ბარსელონამ დემბელეს კონტრაქტის გახანგრძლივება 2027 წლამდე შესთავაზა

ბარსელონამ დემბელეს კონტრაქტის გახანგრძლივება 2027 წლამდე შესთავაზა

უსმან დემბელეს კონტრაქტის გახანგრძლივების პროცესი ამჟამად მოლოდინის რეჟიმშია. Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, ვინგერის წარმომადგენლებსა და "ბარსელონას" შორის შეხვედრა შედგა, სადაც კლუბმა მოერე მხარეს ახალი პოტენცირი შეთანხმების დეტალები გააცნო.

როგორც ცნობილია, "ბლაუგრანა" ვინგერს კონტრაქტის გახანგრძლივებას 2027 წლამდე სთავაზობს.

კლუბის პოზიციაა, რომ შეთანხმება 30 ივნისამდე შედგეს, რადგან შემდეგ ფეხბურთელის გამოსასყიდი თანხა, 50 მილიონი ევრო, გააქტიურდება.

თავად უსმან დემბელეს "ბარსელონაში" დარჩენა სურს და მოიაზრება, რომ მოლაპარაკებები მომდევნო კვირების განმავლობაში დასრულდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #8 27 მაისი 2023 21:00
    0
    ყველაზე დებილი მოთამაშე ფეხბურთის ისტორიაში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 27 მაისი 2023 02:23
    0
    რათ უნდათ ეს ინვალიდი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 26 მაისი 2023 19:13
    2
    დარჩენა რო უნდა გასაგებია, ჩავის მაგაზე აბოდებს, მაგრამ ამ გრძელ, სწრაფ ფეხებს რო ტვინს ვერ აყოლებს რა ვქნათ? ნერვები არ გეშლებათ? ბოლო მატჩი გაიხსენეთ სოსიედადთან მოატყუებს ერთ-ორ იქნებ სამ მცველს და მერე ისევ დემბელე ხდებოდა. ისე მართლა მაინტერსებს მაგათ ქვეყანაში(საფრანგეთს არ ვგულისხმობ, მისი წნაპრების ქვეყანაზე ვამბობ) დემბელე დებილს ხო არ ნიშნავს.
    Culé [?]
    #5 26 მაისი 2023 16:01
    2
    Amis damtoveblis dedas shvc. Xvai gasasxmelia saswrafod gundidan,iqet farchak zubimendis exveweba romelic ise ifasebs tavs vitom rame iyos. Aqet amas ,iqet raphinia evaseba,fexburts eg ver tamashobs da karoche.
    ფანი [?]
    #4 26 მაისი 2023 16:00
    1
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: totti10
    თავად უსმან დემბელეს "ბარსელონაში" დარჩენა სურს და მოიაზრება, რომ მოლაპარაკებები მომდევნო კვირების განმავლობაში დასრულდება. აიუ აქ აქვს გუნდს დანძრეული ზუსტად, და ხავი შენი უპასუხისმგებლო და შენი ყველაფერი ვქენი კაცი ჯერ ბარსელონას აგინებდა გაქცევა უნდოდა, მერ ედიანახა ყველამ დაიკიდა და ხვწეეწნა დაუწყე მოდი დარჩი ბარსაშიო. აი ასეთები რომ იქნებიან გუ ნდში მაგიტომაც ვერასოდეს მოიგებს ევრო ტურნირს ბარსელონა და წელს ლა ლიგაც რეალის ჩაჯმის გამო მოიგეს :)

    ფაქტია ახალ პროექტში რაღაც როლი აქვს, თორე გამშვები აქამდე გაუშვებდა. გულშემატკივრებმაც დაიკიდეს მაგისი უმსგავსო დამოკიდებულებები, წინა წელს სტვენით ხვდებოდნენ და ახლა არ შემიმჩნევია დიდად, ნუ რეალურად, სწორი არცაა სანამ შენი ფეხბურთელია პატივი უნდა სცე, მოედანზე შენთვის გამოდის, მაგრამ რავიცი....


    არ დაუშტვინონ კარგია, ფეხბურთელს რომელმაც დაიკიდა გუნდი და უფასოდ გარბოდა არიქა პსჟში და რომ დაბრაკეს ინვალიდი როა , მერე რომ დაიყო ლაქუცობა ესაა მოსაწონი? რა რტოლი აქვს? ალბათ ადრე 3 თვე რომ იწვა საავადმყოფოში ახლა ალბათ 2 თვე წევს. ამის სერიოზული თამაშ როდის ნახე და გადამწყვეტი როლი ეთამაშა მოგებაში, ლივერპულთან რაც ქნა აი მარტო მაგის მერე უნდა გაეგდოთ გუნდიდან :))) კაცი ორმელცი გუნდს პატივს არ ცემს და აგდებულადმ ოიხსენიებს დატოვო და ეხვეწო კი არა, ეგრევე იმის იქით უნდ აგაუშვა

    როგორც მახსოვს დემბელეს წასვლა არ უნდოდა მაშინაც აგენტი ატრაკებდა და ცუდად კლუბზე არ უსაუბრია მეტიც კაპიტნობაც უნდოდა😂
    რედაქტორი [?]
    #3 26 მაისი 2023 12:51
    1
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: totti10
    თავად უსმან დემბელეს "ბარსელონაში" დარჩენა სურს და მოიაზრება, რომ მოლაპარაკებები მომდევნო კვირების განმავლობაში დასრულდება. აიუ აქ აქვს გუნდს დანძრეული ზუსტად, და ხავი შენი უპასუხისმგებლო და შენი ყველაფერი ვქენი კაცი ჯერ ბარსელონას აგინებდა გაქცევა უნდოდა, მერ ედიანახა ყველამ დაიკიდა და ხვწეეწნა დაუწყე მოდი დარჩი ბარსაშიო. აი ასეთები რომ იქნებიან გუ ნდში მაგიტომაც ვერასოდეს მოიგებს ევრო ტურნირს ბარსელონა და წელს ლა ლიგაც რეალის ჩაჯმის გამო მოიგეს :)

    ფაქტია ახალ პროექტში რაღაც როლი აქვს, თორე გამშვები აქამდე გაუშვებდა. გულშემატკივრებმაც დაიკიდეს მაგისი უმსგავსო დამოკიდებულებები, წინა წელს სტვენით ხვდებოდნენ და ახლა არ შემიმჩნევია დიდად, ნუ რეალურად, სწორი არცაა სანამ შენი ფეხბურთელია პატივი უნდა სცე, მოედანზე შენთვის გამოდის, მაგრამ რავიცი....


    არ დაუშტვინონ კარგია, ფეხბურთელს რომელმაც დაიკიდა გუნდი და უფასოდ გარბოდა არიქა პსჟში და რომ დაბრაკეს ინვალიდი როა , მერე რომ დაიყო ლაქუცობა ესაა მოსაწონი? რა რტოლი აქვს? ალბათ ადრე 3 თვე რომ იწვა საავადმყოფოში ახლა ალბათ 2 თვე წევს. ამის სერიოზული თამაშ როდის ნახე და გადამწყვეტი როლი ეთამაშა მოგებაში, ლივერპულთან რაც ქნა აი მარტო მაგის მერე უნდა გაეგდოთ გუნდიდან :))) კაცი ორმელცი გუნდს პატივს არ ცემს და აგდებულადმ ოიხსენიებს დატოვო და ეხვეწო კი არა, ეგრევე იმის იქით უნდ აგაუშვა

    შეიძლება ის მომენტი აქვთ,რომ სულ არაფერს ურჩევნიათ, ვერ გაიგებ შიგნით რაც ხდება. თორემ დემბელეს მე რომ ვემტერები, ისე არავინ დამიჯერე smile
    რედაქტორი [?]
    #2 26 მაისი 2023 12:32
    1
    ციტატა: totti10
    თავად უსმან დემბელეს "ბარსელონაში" დარჩენა სურს და მოიაზრება, რომ მოლაპარაკებები მომდევნო კვირების განმავლობაში დასრულდება. აიუ აქ აქვს გუნდს დანძრეული ზუსტად, და ხავი შენი უპასუხისმგებლო და შენი ყველაფერი ვქენი კაცი ჯერ ბარსელონას აგინებდა გაქცევა უნდოდა, მერ ედიანახა ყველამ დაიკიდა და ხვწეეწნა დაუწყე მოდი დარჩი ბარსაშიო. აი ასეთები რომ იქნებიან გუ ნდში მაგიტომაც ვერასოდეს მოიგებს ევრო ტურნირს ბარსელონა და წელს ლა ლიგაც რეალის ჩაჯმის გამო მოიგეს :)

    ფაქტია ახალ პროექტში რაღაც როლი აქვს, თორე გამშვები აქამდე გაუშვებდა. გულშემატკივრებმაც დაიკიდეს მაგისი უმსგავსო დამოკიდებულებები, წინა წელს სტვენით ხვდებოდნენ და ახლა არ შემიმჩნევია დიდად, ნუ რეალურად, სწორი არცაა სანამ შენი ფეხბურთელია პატივი უნდა სცე, მოედანზე შენთვის გამოდის, მაგრამ რავიცი....
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 26 მაისი 2023 12:29
    1
    გოლი გაიტანა რაც დაბრუნდა?
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca