უარი ლა ლიგისგან - ბარსელონა გავის ისევ ვერ არეგისტრირებს

უარი ლა ლიგისგან - ბარსელონა გავის ისევ ვერ არეგისტრირებს

"ბარსელონა" გუნდის ახალგაზრდა ფეხბურთელს, გავის პირველ გუნდში ისევ ვერ არეგისტრირებს. ამის მიზეზი კატალონიური კლუბის ფინანსური მდგომარეობაა.

RAC-ის ინფორმაციით "ბარსელონას" სახელფასო ჭერი გავის დარეგისტრირების უფლებას კი აძლევს, მაგრამ კლუბს მომდევნო სეზონისთვის საკმარისი დანაზოგი ჯერ არ გაუკეთებია, რის გამოც კატალონიელებმა ლა ლიგისგან რეგისტრაციაზე უარი მიიღეს.

Mundo Deportivo-ს ცნობით გავი სეზონის ბოლომდე კვლავ "ბარსა ატლეტიკში" იქნება დარეგისტრირებული და პირველ გუნდში 30 ნომრიანი მაისურით ითამაშებს. ზაფხულში კი "ბარსა" ფეხბურთელებს გაყიდის, ფინანსურ მდგომარეობას გამოისწორებს, გავის პირველ გუნდში დაარეგისტრირებს და ფეხბურთელიც კუთვნილ 6 ნომრიან მაისურს მიიღებს.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ფანი [?]
    #15 26 იანვარი 2023 22:14
    0
    გავყიდოთ!!!
    ექტორ ბელერინი, ფერან ტორესი, რაფინია, ერიკ გარსია!
    დესტსაც მოგვიბრუნებენ უკან, მაგას მილანი არც დაიტოვებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 26 იანვარი 2023 15:38
    1
    ზაფხულში კი "ბარსა" ფეხბურთელებს გაყიდის, ფინანსურ მდგომარეობას გამოისწორებს
    თქვენს პირს შაქარი, მოვესწრებით ვინმეს გაყიდვას?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 26 იანვარი 2023 02:29
    0
    უფ არ აძლევენ ნებას და ნუ აძლევენ მთავარია როცა გვინდა მაშინ ვათამაშებთ
    Culé [?]
    #12 26 იანვარი 2023 00:02
    1
    ოთხციფრანის დაწერა არ მოსულა? 3030!
    წევრი [?]
    #11 25 იანვარი 2023 23:38
    3
    სიმართლე რომ ვთქვათ 30 ნომერი ძაან უხდება და არ მინდა გაიხადოს
    Culé [?]
    #10 25 იანვარი 2023 23:34
    1
    ბალდეზე რა ხდება?
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #9 25 იანვარი 2023 22:53
    4
    ისეთი სათესლეთი გახდა ლალიგის გულისრევა მმართველობა რო მივესალმებოდი ბარსელონას ლიგა ერთში გადაბარგებას..
    ფანი [?]
    #8 25 იანვარი 2023 22:41
    3
    პიკეზე ხო ტვინი ხნეს დიდი ხელფასი აქვსო, წავიდა პიკე პლუს დეპაიც უკან მიყვა და იგივე პრობლემაა მაინც, ეს ლაპორტა თავისი ბორდით მაგარი შიბაქია
    ფანი [?]
    #7 25 იანვარი 2023 21:52
    6
    მადრიდისტა ტებასს გავი არ ეპიტნევება, რადგან რეალი ახოხა უბურთოდ!
    Culé [?]
    #6 25 იანვარი 2023 21:18
    5
    აი როდის მ****** პატრონი ამ ტებასს და თავის ხროვას ბიჭოოო

    ჩელსიმ ნახევარ წელიწადში ლამის ნახევარი მილიარდი დახარჯა და არავინ ხმას არ იღებს. სულ დააქცევენ ლა ლიგას ეს ნა***** მმართველობაში
    --------------------
    #infinit8iniesta
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 25 იანვარი 2023 21:13
    5
    შენს ოჯახში შეისეირნა ყველა *ლიანმა შე არაკაცო.რა ხარ ასეთი *ლე ბიჭო,რა ბოღმა გაქვს ამისთანა შე არაადამიანო.რა პრობლემაა ერთი ფეხბურთელის დარეგისტრირება გამაგებინეთ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #4 25 იანვარი 2023 21:07
    5
    კარმა ნაბო*არია ტებას, სადღაც მწარედ მოგიბრუნდება ეს ყველაფერი :))
    ახალბედა [?]
    #3 25 იანვარი 2023 20:44
    5
    ტებასის დედას შე***ით ქულეებმა
    წევრი [?]
    #2 25 იანვარი 2023 20:40
    5
    აუუ აი მომბეზრდა ეს დედა მო#####ული რა, ტებას ან გადაა#ვი ან მოკვდი საერთოდ შენი დედა მო####, პრემიერ ლიგაში ვულვზი და ასტონ ვილა ხარჯავს მეტს ვიდრე ჩვენ ეს, ფუ ამათი წესები მო##ან, აბა რეალს კიარ შეექმნება პრობლემები, არა იმენა #ოჭში უხურს ბარსა როა პირველზე და გვებრძვის ყველანაირად, ფუ რა მარაზმია🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
    Culé [?]
    #1 25 იანვარი 2023 20:28
    9
    ლა ლიგის დებილ დედას შეთხარა ტებასიანა პუტინმა. <<ცენზურის დარღვევა>> ლა ლიგა, ლიგა 1-ში გადასვლით უნდა დაიმუქროს ლაპორტა და დაფრთხებიან ცუციკებივით ეგ ნაბოზვრები.