ენრიკე სერესო: ჟოაუ ფელიშმა უკვე თქვა, რომ ბარსელონაში გადასვლა სურს

ენრიკე სერესო: ჟოაუ ფელიშმა უკვე თქვა, რომ ბარსელონაში გადასვლა სურს

მადრიდის "ატლეტიკოს" პრეზიდენტმა, ენრიკე სერესომ ჟოაუ ფელიშის "ბარსელონაში" პოტენციურ ტრანსფერზე ისაუბრა:

ის ჯერ კიდევ "ატლეტიკოს" ფეხბურთელია. ვნახავთ, მოვლენები როგორ განვითარდება - მალე ყველაფერი გვეცოდინება.

ჟოაუმ უკვე დაასახელა კლუბი, რომელში თამაშიც სურს - საუბარი "ბარსელონაზეა". მათ გადაწყვეტილებას ველოდებით.

ფელიშისნაირ დიდებულ ფეხბურთელებს შეთავაზებები ყოველთვის აქვთ.

Relevo-ს ინფორმაციით, "ბარსა" ოპტიმისტურადაა განწყობილი და ფიქრობს, რომ ტრანსფერი ხვალ შედგება. "ატლეტიკო" თანახმაა, ფელიში გამოუშვას, თუ "ბარსელონა" მისი იჯარის თანხასა და ფეხბურთელის სრულ ხელფასს გადაიხდის.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 1 სექტემბერი 2023 19:41
    0
    "ატლეტიკო" თანახმაა, ფელიში გამოუშვას, თუ "ბარსელონა" მისი იჯარის თანხასა და ფეხბურთელის სრულ ხელფასს გადაიხდის.
    ვინ იცის რამხელა ხელფასი აქვს და პლიუს კიდევ 15 მილიონს იჯარაში ითხოვს ეს გაუმაძღარი ადამიანი. ჩაწერონ კონტრაქტში მატჩების განსაზღვრული რაოდენობა და მერე ვუკონტროლოთ დრო როგორც გრიზმანზე ქნეს ამ უნამუსოებმა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 1 სექტემბერი 2023 13:12
    0
    თუ არ გადაიხადა მერე რას შვრები შე ძაღლის შვილო?! იჯარის თანხას ვერ მიიღებ და შეგრჩება ფეხბურთელი ასტრონომიული ხელფასით, რომელსაც თამაში არ უნდა ატლეტიკოში. ერთი სული გაქვს როგორმე მოიშორო, რომ ვალებში არ ჩაიხრჩო. ბარსა კიდევ გოიმივით ყველაფერზე თანახმაა, იმის ნაცვლად, რომ ეს მომენტი სათავისოდ გამოიყენოს და იაფად დაითრიოს 50%-ანი ხელფასით.
    წევრი [?]
    #9 1 სექტემბერი 2023 04:04
    0
    თავის დროზე ეს უნდა გვეყიდა და არა გრიზმანი 120 მილიონად…
    Culé [?]
    #8 1 სექტემბერი 2023 03:14
    0
    ციტატა: Rick Sanchez
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: cruyff9
    სერესო შე ბზს გაგდებულო,,ვილია გაჩუქეთ,სუარესი გაჩუქეთ,დეპაი გაჩუქეთ,,გრიზმანში ამდენი მოგეცით და ბოლოს ეგეჩ გაჩუქეთ🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️გამოუშვი შე ……

    მერე სერესო რა შუაშია? ბზს გაგდებული ჩვენი წინა ხელისუფლებაა რომლებმაც ამ ყველაფერს სათავე დაუდეს და ამას ამდენს აბლატავებენ თორე ვენაცვალე ჯიგარში მაგარი პრეზიდენტია და გუნდის მენეჯმენტსაც იყენებს ხუთიანზე და არც არაფრის მჩუქებელი არ არის ეს კაცი

    ხელისუფლება არა მეგობარო პარლამენტია მაგი.

    ირონია იყო მაგი?
    Culé [?]
    #7 1 სექტემბერი 2023 00:15
    2
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: cruyff9
    სერესო შე ბზს გაგდებულო,,ვილია გაჩუქეთ,სუარესი გაჩუქეთ,დეპაი გაჩუქეთ,,გრიზმანში ამდენი მოგეცით და ბოლოს ეგეჩ გაჩუქეთ🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️გამოუშვი შე ……

    მერე სერესო რა შუაშია? ბზს გაგდებული ჩვენი წინა ხელისუფლებაა რომლებმაც ამ ყველაფერს სათავე დაუდეს და ამას ამდენს აბლატავებენ თორე ვენაცვალე ჯიგარში მაგარი პრეზიდენტია და გუნდის მენეჯმენტსაც იყენებს ხუთიანზე და არც არაფრის მჩუქებელი არ არის ეს კაცი

    ხელისუფლება არა მეგობარო პარლამენტია მაგი.
    Culé [?]
    #6 31 აგვისტო 2023 23:40
    2
    უეჭველი მოსაყვანია, ამის დონის არცერთი თავდამსხელი არაა ვინც გვყავს. ლევანა კი დონეა მარა რაც ასაკში ვაფშე ჩაკვდა
    Culé [?]
    #5 31 აგვისტო 2023 23:23
    2
    ციტატა: cruyff9
    სერესო შე ბზს გაგდებულო,,ვილია გაჩუქეთ,სუარესი გაჩუქეთ,დეპაი გაჩუქეთ,,გრიზმანში ამდენი მოგეცით და ბოლოს ეგეჩ გაჩუქეთ🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️გამოუშვი შე ……

    მერე სერესო რა შუაშია? ბზს გაგდებული ჩვენი წინა ხელისუფლებაა რომლებმაც ამ ყველაფერს სათავე დაუდეს და ამას ამდენს აბლატავებენ თორე ვენაცვალე ჯიგარში მაგარი პრეზიდენტია და გუნდის მენეჯმენტსაც იყენებს ხუთიანზე და არც არაფრის მჩუქებელი არ არის ეს კაცი
    Culé [?]
    #4 31 აგვისტო 2023 22:56
    7
    სერესო შე ბზს გაგდებულო,,ვილია გაჩუქეთ,სუარესი გაჩუქეთ,დეპაი გაჩუქეთ,,გრიზმანში ამდენი მოგეცით და ბოლოს ეგეჩ გაჩუქეთ🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️გამოუშვი შე ……
    წევრი [?]
    #3 31 აგვისტო 2023 22:48
    5
    აუ ესეც მოატყუებს რაღაცას დეკუს
    ფანი [?]
    #2 31 აგვისტო 2023 22:47
    3
    იჯარის ფული და პლიუს სრული ხელფასი ? ესენი ხომ არ აწვალებენ.
    ფანი [?]
    #1 31 აგვისტო 2023 22:45
    4
    იჯარით თუ მოიყვანენ კარგი იქნება ვნახავთ რა შეუძლია თორე შეგვეტენება ესეც