
    #9 6 სექტემბერი 2023 20:44
    0
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრიზე რაც დაწერე გეთანხმები. წინა სეზონიდან დღემდე ეგრე ვარ განწყობილი პედრიზე და მეთქიი მე ხომ არ მეჩვენება თქო და თურმე სხვაც ფიქრობს ეგრე. ძალიან მოუკლო, ბურთის კარგად დაჭერის გარდა მე მაგისგან კარგი ვერაფერი ვნახე. არც მოედნის ხედვით გამოირჩევა, არც ბოლო პასით. მესისთან ერთად ჰქონდა მხოლოდ კარგი პერიოდი


    ძან კარგი ბიჭია , ძან ტალანტია მაგრამ შედეგიანი არაა.. შემტევ ნახევარმცველს გაცილებით უკეთესი სტატისტიკა უნდა ჰქონდეს..

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრის რომ ძირითადიდან ვაგდებთ , ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს გუნდში , ვის ვაყენებთ? ან ვინ მოგვყავს , ერთი ფეხბურთელი დამისახელე ვინც პედრიზე უკეთესია და ვისი მოყვანაც ბარსას შეუძლია , ან შეტევას რითი ვაძლიერებთ , მაქსიმუმი გაიღეს და დადეს ტრანსფერები , კიდე ვინ მოგვყავს? გავი ამოსაგდებიაო დაწერეს , ბალდე ამოსაგდებიაო , მე ვითამაშო? ვინ ან რითი მოგვყავს უკეთესები არ მესმის



    ყველა წესიერი გუნდის ნახევარცველი 2-3 ჯერ უფრო შედეგიანია ... მარტო ბარსას ფანებს გვიხარია ისეთი ნახევარმცველი 360 თუ დატრიალდება და ბურთს გაიჩერებს... თუ არ მოუმატა ასე ვერაფერს ვერ მოვიგებთ.. ნიჭიერი ფეხბურთელები კიდე ბევრი მინახავს რო ჩამქრალა ... უნდა მოძლიერდეს ფიზიკურად კარში დარტყმა ისწავლოს და უფრო შედეგიანი გახდეს.. დაცვით ფუნქციებში ძალიან ცუდია ..

    კი მოუკლო , მთლიანად გუნდმა მოუკლო , და პედრის მოკლებასაც აქვს ახსნა და ზუსტად ვიცი რომ ამ სეზონში ბევრად უკეთესი იქნება , მაგრამ ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი


    მოუკლო მაგრამ მანამდეც არ ბრწყინავდა გოლებით და ასისტებით. თანამედროვე ფეხბურთში ძან გაუჭირდება ყველა გუნდს ვისი ნახევარმცველებიც კარში დარრტყმას უფრთხიან... ჩვენ კიდე ყველა ნახევარმცველი ეგეთი გვყავს.

    გასაგებია ყველანაირი კრიტიკა , ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი? სასტარტოდან რომ ვაგდებთ ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს შემცვლელი ხო უნდა მინიმუმ მაგაზე უკეთესი ხოდა ვინ და რითი ? იმიტომ რომ მე ვერ ვიხსენებ ვერავის ვისი ყიდვაც ამ ბარსელონას შეუძლია და პედრიზე უკეთესი იქნება

    ხო ვთქვი უკვე.. საყრდენი უნდა მოვიყვანოთ და საყრდენტან ერთად გუნდო და ფრენკი იქნებიან ცენტრშითქო
    --------------------

    ForçaBarça
    Culé [?]
    #8 6 სექტემბერი 2023 20:43
    1
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრიზე რაც დაწერე გეთანხმები. წინა სეზონიდან დღემდე ეგრე ვარ განწყობილი პედრიზე და მეთქიი მე ხომ არ მეჩვენება თქო და თურმე სხვაც ფიქრობს ეგრე. ძალიან მოუკლო, ბურთის კარგად დაჭერის გარდა მე მაგისგან კარგი ვერაფერი ვნახე. არც მოედნის ხედვით გამოირჩევა, არც ბოლო პასით. მესისთან ერთად ჰქონდა მხოლოდ კარგი პერიოდი


    ძან კარგი ბიჭია , ძან ტალანტია მაგრამ შედეგიანი არაა.. შემტევ ნახევარმცველს გაცილებით უკეთესი სტატისტიკა უნდა ჰქონდეს..

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრის რომ ძირითადიდან ვაგდებთ , ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს გუნდში , ვის ვაყენებთ? ან ვინ მოგვყავს , ერთი ფეხბურთელი დამისახელე ვინც პედრიზე უკეთესია და ვისი მოყვანაც ბარსას შეუძლია , ან შეტევას რითი ვაძლიერებთ , მაქსიმუმი გაიღეს და დადეს ტრანსფერები , კიდე ვინ მოგვყავს? გავი ამოსაგდებიაო დაწერეს , ბალდე ამოსაგდებიაო , მე ვითამაშო? ვინ ან რითი მოგვყავს უკეთესები არ მესმის



    ყველა წესიერი გუნდის ნახევარცველი 2-3 ჯერ უფრო შედეგიანია ... მარტო ბარსას ფანებს გვიხარია ისეთი ნახევარმცველი 360 თუ დატრიალდება და ბურთს გაიჩერებს... თუ არ მოუმატა ასე ვერაფერს ვერ მოვიგებთ.. ნიჭიერი ფეხბურთელები კიდე ბევრი მინახავს რო ჩამქრალა ... უნდა მოძლიერდეს ფიზიკურად კარში დარტყმა ისწავლოს და უფრო შედეგიანი გახდეს.. დაცვით ფუნქციებში ძალიან ცუდია ..

    კი მოუკლო , მთლიანად გუნდმა მოუკლო , და პედრის მოკლებასაც აქვს ახსნა და ზუსტად ვიცი რომ ამ სეზონში ბევრად უკეთესი იქნება , მაგრამ ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი


    მოუკლო მაგრამ მანამდეც არ ბრწყინავდა გოლებით და ასისტებით. თანამედროვე ფეხბურთში ძან გაუჭირდება ყველა გუნდს ვისი ნახევარმცველებიც კარში დარრტყმას უფრთხიან... ჩვენ კიდე ყველა ნახევარმცველი ეგეთი გვყავს.

    გასაგებია ყველანაირი კრიტიკა , ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი? სასტარტოდან რომ ვაგდებთ ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს შემცვლელი ხო უნდა მინიმუმ მაგაზე უკეთესი ხოდა ვინ და რითი ? იმიტომ რომ მე ვერ ვიხსენებ ვერავის ვისი ყიდვაც ამ ბარსელონას შეუძლია და პედრიზე უკეთესი იქნება

    Gvyavda shemtevi naxmcveli gundshi tores saxit mara 5 wuts ar adzlevda es nabo**ari esa. Miecat mag bichistvis dro da mjera pedrize shedegiani iqneboda,baldes moklebis mizezi is travmaa,plus konkurentis ar yola,magis kai ar meshinia,mogvarebadia. Gavi cxovelia,prosta sxva pozicia chirdeba,ai sadgac veratis stilis naxmcvelia,xavis stiltanac axlosaa ase tu ise,unda gaxsnas sxvanairad xavim. Pedrize kide ra gitxrat,ukan verafers shveba,winac didi shedegianibit ver gamoircheva,sul travmebi.sheidzleba gadalaxos es rtuli periodi da saswualad atamashdes mara mzad unda viyot imistvis ro mets vegar izams.vin moiyvanon kide eg chven kiara xavim da bordma unda icodes,darwmunebuli var vedra larad yria samxret amerikul bazarze axalgazrda talantebi.

    ვედრა ლარად კიტრიც აღარაა ცეცხლის ფასი აქვს და იმ ტალანტებსაც ფული უნდა , ეგ ტალანტებიც როგორები იქნებიან კაცმა არ იცის , პედრიზე დიდი ტალანტი კიდევ შეიძლება არცერთი იყოს , მოუკლო მოუკლო , კი ბატონო , ჩემი გადმოსახედიდან როგორც ასეთი პედრის არ მოუკლია მარტო , მაგრამ კაი , სასტარტოდან რომ ვაგდებთ მინიმუმ უკეთესი ხო უნდა გვყავდეს ან მოვიყვანოთ ?! ვინ მოგვყავს არ ვიცით და რითი მოგვყავს ეგეც არ ვიცით , ხავიმ და ბორდმა იფიქროსო და ხავის მთელი საიტი იმაზე აჯვამს გემოვნება არ უვარგაო , პრობლემას ვხედავთ , მიზეზს ვერა , გამოსწორების გზას ვერა , გადაჭრის გზას ვერა , შეცვლის გზას ვერა , და აბა სასტარტოდან რატო ვაგდებთ როცა გუნდში თავის პოზიციაზე ყველაზე კარგიცაა და თან ერთადერთი
    ფანი [?]
    #7 6 სექტემბერი 2023 20:35
    2
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრიზე რაც დაწერე გეთანხმები. წინა სეზონიდან დღემდე ეგრე ვარ განწყობილი პედრიზე და მეთქიი მე ხომ არ მეჩვენება თქო და თურმე სხვაც ფიქრობს ეგრე. ძალიან მოუკლო, ბურთის კარგად დაჭერის გარდა მე მაგისგან კარგი ვერაფერი ვნახე. არც მოედნის ხედვით გამოირჩევა, არც ბოლო პასით. მესისთან ერთად ჰქონდა მხოლოდ კარგი პერიოდი


    ძან კარგი ბიჭია , ძან ტალანტია მაგრამ შედეგიანი არაა.. შემტევ ნახევარმცველს გაცილებით უკეთესი სტატისტიკა უნდა ჰქონდეს..

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრის რომ ძირითადიდან ვაგდებთ , ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს გუნდში , ვის ვაყენებთ? ან ვინ მოგვყავს , ერთი ფეხბურთელი დამისახელე ვინც პედრიზე უკეთესია და ვისი მოყვანაც ბარსას შეუძლია , ან შეტევას რითი ვაძლიერებთ , მაქსიმუმი გაიღეს და დადეს ტრანსფერები , კიდე ვინ მოგვყავს? გავი ამოსაგდებიაო დაწერეს , ბალდე ამოსაგდებიაო , მე ვითამაშო? ვინ ან რითი მოგვყავს უკეთესები არ მესმის



    ყველა წესიერი გუნდის ნახევარცველი 2-3 ჯერ უფრო შედეგიანია ... მარტო ბარსას ფანებს გვიხარია ისეთი ნახევარმცველი 360 თუ დატრიალდება და ბურთს გაიჩერებს... თუ არ მოუმატა ასე ვერაფერს ვერ მოვიგებთ.. ნიჭიერი ფეხბურთელები კიდე ბევრი მინახავს რო ჩამქრალა ... უნდა მოძლიერდეს ფიზიკურად კარში დარტყმა ისწავლოს და უფრო შედეგიანი გახდეს.. დაცვით ფუნქციებში ძალიან ცუდია ..

    კი მოუკლო , მთლიანად გუნდმა მოუკლო , და პედრის მოკლებასაც აქვს ახსნა და ზუსტად ვიცი რომ ამ სეზონში ბევრად უკეთესი იქნება , მაგრამ ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი


    მოუკლო მაგრამ მანამდეც არ ბრწყინავდა გოლებით და ასისტებით. თანამედროვე ფეხბურთში ძან გაუჭირდება ყველა გუნდს ვისი ნახევარმცველებიც კარში დარრტყმას უფრთხიან... ჩვენ კიდე ყველა ნახევარმცველი ეგეთი გვყავს.

    გასაგებია ყველანაირი კრიტიკა , ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი? სასტარტოდან რომ ვაგდებთ ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს შემცვლელი ხო უნდა მინიმუმ მაგაზე უკეთესი ხოდა ვინ და რითი ? იმიტომ რომ მე ვერ ვიხსენებ ვერავის ვისი ყიდვაც ამ ბარსელონას შეუძლია და პედრიზე უკეთესი იქნება

    Gvyavda shemtevi naxmcveli gundshi tores saxit mara 5 wuts ar adzlevda es nabo**ari esa. Miecat mag bichistvis dro da mjera pedrize shedegiani iqneboda,baldes moklebis mizezi is travmaa,plus konkurentis ar yola,magis kai ar meshinia,mogvarebadia. Gavi cxovelia,prosta sxva pozicia chirdeba,ai sadgac veratis stilis naxmcvelia,xavis stiltanac axlosaa ase tu ise,unda gaxsnas sxvanairad xavim. Pedrize kide ra gitxrat,ukan verafers shveba,winac didi shedegianibit ver gamoircheva,sul travmebi.sheidzleba gadalaxos es rtuli periodi da saswualad atamashdes mara mzad unda viyot imistvis ro mets vegar izams.vin moiyvanon kide eg chven kiara xavim da bordma unda icodes,darwmunebuli var vedra larad yria samxret amerikul bazarze axalgazrda talantebi.
    Culé [?]
    #6 6 სექტემბერი 2023 20:14
    1
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრიზე რაც დაწერე გეთანხმები. წინა სეზონიდან დღემდე ეგრე ვარ განწყობილი პედრიზე და მეთქიი მე ხომ არ მეჩვენება თქო და თურმე სხვაც ფიქრობს ეგრე. ძალიან მოუკლო, ბურთის კარგად დაჭერის გარდა მე მაგისგან კარგი ვერაფერი ვნახე. არც მოედნის ხედვით გამოირჩევა, არც ბოლო პასით. მესისთან ერთად ჰქონდა მხოლოდ კარგი პერიოდი


    ძან კარგი ბიჭია , ძან ტალანტია მაგრამ შედეგიანი არაა.. შემტევ ნახევარმცველს გაცილებით უკეთესი სტატისტიკა უნდა ჰქონდეს..

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრის რომ ძირითადიდან ვაგდებთ , ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს გუნდში , ვის ვაყენებთ? ან ვინ მოგვყავს , ერთი ფეხბურთელი დამისახელე ვინც პედრიზე უკეთესია და ვისი მოყვანაც ბარსას შეუძლია , ან შეტევას რითი ვაძლიერებთ , მაქსიმუმი გაიღეს და დადეს ტრანსფერები , კიდე ვინ მოგვყავს? გავი ამოსაგდებიაო დაწერეს , ბალდე ამოსაგდებიაო , მე ვითამაშო? ვინ ან რითი მოგვყავს უკეთესები არ მესმის



    ყველა წესიერი გუნდის ნახევარცველი 2-3 ჯერ უფრო შედეგიანია ... მარტო ბარსას ფანებს გვიხარია ისეთი ნახევარმცველი 360 თუ დატრიალდება და ბურთს გაიჩერებს... თუ არ მოუმატა ასე ვერაფერს ვერ მოვიგებთ.. ნიჭიერი ფეხბურთელები კიდე ბევრი მინახავს რო ჩამქრალა ... უნდა მოძლიერდეს ფიზიკურად კარში დარტყმა ისწავლოს და უფრო შედეგიანი გახდეს.. დაცვით ფუნქციებში ძალიან ცუდია ..

    კი მოუკლო , მთლიანად გუნდმა მოუკლო , და პედრის მოკლებასაც აქვს ახსნა და ზუსტად ვიცი რომ ამ სეზონში ბევრად უკეთესი იქნება , მაგრამ ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი


    მოუკლო მაგრამ მანამდეც არ ბრწყინავდა გოლებით და ასისტებით. თანამედროვე ფეხბურთში ძან გაუჭირდება ყველა გუნდს ვისი ნახევარმცველებიც კარში დარრტყმას უფრთხიან... ჩვენ კიდე ყველა ნახევარმცველი ეგეთი გვყავს.

    გასაგებია ყველანაირი კრიტიკა , ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი? სასტარტოდან რომ ვაგდებთ ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს შემცვლელი ხო უნდა მინიმუმ მაგაზე უკეთესი ხოდა ვინ და რითი ? იმიტომ რომ მე ვერ ვიხსენებ ვერავის ვისი ყიდვაც ამ ბარსელონას შეუძლია და პედრიზე უკეთესი იქნება
    Culé [?]
    #5 6 სექტემბერი 2023 20:09
    1
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრიზე რაც დაწერე გეთანხმები. წინა სეზონიდან დღემდე ეგრე ვარ განწყობილი პედრიზე და მეთქიი მე ხომ არ მეჩვენება თქო და თურმე სხვაც ფიქრობს ეგრე. ძალიან მოუკლო, ბურთის კარგად დაჭერის გარდა მე მაგისგან კარგი ვერაფერი ვნახე. არც მოედნის ხედვით გამოირჩევა, არც ბოლო პასით. მესისთან ერთად ჰქონდა მხოლოდ კარგი პერიოდი


    ძან კარგი ბიჭია , ძან ტალანტია მაგრამ შედეგიანი არაა.. შემტევ ნახევარმცველს გაცილებით უკეთესი სტატისტიკა უნდა ჰქონდეს..

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრის რომ ძირითადიდან ვაგდებთ , ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს გუნდში , ვის ვაყენებთ? ან ვინ მოგვყავს , ერთი ფეხბურთელი დამისახელე ვინც პედრიზე უკეთესია და ვისი მოყვანაც ბარსას შეუძლია , ან შეტევას რითი ვაძლიერებთ , მაქსიმუმი გაიღეს და დადეს ტრანსფერები , კიდე ვინ მოგვყავს? გავი ამოსაგდებიაო დაწერეს , ბალდე ამოსაგდებიაო , მე ვითამაშო? ვინ ან რითი მოგვყავს უკეთესები არ მესმის



    ყველა წესიერი გუნდის ნახევარცველი 2-3 ჯერ უფრო შედეგიანია ... მარტო ბარსას ფანებს გვიხარია ისეთი ნახევარმცველი 360 თუ დატრიალდება და ბურთს გაიჩერებს... თუ არ მოუმატა ასე ვერაფერს ვერ მოვიგებთ.. ნიჭიერი ფეხბურთელები კიდე ბევრი მინახავს რო ჩამქრალა ... უნდა მოძლიერდეს ფიზიკურად კარში დარტყმა ისწავლოს და უფრო შედეგიანი გახდეს.. დაცვით ფუნქციებში ძალიან ცუდია ..

    კი მოუკლო , მთლიანად გუნდმა მოუკლო , და პედრის მოკლებასაც აქვს ახსნა და ზუსტად ვიცი რომ ამ სეზონში ბევრად უკეთესი იქნება , მაგრამ ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი


    მოუკლო მაგრამ მანამდეც არ ბრწყინავდა გოლებით და ასისტებით. თანამედროვე ფეხბურთში ძან გაუჭირდება ყველა გუნდს ვისი ნახევარმცველებიც კარში დარრტყმას უფრთხიან... ჩვენ კიდე ყველა ნახევარმცველი ეგეთი გვყავს.
    --------------------

    ForçaBarça
    Culé [?]
    #4 6 სექტემბერი 2023 20:07
    1
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრიზე რაც დაწერე გეთანხმები. წინა სეზონიდან დღემდე ეგრე ვარ განწყობილი პედრიზე და მეთქიი მე ხომ არ მეჩვენება თქო და თურმე სხვაც ფიქრობს ეგრე. ძალიან მოუკლო, ბურთის კარგად დაჭერის გარდა მე მაგისგან კარგი ვერაფერი ვნახე. არც მოედნის ხედვით გამოირჩევა, არც ბოლო პასით. მესისთან ერთად ჰქონდა მხოლოდ კარგი პერიოდი


    ძან კარგი ბიჭია , ძან ტალანტია მაგრამ შედეგიანი არაა.. შემტევ ნახევარმცველს გაცილებით უკეთესი სტატისტიკა უნდა ჰქონდეს..

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრის რომ ძირითადიდან ვაგდებთ , ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს გუნდში , ვის ვაყენებთ? ან ვინ მოგვყავს , ერთი ფეხბურთელი დამისახელე ვინც პედრიზე უკეთესია და ვისი მოყვანაც ბარსას შეუძლია , ან შეტევას რითი ვაძლიერებთ , მაქსიმუმი გაიღეს და დადეს ტრანსფერები , კიდე ვინ მოგვყავს? გავი ამოსაგდებიაო დაწერეს , ბალდე ამოსაგდებიაო , მე ვითამაშო? ვინ ან რითი მოგვყავს უკეთესები არ მესმის



    ყველა წესიერი გუნდის ნახევარცველი 2-3 ჯერ უფრო შედეგიანია ... მარტო ბარსას ფანებს გვიხარია ისეთი ნახევარმცველი 360 თუ დატრიალდება და ბურთს გაიჩერებს... თუ არ მოუმატა ასე ვერაფერს ვერ მოვიგებთ.. ნიჭიერი ფეხბურთელები კიდე ბევრი მინახავს რო ჩამქრალა ... უნდა მოძლიერდეს ფიზიკურად კარში დარტყმა ისწავლოს და უფრო შედეგიანი გახდეს.. დაცვით ფუნქციებში ძალიან ცუდია ..

    კი მოუკლო , მთლიანად გუნდმა მოუკლო , და პედრის მოკლებასაც აქვს ახსნა და ზუსტად ვიცი რომ ამ სეზონში ბევრად უკეთესი იქნება , მაგრამ ვინ მოგვყავს უკეთესი და რითი
    Culé [?]
    #3 6 სექტემბერი 2023 20:05
    2
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრიზე რაც დაწერე გეთანხმები. წინა სეზონიდან დღემდე ეგრე ვარ განწყობილი პედრიზე და მეთქიი მე ხომ არ მეჩვენება თქო და თურმე სხვაც ფიქრობს ეგრე. ძალიან მოუკლო, ბურთის კარგად დაჭერის გარდა მე მაგისგან კარგი ვერაფერი ვნახე. არც მოედნის ხედვით გამოირჩევა, არც ბოლო პასით. მესისთან ერთად ჰქონდა მხოლოდ კარგი პერიოდი


    ძან კარგი ბიჭია , ძან ტალანტია მაგრამ შედეგიანი არაა.. შემტევ ნახევარმცველს გაცილებით უკეთესი სტატისტიკა უნდა ჰქონდეს..

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრის რომ ძირითადიდან ვაგდებთ , ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს გუნდში , ვის ვაყენებთ? ან ვინ მოგვყავს , ერთი ფეხბურთელი დამისახელე ვინც პედრიზე უკეთესია და ვისი მოყვანაც ბარსას შეუძლია , ან შეტევას რითი ვაძლიერებთ , მაქსიმუმი გაიღეს და დადეს ტრანსფერები , კიდე ვინ მოგვყავს? გავი ამოსაგდებიაო დაწერეს , ბალდე ამოსაგდებიაო , მე ვითამაშო? ვინ ან რითი მოგვყავს უკეთესები არ მესმის



    ყველა წესიერი გუნდის ნახევარცველი 2-3 ჯერ უფრო შედეგიანია ... მარტო ბარსას ფანებს გვიხარია ისეთი ნახევარმცველი 360 თუ დატრიალდება და ბურთს გაიჩერებს... თუ არ მოუმატა ასე ვერაფერს ვერ მოვიგებთ.. ნიჭიერი ფეხბურთელები კიდე ბევრი მინახავს რო ჩამქრალა ... უნდა მოძლიერდეს ფიზიკურად კარში დარტყმა ისწავლოს და უფრო შედეგიანი გახდეს.. დაცვით ფუნქციებში ძალიან ცუდია ..

    ბალდეს არაფერს არ ვუწუნებ. დაცვა ნორმალურია .. ცენტრია ძალიან სუსტი და შეტევა..

    1 ჩამშლელი გვინდა საყრდენი... და გუნდო და ფრენკი წინ.

    შეტევაში რავიც ლევანდოვსკის გარდა ვინ გვყავს მე ვერ ვხედავ თქვენ თუ ხედავთ ოკეი
    --------------------

    ForçaBarça
    Culé [?]
    #2 6 სექტემბერი 2023 19:59
    0
    ციტატა: Messiah
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ

    პედრის რომ ძირითადიდან ვაგდებთ , ერთადერთ შემქმნელ ნახევარმცველს გუნდში , ვის ვაყენებთ? ან ვინ მოგვყავს , ერთი ფეხბურთელი დამისახელე ვინც პედრიზე უკეთესია და ვისი მოყვანაც ბარსას შეუძლია , ან შეტევას რითი ვაძლიერებთ , მაქსიმუმი გაიღეს და დადეს ტრანსფერები , კიდე ვინ მოგვყავს? გავი ამოსაგდებიაო დაწერეს , ბალდე ამოსაგდებიაო , მე ვითამაშო? ვინ ან რითი მოგვყავს უკეთესები არ მესმის
    Culé [?]
    #1 6 სექტემბერი 2023 19:53
    4
    საყრდენია მოსაყვანი .. პედრი ძირითადიდან ამოსაგდები.... არაა ჯერ მზად სასტარტოსთვის .. შეტევაც გასაძლიერებელია თუ გვინდა რამეს წარმოვადგენდეთ და რამეზე პრეტენზია გვქონდეს .. თუ არადა ჯგუფში ჩარჩენა და მერე ევროპა ლიგიდან აინტრახტებისგან წიხლები არ უნდა გვეწყინოს ამ ეტაპზე მაგ დონეზე ვართ
    --------------------

    ForçaBarça