კოპა დელ რეის 1/4 ფინალში ბარსელონას მეტოქე ცნობილია

კოპა დელ რეის 1/4 ფინალში ბარსელონას მეტოქე ცნობილია

დღეს კოპა დელ რეის მეოთხედფინალური ეტაპის წილისყრა გაიმართა და "ბარსელონას" მეტოქეც გაირკვა.

კატალონიური გრანდი "რეალ სოსიედადს" ეთამაშება, შეხვედრა 25 იანვარს, თბილისის დროით 23:55 საათზე "კამპ ნოუზე" გაიმართება.

დანარჩენი წყვილები ასე გამოიყურება:

"რეალ მადრიდი" - მადრიდის "ატლეტიკო"

"ოსასუნა" - "სევილია"

"ვალენსია" - ბილბაოს "ატლეტიკი"

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 21 იანვარი 2023 11:21
    1
    შეიძლება ითქვას გაგვიმართლა. რო წინასწარ ფინალამდე არ დავიგრუზოთ ზედმეტად.
    Culé [?]
    #15 21 იანვარი 2023 10:38
    0
    ოსასუნას შემდეგ ალბათ ყველაზე მისაღები ვარიანტი იყო სოსიედადი თან კამპ ნოუზეა თამაში
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 21 იანვარი 2023 02:46
    0
    კარგია, იმედია მადრიდული დერბი დმატებითი დრო იქნება, სადაც ორივენი სახეს გაიძრობენ; ეს კი ლა ლიგაზე რეალის დაკარგულ ქულებად უნდა დაჯდეს;
    საკონტინენტთაშორისოზეც აქვთ სატამაშო ორი მატჩი, აუ იქ რომ ფინალი წააგონ ეს იქნება კარგი;
    ბოკა ხუნიორსმა ხომ ტენა 2000 წელს?
    [?]
    #13 20 იანვარი 2023 21:46
    0
    ციტატა: Andrew
    ბარსამანია მართლა რა კარგი საიტია ბარსას მეტოქე კი გაირკვა მაგარამ მეტოქისაც გვამცნო Respect <3 <3 <3

    es reklama utexavs, adjara pay tu jandaba ragaca
    წევრი [?]
    #12 20 იანვარი 2023 18:51
    1
    იმედია კლასიკო იქნება ფინალი♥️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 20 იანვარი 2023 18:43
    2
    ციტატა: Andrew
    აქაც ელ კლასიკო რომ იყოს გავგიჟდები და თან დიდი შანსებია

    აქაც დავიხევთ და ლა ლიგაშიც.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    გულშემატკივარი [?]
    #10 20 იანვარი 2023 17:55
    2
    ციტატა: Moriba
    რეალიც გავა ატლეტიკოს არაფრის ტრაკი არააქ

    მაგარი ჩაჯმაა ატლეტიკო
    ფანი [?]
    #9 20 იანვარი 2023 17:15
    2
    არ იქნება იოლი გასეირნება. არც უნდა იყოს, კოპას 1/4 ფინალია. ნებისმიერ შემთხვევაში, შეგვიძლია ამ თამაშის მოგება და მოვიგებთ კიდეც
    Culé [?]
    #8 20 იანვარი 2023 16:54
    6
    საინტერესო იქნებაა...სოსიედადი უხერხული მეტოქეა მაინც
    Culé [?]
    #7 20 იანვარი 2023 16:54
    6
    რეალზე გამოვიცანი და ჩვენსაზე ოსასუნა ვთქვი მაგრამ ეგ არაფერი სოსიედადი 1:4 გვყავს უკვე დამარცხებული თან კამპნოუზეა და იმედია არ მიქარავენ შემადგენლობის მხრიდან გამომდინარე რამეს
    წევრი [?]
    #6 20 იანვარი 2023 16:33
    4
    ბარსამანია მართლა რა კარგი საიტია ბარსას მეტოქე კი გაირკვა მაგარამ მეტოქისაც გვამცნო Respect <3 <3 <3
    ფანი [?]
    #5 20 იანვარი 2023 16:33
    6
    ისე ნახევარფინალში ორმატჩიანი ელ კლასიკო გაასწორებდა
    გულშემატკივარი [?]
    #4 20 იანვარი 2023 16:30
    8
    მაგარი დაკა-დაკა იქნება!.. დამპალია სოსიედადი, მაგრამ მ ო ს ა გ ე ბ ი ა !
    წევრი [?]
    #3 20 იანვარი 2023 16:30
    5
    აქაც ელ კლასიკო რომ იყოს გავგიჟდები და თან დიდი შანსებია
    ფანი [?]