რატომ ვერ გახდა პეპ გვარდიოლა ბარსას სერ ალექს ფერგიუსონი?

რატომ ვერ გახდა პეპ გვარდიოლა ბარსას სერ ალექს ფერგიუსონი?

Sport-ის ჟურნალისტი, ფერან კორეასი პეპ გვარდიოლაზე საინტერესო მოსაზრებას გამოთქვამს:

"მსოფლიოს საუკეთესო მწვრთნელი კულე და "ბარსელონას" წევრია, კლუბში კი მხოლოდ 4 წლით დარჩა - ეს "ბარსას" ისტორიაში უდიდესი კრახია. გვარდიოლას "ბარსელონას" სერ ალექს ფერგიუსონს უწოდებდნენ, მაგრამ სეროზულმა გარემოებებმა ამის საშუალება არ მისცა. 

ალბათ, გვარდიოლა დაღლილი იყო და მუდმივად გართულებული სიტუაცია ყელში ამოუვიდა. მას სანდრო როსელის ბორდის არ ესმოდა - ბორდის, რომელმაც პეპის მხარდამჭერ ლაპორტას ცხოვრება გაურთულა.

პეპს, შესაძლოა, გამარჯვებული შემადგენლობის რევოლუცია სურდა, მაგრამ იცოდა, რომ მნიშვნელოვან ფეხბურთელებს ვერ გაუშვებდა. ახლა კი "ბარსას" ქომაგები, რომლებმაც გვარდიოლას ხელში საოცარი ფეხბურთის მოთამაშე გუნდი ნახეს, უწევთ, ტელევიზორში "მანჩესტერ სიტის" უყურონ - ისეთ მატჩებს, როგორიც ცოტა ხნის წინ "რეალ მადრიდის" წინააღმდეგ ჩაატარეს."

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 20 მაისი 2023 20:16
    2
    არანაკლები ნერვიულობის გადატანა უწევდა მოურინიოს ინტერვიუების გამო, მოედანზე რო გაათახსირა პეპმა მერე მედიის დახმარებით სცადა რევანშის აღება მოურინიომ და მოედანზე მუშტიკრივით. იმიტომ მეზიზღება ეგ კაცი და საერთოდ პორტუგალიელები. გინდა მოურინიო, გინდა რონალდუ და გინდაც პეპე.
    Culé [?]
    #11 20 მაისი 2023 16:02
    2
    ♠️Spookyfy♠️, მეგობარო , აქ იმაზე კი არაა საუბარი , რომ გვარდიოლამ საბავშვო ბაღიდან დაწყებული გაზარდა ის შემადგენლობა , აქ იმაზეა საუბარი რომ აკადემიიდან ბარსელონაში მოხვედრილი ხალხი სწორედ გვარდიოლამ აქცია იმათ , რასაც წარმოადგენდნენ ტიაგო, პედრი , ბუსკეცი, ინიესტაც ხავიც და მესიც , სხვა ფეხბურთის თამაში დაიწყეს მის ხელში , თვით ვილაც კი ბევრად სანახაობრივად თამაშობდა მის ხელში და მესის რაც შეეხება , რომ არა გვარდიოლას ხედვა მის პოზიციასთან დაკავშირებით , ვერც მაგდენ გოლს ვერ გაიტანდა და სხვა მწვრთნელების ხელში რას იზავდა კიდევ საკითხავია , გადახედე გვარდი-ენრიკეს მესის და შეადარე მერე ვალვერდე-მეძროხე-მეყვავილის მესის , მარტო ინდივიდუალურად ქმნიდა თვითონ და მიათრევდა გუნდს . გვარდიოლა ეპოქალური პიროვნებაა ფეხბურთისათვის , ისეთივე დიდი როგორც მიხელსი , კრუიფი , საკი , ფერგი , ვენგერი , სხვა დინება მისცა ფეხბურთს , რომელსაც მოურინიოასა და სიმეონეს მსგავსი მწვრთნელები მთელი ძალით ახრჩობდნენ თავისი მარწუხებით , სულზე მოუსწრო რასაც ჰქვია და სხვა რიტმი და დინამიკა მისცა ისევ ფეხბურთს . ყველას თავისი აზრი აქვს , თუმცა მე პირადად თამამად შევიყვან ყველა დროის მწვრთნელების ათეულში და ვერასოდეს ვერ დაუდგება გვერდით ვერც მოურინიო და ვერც ზიდანი , თუ გინდა ათჯერ მეტი ტიტული მოიგონ მასზე .
    ფანი [?]
    #10 20 მაისი 2023 10:29
    2
    ჯერ როსელი, მერე ბართომეო ... ანუ რამდენი წელია ბარსა იდიოტების ხელშია.... ყველაფერი დაკარგეს და გაანიავეს.... სად იყურებიან სიოსები? რატომ აქვს პრეზიდენტს ამდენი თავისუფლად მოქმედების უფლება? ანუ რამხელა იყო ბარსა, რომ ამდენი წელი ანგრიეს და ბოლომდე ვერ დაანგრიეს.... ნუთუ ბართომეოს ვერ ვნახავთ ციხეში? როსლი უკვე იჯდა, მაგრამ კიდევ ერთი მოგზაურობა არ აწყენდა.....
    ფანი [?]
    #9 20 მაისი 2023 00:46
    1
    Ra guardiolam aashena is barca,ris guardiolam bicho. Asakit patarebs ar gevxart da ra guardiolam. Iniesta gazarda,messi,xavi,puyol,pike,alves,villa,valdes tu viin. Erti roberto amoswia da ra chemi slecaa ki vxedavt. Pedros atamashebda da magis gamozedilo arc eg iyo.krkic amowia chai***va. Ertaderti buskeci amoswia da magan gaamartla. dziri mag yvelafeis dgas cruiff lshi,romelmac danerga totaluri fexburti akademiidan moyolebuli barcashi da magn gamoigo eg shedegi,wamovida taoba.mere iyo da ronaldinhos mosvlam,iq etoo iq is iq is udidesi muxti misca gunds,ronaldinhom shemoitana suftaa gagebit grandis mentaliteti,manamdec viyavit grand mara magan imena xaxi gausva chven dones. Mere raikardma dzaan diidi saqme gaaketa gunddhi da tu vinmes ar eshleba taobis shercheva eg holandielebia,mase qna mashin raikardma da ki ver gaqacha mara koemanmac bevri kai nagmi datova. Guardiolam rac gaaketa ageraa saxeze,tiagos wartmeva,garcias shemosageba,torresis dhemosageba da sxva. Seriozulad wauampartavnebs eg kaci. Rac sheexeba samwvrtnelo shesadzleblobebs rad unda ori azri ro genialuria,sadac mivida misi kvali datova,ulamazes fexburts atamashebs gundebs da magis mere chven egeti mwvrtneli ar gvgirsebia da didxans ar gveyileba albat kide.martla da martla texavs ukve es calmxrivad shexedva ra,2 miliardze meti momeci gundistvis da chemi deda vatire mec davayeneb ragacas. Jer liga ar mougia,citys awyobac mtlad magis damsaxureba araa,manamdec moigo citym liga da useriozulesi proeqti hqondat,eg kiara sheidzleba sxva mwvrtnwls aqamdec moego mag gundit liga.
    Culé [?]
    #8 20 მაისი 2023 00:26
    7
    Iniesta_8, ყველაზე დიდი ღადაობა იცი რა არის ? პრემიერ ლიგაში , სადაც უდიდესი გავლენებისა და ფინანსების ჭიდილია , წარსულთან და გამოცდილებასთან ერთად , ბოლო წლებია მიწასთან გაასწორა ყველა და შანსს არ აძლევს არავის ჩემპიონობის და მაინც ქირქილებენ და კიცხავენ , დიდი ამბავი პრემიერ ლიგა მოიგოვოო , არადა სწორედ მაგ დომინაციით გახდა ფერგიუსონი მანჩესტერის ლეგენდა , თუმცა პეპის შემთხვევაში ეგ რა მიღწევაა ?! smirk smirk
    Culé [?]
    #7 20 მაისი 2023 00:17
    1
    ციტატა: C.PC5
    რამე ახალი თქვაო ვერ ვიტყვი მარა ფაიზაღი კია ნამდვილად. უდიდესი პატივისცემა ჩავის ჩემგან რაც გააკეთა ამ წლინახევრის მანძილზე, თუმცა ვფიქრობ რომ უბრალოდ რომ დააყენო გვარდიოლა ამ ბარსაში, მომავალ სეზონში თუ არა იქეთ სეზონში მაინც დააყენებს უჩლ-ზე გამწევ გუნდს, ეგეთი კაცია ლიგის ნახევარფინალამდე მივა უპრობლემოდ არაა ეგ რთული პეპისთვის მარა მერე დაიწყებს სიახლეების მოგონებას, ან კიდე ფინალში. წელს კარგად მიდის და იმედია ასე გააგრძელებს მომავალშიც, ფაქტი ერთია რომ ასე ლამაზად ათამაშებდეს ერთი მწვრთნელი თავის გუნდებს ამდენი წლის მანძილზე და ყოველთვის ამ მწვრთნელის გუნდი იყოს ფავორიტი ყველა ტურნირზე ალბათ მარტო გვარდიოლაა ეგეთი შემთხვევა, კი ბევრია მწვრთნელები რომლებსაც ან უფრო დიდი გამოცდილება აქვთ დიდ ტურნირებზე ან უფრო შედეგიანებიც შეიძლება მოძებნო, მარა ასე რო ყოველ წელს აზანზარებდეს მთელ ევროპას არ არსებობს ეგეთი მგონი, მაქსიმუმ ფერგი იყოს ეგეთი მარა ორჯერ მოჭიმა ზუსტად გვარდიოლამ და მეფეს თუ მოკლავ მერე ადიხარ ტახტზე ეგრეა ზოგადად. დიდი იმედი მაქვს რომ ჩავიც დაადგება ესეთივე გზას და ისწავლის დროთა განმავლობაში ყველაფერს.

    ხავის არც შეადარო გვარდიოლა, პეპი გენიალური მწვრთნელია და ხავი კიდე საშუალო დონის. სიტიში პირველი სეზონი ცუდი ჰქონდა მარა მეორეში უკვე პრემიერ ლიგა სარეკორდო 100 ქულით მოიგო და ლიგაზე ერთ-ერთი ფავორიტი იყო მიუხედავად ლივერპულთან გამოვარდნისა. 1-2 წელს თუ მისცემ გვარდიოლას და თავის გემოზე გააკეთებინებ რამდენიმე ტრანფერს ნებისმიერ გუნდს ათამაშებს ლამაზ ფეხბურთს და შედეგსაც დაადებინებს.
    Culé [?]
    #6 20 მაისი 2023 00:16
    2
    ციტატა: Barca1980
    ციტატა: Zura Gviniashvili
    ციტატა: C.PC5
    რამე ახალი თქვაო ვერ ვიტყვი მარა ფაიზაღი კია ნამდვილად. უდიდესი პატივისცემა ჩავის ჩემგან რაც გააკეთა ამ წლინახევრის მანძილზე, თუმცა ვფიქრობ რომ უბრალოდ რომ დააყენო გვარდიოლა ამ ბარსაში, მომავალ სეზონში თუ არა იქეთ სეზონში მაინც დააყენებს უჩლ-ზე გამწევ გუნდს, ეგეთი კაცია ლიგის ნახევარფინალამდე მივა უპრობლემოდ არაა ეგ რთული პეპისთვის მარა მერე დაიწყებს სიახლეების მოგონებას, ან კიდე ფინალში. წელს კარგად მიდის და იმედია ასე გააგრძელებს მომავალშიც, ფაქტი ერთია რომ ასე ლამაზად ათამაშებდეს ერთი მწვრთნელი თავის გუნდებს ამდენი წლის მანძილზე და ყოველთვის ამ მწვრთნელის გუნდი იყოს ფავორიტი ყველა ტურნირზე ალბათ მარტო გვარდიოლაა ეგეთი შემთხვევა, კი ბევრია მწვრთნელები რომლებსაც ან უფრო დიდი გამოცდილება აქვთ დიდ ტურნირებზე ან უფრო შედეგიანებიც შეიძლება მოძებნო, მარა ასე რო ყოველ წელს აზანზარებდეს მთელ ევროპას არ არსებობს ეგეთი მგონი, მაქსიმუმ ფერგი იყოს ეგეთი მარა ორჯერ მოჭიმა ზუსტად გვარდიოლამ და მეფეს თუ მოკლავ მერე ადიხარ ტახტზე ეგრეა ზოგადად. დიდი იმედი მაქვს რომ ჩავიც დაადგება ესეთივე გზას და ისწავლის დროთა განმავლობაში ყველაფერს.

    ვფიქრობ ცდები.. ვერაფერსაც ვერ დააყენებდა. სიტიში ეხლა სადაც არის და რა გუნდიც ყავს ეგ ზუსტად იმის დამსახურებაა რომ რასაც გვარდილა ითხოვდა გუნდი უსრულებდა და მოყავდათ.. ბარსაში კიდე ისეთი გაჭირვებაა რომ რაც არ უნდა მოითოხოვო ვერაფეს შეუსრულებენ ამ ტებასის ან კრიზისის ფონზე.
    შეიძლება ორივე თქენგანის აზრი სწორია , თუმცა მე ერთ ძალიან მნიშვნელოვან ნიუანსს დავამატებდი . არსად , სადაც ბარსელონას გარდა პეპს უმუშავია , აკადემიიდან შევსება არ მიუღია . დარწმუნებული ვარ პეპის ბარსელონაში ყოფნის პირობებში , არაერთ ახალ ტალანტს ვნახავდით . ეს ადამიანი პერფექციონისტია მთელი თავისი მოღვაწეობით , სულ ძიებაშია , გავა წლები და ალბათ ფეხბურთის განვითარებაში შეტანილი წვლილისათვის , ნომერ პირველი იქნება . შეხედეთ როდრის და დამისახელეთ მწვრთნელი , რომელმაც ორი უდიდესი საყრდენი მისცა ფეხბურთს , თუ არ ვცდები კიმიხის საყრდენზე გადაყვანაც მისი ბრალია . სხვა ხედვა აქვს პეპს ფეხბურთის და მართალია ლაპორტას წასვლა იყო სწორედ შედეგი მისი გუნდიდან აბარგების , სულით და ხორცით კულეა , ლა მასიაში დადიოდა და ბავშვებს კატალონიის ისტორიის გაკვეთილებს უტარებდა . დაბრუნდება აუცილებლად ბარსელონაში , ლა მასია ჩააბარონ და ტალანტების კონვეიერს აამუშავებს , პატარა მესის ჩავაბარებდი , შეიძლება მამაზე დიდი გახდეს ისეთებს შვრება უკვე .

    პატარა მესის ამბავი ნაღდად არ ვიცი და იქამდე რაც დაწერე ეგ უნდა დამეწერა მეც წინა კომენტარის პასუხად. ზუსტად რო საერთოდ არ დაჭირვებია რაღარც სასწაული ფული ბარსაში როცა დაინიშნა პეპი, ადგა და აკადემიით ააშენა გუნდი რომლის მსგავსიც ალბათ აღარც აშენდება, ამით მტკიცდება რო მაზუთა მეპატრონეების გარეშეც შეუძლია გვარდიოლას გუნდში დიდი გარდატეხა მოახდინოს წარმატებისკენ, კი მესმის ისიც რო გაუმართლა და ოქროს თაობა შეხვდა, რამეში თუარ გიმართლებს ვერაფერს მიაღწევ სულ რო კასპაროვს ჯობდე გათვლებში და ჭკუაში. სხვაგან კიდე სადაც იმუშავა ბარსას გარდა არსად ქონდა ისეთი აკადემია საიდანაც აიყვანდა ტალანტებს და მერე აქცევდა იმათ ვარსკვლავებად, ბაიერნში ხომ საერთოდ ვერც მოერგებოდნენ პეპის ფილოსოფიას. მოკლედ გაჭირვებაში თუ ფუფუნებაში გვარდიოლას შეუძლია გუნდი ანგარიშგასაწევ ძალად აქციოს ყველა ტურნირზე და ამ ბარსაშიც შეძლებდა.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    [?]
    #5 20 მაისი 2023 00:09
    2
    ის ბარსელონა რომელიც პეპის წასვლის მერე ვნახეთ სიტიზე მეტს შეძლებდა ფინანსურად. კოუ დემბელე გრიზმანი ნეიმარი სუა და მილიარდები დავხარჯეთ. თან უდონო იდიოტი მწვრთნელების ხელში. პეპის დროს კიდე 2-3 ლიგა გვექნებოდა მარა აქ ხო პირადი თემები დგას წინ. ოჯახი მოვ... ჯერ ბართომეუ როსელის ბორდის ყველა წევრის და მერე ლაპორტასი. ალეს გარდა 😁
    Culé [?]
    #4 20 მაისი 2023 00:03
    2
    ციტატა: Zura Gviniashvili
    ციტატა: C.PC5
    რამე ახალი თქვაო ვერ ვიტყვი მარა ფაიზაღი კია ნამდვილად. უდიდესი პატივისცემა ჩავის ჩემგან რაც გააკეთა ამ წლინახევრის მანძილზე, თუმცა ვფიქრობ რომ უბრალოდ რომ დააყენო გვარდიოლა ამ ბარსაში, მომავალ სეზონში თუ არა იქეთ სეზონში მაინც დააყენებს უჩლ-ზე გამწევ გუნდს, ეგეთი კაცია ლიგის ნახევარფინალამდე მივა უპრობლემოდ არაა ეგ რთული პეპისთვის მარა მერე დაიწყებს სიახლეების მოგონებას, ან კიდე ფინალში. წელს კარგად მიდის და იმედია ასე გააგრძელებს მომავალშიც, ფაქტი ერთია რომ ასე ლამაზად ათამაშებდეს ერთი მწვრთნელი თავის გუნდებს ამდენი წლის მანძილზე და ყოველთვის ამ მწვრთნელის გუნდი იყოს ფავორიტი ყველა ტურნირზე ალბათ მარტო გვარდიოლაა ეგეთი შემთხვევა, კი ბევრია მწვრთნელები რომლებსაც ან უფრო დიდი გამოცდილება აქვთ დიდ ტურნირებზე ან უფრო შედეგიანებიც შეიძლება მოძებნო, მარა ასე რო ყოველ წელს აზანზარებდეს მთელ ევროპას არ არსებობს ეგეთი მგონი, მაქსიმუმ ფერგი იყოს ეგეთი მარა ორჯერ მოჭიმა ზუსტად გვარდიოლამ და მეფეს თუ მოკლავ მერე ადიხარ ტახტზე ეგრეა ზოგადად. დიდი იმედი მაქვს რომ ჩავიც დაადგება ესეთივე გზას და ისწავლის დროთა განმავლობაში ყველაფერს.

    ვფიქრობ ცდები.. ვერაფერსაც ვერ დააყენებდა. სიტიში ეხლა სადაც არის და რა გუნდიც ყავს ეგ ზუსტად იმის დამსახურებაა რომ რასაც გვარდილა ითხოვდა გუნდი უსრულებდა და მოყავდათ.. ბარსაში კიდე ისეთი გაჭირვებაა რომ რაც არ უნდა მოითოხოვო ვერაფეს შეუსრულებენ ამ ტებასის ან კრიზისის ფონზე.
    შეიძლება ორივე თქენგანის აზრი სწორია , თუმცა მე ერთ ძალიან მნიშვნელოვან ნიუანსს დავამატებდი . არსად , სადაც ბარსელონას გარდა პეპს უმუშავია , აკადემიიდან შევსება არ მიუღია . დარწმუნებული ვარ პეპის ბარსელონაში ყოფნის პირობებში , არაერთ ახალ ტალანტს ვნახავდით . ეს ადამიანი პერფექციონისტია მთელი თავისი მოღვაწეობით , სულ ძიებაშია , გავა წლები და ალბათ ფეხბურთის განვითარებაში შეტანილი წვლილისათვის , ნომერ პირველი იქნება . შეხედეთ როდრის და დამისახელეთ მწვრთნელი , რომელმაც ორი უდიდესი საყრდენი მისცა ფეხბურთს , თუ არ ვცდები კიმიხის საყრდენზე გადაყვანაც მისი ბრალია . სხვა ხედვა აქვს პეპს ფეხბურთის და მართალია ლაპორტას წასვლა იყო სწორედ შედეგი მისი გუნდიდან აბარგების , სულით და ხორცით კულეა , ლა მასიაში დადიოდა და ბავშვებს კატალონიის ისტორიის გაკვეთილებს უტარებდა . დაბრუნდება აუცილებლად ბარსელონაში , ლა მასია ჩააბარონ და ტალანტების კონვეიერს აამუშავებს , პატარა მესის ჩავაბარებდი , შეიძლება მამაზე დიდი გახდეს ისეთებს შვრება უკვე .
    ფანი [?]
    #3 19 მაისი 2023 22:30
    0
    ციტატა: C.PC5
    რამე ახალი თქვაო ვერ ვიტყვი მარა ფაიზაღი კია ნამდვილად. უდიდესი პატივისცემა ჩავის ჩემგან რაც გააკეთა ამ წლინახევრის მანძილზე, თუმცა ვფიქრობ რომ უბრალოდ რომ დააყენო გვარდიოლა ამ ბარსაში, მომავალ სეზონში თუ არა იქეთ სეზონში მაინც დააყენებს უჩლ-ზე გამწევ გუნდს, ეგეთი კაცია ლიგის ნახევარფინალამდე მივა უპრობლემოდ არაა ეგ რთული პეპისთვის მარა მერე დაიწყებს სიახლეების მოგონებას, ან კიდე ფინალში. წელს კარგად მიდის და იმედია ასე გააგრძელებს მომავალშიც, ფაქტი ერთია რომ ასე ლამაზად ათამაშებდეს ერთი მწვრთნელი თავის გუნდებს ამდენი წლის მანძილზე და ყოველთვის ამ მწვრთნელის გუნდი იყოს ფავორიტი ყველა ტურნირზე ალბათ მარტო გვარდიოლაა ეგეთი შემთხვევა, კი ბევრია მწვრთნელები რომლებსაც ან უფრო დიდი გამოცდილება აქვთ დიდ ტურნირებზე ან უფრო შედეგიანებიც შეიძლება მოძებნო, მარა ასე რო ყოველ წელს აზანზარებდეს მთელ ევროპას არ არსებობს ეგეთი მგონი, მაქსიმუმ ფერგი იყოს ეგეთი მარა ორჯერ მოჭიმა ზუსტად გვარდიოლამ და მეფეს თუ მოკლავ მერე ადიხარ ტახტზე ეგრეა ზოგადად. დიდი იმედი მაქვს რომ ჩავიც დაადგება ესეთივე გზას და ისწავლის დროთა განმავლობაში ყველაფერს.

    ვფიქრობ ცდები.. ვერაფერსაც ვერ დააყენებდა. სიტიში ეხლა სადაც არის და რა გუნდიც ყავს ეგ ზუსტად იმის დამსახურებაა რომ რასაც გვარდილა ითხოვდა გუნდი უსრულებდა და მოყავდათ.. ბარსაში კიდე ისეთი გაჭირვებაა რომ რაც არ უნდა მოითოხოვო ვერაფეს შეუსრულებენ ამ ტებასის ან კრიზისის ფონზე.
    ფანი [?]
    #2 19 მაისი 2023 22:21
    4
    რატომღაც მგონია რო იმდენად კულეა, რო ოდესმე აუცილებლად დაბრუნდება და ისტორიას თავიდან გადაწერს
    Culé [?]
    #1 19 მაისი 2023 22:08
    5
    რამე ახალი თქვაო ვერ ვიტყვი მარა ფაიზაღი კია ნამდვილად. უდიდესი პატივისცემა ჩავის ჩემგან რაც გააკეთა ამ წლინახევრის მანძილზე, თუმცა ვფიქრობ რომ უბრალოდ რომ დააყენო გვარდიოლა ამ ბარსაში, მომავალ სეზონში თუ არა იქეთ სეზონში მაინც დააყენებს უჩლ-ზე გამწევ გუნდს, ეგეთი კაცია ლიგის ნახევარფინალამდე მივა უპრობლემოდ არაა ეგ რთული პეპისთვის მარა მერე დაიწყებს სიახლეების მოგონებას, ან კიდე ფინალში. წელს კარგად მიდის და იმედია ასე გააგრძელებს მომავალშიც, ფაქტი ერთია რომ ასე ლამაზად ათამაშებდეს ერთი მწვრთნელი თავის გუნდებს ამდენი წლის მანძილზე და ყოველთვის ამ მწვრთნელის გუნდი იყოს ფავორიტი ყველა ტურნირზე ალბათ მარტო გვარდიოლაა ეგეთი შემთხვევა, კი ბევრია მწვრთნელები რომლებსაც ან უფრო დიდი გამოცდილება აქვთ დიდ ტურნირებზე ან უფრო შედეგიანებიც შეიძლება მოძებნო, მარა ასე რო ყოველ წელს აზანზარებდეს მთელ ევროპას არ არსებობს ეგეთი მგონი, მაქსიმუმ ფერგი იყოს ეგეთი მარა ორჯერ მოჭიმა ზუსტად გვარდიოლამ და მეფეს თუ მოკლავ მერე ადიხარ ტახტზე ეგრეა ზოგადად. დიდი იმედი მაქვს რომ ჩავიც დაადგება ესეთივე გზას და ისწავლის დროთა განმავლობაში ყველაფერს.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"