მატეუ ალემანი ბარსელონაში რჩება

მატეუ ალემანი ბარსელონაში რჩება

სპორტულ პრესაში გავრცელებული ინფორმაციით, მატეუ ალემანი "ბარსელონაში" რჩება.

რამდენიმე ესპანური წყაროს შემდეგ, ფაბრიციო რომანოც ადასტურებს, რომ ალემანი "ბლაუგრანას" აღარ დატოვებს.

60 წლის სპეციალისტი ჟოან ლაპორტას დაუკავშირდა და განუცხადა, რომ დაწყებული პროექტის ბოლომდე მიყვანა სურს. "ბარსელონაში" მისი ხელფასი იგივე იქნება, რაც აქამდე იყო.

როგორც ცნობილია, დეკუ კატალონიურ კლუბში ჟორდი კრუიფს შეცვლის. 

ფაბრიციო რომანოს ცნობით, ალემანის "ასტონ ვილასთან" სიტყვიერი შეთანხმება ჰქონდა, თუმცა ინგლისურ კლუბთან კონტრაქტი არ გაუფორმებია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 152 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #152 19 მაისი 2023 10:58
    2
    თუ ბარსელონას ფანი ხარ რეალი რატო უნდა გევასებოდეს გარდა სპორტული თვალსაზრისია, როცა მისი ბინძური ისტორია იცი და ის ფეხბურთელი რომელიც იქ თამაშობს მანაც იცის სად მიდის და რომელ კლუბში გარდა გამონაკლისებისა.
    გულშემატკივარი [?]
    #151 19 მაისი 2023 00:12
    0
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: white lions
    არავის არ ვმოძღვრავ, ჩემი აზრი დავწერე და საიტზე ფიზიკურად ვერ შემომივაფდებოდით იმიტორო არცერთ საიტზე არ ვარ. რეალი გიყვარდეთ მეთქი არც ეგ დამიწერია :დდდდდ კიდე ერთხელ ვიმეორებ, იმდენად ღრმად გამოიხატება უკვე თქვენი მხრიდან ეს სხვა გუნდებზე გულშემატკივრიბა რეალის წინააღმდეგ რო ფაქტი სულ სხვა გუნდის გულშემატკივრები ხართ და არაფერ შუაში არ ხართ არც ჩელსისთან, არც სიტისთან, არც აიაქსთან ძალიან ყვირის და უცნაურს ხდის თვითონ ქმედებას. მაგალითის დონეზე ვწერთ, ყველა თამაშზე ისე გადამეტებულად ირაზმებით გეგონება ციურიხის გულშემატკივრები იყოთ და არა ბარსელონასი. სადღაც ის ლეველიც ხო უნდა დაიჭირო რო ბარსელომას გულშემაკტკივარი ხარ? მაგალითი რომ მოგიყვანოთ, ბაიერნი რეალი რომ იყოს 100და 99 კაცი ბაიერნს გაწურავდა მიუხედავად იმისა რომ უდიდესი სირცხვილი აჭამა სულ რაღაც 3 წლის წინ. რო შემოვიდეს ვიღაცა ვისაც ფეხბურთი არ აქვს ნანახი არასდროს პროსტა იცოდეს ბარსელონა და რეალი მთავარი მეტოქეები არიან და წაიკითხოს აქაური კომემტარები რეალის თამაშის დროს, ალბათ იფიქრებს, კი კესმის მეტოქეობა მარა ასეთი რა დაუშავა ამ რეალმაო. თითქოს იმ სიხარულს რასაც ვეღარ იღებთ დიდი ხანია იკმაყოფილებთ რეალის წარუმატებლობით. თორე 2015 წლამდე არ იყო ასეთი მიჯაჭვულობა არ იყო რეალის წარუმატებლობაზე და ეხლანდელი ეს სიტუაციაც ხაზს უსვამს ბარსელომას დაღმასვლაზე. საღაც უნდა დაიჭიორთ ის თამასა რომ ბარსელონას გულშემატკივრები ხართ და არა ატლეტიკოსი. არც არავის ვმოძღვრავ და არც არავის ვასწავლი რამეს. მე ასე ვფქირობ თორე თუ გინდათ თოჯინა გააძრეთ ვუდუს, წრე შეკარით ნემსები არჭეთ და წყევლები წაიკითხეთ რეალზე.

    რა აზრი აქვს ამ კომნტარს, ბარსას რეალი არ უყვარს? პირდაპირ თქვი რეალს უყვარს ბარსა?
    ბარსა რო ჩემპიონია გაიგეთ? სად არის მილოცვა? არც კა დაუწერიათ ჰალაზე ეს ამბავი. თუმცა არ მადარდებს. მაგრამ ბარსა რო აგებს ჰალაზე რატომ იწყება ზეიმები? იმიტომ ხო არა რომ მესის ეპოქაში ძალიან იყო რეალი ლა ლიგაში ბარსასგან დატანჯული, განსაკუთრებით ბერნაბეუზე. ერთი ციფრიც საკმარისია ამის დასამტკიცებლად. მესი 10 გზის ჩემპიონია ლა ლიგაში. იმავე პერიოდში მოთამაშე რამოსი კი 4 გზის. ბერნაბეუზე მოგებულ ანგარიშებს ნუღარ მივაქცევთ ყურადღებას.

    ეტყობა არ წაგიკითხია მიულოცა რეალმა ტვიტერის საშუალებით და ყოველთვის ულოცავს, ბარსელონამ რომ მიულოცა რეალს კოპას მოგება მადრიდისფერმაც აღნიშნა, ჰალამაც და ყველა გვერდმა, სად არი ბარსამანიაზე აღნიშნული ის ფაქტი რომ რეალმაც მიულოცა? ჯერ გაარკვიე კარგად და მერე დაწერე. გაგიმეორებ ბოლო 1 დღეში 5ჯერ დაწერილ წინადადებას მეექვსედ, სიყვარულზე არაა ლაპარაკი და არცერთი ნორმალური არ ილაპარაკებს ბარსა რეალის სიყვარულზე, კიდე ერთხელ წაილითხე რადავწერე.
    ციტატა: tato777
    white lions,

    არ გეყინოს მაგრამ სერიოზული დემაგოგი ხარ!!! შენი აზრით თბილისის დინამოს დროს მთელ საქართველოს რომ სძულდა მოსკოვის გუნდები სპარტაკი, ტორპედო, ცსკა, ლოკომოტივი, დინამო ეს იყო შეცდომა და დაბალი დონის გულშემატკივრობა?? ვისთანაც არ უნდა ეთამაშა მოსკოვის გუნდებს ყოველთვის მათ წინააღმდეგ იყო მთელი საქართველო მათ შორის ევრო სარბიელზეც, რადგან ყოვეთვის ჩაგრავდნენ ქართულ გუნდებს და ყოველთვის ზემოდან გვიყურბდნენ და ე.ი. მთელ საქართბელოს რომ სძულდა ეს გუნდები ეს არ არის შენთვის მისაღები??! ზუსტად იგივეა ბარსა რეალიც. რეალი ყოველთვის ცდილობდა ბარსას ჩაძირვას და ორჯერ უკვე მეც მოვესწარი და შენ რას მეუბნები რომ რეალის წაგება-განადგურება არ უნდა გამიხარდეს?! რეალის განადგურება ყოველთვის გამიხარდება ვისთანაც არ ჯნდა მოხდეს ეს, მაგრამ არა ისე როგორც ბევრ მადრიდისტას რომ გაუხარდა ნეგრეირას საქმეზე ბარსას ქვედა ლიგაში ჩააგდებენ და ასწორებსო, მე ნაღდად არ გამიხარდება რეალის ქვედა ლიგაში ჩაგდება და განადგირება, რადგან ძლიერი რეალი ნიშნავს ძლიერ ბარსასაც, რადგან ეს გუმდები ერთმანეთს აცოცხლებენ. ბევრი ბარსას გულშემატკივარი ზუსტად ესე ფიქრობს, მაგრამ აი თქვენ მადრიდისტების უმრავლესობა პირიქით ფიქრობთ, ერთი სული გაქვთ ბარსა განადგურდეს და მიწასთან გასწორდეს, მაგრამ ამას ვერ ეღირსებით. რეალის წაგებას ვუგულშემატკივრებ ყველასთან რადგამ რეალის დამაარსებლის დედას შ……ი, ისე როგორც მოსკოვის და რუსეთის ყველა გუნდის. რაც შეეხება ბარსას გულშემატკივრების დამოკიდებულებას გუშინდელი თამაშის მიმართ, რატომ გიკვირს, სიტის სათავეში უდგას ბარსას ლეგენდა და ზუსტად ბარსას ლეგენდამ ჩაუდო იმხელა, რომ წლები დაჭირდებათ გამოსაღებად და დღეს მშვენიერ ხასიათზეც გამეღვიძა. ისე ცნობისთვის ბარსას გულშემატკივრების მიერ რეალისადმი სიძულვილი ეძებეთ ისევ რეალში, მის ხელმძღვანელობაში და მის გულშემატკივრებში. აგერ სუპერ ლიგიდან გამომდინარე ბარსასა და რეალს შორის ურთიერთობა დამთბარი იყო, მაგრამ ადგა ისევ რეალის ხელმძღვანელობა და ბარსას ზურგში დანა ჩაარტყა პრო….ად ნეგრეირას საქმზე და მერე გიკვირს რატომ ეზიზღება ბარსას და ბარსას ფანობას რეალი?! თუ მაგდენს ვერ ხვდები ეგ უკვე შემი პრობლემაა.

    მრავლობითში ნუ მელაპარაკები, შენ მე ბარსელონაზე ას ვფიქრობ ვერასდროს ვერ გაიგებ. მოსკოვის დინამო კიდე მეც მძულს და მაგარი *ლეზე მკკდია საფეხბურთო კუთხე მანდ, უგებდა თუ რას შვრებოდა იმიტომ რომ არც თბილისის დინამოს გულშემატკივარი ვარ. მოსკოვის დინამო მძულს სუფთა პოლიტიკური კუთხით რადგანაც არი რუსეთის გუნდი თორე რა ფეხბურთს თამაშობენ მაგარი *ლეზე მკიდია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #150 18 მაისი 2023 21:39
    1
    ციტატა: white lions
    არავის არ ვმოძღვრავ, ჩემი აზრი დავწერე და საიტზე ფიზიკურად ვერ შემომივაფდებოდით იმიტორო არცერთ საიტზე არ ვარ. რეალი გიყვარდეთ მეთქი არც ეგ დამიწერია :დდდდდ კიდე ერთხელ ვიმეორებ, იმდენად ღრმად გამოიხატება უკვე თქვენი მხრიდან ეს სხვა გუნდებზე გულშემატკივრიბა რეალის წინააღმდეგ რო ფაქტი სულ სხვა გუნდის გულშემატკივრები ხართ და არაფერ შუაში არ ხართ არც ჩელსისთან, არც სიტისთან, არც აიაქსთან ძალიან ყვირის და უცნაურს ხდის თვითონ ქმედებას. მაგალითის დონეზე ვწერთ, ყველა თამაშზე ისე გადამეტებულად ირაზმებით გეგონება ციურიხის გულშემატკივრები იყოთ და არა ბარსელონასი. სადღაც ის ლეველიც ხო უნდა დაიჭირო რო ბარსელომას გულშემაკტკივარი ხარ? მაგალითი რომ მოგიყვანოთ, ბაიერნი რეალი რომ იყოს 100და 99 კაცი ბაიერნს გაწურავდა მიუხედავად იმისა რომ უდიდესი სირცხვილი აჭამა სულ რაღაც 3 წლის წინ. რო შემოვიდეს ვიღაცა ვისაც ფეხბურთი არ აქვს ნანახი არასდროს პროსტა იცოდეს ბარსელონა და რეალი მთავარი მეტოქეები არიან და წაიკითხოს აქაური კომემტარები რეალის თამაშის დროს, ალბათ იფიქრებს, კი კესმის მეტოქეობა მარა ასეთი რა დაუშავა ამ რეალმაო. თითქოს იმ სიხარულს რასაც ვეღარ იღებთ დიდი ხანია იკმაყოფილებთ რეალის წარუმატებლობით. თორე 2015 წლამდე არ იყო ასეთი მიჯაჭვულობა არ იყო რეალის წარუმატებლობაზე და ეხლანდელი ეს სიტუაციაც ხაზს უსვამს ბარსელომას დაღმასვლაზე. საღაც უნდა დაიჭიორთ ის თამასა რომ ბარსელონას გულშემატკივრები ხართ და არა ატლეტიკოსი. არც არავის ვმოძღვრავ და არც არავის ვასწავლი რამეს. მე ასე ვფქირობ თორე თუ გინდათ თოჯინა გააძრეთ ვუდუს, წრე შეკარით ნემსები არჭეთ და წყევლები წაიკითხეთ რეალზე.

    რა აზრი აქვს ამ კომნტარს, ბარსას რეალი არ უყვარს? პირდაპირ თქვი რეალს უყვარს ბარსა?
    ბარსა რო ჩემპიონია გაიგეთ? სად არის მილოცვა? არც კა დაუწერიათ ჰალაზე ეს ამბავი. თუმცა არ მადარდებს. მაგრამ ბარსა რო აგებს ჰალაზე რატომ იწყება ზეიმები? იმიტომ ხო არა რომ მესის ეპოქაში ძალიან იყო რეალი ლა ლიგაში ბარსასგან დატანჯული, განსაკუთრებით ბერნაბეუზე. ერთი ციფრიც საკმარისია ამის დასამტკიცებლად. მესი 10 გზის ჩემპიონია ლა ლიგაში. იმავე პერიოდში მოთამაშე რამოსი კი 4 გზის. ბერნაბეუზე მოგებულ ანგარიშებს ნუღარ მივაქცევთ ყურადღებას.
    Culé [?]
    #149 18 მაისი 2023 21:35
    2
    white lions,

    არ გეყინოს მაგრამ სერიოზული დემაგოგი ხარ!!! შენი აზრით თბილისის დინამოს დროს მთელ საქართველოს რომ სძულდა მოსკოვის გუნდები სპარტაკი, ტორპედო, ცსკა, ლოკომოტივი, დინამო ეს იყო შეცდომა და დაბალი დონის გულშემატკივრობა?? ვისთანაც არ უნდა ეთამაშა მოსკოვის გუნდებს ყოველთვის მათ წინააღმდეგ იყო მთელი საქართველო მათ შორის ევრო სარბიელზეც, რადგან ყოვეთვის ჩაგრავდნენ ქართულ გუნდებს და ყოველთვის ზემოდან გვიყურბდნენ და ე.ი. მთელ საქართბელოს რომ სძულდა ეს გუნდები ეს არ არის შენთვის მისაღები??! ზუსტად იგივეა ბარსა რეალიც. რეალი ყოველთვის ცდილობდა ბარსას ჩაძირვას და ორჯერ უკვე მეც მოვესწარი და შენ რას მეუბნები რომ რეალის წაგება-განადგურება არ უნდა გამიხარდეს?! რეალის განადგურება ყოველთვის გამიხარდება ვისთანაც არ ჯნდა მოხდეს ეს, მაგრამ არა ისე როგორც ბევრ მადრიდისტას რომ გაუხარდა ნეგრეირას საქმეზე ბარსას ქვედა ლიგაში ჩააგდებენ და ასწორებსო, მე ნაღდად არ გამიხარდება რეალის ქვედა ლიგაში ჩაგდება და განადგირება, რადგან ძლიერი რეალი ნიშნავს ძლიერ ბარსასაც, რადგან ეს გუმდები ერთმანეთს აცოცხლებენ. ბევრი ბარსას გულშემატკივარი ზუსტად ესე ფიქრობს, მაგრამ აი თქვენ მადრიდისტების უმრავლესობა პირიქით ფიქრობთ, ერთი სული გაქვთ ბარსა განადგურდეს და მიწასთან გასწორდეს, მაგრამ ამას ვერ ეღირსებით. რეალის წაგებას ვუგულშემატკივრებ ყველასთან რადგამ რეალის დამაარსებლის დედას შ……ი, ისე როგორც მოსკოვის და რუსეთის ყველა გუნდის. რაც შეეხება ბარსას გულშემატკივრების დამოკიდებულებას გუშინდელი თამაშის მიმართ, რატომ გიკვირს, სიტის სათავეში უდგას ბარსას ლეგენდა და ზუსტად ბარსას ლეგენდამ ჩაუდო იმხელა, რომ წლები დაჭირდებათ გამოსაღებად და დღეს მშვენიერ ხასიათზეც გამეღვიძა. ისე ცნობისთვის ბარსას გულშემატკივრების მიერ რეალისადმი სიძულვილი ეძებეთ ისევ რეალში, მის ხელმძღვანელობაში და მის გულშემატკივრებში. აგერ სუპერ ლიგიდან გამომდინარე ბარსასა და რეალს შორის ურთიერთობა დამთბარი იყო, მაგრამ ადგა ისევ რეალის ხელმძღვანელობა და ბარსას ზურგში დანა ჩაარტყა პრო….ად ნეგრეირას საქმზე და მერე გიკვირს რატომ ეზიზღება ბარსას და ბარსას ფანობას რეალი?! თუ მაგდენს ვერ ხვდები ეგ უკვე შემი პრობლემაა.
    გულშემატკივარი [?]
    #148 18 მაისი 2023 17:35
    0
    26ედ ვიმეორებ ერთ კომენტარში 5ჯერ დაწერილს, რეალის სიყვარულ დავასებაზე არაა ლაპარაკი, რეალის შეიყვარეთ მეთქი იდიოტი უნდა ვიყო რო გითხრათ, რაზეც შგიძლიათ პასუხის გაცემა ისე იღებთ ჩემ ნათქვამს. გულწრფელად მიპასუხეთ აბა, ბარსელინა რო ბოლო წლებია ასეთ დღეში არ იყოს, ასე თავგამოდებით უგულშემატკივრებდით სხვა გუნდს, რიმელიც არაფერ შუაში არაა ბარსელინასთან, პროსტა იმიტორო რეალს ეთამაშება? პატარა გუნდის გულშემატკივრები რო იყოთ კი, კომპლექსია მეთქი ვიტყოდი, თამასა ყოველი ქმედებისა არი ძალიან მაღალი როცა ხარ ბარსელინას გულშემატკივარი. ვაბშე სხვა გუნდის ესე თავგამოდებით გულშემატკივრობა რო ლამისაა ჰოლანდის ფორმა ჩაიცვას ბევრმა პროსტა იმიტორო რეალს ეთამაშება ამ თამასას ბევრად ჩამორჩება. ამიტო კეთდება ამდენი მიმი ბარსელონას და სიტის ლოგოები გაერთიანებული, რამდენი კომენტარიც დაიწერა რეალის დამცინავუ 80% მესის და ბარსელინას ლოგოებიტ იყო პროფილებზე, აბა სად ყავს სიტის ფანზონა. არანაკლებ ეზიზღება ლივერპულს ა იუნაიტედს სიტი და ასეც უნდ აიყოს, სადმე ნახეთ მაგათი დარაზმული გულშემატკივრები რეალს ქომაგიბდნენ? :დ ბაზარი არ არი, მესმის ლა ლიგაში უგულშემატკივრო ატლეტიკოს როცა რეალს ეთამაშბე ან სევილიას რადგან თუ წააგებს დაკარგული სამი ქულაა, სიტი ან ჩელსი ან პსჟ ან ლივერპული რა შუაშია ძმაო თქვენთან გუბდი თავზე გენგრეოდათ და თუმოროულენდის afterparty იყო ლამის აქ სიტიმ რო გამოაგდო მერვედ ფინალში 3 წლის წინ. იმ ღირებულებებზე ქვევითაა ასც ბარსელინას გულსემატკივრიბა ქვია. გინდა ამას მორალის კითხვა დაარქვით და რაც გინდათ ის. მე ასე ვფქრობ რო ვოყო ბარსელინას გულშემატკივარი და ამ დონეზ ეგადავრიო რეალი სიტზე უცებ დავფქირდებოდი რო მოიცა ჩემს გუნდთან რა შუაშია რეალი სიტი? და ვიფიქრებდი რო დაბალი სტანდარტია ჩემთვის ბარსელონას გულშემატკივრობა. აი სოციალურ ქსელებში განსაკუთრებუთ გამოიხატება ეს ყველაფერი, ბარსამანიის ჯგუფში ლამისაა 5 პოსტი დაიდო უკვე. ნუ დამიწყებთ გეხვეწებიტ იგივე ლაპარაკს რეალის სიყვარულს გვთხოვო, მაგრა არ მაინეტერსევს რეალი გძულთ თუ გიყვარტ, მაგით არაფერი არ აკლდება რეალს, რასაც ვლაპარაკობ გაკვირვება მალაპარაკებს და მაინეტერესებდა რას იტყოდით ამაზე. ორშაბათობას თუ უყურებთ, კითხვა რო იყო ერთი მატჩის სცენარის შეცვლა რომ შეგეძლოთ რომელს შეცვლიდითო და კალატოზმა ჩეხს ავაღებინებდი ინიესტასთანო, აი ზუსტად იგივე პონტია.

    პს: ნარატივზე დაცინვა ვაბშე სხვა ლეველია, მაგაზეც ლაპარაკი მაგრა მეზარება მარა *ლე მუ*ელის ძახილიც ვიცი (ადმინ ბანი არ დამადო ამის გამო) არც ზევიდან ვუყურებ ვინმეს, ყველა ქედმაღალის დედას შევე*ი, ვინმეს თუ აქ ჩემი ყოფნა არ მოწონს 1 წლის მერე პირველად დავწერე კომენტარი და ასე მაგრად თუ მოგხვდა გულზე რომ გაღიზიანდი, ესეიგი სადაც მართალს ვლაპარაკობ. და ჰალამადრიდზე რახდება ნუ მიხსენებთ, დიდი ხანია აღარ ვარ მაგ საიტზე იმიტორო 1-2 შემორჩა ადეკვატური, დალშე ბარსელონას ნაბი*ვარი გულშემატკივრები არიან რომლებიც ხალხს ლანძღავენ და 12 წლის კამანდა. სხვისი ქმედებების მოყვანა არგუმენტად ძველი იუმორია უკვე.
    გულშემატკივარი [?]
    #147 18 მაისი 2023 16:30
    0
    ციტატა: Clever liar
    კი ნამდვილად, თუმცა რეალიც ბევრად უსუსური იყო წინებთან შედარებით, ბერნაბეუზეც ასე უნდა მორჩენილიყო წესით თამაში. დღეს შეტევაში ბერნარდუ შეუდარებელი იყო და გრილიშიც, თუმცა არ მომეწონა დიდად დე ბრუინი. პირველ მატჩში კი პირიქით იყი. ჩვენთან კიდე დეიონგი თუარ თამაშობს, არ თამაშობს ფეხბურთს გუნდი. აი ესაა სხვაობა მეგასა და ბეგინერს შორის, ერთი ვერ თამაშობს? მეორე ქმნის. მილიარდს ხარჯავსო და აბა რას იზამსო, ვინც არ ხარჯავს, არც ქმინს

    თავიდანვე შეეტყო რეალს რომ არიყო მოსაგებად გასული მაგრამ ასე თუ დაიჩაგრებოდა რეალი არ მეგონა.გრილიშმაც მართლა კარგად ითამაშა მიკრული ქონდა ბურთი პასებს თითქმის სულ ზუსტს აკეთებდა და არანკლებ ამწვავებდა მარცხენა ფლანგს.დე ბრუინი გასაყვანი იყო მეორე ტაიმში დასაწყისშივე ბევრად ცუდი იყო ვიდრე წინა თამაში სილვა ან გრილიში.როდრიზე რა ვთქვა ზე კლასია. ფანებნაც ენა არ გააჩერეს მთელი თამაში.
    [?]
    #146 18 მაისი 2023 15:55
    0
    ციტატა: Griezzy7
    გიუნდოგანმა და ბერნანდომ გუშინ საოცარი თამაში აჩვენეს.
    გიუნდოგანი ძაან გაგვაძლიერებს რა და თუ მესის მოსვლა ვერ მოხერხდა მაშინ ბერნანდოც მოსაყვანია აუცილებლად.

    არადა იმდენი ფეხბურთელი გვყავა გასაყიდი, კარგად რომ იმუშაონ ლაპორტამ და ალემანმა მინიმუმ 200 მილიონს გამოიმუშავებენ მარტო ფეხბურთელების გაყიდვით. მაგ ფულით კიდე კიმიხის მოყვანაც შეიძლება

    -ინიგო (უფასო)
    თუ კიმიხი მოვიდა მარჯვენა მცველადაც შეუძლია და აღარ არის საჭიეოება მარჯვენა მცველის.
    - კიმიხი (80 მილიონი)
    - გიუნდოგანი (უფასო)
    - მესი (უფასო)
    - როკე (40 მილიონო)
    - მარცხენა გარემარბისთვისაც რჩება ფული

    თუმცა ძალიან რთულია ამდენი ფეხბურთელია გაშვება ზაფზულში ერთდეოულად და ალბათ არც გამოვა

    კიმიხს ნათქვამი აქვს ვერ ვიტან მარჯვენა მცველობასო, თან საყრდენზე როცა ესე გაგვიჭირდება ვინ დააყენებს მარჯვენა მცველად. მერე მაგის მოყვანა არარეალური მგონია მაინც. ისე კი ფერანი და რაფინია არ იქნება რთული გასაყიდი, ტრავმები მაგათ არ აქვთ, ახალგაზრდაა ორივე და ხელფასს არ ითხოვენ უმტიტივით ტრილიონებს. 100 მილიონად სლეხკა გაიყიდება ორივე. ილქაი თუ ვითრიეთ კესიც წავა 30 ად. კესისაც არ აკლია მსურველი. ლაპორტა და ბორდია ქინხი სასტავი, გასიჯარებენ სადმე, ისეთ გუნდში რო აღარც გამოისყიდონ მერე და უკან მოგვიგდონ. გრიზმანზე რა ქნეს? მესამასედ დაალოხებინეს თავი სერესოს. დესტი ისეთ გუნდს მიაიჯარეს რომელსაც კაპიკი ფული არ აქვს და 20 დაგვიხატავდნენ. კოუზეც იგივე. ახლაც მიაიჯარებენ ამათ და მორიგ სისულელეს იზამენ თორე კესი,ტორესი,რაფინია + დესტი აბდე ლენგლე ერთად მინიმუმ 180 მილიონი უნდა აიღონ. ნიკოც თუ გაიყიდა 190 დაახლოებით.
    წევრი [?]
    #145 18 მაისი 2023 14:04
    2
    სიახლეები…
    Culé [?]
    #144 18 მაისი 2023 12:55
    2
    ანუ თუ არ გაქვთ თქვენი, სხვისი რაღარსთვის მოგწონთო, ესპანიოლის ფანებივით უნდა იყოთო, კატალონიაში რო იბადები და მადრიდის ყურმოჭრილ ვასალ გუნდს ბალეშიკობ ნებით თუ უნებლიედ ეს ბევრად უკეთესიაო.. კი მართალია კაცი ჯერ ფეხბურთის ფანი ხდები და შემდეგ რომელიმე გუნდისო, მარა თქვენ ვინმოგცათ ბარსას იქეთ ფეხბურთის ესთეტების, სიტი, ბავარია, აიაქსის და ა.შ ქომაგობის უფლებაო, მაქსიმუმ ჩვენსავით რეალის გამოვარდნა უნდა გაგიხარდეთ რომა, აინტრახტ, ლიონებთანო, მარა ისიც ნახევარი საათით და რო ვერავინ გაიგოს ისეო თუარა ბარსას კიარა ალაჰლის ქომაგები გამოდიხართო, ამას გვიძახის ეს კაცი თან საკმაოდ მხვატვრულ ლიტერატურულ პომპეზურ მითოლოგიურ ბრჭყალებში თუ მე ვარ მართლა ესპანიოლის ფანი და არ მესმის მეტი :)))))
    Culé [?]
    #143 18 მაისი 2023 11:30
    4
    ეს ვაით ლაიონს იმდენ პათეთიკ შითობებს გვიწერს აქ რო უკვე გამაღიზიანებელია ,ახსნას რო ვცდილობთ :დ რა ზზემოდან გველაპარაკები ჩემო ძმაო , რეალი რო ყველაზე თსლ გუნდია ლიგაზე ჩვენც ვიცით , მარა ახლა მოდი ნება მოგვეცი მაგათ წინააღმდეგ თუ გაგვირბის სენტიმენტები :დ ფეხბურთით სხვებზე უკეთესები თქვენ იყავით 2017 წელს და ერთი ეგ წელი მახსენდება ,რო რეალი სხვებზე ერთი თავით მაღლა იდგა პახოდუ ლიგა მოიგო , შარშან რაც მოხდა ეგ კიარ იყო სამართლიანი ,აი წელს რო სიტიმ 3 პასი არ გადაგაბმევინათ და ისე მოგიგოთ ეგ იქნება დომინირება და ისე მოგება ლიგის (თუ მოიგეს რა თქმა უნდა ) ასე რო შეირგეთ ისედაც ბევრი მოიგეთ :დ სანამ არასპროტული მეთოდებით ებრძვის ბარსელონას დედაქალაქური სმოტკები მანამდე თქვენ პატივისცემას ვერ დაიმსახურებთ კულეებისგან(თქვენი გუნდი, პირადად თქვენ არაფერს აარ გერჩით).
    პეპს ბრავო , იმედია ისვ ჩელსი არ დაემართება .
    პ.ს ალვარესი იმედია წავა,ჰაალანდი კიდე რაც გააქვს ორი იმდენს მაზავს
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    [?]
    #142 18 მაისი 2023 11:06
    8
    ტიპს რეები დაუწერია ეხლა ჩავუყევი 😁😁😁 იმ საიტზე არ ვარო, არადა ზუსტად ესეთი ხელწერით იქაცაა ერთი მორალისტი დიდი ტექსტებით, იაღოვას მოწმესავით რეალის ღირსეულობას რო ქადაგებს. ან თუ იმ საიტზე არ ხარ აქ რაღა დაგრჩენია მარა შენი საქმისა შენ იცი.
    თითონ აღიარე ლივერთან ქამბექი გამიხარდაო, რატო? რატო გაგიხარდა ლივეს ქომაგი ხარ? ახლა იტყვი კიო ალბათ. მარა იმიტო გაგიხარდა რო ბარსა მთავარი მეტოქე და საძულველი გუნდია შენთვის. დარწმუნებული ვარ მესის ტრავმებიც გიხაროდა და ყველაფერი ცუდი ბარსას თავს.
    ან რატო არ უნდა ვუქომაგოთ გვარდიოლას რეალთან? როცა ფეხბურთის ისტორიაში ერთ ერთი ყველაზე დიდი უსამართლობა მოხდა შარშან. რეალის ყოფილი მწვთნელი და ლეგენდა პსჟ ში რო დაინიშნოს ან იუვეში და ბარსას შეხვდეს 1/2 ფინალში რეალი სულ რო სეგუნდაში იყოს, დარწმუნებული ვარ ისე უქომაგებ ზიდანს როგორც რეალისთვის არ გიქომაგია
    [?]
    #141 18 მაისი 2023 10:56
    3
    თორე 2015 წლამდე არ იყო ასეთი მიჯაჭვულობა არ იყო რეალის წარუმატებლობაზე და ეხლანდელი ეს სიტუაციაც ხაზს უსვამს ბარსელომას დაღმასვლაზე. საღაც უნდა დაიჭიორთ ის თამასა რომ ბარსელონას გულშემატკივრები ხართ და არა ატლეტიკოსი. არც არავის ვმოძღვრავ და არც არავის ვასწავლი რამეს. მე ასე ვფქირობ თორე თუ გინდათ თოჯინა გააძრეთ ვუდუს, წრე შეკარით ნემსები არჭეთ და წყევლები წაიკითხეთ რეალზე.
    სამაგიეროდ 2015 მდე თქვენ იყავით ეგრე. დაგავიწყდა? არ თქვა მე გამონაკლისი ვიყავიო. ყველა ლიგის მნიშვნელოვანი თამაში, ფინალები, 1/2 ფინალები მანჩესტერის ფორმები გეცვათ და ლოყებზე იუვეს გერბი გეხატათ. ბარსას ყველა წარუმატებლობას ზეიმობდით. ახლა რო მორალს გვიკითხავ, შედი ჰალაზე და კითხე სასტავს, განსაკუთრებით ძირძველ და სტაჟიან სექტანტებს გულახდილად თქვან ვის ქომაგობდნენ 2009 ში 11ში 15 ში? ან შენ გულში ჩაიხედე, შენ ვისი მოგება გინდოდა? რეალი ისტორიულად ხო იყო მტერი და ბოლოს რაც იკადრეს საერთოდ ბოლო წვეთი იყო. ჩემთვის არარაობაა ეგ გუნდი და 90% მაგ გუნდის ფეხბურთელების ნაგვები არიან. და წაგება კი არა ყველა ტრავმა მიხარია მაგათი. განსაკითრებით კაი ბიჭის იმიჯს ამოფარებული მოდრიჩი, შანტაჟიორი ბენზემა და ყველაფრის მკადრებელი მახინჯი არსება ვინისიუსი. მაგ სამის სიკვდილიც არ მეწყინება ისევე როგორც პერესის და რეალის სიყვარულის ჩანერგვა თუ გინდა ვინმესთვის სადმე, ადგილი შეგეშალა
    გულშემატკივარი [?]
    #140 18 მაისი 2023 10:05
    7
    white lions, ნუ რადგან ამდენი წერე და თანაც სრულიად არაარგუმენტირებულად და პათეთიკურად ასევე არაობიექტურად. გეტყვი რომ ყოველთვის ყველა ეპოქაში იყო არის და იქნება მიკერძოებული თუ არაობიექტური გულშემატკივრობა და შეხედულებები და ეს ნორმალურია. რადგან ახსენე რეალის ბოლო პოლიტიკური ქმედება ბარსას წინააღმდეგ აქვე გეტყვით რომ ნეგრეირას საქმე და სუპერ ლიგა არაფერ შუაშია ერთმანეთთან.
    ყოველთვის ყველა პოლიტიკურ თუ სპორტულ ჭრილში მადრიდი და რეალი ყოველთვის ბარსას და კატალონიის წინააღმდეგ იყვნენ, რეალის ყველა ნაბიჯში თუ განცხადებაში ბარსელონას მიმართ გამოიხატებოდა სიძულვილი, ფრანკოს ძუკნების მხრიდან. ასე რომ კი ყველა ბარსელონას გულშემატკივარს სძულს რეალი და კი კრიზისში მყოფი ბარსელონასთვი წიხლების რტყმას ვერავის ვერ ვაპატიებთ. ხოდა რამდენიც არ უნდა წერო რომ არავის არაფერს ასწავლი და მიუთითებ ყველა შენს კომანტარში სწორედ მაგას აკეთებ.
    Culé [?]
    #139 18 მაისი 2023 10:05
    5
    და თვითონ კატალონიელები და მადრიდელები რომ ასისხლიანებენ ერთნამეთს ინგლისელი ფანები ხომ საერთოდ სტადიონებზე ჩეხავენ ერთმანეთს ჩვენგან რა გიკვირს როო😄😄😄 ისნტორიულად ერთმანეთის მტრობაში ატარებენ წლებს უკვე...
    რატომ არუნდა გაგისწორდეს მაგ ფრაკოს დატოვებული თესლების წარუმატებლობა მუმდამ ბარსელონასი შურდათ და რას აღარ უკეთებდნენ რომ არა ბარსელონა არამედ რეალი გაეხადათ პირველი გუნდი ესპანეთში და მერე მსოფლიოშიც და ამის ფონზე ბარსა მაინც აღწევდა დიდ წარმატებას და მაინც სკდებოდნენ პ.როჭზე ეგ ახვარი დედაქალაქელები... აქ მორალს ნუ გვიკითხავ რაა ეტყობა ნამეტანი გხვდებათ გულზე😂😂😂 არასდროს არავის გაუხარდება რეალის წარმატება და ანალოგიურად წლები იყო კიდევ ერთი დეკადი როცა ბარსა უძლიერესი იყო და იქაც ებრძოდნენ მსაჯებით რომ ბევრი ლიგა და ლალიგა არ დაედო გუნდს... არ თქვა ეხლა რაის მსაჯები სულ ბარსას ეხმარებოდნენო😄😄😄 ლალიგა დაკარგული, ინტერის 2010 წელს ლიგის ნახევარ ფინალი ზედიზედ რომ შეძლებდა ბარსა ფინალში თამაშს...
    და ამასობაში ისევ რეალი 2015 ის მერე ისევ რაღაც ძალა არა კეთილისნდისიერი არამედ ისევ პ.როჭულად აწეული თასები როგორც საუკუნის წინ..
    და შენ გინდა რომ გვეწყინოს მაგ მონების წარუმატებლობაა?? მიდი და ეგ სიტყვები ესპანეთში კულეებს უთხარი თუ გაბედავ😄😄😄😄
    Culé [?]
    #138 18 მაისი 2023 10:01
    3
    დილამშვიდობის საყვარელო ბარსელონას გულშემატკივრებო

    ვიფიქრე წუხანდელ თამაშზე და სიტიმ და გვარდიოლამ ჯერ ხო ბურთი დაუმალეს რეალს მერე ხო არმამოასუნთქეს ზონები გადაუკეტეს კარში უბრახუნეს სისწრაფეში ორჯერს სწრაფები იყვნენ უჯარიმოდ თამაშობდნენ და მოკლედ ყველა ასპექტში წარმატებულები იყვნენ მაგრამ ჩვენზეც ვთქვათ ორი სიტყვა ამ რეალის ფიზ მომზადებაც ასეა თუ ისეა რაღაც დონეზე იყო რადგან ბარსას ფანი ვარ და არ მომწონს რეალი რაღაც კარგი მათაც ხომ აქვთ ფეხბურთის მხრივ რაც უნდა მოგვწონდეს მგონია რომ ამ რეალის ფიზ მომზადებაც არ აქვს ბარსელონას, რაც შეეხება რესურსს არის რესურსი უბრალოდ მეტი ჯანია საჭირო მეტი გამბედაობა ლიგისთვის თურმე მეტი ხასიათია საჭირო მეტად მტკიცრდ თამაში და ზონების გახსნაა საჭირო მეტი მოძრაობაა საჭირო მეტი სისხარტე თორემ კრეატორები გვყავს ასეა თუ ისე კიდევ დაემატებიან. მოკლედ ამ სიტიმ ბაიერნიც დაჯაბნა და რეალიც ალბათ ეს ორი გუნდი მაინც ყველაზე მეტად იყვნენ ფიზ მომზადებულები და ყველაზე მეტინხასიათი აქვთ ლიგას როცა თამაშობენ და ამ ოივე გუნდს სიტიმ გადაუარა თამაშითაც და ყველაფრით. ბაიერნს გასაგებია იქ მწვრტნელი შეიცვალეს და ასეა თუ ისე მოიქოქება კიდევ მაგრამ ბარსელონას ახალგაზრდა თაობას ჭირდება მეტი ფიზ მომზადება ხასიათი და აგრეასია ლიგის მოსაგებად იმიტომ რო აგერ ისევ ბრუნდება ფეხბურთში ძლიერი ფიზ მომზადება მარტი ტაქტიკა არ კმარა ჯანიც უნდა იმ ტაქტიკას რო იდეალურად შეასრულა როგორც სიტიმ შეასრულა
    წევრი [?]
    #137 18 მაისი 2023 10:00
    1
    მაგდენს ჰალაზე თუ წერ მართლა მაინტერესებს...განსაკუთრებით მაშინ როცა ჩვენ დაგვცინიან და შეურაწყოფას გვაყენებენ...ან თქვენი პრეზიდენტი რო იხევა როგორმე რაც არ გვიქნია ის რო შეგვტენოს...რაც მოუციათ ჩვენთვის იმას ვუბრუნებთ უკან...იმიტო არ უნდა უმეტესობა რეალის ფანს ამ წელს ჰალანდმა გააგოროს ოქროს ბურთი????😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #136 18 მაისი 2023 09:52
    6
    white lions, https://c.newsnow.co.uk/A/1180531661?-10556:1331 თუ ინგლისური იცი, წაიკითხე. რეალის ფანები გუშინ თამაშამდე შეურაცხმყოფელ სიმღერებს მღეროდნენ ბარსელონას და ატლეტიკოს წინააღმდეგ. რა დონის ბოღმა აქვთ ტიპებს და როგორ ვამწარებთ, რომ თავიანთი გუნდი სიტის ხვდება და მაინც ბარსელონაზე ფიქრობენ😆
    გულშემატკივარი [?]
    #135 18 მაისი 2023 09:13
    2
    არავის არ ვმოძღვრავ, ჩემი აზრი დავწერე და საიტზე ფიზიკურად ვერ შემომივაფდებოდით იმიტორო არცერთ საიტზე არ ვარ. რეალი გიყვარდეთ მეთქი არც ეგ დამიწერია :დდდდდ კიდე ერთხელ ვიმეორებ, იმდენად ღრმად გამოიხატება უკვე თქვენი მხრიდან ეს სხვა გუნდებზე გულშემატკივრიბა რეალის წინააღმდეგ რო ფაქტი სულ სხვა გუნდის გულშემატკივრები ხართ და არაფერ შუაში არ ხართ არც ჩელსისთან, არც სიტისთან, არც აიაქსთან ძალიან ყვირის და უცნაურს ხდის თვითონ ქმედებას. მაგალითის დონეზე ვწერთ, ყველა თამაშზე ისე გადამეტებულად ირაზმებით გეგონება ციურიხის გულშემატკივრები იყოთ და არა ბარსელონასი. სადღაც ის ლეველიც ხო უნდა დაიჭირო რო ბარსელომას გულშემაკტკივარი ხარ? მაგალითი რომ მოგიყვანოთ, ბაიერნი რეალი რომ იყოს 100და 99 კაცი ბაიერნს გაწურავდა მიუხედავად იმისა რომ უდიდესი სირცხვილი აჭამა სულ რაღაც 3 წლის წინ. რო შემოვიდეს ვიღაცა ვისაც ფეხბურთი არ აქვს ნანახი არასდროს პროსტა იცოდეს ბარსელონა და რეალი მთავარი მეტოქეები არიან და წაიკითხოს აქაური კომემტარები რეალის თამაშის დროს, ალბათ იფიქრებს, კი კესმის მეტოქეობა მარა ასეთი რა დაუშავა ამ რეალმაო. თითქოს იმ სიხარულს რასაც ვეღარ იღებთ დიდი ხანია იკმაყოფილებთ რეალის წარუმატებლობით. თორე 2015 წლამდე არ იყო ასეთი მიჯაჭვულობა არ იყო რეალის წარუმატებლობაზე და ეხლანდელი ეს სიტუაციაც ხაზს უსვამს ბარსელომას დაღმასვლაზე. საღაც უნდა დაიჭიორთ ის თამასა რომ ბარსელონას გულშემატკივრები ხართ და არა ატლეტიკოსი. არც არავის ვმოძღვრავ და არც არავის ვასწავლი რამეს. მე ასე ვფქირობ თორე თუ გინდათ თოჯინა გააძრეთ ვუდუს, წრე შეკარით ნემსები არჭეთ და წყევლები წაიკითხეთ რეალზე.
    წევრი [?]
    #134 18 მაისი 2023 06:36
    2
    ადმინ, მოაშორეთ ეს მარაზმი რეკლამააააააა!!
    Culé [?]
    #133 18 მაისი 2023 05:00
    0
    ციტატა: white lions
    სანამ გუნდის გილშემატკივარი ხარ ჯერ ფეხბუღტის გულშემატკივარი ხარ, ძალაინ ბანალური მიდგომაა ეგ ფეხბურთთან მიმართებაში რასაც თქვენ იძახით, ცოტა შორს და ღრმად უნდა გაიხედო. უზომოდ შემაწუხებელი გახდა უკვე ლანძღვა და დაცინვა ყოველ წაგებაზე იქეთაც და აქეთაც. რამდენი კაიფობს აქ დღეს ანჩელოტიზე და ადიდებს გვარდიოლას ერთი წლის წინ რო პირიქით გვარდიოლას ლანძღავდა და კარლოს ხოტბას ასხმდა. მომენტების შესაბამისი აზრი გაქვთ, ეგაა პრობლემა. ხან იძახით რეალზე დიდი გუნდი არ არსებობსო, მერე იძახით რა მენტალიტეტზეა ლაპარაკი გავარდნა გუნდია ჩვეულებრივიო. არ ვარ ექსპერტი არაფრის, ფაქტებს ვუყურებ. რეალს ბარსელონას ამოძირკვა ვერანაირად ენდომება როცა თანადამფუძნებელია სუპერლიგის, ნეგრეირას საქმეზე სასმართლოში იმიტო წარსდგა რო დაეცვა საკუთარი უფლებები როგორც პარტნიორი კლუბი პროექტ სუპერ ლიგაში. თქვენ თუ შინაგანი სურვილების მიხედვით რაღაცეებს იგონებთ და მერე საკუთარ თავს აჯერებთ ეგ არ ვიცი მარა ფაქტი ასეა. ვერ ავხსნი ზუსტად იმას რისი თქმაც მინდა, მოკლედ იმას ვამბობრო როცა ამ დონეზე გადაჭრილი ხარ სხვა გუნდის სიძულვილში ლამისაა სიტის ფორმა ჩაიცვას ბევრმა, მგონი ფაქტი რო სულ სხვა გუნდის გულშემატკივარი ხარ მნიშვნელოვანია და იმ გუნდის გულშემატკივრობა გარკვეულწილად ფასს კარგავს. სიძულვილში და გახარებაშიც ზომიერებაა საჭირო. ნაპოლი იუვეს თამაშზე თუ რომელი იყო აღარ მახსოვს ნაპოლის მოწინააღმდეგე გუნდმა რო არეულობა მოაწყო და ატალანტას გულშემატკივრები რო შეუერთდნენ მაგ მომენტზე რას ფიქრობთ საინტერესოა...... აი უფრი წინა წლებში, საშინელ დღეში რო იყო ბარსელონა და მაგისდამიუხედავად მისი გულშემატკივრები ჩასაფრევულები იყვნენ როდის წააგებდა რეალი და ლამისაა ფართი მოაწყეს ჩელსისთან რო გამოვარდნენ, აი ეგ გაუგებარი ამბავია ჩემთვის, გუნდი ლამისაა ჭაობში იძირებოდა ვალბეში იხრჩობოდა და რეალის წაგება შვება იყო. თუნდაც ეხლა, კატალონიაში რო რეალს ყვიროდა ნახევარზე მეტი გულშემატკივრობა ლა ლიგა რომ მოიგეს, ზედმეტია პროსტა, ამას ვამტკიცებ და არც სულელი ვარ, ნუ მიტვებით იმ ზღაპრეს თითქოს გვარდიოლაა და ბარსელონასთან კავშირშია და მაგიტო გიხარიათ, მახსოვს ეს გვერდი ჩელსისთან ნახევარფინალების შემდეგ, იმავე სიტისთან ნახევარფინალების შემდეგ, იმავე აიაქსთან, როცა თავად ბარსელონას ბართომეუ ნაწილ ნაწილ ძიძგნიდა. იმედია გასაგებად ავხსენი რას ვამბობ. ყველამ ჩაიხედოს გულში და ყველამ კარგად იცის რომ სულ რო 10-0 მოეგო დღეს სიტის რეალი დარჩება ისტორიაში საუკეთესოდ და იდგება ყოველთვუს 10 თავით მაღლა სხვა ყველაზე.იმდენად შემაწუხებლად გამოიხატება უკვე თქვენი მხრიდან ეს სხვა გუნდებზე გულშემატკივრიბა რეალის წინააღმდეგ რო ფაქტი სულ სხვა გუნდის გულშემატკივრები ხართ ძალიან ყვირის და უცნაურს ხდის თვითონ ქმედებას, მგონი ეს ყველაზე ზუსტი ახსნაა. სანამ ექსპერტს და რამეს მიწოდებთ დაფიქრდით რომ არ ვიცნობთ ერთამებთს, არავინ არ ხართ ჩემთვის და ვლაპარაკობთ ფეხბურთზე, იარლიყის მიკვრა არ არი საჭირო. ჩემი აზრია ეს.

    ცუდად არგაიგო ჩემი აზრი მინდა დავწერო <3 გეთამხმები ბევრრამეში რაც დაწერე მაგრამ მემგონი პრობლემას მაინც თქვენ თვითონ ქმნით ვინც ამაზე ციტირებთ, კი ცუდია დღეს კარლო აქო ხვალ გვარდიოლა ადიდო,ხან ერთზე იქილიკო რომ ფეხბურთი არიცის ხან მეორეზე,ერთმანეთს აგინო ამათ გამო ეს მაშინ როდესაც სიტი რეალი მოსისხლე მტრებად იქცნენ ბოლო ორი სეზონია და ფეხბურთელებს და მწვრთნელებს ხომ საერთოდ, ერთი ზედმეტი სიტყვაც რო არ გამოუქვეყნებიათ ერთმანეთის მიმართ, პატივს სცემენ ერთმანეთს. ლანძღვა გინებაც ამაზრზენია ამაში გეთანხმები მაგალითად. მაგრამ ფეხბურთს ყველაზე მეტად აზარტი და ინტრიგა ალამაზებს, დაძაბულობა, ცოტა აგრესია, ბევრი ემოცია და ასე რომ ვთქვათ მეტოქე გუნდის ფანებთან(ჩემშემთხვევაში მეგობრებთან) ბათლაობა კამათი, კინკლაობა არა ცუდი გაგებით რომელიც სპორტს არ ცდება და მის სიყვარულს, სრულიად ჯანსაღი მიდგომით,ნორმების ფარგლებში,ეს ყველაფერი უფრო საინტერესოს ხდის ამსპორტს და არის სრულიად ფეხბურთის ნაწილი.
    და კიდევ ძმა ეჭვიც არ მეპარება საცა ამ ხელა ტექსტი ჩამოაყალიბე ცოტა იცოდე ფეხბურთზე და ისიც გეცოდინება შალკე რომ გავარდა ბუნდესლიგიდან შარშანწინ ფანებმა რაქნეს :დდ ყველაზე ახლო მაგალითი :დდდ კიარ ვამართლებ ეგეთ მიდგომარს სპორტის მიმართ მაგრამ ხდება რა თან ერთვის გვინდა თუ არგვინდა და რატომ ფიქრობ რომ ვიღაც 12 11წლის ბავშვები აქ ერთმანეთს ცუდად არ შეეხებიან და წითელ ხაზებს არ გადავლენ.
    იმაშიც გეთანხმები საკუთარი გუნდის გამარჯვებას მეტოქე გუნდის დამარცხება რომ უფრო უხარიათ გარკვეულ მასებს არცესააა კარგი.
    წეღან კიდევ მე დავწერე გავარდნა გუნდია მეთქი რეალზე და რა შარშანდელი ლიგა გავარდნა არიყოვო ეხლა არ თქვა, კი გავარდნა იყო ყველა გუნდმა ზედ გადაუარა მაგ რეალს, დაცვიდან თამაშობდა ყველა მატჩს, ყველა გუნდი უკეთეს ფეხბურთს თამაშობდა შარშან რეალზე ვისაც შეხვდა პლეიოფებში, ანჩელოტი კიდევ გავიმეორებ პეპზე მაღლა ვერასდროს იდგება, მიუხედავად იმისა რომ ერთერთი საუკეთესოა. სიმართლე გითხრა ჩემი კომენტარები რაც დავწერე ყველა არაობიექტური ვითომ ფანებისთვის იყო გამიზნული და ეგეთი ბევრია.

    ხო და კიდევ ერთხელ გამიხარდა სიტის მოგება და გამიხარდება ყოველთვის რეალის წაგება და ბედნიერი ვიქნები თუ მომავალ წელს ბარსაზე ვილაპარაკებთ რომელიც ლიგის ნახევარფინალს მოიგებდა.
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,