ბარსელონამ ლეო მესი ბუსკეტსისა და ალბას გამოსამშვიდობებელ ცერემონიებზე მიიწვია

ბარსელონამ ლეო მესი ბუსკეტსისა და ალბას გამოსამშვიდობებელ ცერემონიებზე მიიწვია

"ბარსელონას" სეზონის ბოლოს ორი ლეგენდა - სერჟიო ბუსკეტსი და ჟორდი ალბა - დატოვებს.

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, კატალონიურმა კლუბმა ალბასა და ბუსკეტსის გამოსამშვიდობებელ ცერემონიებზე ლიონელ მესი მოიწვია. ბუსკეტსს 31 მაისს "კამპ ნოუს" ტრიბუნებიდან გააცილებენ, ალბას გამოსამშვიდობებელი ღონისძიება კი 1 ივნისს აუდიტორია 1899-ში გაიმართება.

ალბა და ბუსკეტსი "კამპ ნოუზე" ბოლო მატჩს 28 მაისს "მალიორკას" წინააღმდეგ ჩაატარებენ. შეხვედრის დასრულების შემდეგ ისინი გულშემატკივრებს მიმართავენ.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 28 მაისი 2023 13:04
    0
    ანუ დღეს არ ჩამოვა, ბოლო თამაშის საყურებლად კამპ ნოუზე? ვინ იცის მოუწევს კიდევ ამ სტადიონზე თამაში, ზოგი რემონტი გაუთავლებად ჭიანურდება ხოლმე თუ ეგ მარტო ჩვენთან ხდება?
    Culé [?]
    #9 27 მაისი 2023 21:26
    1
    ციტატა: I N I E S T A 8
    ციტატა: Albicelecte
    ადიოს ბიჭებო, ციყვიც დამენანება, მაგრამ უკვე იყო წასვლის დრო innocent

    2019 უნდა გაეშვათ ალბა კარგად დაუგვიანდა🙃

    მაგ სეზონში 20გოლს+ასისტი ჰქონდა რა უნდა გაეშვათ კაცო. ლივერპულთან ერთი ჩა*მული თამაშის გამო გაშვება არამგონია სწორი ყოფილიყო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 27 მაისი 2023 01:21
    15
    როგორც კი კამპ ნოუზე დადგავს ფეხს მესი ეგრევე დააბით და აღარ გაუშვათ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 27 მაისი 2023 00:10
    3
    ციტატა: C.PC5
    ისე ალბას და ბუსკეცის წასვლა მგონია რო დააფიქრებს მესისაც აქ დაბრუნებაზე. კი უყვარს კლუბი რათქმაუნდა მაგრამ ფაქტიურად ახალ გუნდში გადადის, ერთადერთი შტეგენი და ჩავი დახვდება თავისი დროის, თორე დანარჩენები ყველა ახალია და კიდე თავიდან შეგუება მოუწევს გუნდთან.

    რობერტოც. ასე თუ ისე დე იონგი და პედრიც
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გულშემატკივარი [?]
    #6 26 მაისი 2023 23:37
    2
    ციტატა: C.PC5
    ისე ალბას და ბუსკეცის წასვლა მგონია რო დააფიქრებს მესისაც აქ დაბრუნებაზე. კი უყვარს კლუბი რათქმაუნდა მაგრამ ფაქტიურად ახალ გუნდში გადადის, ერთადერთი შტეგენი და ჩავი დახვდება თავისი დროის, თორე დანარჩენები ყველა ახალია და კიდე თავიდან შეგუება მოუწევს გუნდთან.

    ეხლა რო მოვიდეს ისე გაუძღვება გუნდს როგორც არგენტინას უძღვება. ეგრე მგონია.
    Culé [?]
    #5 26 მაისი 2023 23:13
    2
    ისე ალბას და ბუსკეცის წასვლა მგონია რო დააფიქრებს მესისაც აქ დაბრუნებაზე. კი უყვარს კლუბი რათქმაუნდა მაგრამ ფაქტიურად ახალ გუნდში გადადის, ერთადერთი შტეგენი და ჩავი დახვდება თავისი დროის, თორე დანარჩენები ყველა ახალია და კიდე თავიდან შეგუება მოუწევს გუნდთან.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    გულშემატკივარი [?]
    #4 26 მაისი 2023 23:06
    3
    ციტატა: Albicelecte
    ადიოს ბიჭებო, ციყვიც დამენანება, მაგრამ უკვე იყო წასვლის დრო innocent

    2019 უნდა გაეშვათ ალბა კარგად დაუგვიანდა🙃
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 26 მაისი 2023 22:55
    5
    ადიოს ბიჭებო, ციყვიც დამენანება, მაგრამ უკვე იყო წასვლის დრო innocent
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 26 მაისი 2023 22:44
    14
    ამათმა თავიანთი სიტყვა უკვე თქვეს და გუნდს თავაწეულები დაემშვიდობებიან მადლობის მეტი რა გვეთქმის .. p.s რატომ არ იდება სიახლე ლა ლიგამ ბარსელონას გეგმას მხარი დაუჭირა თუ არა თავიბოლო მესი მოდის არ მოდის დაწერეთ რამე დამაიმედებელი...
    ფანი [?]
    #1 26 მაისი 2023 22:33
    6
    რატომ?
    ალბას არ ეკუთვნის კამპ ნოუს ტრიბუნების წინაშე წასვლა?