მარკოს ალონსოს მანჩესტერ იუნაიტედში გადასვლა არ სურს

მარკოს ალონსოს მანჩესტერ იუნაიტედში გადასვლა არ სურს

ცოტა ხნის წინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "მანჩესტერ იუნაიტედი" "ბარსელონას" მარცხენა მცველის, მარკოს ალონსოს ინგლისში დაბრუნებითაა დაინტერესებული.

ესპანელი ჟურნალისტის, გაბრიელ სანსის ცნობით 32 წლის ფეხბურთელისთვის "წითელი ეშმაკების" დაინტერესება სიახლეს არ წარმოადგენს. მან დიდი ხანია, იცის, რომ ერიკ ტენ ჰაგის გუნდი მისით ინტერესდება, თუმცა ალონსოს "ბარსელონადან" წასვლა არ უნდა. მისი სურვილი წარმატების კატალონიურ კლუბში მიღწევაა.

თუმცა, იმავე წყაროს ცნობით, მარკოს ალონსო აცნობიერებს, რომ სატრანსფერო ბაზარი არაპროგნოზირებადია. გასათვალისწინებელია ისიც, რომ "იუნაიტედი" მას გაცილებით მაღალ ხელფასს სთავაზობს, ვიდრე ფეხბურთელი "ბარსელონაში" იღებს.

ცნობილია, რომ ჩავის მარკოს ალონსოს შენარჩუნება სურს, თუმცა ჟოაუ კანსელუს გარდაუვალი ტრანსფერი ესპანელის პოზიციებს შეარყევს, რადგან პორტუგალიელს დაცვის მარცხენა ფლანგზე თამაშიც შეუძლია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 29 აგვისტო 2023 17:25
    2
    რატო წავა. ყველაზე მსუყე წითელი ჯვარი, იმბეცილთა და ხეიბართა სპოტი ფაი აგერაა ბარსელონაში და რისთვის აიტკებს ზედმეტად თავს.. ესეც ჩავის პერსონალური მარგალიტი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 29 აგვისტო 2023 16:14
    1
    თუ მეტ ხელფასს სთავაზობენ რატო არ უნდა წასვლა, ან რაღას უნდა მიაღწიოს ბარსაში? ლიგა უნდა დადოს?
    Culé [?]
    #10 29 აგვისტო 2023 16:03
    0
    Mwerlebo daweret rame to,atasi ragac iwereba,iqet lengle uechveli midis inglisshio,garcia gironashi didi albatobito, arabebma abdestvis 15-20 shestavaza barcaso...
    ფანი [?]
    #9 29 აგვისტო 2023 13:33
    0
    ციტატა: გაუჩო
    რივალდო-მესი, რომელი მეწველი ძროხა ბარსა ნახე მანჩესტერი მეტს სთავაზობს ხელფასსო და მანამ ბარსელონას და შტაბს შედგებით ხოლმე ბოლომდე მაინც წაიკითხეთ სტატია

    ლენგლე 16 მილიონი ხელფასი ხელზე ასაღები, რომელსაც არაბეთში წასვლაზეც კი ვერ კერავენ ეგ ერთი და მეორე მაგალითი კესი არაბეთში 12 მილიონად. მე გამყიდის მამაჩემი არაბეთში თირმეტ მილიონად🤣 ან რას მახსნევინებ თუ ძმა ხარ. კმაყოფილი ხარ ეტყობა დღევანდელი ბარსათი და გაგიმარჯოს შენს კმაყოფილებაში ღმერთმა. პ.ს სტატიებსაც და წიგნებსაც ბოლომდე ვკითხულობ. რა სირობაც არ უნდა ეწეროს, თუ დავიწყე გავდივარ ბოლოში და არც კონცენტრაციის ნაკლებობას ვუჩივი👍
    Culé [?]
    #8 29 აგვისტო 2023 13:25
    2
    არც არის გასაშვები მე თუ მკითხავთ. ამაზე ბევრად უარესები გვყავს გუნდში და ეგენჯ უფრო არიან გასაშვები: ლენგლე, გარსია, აბდე, ფატი და რობერტო. ამ უკანასკნელს არავინ გაუშვებს რადგან "კაპიტანია", მაგრამ იქით წელს უეჭველად უნდა მოიშორონ.
    წევრი [?]
    #7 29 აგვისტო 2023 13:10
    0
    რივალდო-მესი, რომელი მეწველი ძროხა ბარსა ნახე მანჩესტერი მეტს სთავაზობს ხელფასსო და მანამ ბარსელონას და შტაბს შედგებით ხოლმე ბოლომდე მაინც წაიკითხეთ სტატია
    ფანი [?]
    #6 29 აგვისტო 2023 12:49
    3
    რატო წავა? ხედავს რომ მეორე კრაიზე თავგასა ათამაშებს მოყვარულ ფეხბურთელს რობერტოს სახით რომელიც გუნდის კაპიტანია დაჟე. ამ კაცს კი რობერტოზე სამჯერ დიდი ფეხბურთი აქვს ნათამაშები ჩელსიში.დღესაც უკეთესია იმ კლეკაცზე. ხედავს კლუბს ქიშმიშიანი ბულკები მართავენ და თავგასასაც ევასება😕 არ წავა და არც მე წავიდოდი. როცა შენ წინ ძროხა დგას სავსე ჯიქნებით რთულია არ გამოწველო. ჩვენ კი ზუსტად ასეთი გუნდი ვართ.
    Culé [?]
    #5 29 აგვისტო 2023 12:48
    1
    ესეც ძირითადის უცვლელი წევრი არ იყოს. ამ ასაკში გაუმჯობესებული კონტრაქტი და უკეთეს ჩმეპიონატში თამაში რატომ არ უნდა. ბარსადან წლის ბოლოს გაუშვებენ მაინც.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 29 აგვისტო 2023 12:11
    2
    33წლის ხარ შე უპატრონო რაის წარმატება გინდა ბარსაში დაობებას აპირებ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 29 აგვისტო 2023 11:58
    2
    ციტატა: Golden Boy from Holland F.De Jong
    უცბად წარმოვიდგინე კანსელო რო მოვა და ჩავიმ მაინც რობერტო რო ათამაშოს

    ეგ წარმოიდგინე კი არა სამწუხარო რეალობააა laughing laughing laughing laughing
    ფანი [?]