ოფიციალურად: ფრანკ კესიე ალ აჰლის ფეხბურთელია

ოფიციალურად: ფრანკ კესიე ალ აჰლის ფეხბურთელია

"ბარსელონამ" ფრანკ კესიეს "ალ აჰლიში" ტრანსფერი ოფიციალურად დაადასტურა.

არაბული კლუბი კატალონიურ გრანდს 12.5 მილიონ ევროს გადაუხდის. 

კესიე "ბარსას" 2022 წლის ზაფხულში თავისუფალი აგენტის სტატუსით შეუერთდა. მან ლურჯ-ბროწეულისფერი მაისურით ჩატარებულ 43 მატჩში 3 გოლი და 3 ასისტი მიითვალა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 35 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #35 10 აგვისტო 2023 18:45
    0
    რავიცი რა, კესი ნაღდად არ იყო ის კადრი ვინც ყველაზე ადრე უნდა მოეშორებინა კლუბს, მან სულ 1 სეზონი ითამაშა ისიც ძირითადად სკამიდან, პირველი სეზონი ყველას უჭირს და მაგით შეფასება არ შეიძლება. გასაშვები აქ უფრო ლენგლე, დესტი, გარსია და ტორესი არიან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #34 10 აგვისტო 2023 14:33
    0
    მშენიერი ერთი ხლამი მოვიშორეთ ნეტა დანარჩენებს როდის მოვიშორებთ თავიდან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #33 10 აგვისტო 2023 14:33
    1
    ციტატა: რივალდო-მესი
    Rolex, შენი კომენტარის ქვევით მიწერია ვრცელი პასუხი და ეტყობა ეგ აღარ წაგიკითხია.
    ეგ გამართლება არაა არავინ იხდიდა 30სო, ხოდა რო არ იხდიდა ხვეწნა კი არ უნდა დაგვეწყო, უნდა დაგვეტოვებინა და შანსი მიგვეცა, კესი არაა ის ვინც პირველი უნდა მოეშორებინა კლუბს, ზუსტად ესაა რაც რეპუტაციას გვილახავს, ხვალ ალბათ პედრიზე მოვლენ 20 მილიონიანი წინდადებით და ეგ რომ 10ად გაატანონ მაგასაც გაამართლებ? თუ არა, მაშინ მითხარი რა განსხვავებაა ამ ორ საკითხს შორის? კესი რა? არ იყო საჭირო კაცი? ეგეთი ნებისმიერ გრანდს უნდა ეჯდეს სკამზე. 26 წლის ფეხბურთელზეა საუბარი, რომელიც სერია ა-ს საუკეთესო იყო 1 წლის წინ და რომელსაც არც ბარსაში ჰქონია ცუდი სეზონი, ამისი გაფუჭებული მე არ მახსენდება, ზატო ის მახსოვს რომ კლასიკოებში იდგა მაგრად და ანუ რას იძახი რომ ასეთი კაცი ღირს 12 მილიონი? ჩვენ რომ გვდომებოდა 30 კი არა 40ად არ დაგვანახებდნენ, ხოდა თავი თუ არ დავიფასეთ, ისე 100 წელი ვერ ავდგებით ფეხზე.

    კომენტარი კიარა კამფეტია პირდაპირ.. საღოლ..

    ციტატა: Rolex
    ჩემ ძმას სიცოცხლე🙃
    კესის გამოყენებაა ცუდი მის რეანსფერში თორე ვინმე მეტს იხდიდა და ამათმა მაინც 12 გაყიდეს რავი ჯერა ვინმეს?როგორ მოექცნენ ეგ სხვა საკითხია.ფულს მეტს ვინ გვიხდიდა კესიში მე მართლა მაიმტერესებს და ამათ არ გაუშვეს იმ გუნდში

    იცოცხლეე :))
    სწორედ ჩვენი ქმედებების და საქციელების გამოა , იმ საფალოსეთ არაბეთიდანაც რო უკვე სასაცილოდ გვიგდებენ თორე როგორც ვიმოქმედებთ მომავალში, ზუსტად ისეთ შეთავაზებას გაგვიკეთევენ.. ლუის სუარესს რო 1 მილიონად აგდებ, ნეიმარის შემცვლელად რო იმებეცილების მექა მოგყავს, კოუტინიო გრიზმანში რო ჯამში 350 მილიონს იხდი და მერე უკან ხვეწნაიჯარით 15 მილიონებში აბრუნებ. უმტიტისნაირ სახედრებს რო 7 წლიან კონტარს უფორმებ 33 მილიონიანი ხელფასით, ტორესში რო 55 მილიონს იხდი და ამ დროს მესის სახელფასო ლიმიტის გამო ვეღარ არეგისტრირებ.. როგორ გინდა მოგექცეს სხვა? ვისზე გინდა მოგმართოს შენთვის სასურველი და გასაკვრი წინადებიბით როცა შენ ვერ დაგიფასებია და გაგირკვევია შენი ფეხბურთელის რეალური ფასი?
    1000% იანი თქვა რივალდომ, ასე თუ გავაგრძელეთ მოქმედება ამ ლოგიკით, ასე ჩაჯმული ვიქნებით 1000 წელი და რა შეიცვლება ჩვენს მიმართ ან ვინ? არც არავინ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #32 10 აგვისტო 2023 12:09
    0
    ციტატა: Barca for life
    Rolex, შენი კომენტარის ქვევით მიწერია ვრცელი პასუხი და ეტყობა ეგ აღარ წაგიკითხია.
    ეგ გამართლება არაა არავინ იხდიდა 30სო, ხოდა რო არ იხდიდა ხვეწნა კი არ უნდა დაგვეწყო, უნდა დაგვეტოვებინა და შანსი მიგვეცა, კესი არაა ის ვინც პირველი უნდა მოეშორებინა კლუბს, ზუსტად ესაა რაც რეპუტაციას გვილახავს, ხვალ ალბათ პედრიზე მოვლენ 20 მილიონიანი წინდადებით და ეგ რომ 10ად გაატანონ მაგასაც გაამართლებ? თუ არა, მაშინ მითხარი რა განსხვავებაა ამ ორ საკითხს შორის? კესი რა? არ იყო საჭირო კაცი? ეგეთი ნებისმიერ გრანდს უნდა ეჯდეს სკამზე. 26 წლის ფეხბურთელზეა საუბარი, რომელიც სერია ა-ს საუკეთესო იყო 1 წლის წინ და რომელსაც არც ბარსაში ჰქონია ცუდი სეზონი, ამისი გაფუჭებული მე არ მახსენდება, ზატო ის მახსოვს რომ კლასიკოებში იდგა მაგრად და ანუ რას იძახი რომ ასეთი კაცი ღირს 12 მილიონი? ჩვენ რომ გვდომებოდა 30 კი არა 40ად არ დაგვანახებდნენ, ხოდა თავი თუ არ დავიფასეთ, ისე 100 წელი ვერ ავდგებით ფეხზე. მითუმეტეს 180 მილიონი შემოდის და ხალხს დავარეგისტრირებთო ამიტომ კესის ამ წამს ასე ნაჩქარევად გაყიდვა არცერთ ნორმაში არ ჯდება.
    ფეხბურთელს რა მენტალობას ვთხოვთ როცა გუნდი იქცევა ქათამივით. დღეს ერთს გავატარებთ, ხვალ სხვა მოვა ანალოგიური *ლეობა წინადადებით ოღონდ იმჯერად დე იონგზე, არაუხოზე, კუნდეზე და მიდი ვატანოთ იაფებში.
    მაგ კაცის 12 მილიონად გაყიდვას მეც შევძლებდი და შენც, რადგან კარგი ხარისხის საქონელი იაფად ყველას უნდა, მარა ესენი მილიონებს იმაში შოულობენ რომ თავის ფასებში ყიდონ და სწორი გათვლები აკეთონ, ჰოდა რანაირადაა ეს სწორი გათვლა?
    btw თუ იმას აწვებით რომ ეკონომიკური პრობლემებით სარგებლობენო, მაშინ გაიხსენეთ რომ ამაზე უარეს სიტუაციაში როცა ვიყავით, ლ. დე იონგებს და აკომაჩებს რომ ვათამაშებდით, მაშინ გაიყიდა ბარსა ბს ფეხბურთელი მორიბა 15ად და სკამზე მიმხმარი, უმაქნისი ტრიკაოც ასევე 15ად, (ამათ კესი სულ მცირე 100 თავით ჯობია) ხოდა მაშინ არ იყო პრობლემები რომ ესარგებლათ თუ რა? უბრალოდ პიარი აუგორდათ და ეგ იყო, ხოდა კესი რომ დაეტოვებინათ, ჰაიპი აეგდოთ და მერე გაეყიდათ 35ად, რა? არ გამოვიდოდა? ამის მოფიქრება ხო ელემენტარულია, ადექი და ცადე, რატო იშორებ თავიდანვე, თუ არ გამოვიდოდა, ნებისმიერ დროს გაყიდდი მაგ ფასად, ხოდა ასე ინფანტილურად რომ აგვარებენ საქმეებს და ამ დროს ბარსაში რომ მუშაობენ და მილიონებს იღებენ, აი ამაზე ვბრაზდებით და საკმაოდ ლოგიკურადაც, მსგავს ქმედებს უბრალოდ არანაირი გამართლება არ აქვს.

    სწორს ამბობ, მაგრამ ისეა ლაპორტა დაშინებული ტებასებით და სერესოებით რო რისკზე წასვლა კი არა რისკის გაგონებაც არ უნდა. კაროჩე არ გვინდა ომიო რა!
    ფანი [?]
    #31 10 აგვისტო 2023 10:55
    1
    ციტატა: Barca for life
    Rolex, შენი კომენტარის ქვევით მიწერია ვრცელი პასუხი და ეტყობა ეგ აღარ წაგიკითხია.
    ეგ გამართლება არაა არავინ იხდიდა 30სო, ხოდა რო არ იხდიდა ხვეწნა კი არ უნდა დაგვეწყო, უნდა დაგვეტოვებინა და შანსი მიგვეცა, კესი არაა ის ვინც პირველი უნდა მოეშორებინა კლუბს, ზუსტად ესაა რაც რეპუტაციას გვილახავს, ხვალ ალბათ პედრიზე მოვლენ 20 მილიონიანი წინდადებით და ეგ რომ 10ად გაატანონ მაგასაც გაამართლებ? თუ არა, მაშინ მითხარი რა განსხვავებაა ამ ორ საკითხს შორის? კესი რა? არ იყო საჭირო კაცი? ეგეთი ნებისმიერ გრანდს უნდა ეჯდეს სკამზე. 26 წლის ფეხბურთელზეა საუბარი, რომელიც სერია ა-ს საუკეთესო იყო 1 წლის წინ და რომელსაც არც ბარსაში ჰქონია ცუდი სეზონი, ამისი გაფუჭებული მე არ მახსენდება, ზატო ის მახსოვს რომ კლასიკოებში იდგა მაგრად და ანუ რას იძახი რომ ასეთი კაცი ღირს 12 მილიონი? ჩვენ რომ გვდომებოდა 30 კი არა 40ად არ დაგვანახებდნენ, ხოდა თავი თუ არ დავიფასეთ, ისე 100 წელი ვერ ავდგებით ფეხზე. მითუმეტეს 180 მილიონი შემოდის და ხალხს დავარეგისტრირებთო ამიტომ კესის ამ წამს ასე ნაჩქარევად გაყიდვა არცერთ ნორმაში არ ჯდება.
    ფეხბურთელს რა მენტალობას ვთხოვთ როცა გუნდი იქცევა ქათამივით. დღეს ერთს გავატარებთ, ხვალ სხვა მოვა ანალოგიური *ლეობა წინადადებით ოღონდ იმჯერად დე იონგზე, არაუხოზე, კუნდეზე და მიდი ვატანოთ იაფებში.
    მაგ კაცის 12 მილიონად გაყიდვას მეც შევძლებდი და შენც, რადგან კარგი ხარისხის საქონელი იაფად ყველას უნდა, მარა ესენი მილიონებს იმაში შოულობენ რომ თავის ფასებში ყიდონ და სწორი გათვლები აკეთონ, ჰოდა რანაირადაა ეს სწორი გათვლა?
    btw თუ იმას აწვებით რომ ეკონომიკური პრობლემებით სარგებლობენო, მაშინ გაიხსენეთ რომ ამაზე უარეს სიტუაციაში როცა ვიყავით, ლ. დე იონგებს და აკომაჩებს რომ ვათამაშებდით, მაშინ გაიყიდა ბარსა ბს ფეხბურთელი მორიბა 15ად და სკამზე მიმხმარი, უმაქნისი ტრიკაოც ასევე 15ად, (ამათ კესი სულ მცირე 100 თავით ჯობია) ხოდა მაშინ არ იყო პრობლემები რომ ესარგებლათ თუ რა? უბრალოდ პიარი აუგორდათ და ეგ იყო, ხოდა კესი რომ დაეტოვებინათ, ჰაიპი აეგდოთ და მერე გაეყიდათ 35ად, რა? არ გამოვიდოდა? ამის მოფიქრება ხო ელემენტარულია, ადექი და ცადე, რატო იშორებ თავიდანვე, თუ არ გამოვიდოდა, ნებისმიერ დროს გაყიდდი მაგ ფასად, ხოდა ასე ინფანტილურად რომ აგვარებენ საქმეებს და ამ დროს ბარსაში რომ მუშაობენ და მილიონებს იღებენ, აი ამაზე ვბრაზდებით და საკმაოდ ლოგიკურადაც, მსგავს ქმედებს უბრალოდ არანაირი გამართლება არ აქვს.

    100%
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #30 10 აგვისტო 2023 02:00
    0
    ციტატა: Rolex
    ციტატა: Bakero
    გიმეორებ შეკითხვას რამდენი უნდა გადაუხადოს ბარსელონამ ლენგლეს ხელფასი 2023/2024 წლების სეზონში თუ მისი (ლენგლეს) გაყიდვა ვერ მოახერხა ? (ღმერთმა დაგვიფაროს

    სადღაც 15 თუარ ვცდები.რას ამბობ პირო ქვისკენ გვიქნია რო არ გაიყიდოს.მე იმას ვამბობ 15 მეტი რო არ გადაიხადონ არ გავყიდოთ?

    ციტატა: Clever liar
    ჯერ მილანს წაართვეს სეზონის საუკეთესო ფეხბურთელი და მერე გააგდეს არაბეთში ნახევარი აქლემის ფასად. რა სიმდაბლეა და რა სიდამპლეა.. ხო უჩაუჯმულეს სიტუაციაში ვართ, მარა ასეთი ქმედებები დიდ გუნდებს მაინც აკნინებთ რა

    ჩემ ძმას სიცოცხლე🙃
    კესის გამოყენებაა ცუდი მის რეანსფერში თორე ვინმე მეტს იხდიდა და ამათმა მაინც 12 გაყიდეს რავი ჯერა ვინმეს?როგორ მოექცნენ ეგ სხვა საკითხია.ფულს მეტს ვინ გვიხდიდა კესიში მე მართლა მაიმტერესებს და ამათ არ გაუშვეს იმ გუნდში

    ციტატა: Barca for life
    სირცხვილია!!
    მარა ის კიდევ უფრო დიდი სირცხვილია რომ ამართლებთ.

    შეგიძლია დაწერო ვინ იხდიდა კესიში მეტს რომელი გუნდი?
    რო გამოიყენეს ამაში გამართლება არ აქ ხელმძღვანელობას მაგრამ იმაში ვერავის დავეთანხმები რო ძვირად იყიდებიდა და ამათმა 12 გაყიდეს.
    ეს გამართლება კი არაა რეალოჯის აღქმის სწორი გადმოცემაა თორე ლაპორტა რო მაფიოზია და კორუმპირებული კაცია თქმა რათ უნდა.

    ციტატა: Rolex
    ციტატა: Bakero
    გიმეორებ შეკითხვას რამდენი უნდა გადაუხადოს ბარსელონამ ლენგლეს ხელფასი 2023/2024 წლების სეზონში თუ მისი (ლენგლეს) გაყიდვა ვერ მოახერხა ? (ღმერთმა დაგვიფაროს

    სადღაც 15 თუარ ვცდები.რას ამბობ პირო ქვისკენ გვიქნია რო არ გაიყიდოს.მე იმას ვამბობ 15 მეტი რო არ გადაიხადონ არ გავყიდოთ?

    ციტატა: Clever liar
    ჯერ მილანს წაართვეს სეზონის საუკეთესო ფეხბურთელი და მერე გააგდეს არაბეთში ნახევარი აქლემის ფასად. რა სიმდაბლეა და რა სიდამპლეა.. ხო უჩაუჯმულეს სიტუაციაში ვართ, მარა ასეთი ქმედებები დიდ გუნდებს მაინც აკნინებთ რა

    ჩემ ძმას სიცოცხლე🙃
    კესის გამოყენებაა ცუდი მის რეანსფერში თორე ვინმე მეტს იხდიდა და ამათმა მაინც 12 გაყიდეს რავი ჯერა ვინმეს?როგორ მოექცნენ ეგ სხვა საკითხია.ფულს მეტს ვინ გვიხდიდა კესიში მე მართლა მაიმტერესებს და ამათ არ გაუშვეს იმ გუნდში

    ციტატა: Barca for life
    სირცხვილია!!
    მარა ის კიდევ უფრო დიდი სირცხვილია რომ ამართლებთ.

    შეგიძლია დაწერო ვინ იხდიდა კესიში მეტს რომელი გუნდი?
    რო გამოიყენეს ამაში გამართლება არ აქ ხელმძღვანელობას მაგრამ იმაში ვერავის დავეთანხმები რო ძვირად იყიდებიდა და ამათმა 12 გაყიდეს.
    ეს გამართლება კი არაა რეალოჯის აღქმის სწორი გადმოცემაა თორე ლაპორტა რო მაფიოზია და კორუმპირებული კაცია თქმა რათ უნდა.

    ციტატა: Rolex
    ციტატა: Bakero
    გიმეორებ შეკითხვას რამდენი უნდა გადაუხადოს ბარსელონამ ლენგლეს ხელფასი 2023/2024 წლების სეზონში თუ მისი (ლენგლეს) გაყიდვა ვერ მოახერხა ? (ღმერთმა დაგვიფაროს

    სადღაც 15 თუარ ვცდები.რას ამბობ პირო ქვისკენ გვიქნია რო არ გაიყიდოს.მე იმას ვამბობ 15 მეტი რო არ გადაიხადონ არ გავყიდოთ?

    ციტატა: Clever liar
    ჯერ მილანს წაართვეს სეზონის საუკეთესო ფეხბურთელი და მერე გააგდეს არაბეთში ნახევარი აქლემის ფასად. რა სიმდაბლეა და რა სიდამპლეა.. ხო უჩაუჯმულეს სიტუაციაში ვართ, მარა ასეთი ქმედებები დიდ გუნდებს მაინც აკნინებთ რა

    ჩემ ძმას სიცოცხლე🙃
    კესის გამოყენებაა ცუდი მის რეანსფერში თორე ვინმე მეტს იხდიდა და ამათმა მაინც 12 გაყიდეს რავი ჯერა ვინმეს?როგორ მოექცნენ ეგ სხვა საკითხია.ფულს მეტს ვინ გვიხდიდა კესიში მე მართლა მაიმტერესებს და ამათ არ გაუშვეს იმ გუნდში

    ციტატა: Barca for life
    სირცხვილია!!
    მარა ის კიდევ უფრო დიდი სირცხვილია რომ ამართლებთ.

    შეგიძლია დაწერო ვინ იხდიდა კესიში მეტს რომელი გუნდი?
    რო გამოიყენეს ამაში გამართლება არ აქ ხელმძღვანელობას მაგრამ იმაში ვერავის დავეთანხმები რო ძვირად იყიდებიდა და ამათმა 12 გაყიდეს.
    ეს გამართლება კი არაა რეალოჯის აღქმის სწორი გადმოცემაა თორე ლაპორტა რო მაფიოზია და კორუმპირებული კაცია თქმა რათ უნდა.

    16 მილიონი გვიჯდება ლენგლეს შენახვა თუ დარჩა მთელი სეზონი (კიდევ ვიმეორებ ღმერთმა დაგვიფაროს !) 10 მილიონია გასაყიდი ფასი მაგრამ როგორ გინდა მაგის ნახევარ ფასშიც გაყიდო როცა წინ უკვე ცუდი პრეცენდენტი გაქვს Clever lian-ისა არ იყოს მილანს საუკეთესო ფეხბურთელს ახევ და მერე მართლა ნახევარი აქლემის ფასად ყიდი თანაც როცა ფეხბურთელს ნათქვამი ჰქონდა პრემიერ ლიგაში თამაში მინდაო confused არ შეიძლებოდა ემუშავათ პრემიერ ლიგის თუნდაც დაბალი კლასის გუნდებთან დრო არ ჰქონდათ თუ რა confused
    Culé [?]
    #29 10 აგვისტო 2023 01:43
    5
    Rolex, ეგ გამართლება არაა არავინ იხდიდა 30სო, ხოდა რო არ იხდიდა ხვეწნა კი არ უნდა დაგვეწყო, უნდა დაგვეტოვებინა და შანსი მიგვეცა, კესი არაა ის ვინც პირველი უნდა მოეშორებინა კლუბს, ზუსტად ესაა რაც რეპუტაციას გვილახავს, ხვალ ალბათ პედრიზე მოვლენ 20 მილიონიანი წინდადებით და ეგ რომ 10ად გაატანონ მაგასაც გაამართლებ? თუ არა, მაშინ მითხარი რა განსხვავებაა ამ ორ საკითხს შორის? კესი რა? არ იყო საჭირო კაცი? ეგეთი ნებისმიერ გრანდს უნდა ეჯდეს სკამზე. 26 წლის ფეხბურთელზეა საუბარი, რომელიც სერია ა-ს საუკეთესო იყო 1 წლის წინ და რომელსაც არც ბარსაში ჰქონია ცუდი სეზონი, ამისი გაფუჭებული მე არ მახსენდება, ზატო ის მახსოვს რომ კლასიკოებში იდგა მაგრად და ანუ რას იძახი რომ ასეთი კაცი ღირს 12 მილიონი? ჩვენ რომ გვდომებოდა 30 კი არა 40ად არ დაგვანახებდნენ, ხოდა თავი თუ არ დავიფასეთ, ისე 100 წელი ვერ ავდგებით ფეხზე. მითუმეტეს 180 მილიონი შემოდის და ხალხს დავარეგისტრირებთო ამიტომ კესის ამ წამს ასე ნაჩქარევად გაყიდვა არცერთ ნორმაში არ ჯდება.
    ფეხბურთელს რა მენტალობას ვთხოვთ როცა გუნდი იქცევა ქათამივით. დღეს ერთს გავატარებთ, ხვალ სხვა მოვა ანალოგიური *ლეობა წინადადებით ოღონდ იმჯერად დე იონგზე, არაუხოზე, კუნდეზე და მიდი ვატანოთ იაფებში.
    მაგ კაცის 12 მილიონად გაყიდვას მეც შევძლებდი და შენც, რადგან კარგი ხარისხის საქონელი იაფად ყველას უნდა, მარა ესენი მილიონებს იმაში შოულობენ რომ თავის ფასებში ყიდონ და სწორი გათვლები აკეთონ, ჰოდა რანაირადაა ეს სწორი გათვლა?
    btw თუ იმას აწვებით რომ ეკონომიკური პრობლემებით სარგებლობენო, მაშინ გაიხსენეთ რომ ამაზე უარეს სიტუაციაში როცა ვიყავით, ლ. დე იონგებს და აკომაჩებს რომ ვათამაშებდით, მაშინ გაიყიდა ბარსა ბს ფეხბურთელი მორიბა 15ად და სკამზე მიმხმარი, უმაქნისი ტრიკაოც ასევე 15ად, (ამათ კესი სულ მცირე 100 თავით ჯობია) ხოდა მაშინ არ იყო პრობლემები რომ ესარგებლათ თუ რა? უბრალოდ პიარი აუგორდათ და ეგ იყო, ხოდა კესი რომ დაეტოვებინათ, ჰაიპი აეგდოთ და მერე გაეყიდათ 35ად, რა? არ გამოვიდოდა? ამის მოფიქრება ხო ელემენტარულია, ადექი და ცადე, რატო იშორებ თავიდანვე, თუ არ გამოვიდოდა, ნებისმიერ დროს გაყიდდი მაგ ფასად, ხოდა ასე ინფანტილურად რომ აგვარებენ საქმეებს და ამ დროს ბარსაში რომ მუშაობენ და მილიონებს იღებენ, აი ამაზე ვბრაზდებით და საკმაოდ ლოგიკურადაც, მსგავს ქმედებს უბრალოდ არანაირი გამართლება არ აქვს.
    ფანი [?]
    #28 10 აგვისტო 2023 00:54
    0
    ციტატა: Bakero
    გიმეორებ შეკითხვას რამდენი უნდა გადაუხადოს ბარსელონამ ლენგლეს ხელფასი 2023/2024 წლების სეზონში თუ მისი (ლენგლეს) გაყიდვა ვერ მოახერხა ? (ღმერთმა დაგვიფაროს

    სადღაც 15 თუარ ვცდები.რას ამბობ პირო ქვისკენ გვიქნია რო არ გაიყიდოს.მე იმას ვამბობ 15 მეტი რო არ გადაიხადონ არ გავყიდოთ?

    ციტატა: Clever liar
    ჯერ მილანს წაართვეს სეზონის საუკეთესო ფეხბურთელი და მერე გააგდეს არაბეთში ნახევარი აქლემის ფასად. რა სიმდაბლეა და რა სიდამპლეა.. ხო უჩაუჯმულეს სიტუაციაში ვართ, მარა ასეთი ქმედებები დიდ გუნდებს მაინც აკნინებთ რა

    ჩემ ძმას სიცოცხლე🙃
    კესის გამოყენებაა ცუდი მის რეანსფერში თორე ვინმე მეტს იხდიდა და ამათმა მაინც 12 გაყიდეს რავი ჯერა ვინმეს?როგორ მოექცნენ ეგ სხვა საკითხია.ფულს მეტს ვინ გვიხდიდა კესიში მე მართლა მაიმტერესებს და ამათ არ გაუშვეს იმ გუნდში

    ციტატა: Barca for life
    სირცხვილია!!
    მარა ის კიდევ უფრო დიდი სირცხვილია რომ ამართლებთ.

    შეგიძლია დაწერო ვინ იხდიდა კესიში მეტს რომელი გუნდი?
    რო გამოიყენეს ამაში გამართლება არ აქ ხელმძღვანელობას მაგრამ იმაში ვერავის დავეთანხმები რო ძვირად იყიდებიდა და ამათმა 12 გაყიდეს.
    ეს გამართლება კი არაა რეალოჯის აღქმის სწორი გადმოცემაა თორე ლაპორტა რო მაფიოზია და კორუმპირებული კაცია თქმა რათ უნდა.
    Culé [?]
    #27 10 აგვისტო 2023 00:43
    7
    ჯერ მილანს წაართვეს სეზონის საუკეთესო ფეხბურთელი და მერე გააგდეს არაბეთში ნახევარი აქლემის ფასად. რა სიმდაბლეა და რა სიდამპლეა.. ხო უჩაუჯმულეს სიტუაციაში ვართ, მარა ასეთი ქმედებები დიდ გუნდებს მაინც აკნინებთ რა
    Culé [?]
    #26 10 აგვისტო 2023 00:31
    0
    ციტატა: Rolex
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ფუ რა სლე ბორდია, მაგუიარი გაყიდეს მგონი 35 ად და ამ სლეებმა კესიე 12 ში გაუშვეს

    არუნდა გაეყიდათ???3 ჯერ ძვირი ღირს პრემიერლიგის ფეხბურთელი და მაგიტო გაიყიდა მაგუაერი მაგ ფასად.რაც შეეხება კესის გასაშვები იყო და გაუშვეს.ზამენის კაცი გავყიდეთ უფასოდ მოსული.
    რატო არ გინდათ გაიაზროთ რო გვეჩქარება გაყიდვა ფეხბურთელების გვეჩქარება გვეჩქარება გვეჩქარება ხალხო და მაგიტოა ასე კაპიკებში რო ყიდიან და არა იმიტო რომ უტვინოები და დებილები არიან.
    გავსწორდებით 2 წელიწადში წელში და მერე შეგვეხვეწებიან დააკელით ფასიო.რავი ამ კრიზის ფონს მაინც მადლობა წაიყვანა ვინმემ ჩვენი ფეხბუსთელი.

    ციტატა: Bakero
    ათეთრებენ დიდი ეჭვი მაქვს

    უფრო იმიტო ყიდიან იაფად რომ უნდათ ისეთი ხალხი დატოვონ ვიზეც იმედებს ამყარებენ და თან სახელფასო ჭერია პრობლემა .ეხლა ისე ვართ შემოსულ თანხაზე მეტად წამსვლელი ფეხბურთელების ხელფასები გვაინტერესებს.ასე რომ პირადათ მე არამაქ პრობლემა რამდენში გაყიდიან წელს ფეხბურთელებს .უმტკივნეულოდ და უშეცდომოთ ამ ჭაობიდან ვერ ამოვიდოდით ეს უნდა ცოდნოდა ყველა კულეს.
    ჩვენ გვინდა კესი გაიყიდოს 30 და ლაპორტას არა😄😄🤦ამაზე ვღადაობ რო ამბობენ ზოგიერთები

    რო არ გაეყიდათ მერე გუნდოგანს და დანარჩენებს ვერ არეგისტრირებენ. და იძულებით ყიდიან დაბალ ფასში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 10 აგვისტო 2023 00:25
    0
    ციტატა: Barca for life
    სირცხვილია!!
    მარა ის კიდევ უფრო დიდი სირცხვილია რომ ამართლებთ.

    ლოგიკას ჰქვია ლაპორტა რასაკვირველია ნაბიჭვარია ! მაგრამ ეგ ხომ ჩვენი ნაბიჭვარია ! ქართულ თარგმანში უფრო ზუსტად ეგ ყველაფერი ნაცების ბრალია ! joy joy joy
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 10 აგვისტო 2023 00:20
    1
    ალბათ ეს იქნება ყველაზე იაფად ნაყიდი ფეხბურთელი არაბებისთვის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 10 აგვისტო 2023 00:18
    0
    ციტატა: Rolex
    ციტატა: Footballfan
    რაიყო გასაშვები 80 წლის ყოე ორიოლ რომეო მოათრიეს საყრდენზე და 26 წლის კესი გაყიდეს და კიდე ამათ ამარტლებთ ბიჭოო 🤣🤣🤣 ძან მაგარი ბიზნეს თაობა მოდის საქართველოში))

    კესის პოზიცია სხვაა და რომეუსი სხვა.რა შუაშია ერთმანეთთან?გამართლება რა შუაშია?შესთავაზეს მეტი და არ გაყიდეს ამას ამბობ?როცა მეჩქარება რამის ყიდვა ვიხდი ძვირს და როცა არ მეჩქარება იაფს.ეოცა გაყიდვა საჩქაროა ვყიდი დაბალ ფასად რადგან და როცა არ მეჩქარება მაღალ ფასად სანამ გუნდი არ გაიმართება ფინანსურად ასე იქნება სულ და ეს ამ ხელმძღვანელობის ბრალი არაა უფრო მეტად ეო ბერ ყიდიან.კაცი საკუთარ დედას აქირავებს რამით ფული იშოვოს და თქვენ ამბობთ რო მეტად იყიდებოდა და იაფად გაყიდესო.რატო არავის მიყავს ლენგლე დესტი?ესეც ხელმძღვანელობის ბრალია?ლაპორტა რო დიდი მაფიოზია ამას რათ უნდა ლაპარაკი მაგრამ ეხლა რაც ხდება ბარსელონას თავს არის სირთომეუს დატოვილი პრობლემა რომელიც კდე 1-2 წელი იქნება.

    ციტატა: Footballfan
    როცა შეგიძლია მინიმუმ 30 იშოვო და 12 ჯერდები არც იმ 12 მილიონს იმსახურებ ცხოვრებაში

    ვინ იხდიდა 30 კესიში და არ გაყიდეს?ყველა გაზეთებს ნუ უჯერებთ.კაცი სტადიონს აქირავებს ფული რო შევიდეს და თურმე 30 იხდიდნენ და ლაპორტამ 12 გაატანა აი მესმის ფანტაზია ძმაო

    გიმეორებ შეკითხვას რამდენი უნდა გადაუხადოს ბარსელონამ ლენგლეს ხელფასი 2023/2024 წლების სეზონში თუ მისი (ლენგლეს) გაყიდვა ვერ მოახერხა ? (ღმერთმა დაგვიფაროს smile )
    Culé [?]
    #22 10 აგვისტო 2023 00:14
    3
    დავიჯერო პრემიერლიგის რომელიმე გუნდი თუნდაც უკანა რიგების რომელსაც ასევე ბევრი ფული აქვს ორჯერ მეტს არ გადაიხდიდა 26 წლის ბარსას ფეხბურთელ კესიეში? რომელსაც არ ქონია ცუდი სეზომი და ორ კლასიკოს მოგებაში დიდი წვლილიც დაიდო
    --------------------
    ლიონელ მესი მსოფლიო ჩემპიონიააააააააააა

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    Culé [?]
    #21 10 აგვისტო 2023 00:04
    4
    სირცხვილია!!
    მარა ის კიდევ უფრო დიდი სირცხვილია რომ ამართლებთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 9 აგვისტო 2023 23:53
    2
    პრემიერ ლიგიდან გავარდნილი ვარდ პრაუსი გაიყიდა 35 მილიონად და ეს 12ად?
    ფანი [?]
    #19 9 აგვისტო 2023 23:50
    0
    ციტატა: Footballfan
    რაიყო გასაშვები 80 წლის ყოე ორიოლ რომეო მოათრიეს საყრდენზე და 26 წლის კესი გაყიდეს და კიდე ამათ ამარტლებთ ბიჭოო 🤣🤣🤣 ძან მაგარი ბიზნეს თაობა მოდის საქართველოში))

    კესის პოზიცია სხვაა და რომეუსი სხვა.რა შუაშია ერთმანეთთან?გამართლება რა შუაშია?შესთავაზეს მეტი და არ გაყიდეს ამას ამბობ?როცა მეჩქარება რამის ყიდვა ვიხდი ძვირს და როცა არ მეჩქარება იაფს.ეოცა გაყიდვა საჩქაროა ვყიდი დაბალ ფასად რადგან და როცა არ მეჩქარება მაღალ ფასად სანამ გუნდი არ გაიმართება ფინანსურად ასე იქნება სულ და ეს ამ ხელმძღვანელობის ბრალი არაა უფრო მეტად ეო ბერ ყიდიან.კაცი საკუთარ დედას აქირავებს რამით ფული იშოვოს და თქვენ ამბობთ რო მეტად იყიდებოდა და იაფად გაყიდესო.რატო არავის მიყავს ლენგლე დესტი?ესეც ხელმძღვანელობის ბრალია?ლაპორტა რო დიდი მაფიოზია ამას რათ უნდა ლაპარაკი მაგრამ ეხლა რაც ხდება ბარსელონას თავს არის სირთომეუს დატოვილი პრობლემა რომელიც კდე 1-2 წელი იქნება.

    ციტატა: Footballfan
    როცა შეგიძლია მინიმუმ 30 იშოვო და 12 ჯერდები არც იმ 12 მილიონს იმსახურებ ცხოვრებაში

    ვინ იხდიდა 30 კესიში და არ გაყიდეს?ყველა გაზეთებს ნუ უჯერებთ.კაცი სტადიონს აქირავებს ფული რო შევიდეს და თურმე 30 იხდიდნენ და ლაპორტამ 12 გაატანა აი მესმის ფანტაზია ძმაო
    წევრი [?]
    #18 9 აგვისტო 2023 23:37
    2
    ციტატა: rivaldo80
    სასტავს საფეხბურთო ტრანსფერები სამგორის ბაზრობა გგონიათ😂😂😂 გუნდმა ჰაერიდან 12 მილიონი იშოვა 12 ლარია თითქოს ისე ბაზრობთ 😂 შებერტყილ
    ლაპოს თქვენ რომ აჯობებთ მაშინ გაბრწყიდება იბერია 😂😂😂😂

    როცა შეგიძლია მინიმუმ 30 იშოვო და 12 ჯერდები არც იმ 12 მილიონს იმსახურებ ცხოვრებაში
    წევრი [?]
    #17 9 აგვისტო 2023 23:29
    1
    ახლა რატომღაც გამახსენდა პიკეს სიტყვები რამდენი ფეხბურთელი წავიდა და გუნში მაინც პრობლემებია ფეხბურთელებისდ არეგისტრირებაზე წავიდა ალბა ბუსკეცი პიკე ეხლა კესიც დემბელეც რომლებსაც საკმაოდ მაღალი ხელფასი ქონდათ პლიუს ეს თანხაც ტაც გადაიხადეს ამ კესიში და რასაც გადაიხდიან დემბელეში და მაინც ვერაფერში ვერ ვიყენებთ ასე მგონია მაინც რაღაც უფლებების გაყიდვა უწევს გუნდს უბრალოდ მგონია რომ ან მაგარ ჭაობში ვართ რომლიდან ამოსვლაშიც მინიმუმ 10 წელი გვინდა ან კიდე სხვა მაფია ტრიალებს….
    Culé [?]
    #16 9 აგვისტო 2023 23:28
    4
    სასტავს საფეხბურთო ტრანსფერები სამგორის ბაზრობა გგონიათ😂😂😂 გუნდმა ჰაერიდან 12 მილიონი იშოვა 12 ლარია თითქოს ისე ბაზრობთ 😂 შებერტყილ
    ლაპოს თქვენ რომ აჯობებთ მაშინ გაბრწყიდება იბერია 😂😂😂😂