ლიონელ სკალონი: მსოფლიო ჩემპიონატისთვის ოფლის ბოლო წვეთს დავღვრით

ლიონელ სკალონი: მსოფლიო ჩემპიონატისთვის ოფლის ბოლო წვეთს დავღვრით

არგენტინის ნაკრების მთავარი მწვრთნელი, ლიონელ სკალონი ავსტრალიასთან მატჩზე საუბრობს:

მსოფლიო ჩემპიონატისთვის ოფლის ბოლო წვეთს დავღვრით.

ავსტრალია კარგი გუნდია. ეს ფეხბურთია და ფავორიტის სტატუსი გვერდზე უნდა გადავდოთ.

ამ მატჩისადმი ჩვენი მიდგომა იგივე იქნება, გარკვეული ნიუანსებით.

არგენტინისა და ავსტრალიის დაპირისპირება 23:00 საათზე დაიწყება. წყვილს შორის გამარჯვებული მომდევნო ეტაპზე ნიდერლანდების ნაკრებს შეხვდება. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 7 დეკემბერი 2022 16:02
    0
    მართლაც მთელი ოფლი დაღვარეს, აღარაფერი დარჩათ.
    Culé [?]
    #18 4 დეკემბერი 2022 18:46
    0
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Bakero
    ლაუტაროს ფეხებზე მოისაქმა მთელმა სამხრეთ ამერიკის კონტინენტმა rage თავისივე დარტყმულზე ხელებს შლის ეს რა ვქენიო joy

    ბარსასთან კი გაიგიჟა თავი მაგ შლანგმა.

    ჰო მაინც და მაინც ჩვენთან მოუნდებათ ხოლმე ცხოვრების საუკეთესო თამაშის დადება მაგ შობელძაღლებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 4 დეკემბერი 2022 15:44
    0
    ციტატა: Bakero
    ლაუტაროს ფეხებზე მოისაქმა მთელმა სამხრეთ ამერიკის კონტინენტმა rage თავისივე დარტყმულზე ხელებს შლის ეს რა ვქენიო joy

    ბარსასთან კი გაიგიჟა თავი მაგ შლანგმა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 4 დეკემბერი 2022 02:58
    3
    ლაუტარო სასწრაფოდ მადრიდის რეალში!!! barca-6
    გულშემატკივარი [?]
    #15 4 დეკემბერი 2022 02:52
    0
    [quote=George cule]ყველაფერი ფული არ არის !!! მივმართავ საიტის ადმინისტრაციას!!! გამაღიზიანებელზე მეტია ეს რეკლამები უკვე, თვალში რო გახტება, შემძულდა საიტზე შემოსვლაზ ნუ გვაყრით ნაცარს თვალში საიტის ერთგულ მომხმარებელს, მარაზმია უკვე !!! ნუთუ ვერ ხვდებით ???[/quote.
    Martalia dzmao,prosta meore mxarecaa,saitis technikurad uzrunvelyofas fuli unda,iq amdeni mwerali wvalobs dzmao,weren,shromoben chventvis da anazgaureba undat da magitoa reklama sachiro. Prosta ragac iseti grafa moudzebnon shemawuxebeli ar iyos,an funqcia daamaton saits da esmebodes momxmarebels shekitxva unda tu ar unda ro reklamebi amouvardes an rame ravici.
    Culé [?]
    #14 4 დეკემბერი 2022 01:18
    0
    vereli,
    სადაც ფულიაა იქ სხვა რამის გათვალისწინებას ნუ ელი მეგობარო,მითუმეტეს ვის ანაღვლებს საიტის ერთგული მომხმარებელი
    Culé [?]
    #13 4 დეკემბერი 2022 01:05
    2
    ლაუტაროს რა სლე ეტაკა ერთი ნაკრებში ვარგოდა და მანდაც და*ლევდა კიდე კაი ალვარესი ყავთ თორემ დიბალასაც ახალი მორჩენილი აქვს ტრავმა ჯერ კიდევ და არაა ფორმაში.
    Culé [?]
    #12 4 დეკემბერი 2022 01:05
    3
    ლაუტაროს ფეხებზე მოისაქმა მთელმა სამხრეთ ამერიკის კონტინენტმა rage თავისივე დარტყმულზე ხელებს შლის ეს რა ვქენიო joy
    ფანი [?]
    #11 4 დეკემბერი 2022 01:03
    0
    ერთი გასარკვევია , ლაუტაროსაც ლაპორტას შვილის კომპანიასთან ხომ არ აქვს კონტრაქტი დადებული ? :))
    ფანი [?]
    #10 4 დეკემბერი 2022 01:03
    5
    ლაუტარო მიხვდა ძირითადი დაკარგა და სულ აიჭრა. ბარსასთან ხდება ყველა მესი
    წევრი [?]
    #9 4 დეკემბერი 2022 01:01
    5
    ლაუტაროს კარგი 3 მომენტი ჰქონდა როგორც მახსოვს, რომელიც მოეთხოვებოდა რომ მინიმუმ 1 გაეტანაა. მესის რა ასისტები წაერთვაა 😂
    ფანი [?]
    #8 4 დეკემბერი 2022 00:59
    1
    შე მართლა ღლეოოო , ვერ უნდა მიხვდე , რომ ლაუტაროსგან ოფოფის მეტი არაფერი არ გამოვაააა , გიზის რა სკამზეე დიბალა , მაგ მომენტებიდან ერთს მაინც გაიტანდაააა . ბიჭო ეს იგუაინისა და ტრაორეს ჰიბრიდი საიდან მოიყვანეს , გააჯმევინეთ საერთოდ მართლა ნაკრებიდან რაა !!! 100 მილიონსაც რომ ვიხდიდდით ამ საცოდაობაშიი !
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 4 დეკემბერი 2022 00:59
    2
    1/4 ფინალი
    არგენტინა - ნიდერლანდები
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 4 დეკემბერი 2022 00:56
    12
    ლაუტარო არის იგუაინი,მაგიტომაც არ ათამაშებს სკალონი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 4 დეკემბერი 2022 00:53
    3
    ლაუტარო შენი შლანგი დდ...
    Culé [?]
    #4 4 დეკემბერი 2022 00:33
    5
    ციტატა: George cule
    ყველაფერი ფული არ არის !!! მივმართავ საიტის ადმინისტრაციას!!! გამაღიზიანებელზე მეტია ეს რეკლამები უკვე, თვალში რო გახტება, შემძულდა საიტზე შემოსვლაზ ნუ გვაყრით ნაცარს თვალში საიტის ერთგულ მომხმარებელს, მარაზმია უკვე !!! ნუთუ ვერ ხვდებით ???

    1000%1000%1000%1000%
    ფანი [?]
    #3 4 დეკემბერი 2022 00:32
    1
    მაგარი გამოსირებულია ლაპორტა ალვარესი როარ იყიდა და ყვერანი შეიტენა 60ად
    წევრი [?]
    #2 3 დეკემბერი 2022 23:54
    14
    ყველაფერი ფული არ არის !!! მივმართავ საიტის ადმინისტრაციას!!! გამაღიზიანებელზე მეტია ეს რეკლამები უკვე, თვალში რო გახტება, შემძულდა საიტზე შემოსვლაზ ნუ გვაყრით ნაცარს თვალში საიტის ერთგულ მომხმარებელს, მარაზმია უკვე !!! ნუთუ ვერ ხვდებით ???
    გულშემატკივარი [?]
    #1 3 დეკემბერი 2022 23:52
    5
    მეგობრებო, გილოცავთ მესის კარგ თამაშს მსოფლიოზე!
    4 იანვარს არის ინტერი-ნაპოლი მილანში, მაქბს ერთი ბილეთი და ვერ მივდივარ. მინდა ვაჩუქო ვინმეს თუ ცხოვრობს მილანში ან აპირებს მაგ პერიოდში იქ ყოფნას. კვარას ცოტა ჩემ მაგივრადაც რო უბალეშიკოთ 😂😂