პსჟ მესის შეუთანხმდა | ფაბრიციო რომანო

პსჟ მესის შეუთანხმდა | ფაბრიციო რომანო

მსოფლიო ჩემპიონატის დასრულებისთანავე ლიონელ მესიმ საკუთარ მომავალზე ფიქრი დაიწყო და, როგორც ჩანს, გადაწყვეტილება მალე მიიღო.

ფაბრიციო რომანოს ინფორმაციით, "პარი სენ-ჟერმენმა" არგენტინელ ფეხბურთელთან კონტრაქტის გახანგრძლივების თაობაზე სიტყვიერ შეთანხმებას მიაღწია. ხელშეკრულების პირობები ჯერ გარკვეული არაა, პსჟ-ს ხელმძღვანელობა ამაზე მუშაობს და ყველაფერი მხარეებს შორის შეხვედრაზე გაირკვევა, რომელიც ახლო მომავალში შედგება.

იტალიელი ჟურნალისტის ცნობით, მესის "ინტერ მაიამისა" და "ბარსელონასთან" მოლაპარაკებები არ გაუმართავს. ლეოს გადაბირება ორივე კლუბს სურდა, თუმცა სერიოზული მოლაპარაკება არ დაწყებულა.

როგორც დღეს დაიწერა, ჟოან ლაპორტა "ლა პულგას" დაბრუნებაზე მუშაობას იწყებს და ამ მიზნით მასთან დარეკვასაც აპირებს, მაგრამ თუ ყველაზე სანდო ჟურნალისტს დავუჯერებთ, "ბარსას" პრეზიდენტის მცდელობა ამაოდ ჩაივლის.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 25 დეკემბერი 2022 02:57
    0
    ციტატა: Shavshika
    gio-rakitich, ვაიმე ღმერთოო ასეთ სიაულელეებს რანაირათ წერთ რააა, ცოტა დაფიქრდით ბიჭოო😄😄 მაგ შეიხს მსოფლიოს ყიდვა თუ შეუძლია ტიპებს სულით და გულიათ უნდათ ჩემპიონთა ლიგის მოგება და ვერ მოიგეს ხვდებიიი რაშია საქმეე? მაგის ყიდვა რომ შეიძლებოდეშ შენი აზრით არ იყიდიდსნეს მაგას?? უკვე ოთხი ლიგა ექნებოდათ იმიტომ რომ ფული უამრავი აქვთ, ეს ამტკიცებს რომ ეგეთი ტურნირები არ იყიდწბა ძმაო, შეიძლება რომელიგაცა კონკრეტულმა დაბალი დონის გუნდმა ფულის გამო რამე იკადროს მაგრამ გრანდები ეგრე არ იქცევიან, თორე ეგ რო შეიძლებოდეს კიდე გეუბნები პესეჟეს ათი ექნებოდააა.

    მე რას მიციტირებ აგერია ძმასვენავვალე მეც იგივე დავწერე.
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გულშემატკივარი [?]
    #9 22 დეკემბერი 2022 18:06
    0
    nika 54,
    არვიცი ძმაო საქართველოში როგორ ჩანს, მე ბარსელონაში ვცხოვრობ და ხალხს ვუყურებ, და ისიც ვიხი რომ კაცი სადაც 20წელია ცხოვრობ და ყველაფერი აქ გაქ, ერთი ხელის მოს
    ით ვერ დატოვებ,
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 22 დეკემბერი 2022 14:13
    3
    ლაპორტა არა ის, კიდევ პიარს იკეთებს ეს უნამუსო. რითი აპირებს დაბრუნებას ხელფასს თუ 5-ჯერ შეიმცირებს ლეო? თუ დიდი პატივისცემით გაუშვა და ლეო ვალშია და უარს ვერ აკადრებს? იქნებ ლიგის მოგების კანდიდატია და ლეოს ამით მოხიბლავს.
    არსად მესი არ დაბრუნდება და არც ლაპორტა არ აპირებს მოყვანას, მთავარია გულშემატკივარმა იცოდეს როგორ იბრძვის პრეზიდენტი კლუბის აღზრდილის დაბრუნებაზე. დანარჩენს გადავიტანთ როგორმე რაც მთავარია ვიტყვით კაცმა იწვალა და რას ვერჩითო.

    ციტატა: tato777
    geobcn33,

    თუ ფიქრობ რომ მსოფლიოს ჩემპიონობის ყიდვა შეიხლება მაშინ რაღატომ უყურებ ამ სპორტს რა მუღამი აქვს??? ხო შეიხებმა უყიდეს მესის მსოფლიო ჩემპიონობა და 2 ჯერ ბეწვის ხიდზე გაატარეს გუნდი ჯერ ჰოლანდიასთან და მერე საფრანგეთთან პენლების სერიაში, თუ იქაც იდგა შეიხი და მსაჯი და მარტონესს კარნახობდნენ თუ საით დაარტყავდა ჰოლანდიელი ან ფრანგი ფეხბურთელი. გადაწყვეტილი რომ ყოფილიყო სულ მარტივად შეიძლებოდა ჰოლანდიასთანაც და ფრანგებთანაც თამაშის მოყომარება. ჰოლანდიასთან არ დაემატებინა 10 წუთი და დაემატებინა მაქსიმუმ 5 წუთი ხომ მოყომარებული იყო თამაში??!! ფრანგებთან კიდევ 2 პენალი დაუდეს საფრანგეთს სადაც შეიხლებოდა პირველი პენლის არდადება, მაგრამ მაინც დაუდეს და ამის შემდეგ მაინც წერთ, რომ არგენტინის ჩემპიონობა გადაწყვეტილი იყოო??? )))))) ამ შეიხებს თუ ყიდვა უნდათ ჯერ ჩემპიონთა ლიგა ეყიდათ რომ ამოხდათ სული ლიგის მოგების სურვილით )))) თუ ლიგა არ იყიდება))))

    არაბებთან დამარცხებაც და 3 არჩათვლილი გოლის ამბავიც სპეციალურად მოაწყეს ალბათ? რო უფრო დაემალათ თავიანთი დახმარების ფაქტი.
    Culé [?]
    #7 22 დეკემბერი 2022 11:38
    2
    geobcn33,

    თუ ფიქრობ რომ მსოფლიოს ჩემპიონობის ყიდვა შეიხლება მაშინ რაღატომ უყურებ ამ სპორტს რა მუღამი აქვს??? ხო შეიხებმა უყიდეს მესის მსოფლიო ჩემპიონობა და 2 ჯერ ბეწვის ხიდზე გაატარეს გუნდი ჯერ ჰოლანდიასთან და მერე საფრანგეთთან პენლების სერიაში, თუ იქაც იდგა შეიხი და მსაჯი და მარტონესს კარნახობდნენ თუ საით დაარტყავდა ჰოლანდიელი ან ფრანგი ფეხბურთელი. გადაწყვეტილი რომ ყოფილიყო სულ მარტივად შეიძლებოდა ჰოლანდიასთანაც და ფრანგებთანაც თამაშის მოყომარება. ჰოლანდიასთან არ დაემატებინა 10 წუთი და დაემატებინა მაქსიმუმ 5 წუთი ხომ მოყომარებული იყო თამაში??!! ფრანგებთან კიდევ 2 პენალი დაუდეს საფრანგეთს სადაც შეიხლებოდა პირველი პენლის არდადება, მაგრამ მაინც დაუდეს და ამის შემდეგ მაინც წერთ, რომ არგენტინის ჩემპიონობა გადაწყვეტილი იყოო??? )))))) ამ შეიხებს თუ ყიდვა უნდათ ჯერ ჩემპიონთა ლიგა ეყიდათ რომ ამოხდათ სული ლიგის მოგების სურვილით )))) თუ ლიგა არ იყიდება))))
    გულშემატკივარი [?]
    #6 22 დეკემბერი 2022 10:35
    4
    gio-rakitich, ვაიმე ღმერთოო ასეთ სიაულელეებს რანაირათ წერთ რააა, ცოტა დაფიქრდით ბიჭოო😄😄 მაგ შეიხს მსოფლიოს ყიდვა თუ შეუძლია ტიპებს სულით და გულიათ უნდათ ჩემპიონთა ლიგის მოგება და ვერ მოიგეს ხვდებიიი რაშია საქმეე? მაგის ყიდვა რომ შეიძლებოდეშ შენი აზრით არ იყიდიდსნეს მაგას?? უკვე ოთხი ლიგა ექნებოდათ იმიტომ რომ ფული უამრავი აქვთ, ეს ამტკიცებს რომ ეგეთი ტურნირები არ იყიდწბა ძმაო, შეიძლება რომელიგაცა კონკრეტულმა დაბალი დონის გუნდმა ფულის გამო რამე იკადროს მაგრამ გრანდები ეგრე არ იქცევიან, თორე ეგ რო შეიძლებოდეს კიდე გეუბნები პესეჟეს ათი ექნებოდააა.
    Culé [?]
    #5 22 დეკემბერი 2022 08:54
    1
    როგორც დღეს დაიწერა, ჟოან ლაპორტა "ლა პულგას" დაბრუნებაზე მუშაობას ........

    დიდ клес მიართმევს შეიხი,ზანგისას

    გაირჭოს უკან ზანგის ბალაყანა ლაპომ. ეტყობა მაგრა ევასება შიმპანზეები, გაავსო გუნდი.

    მეკარე დარჩა მოსაყვანი ერთი(ზანგი) და nba ში წავალთ სათამაშოდ....
    ფანი [?]
    #4 22 დეკემბერი 2022 05:01
    2
    დაიწყო მკითხაობააა.ამან ისთქვა იმან ეს თქვა.მოდის მესი .არ მოდის მესი....მესის ყველაფერიაქ მოგებული.და ჩემი აზრით დაბრუნდება ბარსაში.ერთ ორ სეზონს ითამაშებს ბარსაში და წავა თავის გზაზე.
    Culé [?]
    #3 22 დეკემბერი 2022 02:39
    5
    ციტატა: geobcn33
    ძალიან კი მინდა მაგრამ ვფიქრობ სწორად იქცევა, ჯერ ლეო კარიერის დამთავრებელი არაა, და შეიძლება ხათრით დაბრუნდეს ერთი სეზონი ისიც წასვლის წინ, იმიტომ რომ ჯერ კიდევ აქვს სახლი სადაც ძირათ დროს ატარებდა მის ოჯახთან ერთად, ბარსელონაში , ვფიქრობ რომ შეიხები რაღაც თემაში არიან დაკავშირებული მესის ჩემპიონობასთან, არ ვაკნინებ რათქმაუნდა მეფეს მაგრამ დაუკვირდით ერთმანეთის მიყოლებით რამდე ი ფავორიტი გუნდკ გამოვარდა? ეჭვი მაქვს რომ გაცალიჩებულია, მაგრამ მესი ყველანაირად იმსახურებს!! უბრალოდ ერთმანეთთან დავაკავშირე ერთი წარმოშობის შეიხები, პსჟ შეიხები ოჯახის ნათესავები არინ მთავარ შეიხთან, შეიძლება ისეც ყოფილიყო რომ ჯერ გადასვლა პსჟ-ში, შემდეგ ჩემპიონობა მსოფლიოს და მერე კონტრაქტის გაგრძელება, ამაში ვფიქრობ რო ლაპორტაცაა გარეული, ფულის პონტში!

    ძმურად თუ ამ სისულელის გჯერა რაღა მუღამით უყურებ ფეხბურთს? იზვინი მარა ესეთი ზღაპარი ჯერ არსად წამიკითხია, რეალობას მოწყვეტილი და აზრსმოკლებულია ყველანაირად.
    პროსტა მეტი რაღა უნდა მოხდეს თამაშში რომ ართქვათ ვიღაცის ხელი ურევიაო,მარტინეზმა ზედ ბოლო წამებზე ისეთი ბურთი აიღო გაშლილი ფეხით რავიცი მაგაზე როგორუნდა თქვა რო გათვლილი იყო ეგ მოძრაობა და უეჭველი აიღებდა :დდდ და რო ვერ აეღო? მითუმეტეს არამარტო ეგ და სხვა მრავალი მომენტი რომელთა მანიპულიერბაც ფიზიკურ კანონზომიერებას ცდება,მეცინება უბრალოდ :დდდდ
    და თუ რასაც შენ ამბობ და დაუშვათ ეგრეა გამოვრთოთ ფეხბურთი და მაგიდის ჩოგბურთს ვუყუროთ რავიცი მე.
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გულშემატკივარი [?]
    #2 21 დეკემბერი 2022 23:53
    3
    ძალიან კი მინდა მაგრამ ვფიქრობ სწორად იქცევა, ჯერ ლეო კარიერის დამთავრებელი არაა, და შეიძლება ხათრით დაბრუნდეს ერთი სეზონი ისიც წასვლის წინ, იმიტომ რომ ჯერ კიდევ აქვს სახლი სადაც ძირათ დროს ატარებდა მის ოჯახთან ერთად, ბარსელონაში , ვფიქრობ რომ შეიხები რაღაც თემაში არიან დაკავშირებული მესის ჩემპიონობასთან, არ ვაკნინებ რათქმაუნდა მეფეს მაგრამ დაუკვირდით ერთმანეთის მიყოლებით რამდე ი ფავორიტი გუნდკ გამოვარდა? ეჭვი მაქვს რომ გაცალიჩებულია, მაგრამ მესი ყველანაირად იმსახურებს!! უბრალოდ ერთმანეთთან დავაკავშირე ერთი წარმოშობის შეიხები, პსჟ შეიხები ოჯახის ნათესავები არინ მთავარ შეიხთან, შეიძლება ისეც ყოფილიყო რომ ჯერ გადასვლა პსჟ-ში, შემდეგ ჩემპიონობა მსოფლიოს და მერე კონტრაქტის გაგრძელება, ამაში ვფიქრობ რო ლაპორტაცაა გარეული, ფულის პონტში!
    Culé [?]
    #1 21 დეკემბერი 2022 23:33
    5
    რისთვის წამოვიდეს???😃 ევროპა ლიგა ითამაშოს? ამ სეზონში ისეთი ამოქოქილია დადებს ლიგას, იქეთ სეზონსაც მიაყოლებს ბარემ და ლიგის თასებითაც გაასწრებს რონალდუს😃 იდეაში არც ამათ უნდა სურდეთ მესის დაბრუნება, შეიძლება ცუდად ჟღერს მაგრამ ერთხელ იყვნენ უკვე ამ კაცზე დამოკიდებულები და მეორედ არ უნდა გააკეთონ იგივე, ბერდება მაგრამ ისე იცვლის სათამაშო სტილს რომ მაინც მასზე ეწყობა თამაში ყველგან, აქაც იგივე იქნება, მერე როდემდე ითამაშებს?! წავა საბოლოოდ და ესენიც ისევ პირდაღებულები დარჩებიან! ყველაზე კაი ვარიანტი იქნება რომ როცა მოისურვებს ევროპიდან წასვლას ბოლო სეზონი გაატაროს ბარსაში🤗 სანამ დაბრუნდება კიდევ იმედია რომ ბავშვები ისწავლიან თავისით როგორ "ინადირონ" მერე უმტკივნეულო იქნება მოსვლაც და წასვლაც.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"