ჩავიმ კაპიტნების ოთხეული შეარჩია

ჩავიმ კაპიტნების ოთხეული შეარჩია

სეზონის ბოლოს "ბარსელონას" ორი კაპიტანი - ჟორდი ალბა და სერჟიო ბუსკეტსი - ტოვებს, შესაბამისად, კაპიტნების ოთხეული ახლიდანაა დასაკომპლექტებელი.

ხავი მიგელის ინფორმაციით, ჩავიმ ოთხეული უკვე შეარჩია - შემდეგი სეზონიდან კაპიტნები სერჟი რობერტო, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი, რონალდ არაუხო და რობერტ ლევანდოვსკი იქნებიან. პირველი კაპიტანი სერჟი რობერტო იქნება, თუმცა იმის გამო, რომ ესპანელი სასტარტო შემადგენლობის წევრი არაა, სამკლავურს მატჩების უმრავლესობაში ტერ შტეგენი ატარებს.

თუ რაიმე გაუთვალისწინებელი არ მოხდა, კაპიტნების ასარჩევად ხმის მიცემაც აღარ გახდება საჭირო. კლუბი მხოლოდ უსმან დემბელეს პასუხს ელის, რომელსაც გასულ სეზონში კაპიტნობა შესთავაზეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 42 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #42 25 მაისი 2023 19:10
    2
    ხოო აი ზუსტად დემბელეს კაპიტნობა აკლდა ბარსელონას და ეგაა, აწყობილა გუნდი.
    გულშემატკივარი [?]
    #41 25 მაისი 2023 16:20
    0
    პირველი კაპიტანი სერჟი რობერტო იქნება,!!!
    joy joy joy joy joy
    ხომ ვთქვი რომ ჩავი რობერტოს არ შეელეოდა და მას დანიშნავდა!
    მოკლედ რობერტო დაბადებიდან აქ არის, მაგრამ არც "მკვდრებში" წერია, არც "ცოცხლებში"!!!
    ადამიანი ნებისმიერ "დირკას" რომ ცემენტის უქონლობის გამო ქვიშით ამოავსებს, აი მაგ ქვიშის პონტში იყო ამდენი წელი, ეხლაც არის და სანამ ჩავია გუნდში იქნება კიდევ!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #40 25 მაისი 2023 13:39
    3
    ციტატა: totti10
    ატლეტიკო იმენა რუსეთია, ჯერ იწყებს და ბოლოს იჯვავს :))))) 0-3 დან 3-3 რანაირად უნდა ქნა, ბოლოს მეთხეც კი უნდა გაეტანათ :)) 0-3 იგებ ხოო შე დედა მიხნულო შეუტიე ადი 4-5 ზე და გადაბუგე არაა დაჯდა კარის ხასთან და აჰა, აი როგორ მძულს ეს კაცი თავისი ვითმ ტაქტიკით, არ გამიკვირდება ეს ფრე ატლეტიკოს ძალიან ძვირად დაუჯდეს და მე3 ადგილიდან მე4 ზე გადავიდეს :)

    რუსეთი მადრიდის რეალია, ატლეტიკო კი უფრო ლუკაშენკოს ბელარუსი
    Culé [?]
    #39 25 მაისი 2023 13:20
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: Frenkie de Jong_
    ციტატა: totti10
    ატლეტიკო იმენა რუსეთია, ჯერ იწყებს და ბოლოს იჯვავს :))))) 0-3 დან 3-3 რანაირად უნდა ქნა, ბოლოს მეთხეც კი უნდა გაეტანათ :)) 0-3 იგებ ხოო შე დედა მიხნულო შეუტიე ადი 4-5 ზე და გადაბუგე არაა დაჯდა კარის ხასთან და აჰა, აი როგორ მძულს ეს კაცი თავისი ვითმ ტაქტიკით, არ გამიკვირდება ეს ფრე ატლეტიკოს ძალიან ძვირად დაუჯდეს და მე3 ადგილიდან მე4 ზე გადავიდეს :)

    ბარსას ფანებს ვისი ქამბექი გვიკვირს


    ბარსელონამ მომენტევი გაანიავა და ესენი 0-3 ზე კარში დადგნენ ესაა განსხვავება თორემ ქამბექები სხვა რამეა, 47 ზე 0-3 იგრბდნენ უკვე და ტიპებს კარში არარც დაურტყამთ , აი ახლა სოსიედაფი რომ მიარჭობს და მერე ვილიარეალი იღრიჯოს გრიზმანმა მერე

    ეგრე შვებოდა ვალვერდეც მოიგებდა 3-0 ან 4-0 ს ჩადგებოდა ყველა დაცვაში, უბრალოდ გუნდში მესი დასხვა მაღალი ჯლასის ფეხვურთელები გვყავდა და რაღას შვებოდნენ.
    Culé [?]
    #38 25 მაისი 2023 11:12
    1
    ციტატა: totti10
    ატლეტიკო იმენა რუსეთია, ჯერ იწყებს და ბოლოს იჯვავს :))))) 0-3 დან 3-3 რანაირად უნდა ქნა, ბოლოს მეთხეც კი უნდა გაეტანათ :)) 0-3 იგებ ხოო შე დედა მიხნულო შეუტიე ადი 4-5 ზე და გადაბუგე არაა დაჯდა კარის ხასთან და აჰა, აი როგორ მძულს ეს კაცი თავისი ვითმ ტაქტიკით, არ გამიკვირდება ეს ფრე ატლეტიკოს ძალიან ძვირად დაუჯდეს და მე3 ადგილიდან მე4 ზე გადავიდეს :)

    ბარსას ფანებს ვისი ქამბექი გვიკვირს
    წევრი [?]
    #37 25 მაისი 2023 10:26
    0
    მომავალ წელს ლიგას უმიზნებთ ბიჭები? ევროპა ლიგას? თუ ისევ ლალიგას? კოპა დელ რეიც კაია :D :D :D :D
    Culé [?]
    #36 25 მაისი 2023 06:18
    0
    Blindis saxeli xsr
    Enda da ras fiqrobt? Dzaan gadaverebuli araa to??
    Culé [?]
    #35 25 მაისი 2023 04:11
    5
    ეს ბრაიტონის 20 ნომეერი რამაგარიააა, ანრ ა დარტყმა ან რა მოძრაობები. თან ჯერ 19 წლისაა. სანამ დაედო ფასი დაითრიონ
    გულშემატკივარი [?]
    #34 25 მაისი 2023 02:48
    7
    დემბელე რო კაპიტნის სამკლაურით დავინახო რეალს ვუგულშემატკივრებ და ვინიციუსის ფანი გავხდები. რა დემბელეს კაპიტნობა, გასაგდებია გუნდიდან და ესენი კაპიტნობას სთავაზობენ???
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #33 25 მაისი 2023 01:57
    6
    ფუ რა ნაგავი გუნდია ატლეტიკო მოგებული თამაში ვერ მოიგეს სამით ნოლიდან რანაირად მოახერხეს ფრის თამაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #32 25 მაისი 2023 01:52
    4
    0:3-დან 3:3
    ფუ თქვენი...
    ხოსელუ თუ რა შანადალაცაა, ერთი ერთზე ვერ გაიტანა, თორემ საერთოდ იგებდნენ
    Culé [?]
    #31 25 მაისი 2023 01:38
    3
    ამათ შ**** ხომ არ აქვთ???????? რა ხდება????????
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #30 25 მაისი 2023 01:00
    4
    უკვე მეორეც გაუტანეს და მესამეც. იმედია 4 ქულიან სხვაობას ვერ აღმოფხვრის და გააჯ*ს სეგუნდაში 19 წლით.
    Culé [?]
    #29 25 მაისი 2023 01:00
    4
    გრიზმან შენ იყო ვინისიუსი თუ კიდე 3 გოლი არ გაუტანო მაგ ***ბს და არ გაა*****ო ლა ლიგიდან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #28 25 მაისი 2023 00:30
    3
    გაუყარეს ესპანიოლს
    Culé [?]
    #27 24 მაისი 2023 23:36
    8
    ბრაიტონი ბარსელონაზე კარგ ფეხბურთს თამაშობს. ამათაც ჩვენზე მეტი რესურსი ხომ არააქვთ? ხავიბოლი არა ჩემი ***
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 24 მაისი 2023 23:35
    3
    დემბელეს სამკლაურიო?! მომესმა, მომეჩვენა თუ რა ხდება scream scream scream
    გულშემატკივარი [?]
    #25 24 მაისი 2023 23:12
    6
    დემბელე არა *ლე კიდე. მოვა მესი გაიკეთებს სამკლაურსა და 10 ნომერსაც დაიბრუნებს.
    Culé [?]
    #24 24 მაისი 2023 23:06
    0
    Mokled dzaan kaia busi da alba ro wavidnen,aqamdec unda wasuliyvnen mara sjobs gviano...rogorc ityvian. Gadavadebuli tanxis naxevari ar unda miscen albas arcert pontshi tu ufasod midis. Ise ki kai xelfasebi gamotavisufldeba amati wasvlit. Torres gasayidia uechveli(40), fatic gasayidia uechveli(50) esec ukve 100 mde plus damatebit kai xelfasebi gamotavisuflebuli.robertoc gasashvebia mara ar ushveben es si*ebi. Raphinia dembeledan erti unda gaiyidos tu messi modis. Me dembeles mivayiddi 50-60 milionad. Kessies gashvebac sheidzleba da koundesic. Roque,messi,lw vinme done, rb done,sayrdeni da naxevarmcveli.gundogan tu ar movida tielemans sheidzleba,ufasoa tan.karoche kide bevria gasaketebeli ra,gaijarebukebs gaasxmevinon axla egreve da plus toresis da fatis ambavi gadawyviton droulad,mere ukve nelnela sheberaven,2-3 tve eqnebat...
    გულშემატკივარი [?]
    #23 24 მაისი 2023 23:01
    6
    ციტატა: Msn91011
    რამეზე პრეტენზია თუ აქვს გუნდს ამ ბალდეს იმედზე არუნდა იყოს გუნდი:) 1 თამაშს მაგრა თამაშობს მეორეს აგდებს არასტაბილურია და წელს ბევრჯერ შეცვლაზე თუ ისე ალბა დაგვეხმარა

    ეხლა ბალდეზე წუთების წართმევა სისხლის სამართლის დანაშაულის მსგავსია.ტიპი დაფრინავს აქ შეცდომები მაგრამ ეგ გამოუცდელობის ბრალია და არა უნიჭობის.პირველ სეზონს ატარებს თან რამხელა ფსიქოლოგიურ წნეხში მოუწიათ თამაში ამ ბავშვებს მაგას მაინც თუ აანალიზებს მომხარებლების უნეტესობა კარგია.ალბა 2019 წლის შემდეგ უნდა წასულიყო ეხლა კი არა.ნებისმიერი აკადემიის ფეხბურთელი ჩვეულებრივად დაასვენებს ბალდეს ბოლოს და ბოლოს დუხით მაიმც აჯობებს ალბას სულ თუ არაფერი
    ციტატა: LM10RG10
    Maestro 6,
    რობერტო არის საშუალო დონის ფეხბურთელი ჩემო ძმაო,არავინ აჰეითებს,იყოს ბარსაში ზამენაზე რავი ჯანდაბას,მაგრამ ბარსელონას დონის გუნდს სერხი რობერტო არ უნდა ჰყავდეს კაპიტნად.

    ეგრე ნაჩო რეალში.ეკუთბნის ნაჩოს რეალის კაპიტნიბა?მაგრამ აფასებენ კლუბისადნი ერთგულებას იმას რო არაფერზე წუწუნებს ათამაშებენ იქ სადაც უნდათ და ესეფი ფეხბურთელი ყიველთვის საჭიროა.აქ რასაც ვუყურებ ლივერპული რომასთან წაგებასაც რობერტოს აბრალებენ😃კლასიკოში იმდენი ასისტი აქ რამდენიც მოდრიჩი-კროოს ერთად ყოველთვის ბოლომდე იბრძვის და რავი ძმაო რისთვის უნდა გეზიზღებიდეს მცველად რო ვერ თამაშობს ნახ მცველი?არაა ბარსელონას დონის ისე იძახიან თითოქოს 25ვე ფეხბურთელი ერთი დონის უნდა იყოს რაც არარეალურია.ყველა გუნდს ყავს ერთი რობერტოს მსგავსი ფეხბურთელი რომელსაც მაქსიმალურად იხმარენ ისე როგორც მოუნდებათ.ჩემი პატივიცემა რობერტოს