4 მარჯვენა მცველი ბარსელონას რადარზე

4 მარჯვენა მცველი ბარსელონას რადარზე

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "ბარსელონამ" შესაბამისი ბანაკებისგან 3 მარჯვენა მცველის თაობაზე ცნობები ითხოვა. 

საქმე ბენჟამინ პავარს ("ბაიერნი"), ტომას მუნიესა ("დორტმუნდი") და დიოგუ დალოს ("მანჩესტერ იუნაიტედი") ეხებათ. კატალონიური კლუბი ცდილობს, გაარკვიოს, მათი შეძენა რამდენად შესაძლებელია. 

გარდა ამისა, "ბარსას" რადარზე კვლავ რჩება ხუან ფოიტიც ("ვილიარეალი"), მაგრამ კლუბი აცნობიერებს, რომ მისი ტრანსფერი ძვირი დაჯდება, რის გამოც არგენტინელთან კონტაქტი არ ჰქონია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 9 მარტი 2023 20:04
    0
    პავარი მოიყვანონ რას დალო და ფოიტი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 9 მარტი 2023 14:21
    1
    ეს სამნი ხო უფასო აგენტები არიან, თუ კონტრაქტები აქვთ.
    წევრი [?]
    #6 8 მარტი 2023 23:48
    1
    არნაუ მარტინესი არის ყველაზე კარგი ვარიანტი
    ფანი [?]
    #5 8 მარტი 2023 23:30
    1
    კუნდე ჯობია ისევ ამათ
    Culé [?]
    #4 8 მარტი 2023 19:53
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ამათგან ყველას პავარი ჯობს, პავარი რომელიც ნაკრებში კუნდემ ამოაგდო, კუნდემ როომელიც ჩვენია. რაღატო უნდა წავიდეს ფინანსური რესურსი მარჯვენა მცველში თუ ჰაკიმის ჯეიმსის ან ვინმე ტოპის ყიდვას ვერ ახერხებენ? დალოს ხელფასი იცით რამდენი აქ? თუნდაც პავარი რამდენს მოითხოვს? და რა? კუნდეს ამოაგდებს რომელიმე? შანსი არაა. მუნიე არც განიხილონ ტლანქი და რაღაცნაირია. დააკვირდნენ ამ არაუხოს იქნებ კარგი ბიჭია, რაღა საჭიროა ვიღავის მოყვანა? თუ არადა აგერ ჩვენი აღზრდილი არნაუ მარტინესი მე მაგრად მევასება. არც ხელფასს მოითხოვს დიდს და არაფერი. ჯობს ეგ სახელფასო განაკვეთი შეტევას დაუთმონ 1 კატასტროფა და 2 გუნდის მტერი რო გვაყვს. მაზილა და არარაობა ტორესი და მეტოქის მცველი ფატი, კარიდან ბურთების გამომტანი.

    პავარი რანაირად ამოაგდო კუნდემ. თუ მსოფლიოს გულისხმობ ტრამვა ქონდა პავარის და კუნდეს იძულებით მოუწია
    [?]
    #3 8 მარტი 2023 19:16
    3
    ამათგან ყველას პავარი ჯობს, პავარი რომელიც ნაკრებში კუნდემ ამოაგდო, კუნდემ როომელიც ჩვენია. რაღატო უნდა წავიდეს ფინანსური რესურსი მარჯვენა მცველში თუ ჰაკიმის ჯეიმსის ან ვინმე ტოპის ყიდვას ვერ ახერხებენ? დალოს ხელფასი იცით რამდენი აქ? თუნდაც პავარი რამდენს მოითხოვს? და რა? კუნდეს ამოაგდებს რომელიმე? შანსი არაა. მუნიე არც განიხილონ ტლანქი და რაღაცნაირია. დააკვირდნენ ამ არაუხოს იქნებ კარგი ბიჭია, რაღა საჭიროა ვიღავის მოყვანა? თუ არადა აგერ ჩვენი აღზრდილი არნაუ მარტინესი მე მაგრად მევასება. არც ხელფასს მოითხოვს დიდს და არაფერი. ჯობს ეგ სახელფასო განაკვეთი შეტევას დაუთმონ 1 კატასტროფა და 2 გუნდის მტერი რო გვაყვს. მაზილა და არარაობა ტორესი და მეტოქის მცველი ფატი, კარიდან ბურთების გამომტანი.
    Culé [?]
    #2 8 მარტი 2023 17:14
    3
    აქედან ყველაზე კარგი ვარიანტი დალოა მაგრამ არც ეგ არის დიდად კარგი ფეხბურთელი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 8 მარტი 2023 17:13
    4
    ვაფშე არცერთი არ მინდა
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid