ვიტორ როკემ ბარსელონასთან კონტრაქტი გააფორმა [Relevo]

ვიტორ როკემ ბარსელონასთან კონტრაქტი გააფორმა [Relevo]

ვიტორ როკე "ბარსელონას" ფეხბურთელია, ახალგაზრდა ბრაზილიელმა კატალონიურ კლუბთან კონტრაქტი უკვე გააფორმა. ინფორმაციას ამის შესახებ Relevo-ს ჟურნალისტი მატეო მორეტო ავრცელებს.

როკე რომ "ბარსელონაში" გადმოვიდოდა, ეს აქამდეც ცნობილი იყო. "ბლაუგრანა" ფეხბურთელთანაც შეთანხმებული იყო და "ატლეტიკო პარანაენსესთანაც". რამდენიმე წუთის წინ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად კი 18 წლის ბრაზილიელმა ამომავალმა ვარსკვლავმა კატალონიელებთან კონტრაქტი უკვე გააფორმა.

ტრანსფერის ოფიციალურად დადასტურებას დღის განმავლობაში ველოდებით.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 8 ივლისი 2023 21:33
    0
    ამ ზაფხულსვე უნდა დაარეგისტრირონ გუნდში
    ფანი [?]
    #11 8 ივლისი 2023 16:40
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    ციტატა: Albicelecte
    ტრანსფერმარკეტი სხვა რამეს ამბობს,. არ მინდა შეგაშფოთოთ rage

    Daugdes procentuli shansi?? Aba romanomac igive tqvao. Karoche ver gaigeb simartles sanam officialurad ar iqneba ra.magirson es bichi da gmertit gaqachos ra. Didi imedi maq...

    დაუგდეს კი არა საერთოდ ხსენება არაა scream rage
    მანდ არის განყოფილება Rumors, სადაც არის ინფორმაცია, თუ რა იწერება;
    ნახსენებიც არაა neutral_face

    Xo nu romanos post me tvitonac vnaxe exlaxan. Albat uechveli gamova es transferi,mtavaria ianvarshi ar iyos da tan rais 60
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 8 ივლისი 2023 15:19
    0
    ციტატა: ♠️Spookyfy♠️
    ციტატა: Albicelecte
    ტრანსფერმარკეტი სხვა რამეს ამბობს,. არ მინდა შეგაშფოთოთ rage

    Daugdes procentuli shansi?? Aba romanomac igive tqvao. Karoche ver gaigeb simartles sanam officialurad ar iqneba ra.magirson es bichi da gmertit gaqachos ra. Didi imedi maq...

    დაუგდეს კი არა საერთოდ ხსენება არაა scream rage
    მანდ არის განყოფილება Rumors, სადაც არის ინფორმაცია, თუ რა იწერება;
    ნახსენებიც არაა neutral_face
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 8 ივლისი 2023 14:39
    1
    იმედია ამ ზაფხულსე მოიყვანენ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #8 8 ივლისი 2023 14:09
    1
    ციტატა: Albicelecte
    ტრანსფერმარკეტი სხვა რამეს ამბობს,. არ მინდა შეგაშფოთოთ rage

    Daugdes procentuli shansi?? Aba romanomac igive tqvao. Karoche ver gaigeb simartles sanam officialurad ar iqneba ra.magirson es bichi da gmertit gaqachos ra. Didi imedi maq...
    Culé [?]
    #7 8 ივლისი 2023 14:07
    3
    პრესეზონის სპარინგ მატჩებზე უნდა იყოს უკვე რო გავიგოთ თუ რაიმე ძალას წარმოადგენდეს გუნდისთვის. ზამთარში და დასრულებულ სეზონში რაღა აზრი აქვს..
    ახალბედა [?]
    #6 8 ივლისი 2023 14:05
    1
    მთავარი ნათელი წერტილი წლევანდელი სატრანსფერო ზონიდან
    Culé [?]
    #5 8 ივლისი 2023 14:02
    2
    1 საათის უკან რომანომაც როკეს ტრანსფერი ბარსაში ფაქტიურად გარდაუვალიაო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 8 ივლისი 2023 14:00
    0
    ესე იგი იმოქმედა "ატლეტიკო პარანაენსის" პროტესტმა, ეხლა საინტერესო ის უფროა მოასწრებენ დარეგისტრირებას თუ ზამთრამდე უნდა ველოდოთ ამის გუნდის წევრად გახდომას.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 8 ივლისი 2023 13:25
    1
    ტრანსფერმარკეტი სხვა რამეს ამბობს,. არ მინდა შეგაშფოთოთ rage
    ფანი [?]
    #2 8 ივლისი 2023 11:37
    5
    ბიჯო ახლა რომ მოვიდეს და პრესეზონი გაიაროს კარგი იქნება, აბა ზამთარში მოსულისთვის რთულია გუნდთან შეწყობა
    [?]
    #1 8 ივლისი 2023 11:28
    5
    მთავარია ზაფხულშივე მოვიდეს, ადაპტაციას უკეთ გაივლის პრესეზონსაც თუ გუნდთან გაატარებს, აბა იანვარში თუ მოვიდა ხავი ან მისცემს დროს ან არა. ხუშტურებიანი კაცია. გაყარონ ეს ხალხი როგორმე, ტორესი განსაკუთრებით.