ჩავი ერნანდესი ჩემპიონთა ლიგისა და მსოფლიო ჩემპიონატის ფინალს პროგნოზირებს

ჩავი ერნანდესი ჩემპიონთა ლიგისა და მსოფლიო ჩემპიონატის ფინალს პროგნოზირებს

"ბარსელონას" მთავარ მწვრთნელს, ჩავი ერნანდესს ჩემპიონთა ლიგისა და მსოფლიო ჩემპიონატის ფინალისტების გამოცნობა სთხოვეს:

ჩემპიონთა ლიგის ფინალი? ამის პროგნოზირება ძალიან რთულია, მაგრამ ბაიერნი-მანჩესტერ სიტი იყოს.

მუნდიალი? ბრაზილია-ესპანეთი.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 9 დეკემბერი 2022 23:53
    0
    გარტყმაში არ ხარ ჩავი, ორივე გავარდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 7 დეკემბერი 2022 15:18
    0
    მუნდიალზე გამაზა, იმედია ლიგაზეც შეეშლებოდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 6 დეკემბერი 2022 20:15
    1
    ერთია რა მინდა, მეორეა რეალობა. დღევანდელი გადასახედიდან მე ბრაზილია-საფრანგეთი მგონია. თუ გამართლდა ბრაზილია მოიგებს ფინალს.
    ისე კი ძალიან მინდა მესიმ აწიოს, ბრაზილია საერთოდ არ მადარდებს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 6 დეკემბერი 2022 12:51
    2
    არგენტია ესპანეთი იყოს ფინალი და ფეხი ფეხზე გადადებული ვუყურებ, ორივეს მოგება გამიხარდება და ორივეს წაგება მეწყინება
    Culé [?]
    #7 6 დეკემბერი 2022 12:06
    2
    ციტატა: Griezzy7
    გული არგენტინისკენ მიმიწევს. სული ესპანეთისკენ, თვალები ბრაზილიისკენ. გადავირიე კაცი აღარ შემიძლია smile smile



    შენ ბალელშიკი არ ყოფილხარ.მთელი სულით და გულით ვერ ვიტან ბრაზილიის ნაკრებს,32 წელია არგენტინას ვბალელშიკობ,1990 ის მერე.მერვედფინალში მიართვეს მაშინ ბრაზილიას დიეგოს გენიალური პასით კანიჯაზე.

    🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷

    არ შეიძლება ადამიანი არგენტინას და ბრაზილიას ბალელშიკობდე,ისევე როგორც ბარსა რეალი.
    გავარტყი ბრაზილიას მილიონი წელი.

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    გიჟმა ბაღნებმა" რომ მოუგონ ლეოს, აი მანდ იქნება არგენტინის და უფრო ლეოს საცოდაობა!!!

    მაგ გიჟ ბაღნებს,სოსკას ჩაუდებს პირში რწყილი.

    🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷
    🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷
    Culé [?]
    #6 6 დეკემბერი 2022 07:55
    0
    heart_eyes ..და ჩვენმა "გიჟმა ბაღნებმა" რომ მოუგონ ლეოს, აი მანდ იქნება არგენტინის და უფრო ლეოს საცოდაობა!!!
    რა ვქნა აღარ ვიცი, უფრო ჩვენი "პრინცები" მირჩევნია!!!
    heart_eyes heart_eyes heart_eyes
    ფანი [?]
    #5 6 დეკემბერი 2022 05:55
    0
    ციტატა: Griezzy7
    გული არგენტინისკენ მიმიწევს. სული ესპანეთისკენ, თვალები ბრაზილიისკენ. გადავირიე კაცი აღარ შემიძლია smile smile

    მეც მასე ვარ მაგრამ ბრაზილიის თამაშს რომ ვუყურებ ვინაა ამათი შემჩერებელი? ფრანგებს ესენი ბურთს გადაახევენ და დანარჩენებს გადააბდღვნიან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 6 დეკემბერი 2022 03:08
    0
    რატო ჩავი ბრაზილია?!
    ძმაკაცს ღალატობ ჯიგარო?!

    თუმცა იქ ალვეში და ნეი არიან, მაგრამ მაინც...
    წევრი [?]
    #3 6 დეკემბერი 2022 00:13
    0
    ბრაზილია-საფრანგეთი, სულ ფრინვით მივლენ იქამდე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 6 დეკემბერი 2022 00:12
    5
    არგენტინა-ესპანეთი
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]