ჟიულ კუნდე მზადაა, ბარსელონა დატოვოს

ჟიულ კუნდე მზადაა, ბარსელონა დატოვოს

ტონი ხუანმარტის ინფორმაციით, ჟიულ კუნდე "ბარსელონადან" წასვლაზე ფიქრობს.

ჟურნალისტის ცნობით, ფრანგი მზადაა "ბარსა" დატოვოს და კლუბს აცნობა, რომ მასთან დაკავშირებით შეთავაზებები განიხილონ. 24 წლის ფეხბურთელი მარჯვენა მცველის პოზიციაზე თავს კომფორტულად ვერ გრძნობს და მიაჩნია, რომ მისი სიტუაცია მალე შეიცვლება. ფრანგმა ამის შესახებ ჩავი ერნანდესსაც ესაუბრა.

წყაროს ხაზს უსვამს, რომ კუნდეს ტრანსფერი არ მოუთხოვია, მან უბრალოდ კლუბს საკუთარი სიტუაცია გააცნო. 

"ბარსელონამ" იცის, რომ ჟიულ კუნდეს სატრანსფერო ფასი გასულ სეზონთან შედარებით გაიზარდა და მისი გაყიდვით დიდი თანხის გამომუშავება შეუძლია. ფრანგი Transfermarkt-ზე 60 მილიონ ევროდაა შეფასებული.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 33 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #33 25 მაისი 2023 17:26
    0
    ისე ბევრი საგოლე პასი აქვს გაკეთებული და ნუ დაუკარგავთ
    --------------------
    THUGS
    გულშემატკივარი [?]
    #32 25 მაისი 2023 07:05
    0
    გააჯვ@ შენი დედაც რომ მოვ@ყან ვინც შენში მაგარი მცველი დაინახა მე იმისი დედაც. რამდენი ბურთი გაიტანეს შენს კარში და რამდენი ბურთი ისე ყლაპე შენაბოზვარ@ 18ბურთიდან ნახევარი თითქმის შენს ნამუსზეაასე რომ შენით თუ გააჯვა@კარგი იქნება
    ციტატა: Pedri 8
    გააჯვ@ შენი დედაც რომ მოვ@ყან ვინც შენში მაგარი მცველი დაინახა მე იმისი დედაც. რამდენი ბურთი გაიტანე შენს კარში და რამდენი ბურთი ისე ყლაპე შენაბოზვარ@ 18ბურთიდან ნახევარი თითქმის შენს ნამუსზეაასე რომ შენით თუ გააჯვა@კარგი იქნება
    გულშემატკივარი [?]
    #31 24 მაისი 2023 21:25
    0
    თუ რამე აქ მოსათხოვი ჯერ მის თავს უნდა მოთხოვოს უამრავი შეცდომა რომ აქვს ბოლო მცველად თამაშისას. ამ ეტაპზე კრისტენსენი უფრო მეიმედება თუმცა ამის გაშვება ახლა არც ისე გამართლებული იქნება დიდი პოტენციალის მქონე ფეხბურთელია.
    --------------------
    •Barca forever•
    წევრი [?]
    #30 24 მაისი 2023 04:47
    0
    ეგ ლოგიკური ამმავია ან კუნდე ან კრისტენსენი რომელიმე უნდა დავთმოთ არადა ორივე კარგია მაგრამ
    Culé [?]
    #29 24 მაისი 2023 01:40
    0
    რეალურად კრესტენსენი არ ჯობს კუნდეს. კუნდე ძალიან არიეს. პერსპექტივაში კუნდეს გაყიდვა სისულელე იქნება მგონია. თუმცა ფასს გააჩნია ვის მოიყვანენ მაგას. თუ ინიგოთი ამოწურავენ ყიდვას მაშინ ძაან სისულელეს ვიზამთ.
    ფანი [?]
    #28 23 მაისი 2023 23:53
    2
    დატოვონ კუნდე გადავიდნენ 3 მცველიანზე,ი ყიდონ პავარი, ნეიმარი, ობემაიანგი,მესი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 23 მაისი 2023 23:38
    3
    ბიჭოო 80 + დადონ და ეგრევე გაუშვით ! რეებს ლაპარაკობთ ბიჭო ფრიმპონგი ღირს 35 ! და ნდიკა 32 ! გასაგებია რომ ზუსტად მაგ ფასში ვერ მოვლენ მაგრამ ალემანი რისთვის არის აბა ?! 80 + ად ლაპორტაც გაყიდე მატეუ joy joy ოღონდ ეგ ორი კაცი მოიყვანე ! ინიგო ცაციაა ! ნდიკაც ცაციაა + პლიუს მარცხენა მცველის პოზიციას ფარავს ! ცენტრი არაუხო/ინიგო (ახალგაზრდა/ასაკოვანი) ქრისტენსენი /ნდიკა (ასაკიანი/ახალგაზრდა) მარჯვნივ ფრიმპონგი მარცხნივ ბალდე ....მოკლედ კუნდე 80 + გაიყიდება 100% ოღონდ ჯერ ფრიმპონგ/ნდიკას სიტუაცია უნდა გაარკვიონ
    ფანი [?]
    #26 23 მაისი 2023 22:23
    0
    მესმის კუნდესი, არ ათამაშებენ თავის პოზიციაზე და არ არის მარჯვენა მცველი, მაგის გამოა შეცდომებსა რომ მოუმატა, დაცვის ცენტრი ისეთი რამეა რომ არ უნდა შეცვალო, უნდა იყოს სტაბილური რომ კარგი ქიმია ჩამოუყალიბდეთ, კრისტენსენი ძაან კარგია მართლა და მე კუნდეს მირჩევნია მაგრამ ეეც ძაან პერსპექტიული მცველია არაუხო კი ხელშეუხებელია, რავი 3 მცველიანზე თუ გადავლენ მასე კარგი იქნება, სხვა შემთხვევაში ერთ ერთი უნდა დავთმოთ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 23 მაისი 2023 21:38
    1
    ჩემი აზრით კრისტენსენი ჯობია ამას
    Culé [?]
    #24 23 მაისი 2023 21:06
    0
    აშკარად არ არის დღეს ბარსასთვის ისეთი ფეხბურთელი , რომ ვერ შეველიოთ, თუმცა ესენი უკეთესს მაინც ვერ მოიყვანენ და აზრი?
    Culé [?]
    #23 23 მაისი 2023 20:47
    2
    ესეიგი კუნდეს უშვებენ და კრისტენსენს ტოვებენ რომელსაც ტრამვისკენ აქვს მიდრეკილება და მოყავთ ინიგო მარტინესი 😂😂😂 ვაიი რაეშველება ამ კლუბს მაგიტომაცაა ლიგას როკიდევ დიდხანს ვერ ვეღირსებით.ახლა გეტყვით რა მოხდება ამას გაყიდიან ნახევარ ფასში მერე მოიყვანენ ინიგო მარტინესს დაცვაში იქნება სრული დედის ტყ&ვნა მერე იმფასად იყიდიან ფერან ტორესის 2.0 ვერსიას და ეგიქნება რააა.დააცადეთ ამ ბიჭს ათამაშეთ ცენტრში თქვე სირებო
    ფანი [?]
    #22 23 მაისი 2023 20:35
    0
    ციტატა: Albicelecte
    80 ლიმონი; წესით პსჟ უნდა ინტერესდებოდეს, მით უმეტეს, რომ ფრანგია;
    მაგ ფულით არნაუ არტინესს დავაბრუნებდი, ის მექსიკელი არაუხოც როგორც ამბობენ, ძალიან ძლიერი ყოფილა და ეს ორი ახალგაზრდა კონკურენციაში ივარგებდა;
    არაუხო,კრისტენსენი,ინიგო და ამათ დამატებული გარსია, ასე თუ ისე არ იწვება ქვეყანა;
    გავყიდდი დემბელეს, ანსუს და ფერანს, რაფინიას შეცვალზე დავტოვებდი, თუკი მეფე დაბრუნდა...
    არც თანხაში გავიჭედებოდი და დემბელე-ანსუ-ფერანის ფასით ხვიჩას ვიყიდდი

    რავიცი ხვიჩას მოყვანას მეც მივესალმები მაგრამ დემბელე ტორესი და ფატის რომ ყიდი და ერთი ფეხბურთელი მოგყავს . დანარჩენ ორ ადგილს რითი ავსებ ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 23 მაისი 2023 19:18
    1
    ცენტრში არაუხო კრისტენსის დუეტი შეუცვლელია კუნდემ სოსიედადთან რაც გააკეთა მემგონი პრეტენზიები არ უნდა ქონდეს საერთოდ თუ უნდა ეასვლა წავიდეს სამაგიეროდ რასაც ქვია მარჯვენა მცველი იმას მოვიყვანთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 23 მაისი 2023 18:35
    1
    80 ლიმონი; წესით პსჟ უნდა ინტერესდებოდეს, მით უმეტეს, რომ ფრანგია;
    მაგ ფულით არნაუ არტინესს დავაბრუნებდი, ის მექსიკელი არაუხოც როგორც ამბობენ, ძალიან ძლიერი ყოფილა და ეს ორი ახალგაზრდა კონკურენციაში ივარგებდა;
    არაუხო,კრისტენსენი,ინიგო და ამათ დამატებული გარსია, ასე თუ ისე არ იწვება ქვეყანა;
    გავყიდდი დემბელეს, ანსუს და ფერანს, რაფინიას შეცვალზე დავტოვებდი, თუკი მეფე დაბრუნდა...
    არც თანხაში გავიჭედებოდი და დემბელე-ანსუ-ფერანის ფასით ხვიჩას ვიყიდდი
    ფანი [?]
    #19 23 მაისი 2023 18:32
    2
    გეთანხმები, შეუცვლელი არავინაა, მაგრამ ფაქტია ალვეშის შემცვლელი დღემდე ვერ მოიძებნა. კუნდეც ხო მაგიტომ თამაშობს მაგ პოზიციაზე
    ფანი [?]
    #18 23 მაისი 2023 18:24
    0
    არავინ არაა შეუცვლელი კაცო დადონ 100 მილიონი და წაიღონ 🤝
    გულშემატკივარი [?]
    #17 23 მაისი 2023 16:55
    1
    🚨 ჟულ კუნდე ბარსელონადან წასვლას განიხილავს 👀🇫🇷

    💰 სატრანსფერო ფასი: €70-80 მილიონი
    საინტერესოა ძაან თუ წასვლა უნდა წავიდეს დიდად არაა გადამრიე მცველი მე ვფიქრობდი ადრეც მქონდა დანაწერი სანამ ვიყიდდით ლენგლე ორი არ გამოდგესთქო რაც ითამაშა ცენტრში ყველა თამაშში თითქმის ჩაისვარა
    წევრი [?]
    #16 23 მაისი 2023 16:46
    3
    შეცდომები კი აქვს მაგრამ, მაინც კლასნია, კრისტენსენიც ძაან მაგარია და გაგვიმართლა რომ მოვიდა ჩვენთან, ერთი ის არი რო ცოტა ტრამვებისკენ აქ მიდრეკილება კრისტენსენს, ამ დაცვის დაშლა არ გამოვა რა, აი შეტევაში რო ხალხი გვყავდეს და რაფინია ტორესის იმედზე არ ვიყოთ, ძაან კაი გუნდი ვიქნებით. თუ მაინცდამაინც 70-80 ზე ნაკლებად არ უნდა გაყიდონ, და მოიყვანონ ფრიმპონგი და ხულიან არაუხოც აქააა და კონკურენცია იქნება.
    Culé [?]
    #15 23 მაისი 2023 16:32
    2
    ციტატა: Sigur Rós
    და მერე რჩები სამი ცენტრ. მცვველის იმედზე, საიდანაც სამივე ერთმანეთზე მეტად მიდრეკილია ტრავმებისკენ?
    წელს ლიგაზე მაგან რო დაგვღუპა ჰო გახსოვთ? აუცილებელია ღრმა დაცვა,

    +1 ინტერთან ორივე თამაში გამოტოვეს კუნდემ და არაუხომ + კრისტენსენმაც განმეორებითი, პირიქით 4 ისეთი ცენტრ მცველია საჭირო ძირითადი რო ანდო და არა ერიკ გარსიები, აგერ სიტის ლაპორტი ყავს სკამზე ამდენი ხანია, რაის კუნდეს გაშვება :დ
    --------------------
    ლიონელ მესი მსოფლიო ჩემპიონიააააააააააა

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 23 მაისი 2023 16:23
    3
    ციტატა: Iniesta_8
    60 მილიონად ნამდვილი მარჯვენა მცველი მოგვივა ასე რომ თუ ვინმე არის მსურველი არც დავფიქრდები ისე გავუშვედი.

    და მერე რჩები სამი ცენტრ. მცვველის იმედზე, საიდანაც სამივე ერთმანეთზე მეტად მიდრეკილია ტრავმებისკენ?
    წელს ლიგაზე მაგან რო დაგვღუპა ჰო გახსოვთ? აუცილებელია ღრმა დაცვა, თორე დაიტრავმება ისევ არაუხო ლიგის ჯგუფისთვის და ყველა ნორმალური გუნდი გადაგვირბენს.

    60 მილიონი არაა საკმარისი რო თუნდაც კუნდეს დონის ცენტ.მცველი და + მარჯვენა მცველი მოვიყვანოთ.