ბარსელონა მარკო ასენსიოს აგენტს დაუკავშირდა

ბარსელონა მარკო ასენსიოს აგენტს დაუკავშირდა

"ბარსელონა" ზაფხულში "რეალ მადრიდის" შემტევის, მარკო ასენსიოს შეძენას აქტიურად განიხილავს.

Sport-ის ინფორმაციით, კატალონიური კლუბი 27 წლის ფეხბურთელის აგენტს, ჟორჟე მენდეშს უკვე დაუკავშირდა. "ბარსას" ამ უკანასკნელთან კარგი ურთიერთობა აქვს და შესაძლოა, ის ასენსიოს უფასოდ დასამატებლად გამოიყენოს.

ესპანელ შემტევს "რეალ მადრიდთან" კონტრაქტი ზაფხულში ეწურება და დიდი შანსია, არ გაახანგრძლივოს. ასენსიო "ბარსაში" გადასვლის შესაძლებლობას არ გამორიცხავს.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    წევრი [?]
    #17 24 იანვარი 2023 18:18
    0
    ასენსიო არა სებალიოსი მოიყვანეთ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 24 იანვარი 2023 16:08
    0
    ჯერ ერთი თვითონ უნდა მოსვლა? როგორც ჰალაზე წავიკითხე ამან ვილიარეალთან მოედანზე 0-2 შესვლის შემდეგ თამაშის შემობრუნებაში დიდი წვლილი შეიტანა და როგორც ადმინი წერს პერესს კარებზე დაუკაკუნაო. ალბათ კონტრაქტის გაგრძელება უნდა.
    გულშემატკივარი [?]
    #15 24 იანვარი 2023 03:26
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ჩემი აზრით რაფინიას კი ჯობს. რაფინიას გაყიდვა 30 ად და ამის უფასოდ მოყვანით არ დავსუსტდებით, ზატო ფული გაჩნდება. გაჭირვების დედა რო ვატირე თორე იასნია არც მე მინდა ასენსიო. უბრალოდ თავისუფალ აგენტებზე რახან ვნადირობთ მაგიტო ვამბობ

    Xo ertaderti eg ponti tu iqneba tore dalshe amis fafxura dedas shvc. Vafshe ar gvchirdeba amis pozicia,dembele dgas marjvniv da zamenaze amouyvanon lamasiadan. Marcxniv ar gvyavs vafshe aravin,leaos da eget dones aravin mogvcems da ra unda qnan ar vici,erti shedarebit normalur fasshi da ase tu ise norm igroki dani olmo maxsendeba,didad kiar minda mara sxvebs an ar mogvcemsn an chereshu dzviri girs.
    ფანი [?]
    #14 23 იანვარი 2023 20:54
    3
    რაცარუნდა კარგი იყოს ფეხბურთელი მადრისტა რა პონტში უნდა მოიყვანო აქ
    წევრი [?]
    #13 23 იანვარი 2023 20:11
    3
    ეს მთხლე არ მოათრიონ კიდე აქ, დარტყმის მეტი არაფერი არ იცის და ეგ დარტყმაც არ შეუძლია თუ არ დაუღეჭეს მანამდე პასი. მოაშორეთ მთხლე და ავადმყოფი ჩვენიც გვეყოფა...
    წევრი [?]
    #12 23 იანვარი 2023 19:32
    2
    აი ვაფშე გინდ ვალვერდე იყოს რეალის იგროკს რატო ეჩალიჩებიან? თან ასენსიოს, ამნაირ შემტევებს რომ ადგამენ თვაკს მაგიტოა კარგად საქმე, 34 წლის ლევანფოვსკის გარდა კაპიკად არ ვარგა არცერთი
    ფანი [?]
    #11 23 იანვარი 2023 18:39
    0
    რაუნდა რეალის იგროკს ბარსაში, ასენსიო კარგია სკამისთვის და არა ძირითადისთვის , ნუ საზღვრავთ რაფინიათი, რაფინია არის უკლასო, მაგას რომ ჯობს იმას არნიშნავს რომ ბარსაში მოვიყვანოთ, ტოპ იგროკი გვჭირდება და არა რაფინიაზე უკეთესი, თორე რეალურად ასენსიო რაფინიას დემბელეს და ტორეს ერთად ჯობს, დრიბლინგითაც და დარტყმითაც.
    Culé [?]
    #10 23 იანვარი 2023 18:32
    0
    ციტატა: Nodariko Dzadzamia
    ციტატა: Koswia
    გამარჯობა მეგობრებო თქვენი დახმარება მჭირდება გთხოვთ გადახვიდეთ და შეავსოთ კითხვარი 1-2 წთ საქმეა
    უნივერსიტეტისთვის მჭირდება მადლობა წინასწარ <3 <3


    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfNRZ7mTYjfZiFBHQ9h0y-jzRdJhvHoyy_LPXeSNlp6bJdyIg/viewform?usp=sf_link

    შევავსე მეგობარო

    მეც შევავსე
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 23 იანვარი 2023 17:45
    0
    არ მესმის ამას რა აქვს დასაწუნი? მაგრამ დემბელე-რაფინას პოზიციაა და მგონია, რომ უფრო სუსტი პოზიცია დღეს არის მარცხენა ფლანგი;
    თუ დაცვაში დაიწევს და ფულბექს ითამაშებს, ეგ სხვა საქმეა, მაგრამ გაქაჩავს უკან?
    გულშემატკივარი [?]
    #8 23 იანვარი 2023 17:11
    2
    კარგით რა ესეთი იგროკებინყრია ბაზარზე თუ გინდა ჩვენც გვყავს იგივე რაფინია ერთი და იგივეა.. ვინმე ზვევდა თუაემოიყვანეს მაშინ ისევე შეჩვეული ჭირი ჯობია
    [?]
    #7 23 იანვარი 2023 16:56
    1
    ჩემი აზრით რაფინიას კი ჯობს. რაფინიას გაყიდვა 30 ად და ამის უფასოდ მოყვანით არ დავსუსტდებით, ზატო ფული გაჩნდება. გაჭირვების დედა რო ვატირე თორე იასნია არც მე მინდა ასენსიო. უბრალოდ თავისუფალ აგენტებზე რახან ვნადირობთ მაგიტო ვამბობ
    წევრი [?]
    #6 23 იანვარი 2023 16:44
    2
    დეპაი გაყიდეს და აემას ზედ როგორ უყურებენ🤦დავაი ჯიგრებო უფრო მაგრა ასიამოვნეთ პერესი
    ატლეტიკოს ნათმეგები არ გეყოთ და ეხლა აესენი აღადავეთ ჩვენზე
    წევრი [?]
    #5 23 იანვარი 2023 16:25
    0
    ციტატა: Koswia
    გამარჯობა მეგობრებო თქვენი დახმარება მჭირდება გთხოვთ გადახვიდეთ და შეავსოთ კითხვარი 1-2 წთ საქმეა
    უნივერსიტეტისთვის მჭირდება მადლობა წინასწარ <3 <3


    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfNRZ7mTYjfZiFBHQ9h0y-jzRdJhvHoyy_LPXeSNlp6bJdyIg/viewform?usp=sf_link

    შევავსე მეგობარო
    Culé [?]
    #4 23 იანვარი 2023 15:42
    3
    გამარჯობა მეგობრებო თქვენი დახმარება მჭირდება გთხოვთ გადახვიდეთ და შეავსოთ კითხვარი 1-2 წთ საქმეა
    უნივერსიტეტისთვის მჭირდება მადლობა წინასწარ <3 <3


    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfNRZ7mTYjfZiFBHQ9h0y-jzRdJhvHoyy_LPXeSNlp6bJdyIg/viewform?usp=sf_link
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 23 იანვარი 2023 15:25
    2
    კაი რა კაი რა
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]