მესის პსჟ-სთან კონტრაქტის გახანგრძლივება არ სურს | ჟერარ რომერო

მესის პსჟ-სთან კონტრაქტის გახანგრძლივება არ სურს | ჟერარ რომერო

ჟერარ რომერო ლიონელ მესის მომავლის შესახებ ინფორმაციას ავრცელებს. 

ესპანელი ჟურნალისტის ცნობით, ამ მომენტისთვის არგენტინელს "პარი სენ-ჟერმენთან" კონტრაქტის გახანგრძლივება არ სურს. "ლა პულგამ" აზრი მსოფლიო ჩემპიონატის მოგების შემდეგ შეიცვალა.

რომეროს თქმით, ეს საერთოდ არ ნიშნავს იმას, რომ მესი აუცილებლად "ბარსელონაში" დაბრუნდება. მისი მომავალი ნებისმიერი სცენარით შეიძლება განვითარდეს. თუმცა, ჟურნალისტი დასძენს, რომ კატალონიურმა კლუბმა ლეოს გარემოცვასთან ურთიერთობა გამოასწორა. 

ცნობისთვის, რამდენიმე კვირის წინ ფაბრიციო რომანომ გაავრცელა ინფორმაცია, რომ არგენტინელი პსჟ-სთან შეთანხმებული იყო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 27 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    წევრი [?]
    #27 24 იანვარი 2023 16:29
    0
    არ მოვა შანსი არაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 24 იანვარი 2023 15:59
    0
    ციტატა: nikusha
    ძალიან მინდა და მსურს რომ მესიმ კიდევ ერთი რეკორდი დაამხოს. რასაც ჰქვია ევროპის ქვეყნებში + ნაკრებში გატანილი გოლებით


    ამჟამად მესის ანგარიშზეა 794 გოლი 1005 თამაშში (0.8 გოლი საშუალოდ)
    რეკორდი კი შამპუნასია 819 გოლი 1145 თამაშში (0.71 გოლი საშუალოდ)

    ისე ამ ციფრებით ლეო უფროა რეკორდსმენი ვიდრე რონალდუ. დავიჯერო 140 თამაშში 25 გოლს ვერ გაიტანს?
    ფანი [?]
    #25 24 იანვარი 2023 00:30
    1
    ლეო დაბრუნდი და დაგვიბრუნე ძველი ბარსელონა heart_eyes barca-1
    --------------------
    ,,1% CHANCE, 99% FAITH"- Neymar Jr.
    Factos! LM7
    ახალბედა [?]
    #24 24 იანვარი 2023 00:19
    0
    ნეტა არ ბოდავდე...
    Culé [?]
    #23 23 იანვარი 2023 23:20
    4
    ძალიან მინდა და მსურს რომ მესიმ კიდევ ერთი რეკორდი დაამხოს. რასაც ჰქვია ევროპის ქვეყნებში + ნაკრებში გატანილი გოლებით


    ამჟამად მესის ანგარიშზეა 794 გოლი 1005 თამაშში (0.8 გოლი საშუალოდ)
    რეკორდი კი შამპუნასია 819 გოლი 1145 თამაშში (0.71 გოლი საშუალოდ)
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #22 23 იანვარი 2023 22:18
    7
    ისედაც ბევრი წელი დავაკარგვინეთ ამ კაცს ბარსაში თამაშით, ჩემზე მეტად არავის გაუხარდება მესის დაბრუნება მარა თავისთვის ჯობია თუ პსჟ-ში დარჩება, ოქროს ბურთზეც უფრო მეტი შანსი ექნება. თუ დაბრუნდა მაგას რა ჯობია, მეფურად გავაცილებთ და არა უკანა კარიდან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 23 იანვარი 2023 22:13
    1
    ციტატა: La Pulga10
    ოოოო დიდო მეფეო დაბრუნდი ამა ქვეყანასა და მოგვაგებინე თასი ყოვლისა ჩემპიონატისა.

    ებიჯო ლაპორტ ტრაკი გაანძრიე ასენსიოების და ხუისენსიოების დევნას თავი დააენებე,მეფე დააბრუნე გონდორში.

    ციტატა: Omar Ivaniadze
    დაბრუნდი მეფეო დაბრუნდი❤❤❤რო როგორც გეკადრება ისე გაგაცილოთ❤💙

    მგონი ჩემზე მეტად არავის უნდა მეფის დაბრუნება, მაგრამ არა იმის გამო, რომ გავაცილოთ, არამედ იმის გამო, რომ ლიგა დაიდოს და მადრიდი კვლავ დაეცეს!
    მაგრამ ის, რომ 1 სეზონით დაბრუნდი და მერე ნახ ჰაუზე ფეხბურთიდანო?! არ გამოვა, მინდა, რომ კიდევ 5 სეზონი მაინც ითამაშოს, მანამ, სანამ შეძლებს
    მერე თვითონ მიხვდება, რომ წასვლის დრო ექნება
    ახალბედა [?]
    #20 23 იანვარი 2023 21:44
    2
    დაბრუნდი მეფეო დაბრუნდი❤❤❤რო როგორც გეკადრება ისე გაგაცილოთ❤💙
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 23 იანვარი 2023 21:38
    6
    ოოოო დიდო მეფეო დაბრუნდი ამა ქვეყანასა და მოგვაგებინე თასი ყოვლისა ჩემპიონატისა.

    ებიჯო ლაპორტ ტრაკი გაანძრიე ასენსიოების და ხუისენსიოების დევნას თავი დააენებე,მეფე დააბრუნე გონდორში.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #18 23 იანვარი 2023 21:37
    7
    ბარსადან წასვლამ უშველა,კოპა და მსოფლიო დადო.😁😁😁

    მგონი აღარ დაგვიბრუნდება რწყილი,სხვა მხარეს გადახტება ან დარჩება პარიზში....
    ხუი ეგო ზნაეტ...

    კიდე არ მიეჩვია თვალი მესის სხვა ფორმაში..🥹🥹🥹
    ფანი [?]
    #17 23 იანვარი 2023 21:34
    1
    იმედია ალ ნახ*ინაში არ წავა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 23 იანვარი 2023 21:13
    3
    ციტატა: vitorborbafereira
    მან სიტიში წავა

    ეხლა რომ სიტიში მივიდეს და ლიგა მოაგებინოს, მაშინ ნახეთ პეპის სახე smiley smiley smiley
    თან რომ უხარია, უნდა იზეიმოს, ლიგაა ბოლო-ბოლონ და თან რომ თავს კედლებს ურტყამს laughing smile
    ფანი [?]
    #15 23 იანვარი 2023 20:51
    5
    ციტატა: cruyff9
    რომეროსი არაფერი დაიჯერება

    პირიქით, ტყუილი როეთქვას არმახსოვს

    კუნდეზე და რაფინიაზე ყველა რო ამბობდა ჩელსიში მიდიანო ეს მაინც აწვებოდა ბარსაში მოდიანო და აჰა
    წევრი [?]
    #14 23 იანვარი 2023 20:47
    0
    ციტატა: vitorborbafereira
    მან სიტიში წავა

    ნუ ირთასები smile
    Culé [?]
    #13 23 იანვარი 2023 20:45
    2
    მან სიტიში წავა
    წევრი [?]
    #12 23 იანვარი 2023 20:20
    2
    დაბრუნდი გოუთო და მეფევ მარსისა
    გულშემატკივარი [?]
    #11 23 იანვარი 2023 20:15
    2
    არაბეთში რო წავიდეს 😕
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 23 იანვარი 2023 20:11
    1
    დაგვიბრუნდი ლომო დაგვიბრუნდი ❤️❤️❤️
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #9 23 იანვარი 2023 20:07
    0
    დაიწყენ ჭორაობა.სადღაც 2 კვირის წინ უკვე გაააფორმაო ხელშეკულება დარჩენაზეო.ეხლა არაო.ჩამოყალიბდენ ჯერ და მერე წერონ.
    Culé [?]
    #8 23 იანვარი 2023 20:01
    2
    რომეროსი არაფერი დაიჯერება