ლამინ იამალი ტოტენჰემის წინააღმდეგ

ლამინ იამალი ტოტენჰემის წინააღმდეგ

"ტოტენჰემთან" გუშინ გამართულ შეხვედრაში კიდევ ერთხელ გამოჩნდა, თუ რამდენად დიდი ტალანტია "ბარსელონას" 16 წლის შემტევი ლამინ იამალი.

იამალი მოედანზე მე-80 წუთზე შევიდა, როდესაც მისი გუნდი 1-2 აგებდა. "ბარსელონამ" 4-2 მოიგო და დარჩენილ სამივე გოლში იამალის წვლილი ძალიან დიდია. შედეგიანობის გარდა ახალგაზრდა ფეხბურთელი ეფექტური თამაშითაც გამოირჩევა.

გთავაზობთ გუშინდელი შეხვედრიდან ლამინ იამალის მომენტებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 9 აგვისტო 2023 19:16
    3
    დემბელეზე უკეთესი იქნება წელსვე
    ფანი [?]
    #10 9 აგვისტო 2023 15:23
    6
    ჩვენი მარგალიტია.. ჩემი აზრით გავიზე და პედრიზე მეტს მიახწევს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 9 აგვისტო 2023 13:37
    4
    ეს ძაან მაგარი გვყავს წესით ამ სეზონში ბევრ თამაშში უნდა მიიღოს მონაწილეობა და იმედია რაფინიას მოასვავს სკამზე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 9 აგვისტო 2023 13:09
    14
    ხშირად აქ რაფინიას სტატისტიკა მოყავთ და მის უნიათობას ამით ამართლებენ. ამ ბავშვის სტატისტიკა არის ერთი საგოლე პასი, მაგრამ 13 წუთში 3 გოლი ფაქტიურად მან შექმნა. ასე რომ მარტო სტატისტიკა არაფერს ნიშნავს, შექმნაც უნდა შეგეძლოს და კაცის მოტყუებაც.
    ფანი [?]
    #7 9 აგვისტო 2023 13:04
    15
    დემბელეს მთლიან ბარსელონურ კარიერას გადაუჯოკრა უკვე ტიპმა
    ფანი [?]
    #6 9 აგვისტო 2023 12:53
    2
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    Oooqrooo xar she shobel*aglo. Magari bavshvia ra😍😍amas 2-3 welshi ver gaachereben,gmertit ar gaacheros zrda,travmebi ar miigos da mondomebit miudges ra saqmes...

    ადრე მარტო ტრავმების მეშინოდა, ახლა უკვე იმისაც რო არ აგვახიონ, პსჟ ეები და ნაბ. აგენტები, იქ უნიათო ხელმძღვანელობა, 2 მილიონიან ხელფასს რო ვერ გადაუხიან და ა.შ. ადრე მაგის არ მეშინოდა. ახლა რა უნდა, ტებასს ჩაურიცხონ 1 მილიონი და ეგაა, არ დაურეგისტრირებს იამალის ახალ კონტრაქტს ბარსას და მოუწევს გაუშვან. იქ ხავისიც არ მეიმედება რო განავითარებს, თუ არ ამოიჩემა კარგი თვალით, თორე დემბელეზე ბევრად კარგია ახლავე თან

    აზროვნება მაინც ეტყობა მოძრაობაში. რეგილონზე კიდე დაწერეთ ვინმემ, როგორაა, ფსიქიკის და ხერხემლის გარდა კიდე რამე ხო არ იტკინა??? 😁😁

    Bazari araa dzmao mec magis meshinia. Mara amas tu gaugrdzeles did xnians daudeben da gamosasyidi eqneba miliardi,gaxangrdzlivebis dro ro mova finansurad xodze viqnebit ra. Xavis arc me mjera. Gushinac bavshvebma moiges da ara magan. Mtavaria es dzaan ar gadatvirtos,15-20 wuti misces xolme. Simartle ro vtqvat psg-m ertshi imxela fuli gadaixada ro or gunds aawyibda kaci. Dembele kide gasa*meinebeli iyo da iqet toxles me tu mkitxavt.imedia es ar darcheba gori da zedmetebs ar moitxovs,arc tavshi auvardeba da ishromebs,travmebisac meshinia,vinc amodis barca b dan 80% chiasavitaa.tvini kide mand 99% s dembeleze meti aq😄 regilonis dedas ar vtene😄😄xo gamoisves chvenma bavshvebma triapkasavit eg tetei bo*i. Skdeba axla gulze uechvelia 😄
    [?]
    #5 9 აგვისტო 2023 12:33
    4
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    Oooqrooo xar she shobel*aglo. Magari bavshvia ra😍😍amas 2-3 welshi ver gaachereben,gmertit ar gaacheros zrda,travmebi ar miigos da mondomebit miudges ra saqmes...

    ადრე მარტო ტრავმების მეშინოდა, ახლა უკვე იმისაც რო არ აგვახიონ, პსჟ ეები და ნაბ. აგენტები, იქ უნიათო ხელმძღვანელობა, 2 მილიონიან ხელფასს რო ვერ გადაუხიან და ა.შ. ადრე მაგის არ მეშინოდა. ახლა რა უნდა, ტებასს ჩაურიცხონ 1 მილიონი და ეგაა, არ დაურეგისტრირებს იამალის ახალ კონტრაქტს ბარსას და მოუწევს გაუშვან. იქ ხავისიც არ მეიმედება რო განავითარებს, თუ არ ამოიჩემა კარგი თვალით, თორე დემბელეზე ბევრად კარგია ახლავე თან

    აზროვნება მაინც ეტყობა მოძრაობაში. რეგილონზე კიდე დაწერეთ ვინმემ, როგორაა, ფსიქიკის და ხერხემლის გარდა კიდე რამე ხო არ იტკინა??? 😁😁
    წევრი [?]
    #4 9 აგვისტო 2023 12:17
    4
    ძაან კლასნია)
    Culé [?]
    #3 9 აგვისტო 2023 12:07
    5
    მიდი ბიჭო მიდიი გაამართლეე!!!!!!
    ფანი [?]
    #2 9 აგვისტო 2023 11:36
    5
    Oooqrooo xar she shobel*aglo. Magari bavshvia ra😍😍amas 2-3 welshi ver gaachereben,gmertit ar gaacheros zrda,travmebi ar miigos da mondomebit miudges ra saqmes...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 9 აგვისტო 2023 11:32
    9
    მშვენიერი წარმოდგენა დადგეს, მალე როკეც შეუერთდება და მაგარი წინა ხაზი გვექნება.