ფეხბურთელები, რომელთა შეძენასაც ბარსელონა 2023 წელს განიხილავს

ფეხბურთელები, რომელთა შეძენასაც ბარსელონა 2023 წელს განიხილავს

კატალონიური გამოცემა Sport იმ ფეხბურთელეების სიას გვთავაზობს, რომელთა შეძენასაც "ბარსელონა" 2023 წელს განიხილავს. 

ცენტრალური მცველი: ინიგო მარტინესი;

მარცხენა მცველები: დიოგუ დალო, ალექს გრიმალდო, რაფაელ გერეირუ, ლუკ შო;

ნახევარმცველები: ნ'გოლო კანტე, უსემ აუარი, ადრიან რაბიო, ჟორჟინიო, ილქაი გიუნდოგანი, იური ტილემანსი, ფრედი;

თავდამსხმელები: მარკუს რაშფორდი, მარკო ასენსიო, მარკუს ტურამი, რობერტო ფირმინო, იუსუფა მუკოკო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 10 დეკემბერი 2022 13:20
    0
    ლაპორტაც და კრუიფიც ამბობენ რო არავის დამატების შანსი არა გვაქვსო და ეს ამხელა სიები რისთვისაა, რო ვიცოდეთ ჩავის რა აქვს თავში მომავლისთვის.
    წევრი [?]
    #8 9 დეკემბერი 2022 16:37
    1
    ამათ ხო არ აჟრიალებთ ეს რა სიაა ბიჭო, მუკოკოა მარტო ნორმალური დანარჩენი ერთმანეთზე უარესები არიან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 9 დეკემბერი 2022 15:23
    0
    რა სიაა ეს რა არის, ფუ ჩემი...
    გრიმალდო,ტილემანსი,ენცო ფერნანდესი,მუკოკო ესენი უეჭველი დასათრებვები არაიან.დეპაი,ბუსკეცი,კესი,ალბა გასაშვებია.მარჯვენა მცველიც საშოვნელია,ან ბალდეც გაქაჩავს მანდ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    [?]
    #6 9 დეკემბერი 2022 13:04
    0
    ყველა თავისუფალი აგენტი ხდება აქედან, იმენა ყველა :დ მარა ზოგი გაახანგრძლივებს, რაშფორდი მაგალითად. აქედან დალოს არაუშავს მარჯვნივ, ტიელემანსიც მოჟნა ნახევარდაცვაში. ეს მუკოკოც 18 წლისაა და წავა რა მარა ბოლოს დაიწერა ახანგრძლივებსო
    Culé [?]
    #5 9 დეკემბერი 2022 11:41
    0
    გაგიჟდები კაცი
    Culé [?]
    #4 9 დეკემბერი 2022 10:52
    0
    ლაპორტა ბართუშას დაწყებულს ამთავრებს?????????????????????????
    ბარსას ისე ებრძვიან რო ლალიგის წესებსაც ცვლიან და ეს კიდე პენსიონერების მოყვანას გეგმავს??????????
    გულშემატკივარი [?]
    #3 9 დეკემბერი 2022 10:43
    0
    რადუნდათ გამაგებინონ ეს 40 წლის კაცები, მარცხენა მცველი რაში სჭირდებათ როცა მარჯვენა არ ყავთ🤷‍♂️🤷‍♂️ ძალიან კარგი ახალგაზრდა მარჯვენა მცველი ყავს ბაიერ ლეველკუზენს და ის იყიდონ სჯობს
    Culé [?]