ელ კლასიკოს შანსი სუპერ თასის ფინალში

ელ კლასიკოს შანსი სუპერ თასის ფინალში

"რეალ მადრიდმა" ესპანეთის სუპერ თასის ნახევარფინალში "ვალენსია" დაამარცხა, რაც იმას ნიშნავს, რომ შესაძლოა ფინალში "ელ კლასიკო" ვიხილოთ. 

"ბარსელონა" თავის ნახევარფინალს დღეს "რეალ ბეტისთან" ითამაშებს და თუ სევილიურ გუნდს აჯობებს, ტიტულის მოსაგებად "რეალ მადრიდის" დამარცხება მოუწევს.

მადრიდული და ვალენსიური გუნდების მატჩის ძირითადი და დამატებითი დრო 1-1 დასრულდა და სამეფო კლუბმა პენალტების სერიაში იმარჯვა.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 13 იანვარი 2023 15:14
    0
    ბეტისს მოვუგეთ და რეალსაც ზედ დავაყოლებთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 12 იანვარი 2023 14:34
    0
    me da barca,
    რას უწუნებ თუ მოინდომა გუდმა ბეტისსაც გადაუვლის
    წევრი [?]
    #6 12 იანვარი 2023 14:01
    0
    ციტატა: CHEPE
    უეჭველი კლასიკო იქნება ფინალი და იქნება ახლა მაინც ქნას რამე ლევანამ თორე ტეხავს უკვე სადაც საჭიროა იქ ვერ გააქვს ბაიერნთან რამდენი მაზა გერმანიაში და რეალთანაც ბერნაბეუზე

    ინტერთან რო მიდუბლა, ხო მოიგო გუნდმა რა...

    ჯერ ბეტისს მოვუგოთ,რამდენჯერაც ასე წინასწარ თქვეს მარტივად მოვიგებთო იმდენჯერ წააგეს
    წევრი [?]
    #5 12 იანვარი 2023 12:19
    1
    ბეტისთან ვაბშე არვნერვიულობ. რეალს უეჭველი უნდა მოვუგოთ. barca-1
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 12 იანვარი 2023 11:55
    1
    ყველას გონია, რომ ფინალი ელ კლასიკო იქნება. არადა ჯერ ფინალამდე უნდა მივიდეთ. ნუ გგონიათ, რომ ბეტისმა მეოთხე ადგილი ლა ლიგაში ლატარეაში მოიგო. თანაც ბარსას თამაშის ხარისხიდან გამომდინარე სრულებით არ ვარ მშვიდად. ასე, რომ ჯერ გადავხტეთ და ოპლა მერე დავიძახოთ.
    წევრი [?]
    #3 12 იანვარი 2023 11:42
    3
    ალაბა ჩუმენი კამავინგა ვასკესი მილიტაო . ეს ფეხბურთელები არ ეყოლება რეალს ფინალში და თუ ელკლასიკო იყო ფინალი და წააგეთ ვაფშე მოსასპობი გაქვთ მთელი ძირითადის ფეხბურთელები
    Culé [?]