გარი ნევილი: ფეხბურთელებს მესის აღარ ეშინიათ

გარი ნევილი: ფეხბურთელებს მესის აღარ ეშინიათ

წარსულში ცნობილი ინგლისელი ფეხბურთელი გარი ნევილი საფეხბურთო კარიერის დასრულების შემდეგ სახალისო პერსონაჟად იქცა (რაშიც წვლილი ლეო მესისაც მიუძღვის).

დღეს მსოფლიო ჩემპიონატზე არგენტინა მექსიკას ხვდებოდა. პირველი ტაიმი უგოლოდ დასრულდა, შესვენებაზე კი გარი ნევილმა განაცხადა.

ფეხბურთელებს ლიონელ მესის აღარ ეშინიათ. ეს არგენტინის ძალიან ცუდი თამაშია.

ამ სიტყვებიდან მალევე მესიმ საჯარიმოს გარედან ლამაზი გოლი გაიტანა, მოგვიანებით კი საგოლე გადაცემა გააკეთა და მისმა არგენტინამ 2-0 მოიგო.

ეს ის გარი ნევილია, რომელიც "ვალენსიას" ცოტა ხანი წვრთნიდა და თუ რატომ ცოტა ხანი, ეს ძალიან კარგად მოეხსენება ლიონელ მესის.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #17 28 ნოემბერი 2022 17:43
    0
    ამას ანალიტიკასთან და აზროვნებასთან როგორ აქვს საქმე? დარწმუნებულია რომ მესიზე ლაპარაკობს?შური ალაპარაკებს და ბოღმა მესის მიმართ,ვერც მწრთვნელად ივარგა და ვერც ისეთი ისტორია შექმნა როგორც მესიმ ამიტომაც გამოდის ახლა ასეთი კომენტარებით.შენი ბოღმა...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 27 ნოემბერი 2022 15:38
    1
    ეს, რომ მესის აკრიტიკებს laughing
    7:0 მწარედ ახსოვს ვალენსიასთან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 27 ნოემბერი 2022 13:54
    3
    ავტორ გაგრძელება არ იქნება? ძალიან საინტერესო იქნებოდა მისი კომენტარი მატჩის შემდეგ ლეოს გოლზე. თუ დადებითი კომენტარები მისი ძლიერი მხარე არ არის, ისევე როგორც მწვრთნელობა?
    გულშემატკივარი [?]
    #14 27 ნოემბერი 2022 12:55
    5
    ეს შენ ხარ, რომელიც არასოდეს არაფერს წრმოადგენდი და ეხლაც ასეთი ხარ. მოლაყბე და ჭორიკანა. შენ ხარ არავინ და შენი სახელია. არაფერი. დგახარ და ბოდავ სისულელეებს და თავი ჭკვიანი გგონია, მესსი კიდევ ისტორიას ქმნის. გადახედე შენს კარიერას და არა მარტო ფეხბურთელის, მთელ შენ ცხოვრებას და შენ პიროვნებას, და მერე გადახედე მესსის კარიერას და ცხოვრებას, და თუ რაიმე მსგავსებას იპოვნი, ესეიგი ავადმყოფი ყოფილხარ. იყიდე მესსის ბუტსი, კოცნე და იქნებ დავიდეს შენ ტვინამდე, რა გადაიტანა გუშინ მესსიმ. რა გაგიკეთებია ან ცხოვრებაში ან ფეხბურთში, რომ ასეთი კრიტიკის მიყვარული ხარ?რას გადაეკიდე ბარსას და მესსის? გაეშორე მათ... შენ არ გეღირსება მათი მდგომარეობა...ძალიან მინდა შენ გვერდზე ვიყო... აგიხსნიდი რაღაცებეს, რასაც შენი მოკლე ტვინი ვერ ხარშავს... შენგან კრიტიკოსიც ვერ გამოვა, იმოტომ რომ თავი კირტი გგონია... ამ დროს დამპალი ბადრიჯანი ძლივს ხარ....
    [?]
    #13 27 ნოემბერი 2022 11:37
    1
    ციტატა: Giorgi99
    ამ თამაშით არგენტინა შორს ვერ წავა, კარისკენ დარტყმები 5-4 იყო კარში დარტყმები 2-1 ზე. სულ 2 ჯერ დაარტყეს კარებში. ეგეც მესის დამსახურებაა თვითონ გაიტანა და სხვას გაატანინა.

    კოპაც ეგრე მოიგეს. იტანენ და მერე კლავენ კლავენ თამაშს. ატლეტიკოს სტილი აქვთ პლიუს ლეო ყავთ. ლეოს ხარჯზე ერთი მაინც გააქვთ და მერე თავს იცავენ. არ ჭირდება 25 დარტყმა ან 7 გოლი შედეგისთვის. ერთი რაცაა ცუდი ეგ ყველაფერი აწყობილია პირვი გოლის გატანაზე და მერე დაცვაზე. მარა თუ პირველი გაუშვეს მერე ერხევათ. თამაშის დატრიალება უჭირთ.

    ნევილი არის გაბოროტებული ღრძო ტიპი წარუმატებელი მწვრთმელი ექსპერტი, ფეხბურთელიც იმიტო იყო რაღაცა რო გაუმართლა, ფერჯის და კამპანიის წევრი იყო თორე სანდერლენდში ამოხდებოდა სული. ვაფშე არ იყო ტოპ კლასი. თავის წარუმატებლობაზე გამწარებული ცდილობს ყველა დიდი ფეხბურთელი დააკნინოს, რონალდო, მესი ლევა. ამით იხვეჭს პოპულარობას არადა კომიკური ტიპაჟი ხდება
    Culé [?]
    #12 27 ნოემბერი 2022 11:17
    4
    როგორ კარგ დაცვით ფეხბურთსაც არ უნდა თამაშობდეს მოწინააღმდეგე გუნდი არ მინახავს პრეცენდენტი რომ მესიზე ორი კაცი არ ყავდეთ დაგერშილი. თუ გინდა უმაღლესი კლასის მცველს დაავალონ მესიზე დევნა მთელი თამაში, მაინც უნდა ეხმარებოდეს მეორე მოთამაშეც, როცა არ ეხმარებიან და რისკავენ მესისთან ერთი-ერთზე თამაშს კი იმკიან შესაშუე შედეგებს😉 და ახლა ეს ჩემის მო"წ"წნული გამოენ*რა და იძახის არ ეშინიათო😂😂😂😂 გრიშას სიტყვებს დავიხმარ აქ და ერთხელ ხო გი*მარეს შე შობელძაღლო😂😂😂😂 რაღამხენჯერ გინდა ზედ გიქნას მესიმ, არგენტინამ და ბარსამ😂 გადი ბიძი ფეხბურთს არც სათამაშო, არც სამწვრთნელო და არც ანალიტიკის დონეზე აღარ გაეკარო. თუ რამე ფული დაგრჩა რესტორანი გახსენი და სტუმრები რომ გეყოლება შენი ეგეთი ფრთიანი გამონათქვამებით კარგად გაართობ ხოლმე😆😆😆😆
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    ფანი [?]
    #11 27 ნოემბერი 2022 09:49
    8
    მართალია გარი , ფეხბურთელებს მესის აღარ ეშინიათ , ეხლა ყველა უსაქმურსა და ძალით ექსპერტს ეშინია იმის , მართლა არ მოიგოს მესიმ მსოფლიო ჩემპიონატი , თორე მერე რაღაზე უნდა გააკრიტიკონ და დააკნინოთ ?! იმის მაგივრად , რომ ღმერთმა გაიმეტა კაცობრიობისათვი ეჩუქებინა ხალასი ნიჭი , რომელიც აგერ უკვე თითქმის 20 წელია საფეხბურთო წარმოდგენებს დგავს და სიამოვნებას ანიჭებს მთელ სამყაროს , შენც ადგე და დატკბე ამით , დგეხარ და ყვ....ბზე კბენ , რომ იქნება რამე ატკინოო , ხოდა უკბინეთ გარიი , თქვენისთანა ხალხი მხოლოდ მაგიტომ ჩნდება ამ ქვეყნაზე , რომ ნიჭიერი ხალხის კბენით იარსებონ ! ისე აბა ლინეკერს ჰკითხე შენზე და შენნაირებზე რაც ფიქრობს ?

    ენცოც და ალვარესიც ჯობია ძირითადში ათამაშოს , ნახევარდაცვას აშკარად არ ყოფნის კრეატივი , ლაუტარო არის ძალიან დაბალი კლასის ფეხბურთელი , ნავარჯიშები იგუაინია ! კიდევ კარგი ესეც არ შევიტენეთ თავის დროზე . ალვარეს შეუძლია სიღრმიდან თამაში და ბევრად მოძრავია პრესინგის დროსაც , გოლის ალღოც უფრო მეტი აქვს და შორიდან დარტყმაც შეუძლია . მგონია რომ პირველი ადგილით გავა ჩვეულებრივ არგენტინა და აკრეფს ფორმას ნელ-ნელა . ჯობდა პირველი თამაშის წაგება თუ უნდა წარგოთ , ცივი შხაპი მიიღეს და გამოფხიზლდებიან .
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 27 ნოემბერი 2022 04:31
    13
    რა აღარ ეშინიათ ეს ვერაა, აბა მინიმუმ 3 კაცი რატოა ჩამოკიდებული და მაინც ვერ აჩერებენ? ამას ის ბოღმა ჯერ კიდევ ვერ ამოუღია სამწვრთნელო კარიერა რომ დაუსრულა მესიმ და სუამ, და კიდე მესიმ მაგისი მანიუ ფინალებში რომ ათრია
    გულშემატკივარი [?]
    #9 27 ნოემბერი 2022 03:20
    5
    Gari daiyene cocxal-mkvdari dd tandatan akrefen formas,yvelaferi ise cudad miewyo,lo celso magrad gvaklia,de pauli formashi araa,aseve dimka araa formashi da karoche.tandatan moixodebian. Enzo fernandez dziritadis bichia da am chvens <<ცენზურის დარღვევა>>ko xelmdzgvanelobas sadaaq tvalebi,amdeni xania gavidzaxit aq xalxi.🇦🇷unda wmaovigot ra tasi🇦🇷
    Culé [?]
    #8 27 ნოემბერი 2022 03:03
    2
    ციტატა: Giorgi99
    ამ თამაშით არგენტინა შორს ვერ წავა, კარისკენ დარტყმები 5-4 იყო კარში დარტყმები 2-1 ზე. სულ 2 ჯერ დაარტყეს კარებში. ეგეც მესის დამსახურებაა თვითონ გაიტანა და სხვას გაატანინა.

    ჯგუფში სხვა ტიპის თამაშებია,,მითუმეტეს წნეხი იყო დღეს ძაან დიდი,,,მოუმატებენ თანდათან,,,არგენტინა ყოველთვის მებრძოლი გუნდი იყო და დღესაც ეგეთია,,,ეს არაა ესპანეთი ან სხვა ევროპული გუნდი,,ამათ საკუთარი ხელწერა აქვთ,,მკიდია თასიი მესისია წელს😍😍🇦🇷🇦🇷
    ფანი [?]
    #7 27 ნოემბერი 2022 02:58
    2
    ამ თამაშით არგენტინა შორს ვერ წავა, კარისკენ დარტყმები 5-4 იყო კარში დარტყმები 2-1 ზე. სულ 2 ჯერ დაარტყეს კარებში. ეგეც მესის დამსახურებაა თვითონ გაიტანა და სხვას გაატანინა.
    ფანი [?]
    #6 27 ნოემბერი 2022 02:37
    5
    ასე მხიარულად ვიყავი და ვის თუ არა გარი ნევილს უნდა ჩაესაქმე ხასიათში წადი შენი ქათამი დდშვც და მიხედე შენ ჭუჭუ მანიუს თავმოყვარეობა რო შეგილახათ პეძიკამ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 27 ნოემბერი 2022 02:23
    6
    ეს ხო ფეხბურთის აზრზე არაა.წადი ბიძია და შენი იუნაიტედი ლანძღე.რა მწვრთნელიც იყავი,ისეთი ანალიტიკოსი ხარ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #4 27 ნოემბერი 2022 01:38
    3
    კანეჩნა ცუდი თამაშია,ასე შორს ვერ გავფრინდებით,არადა ფრენაა საჭირო.


    🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 27 ნოემბერი 2022 01:34
    4
    გარი შენ ხარ ჯი-გარი!!! შენ რომ იწყევლები, შენი ძუძუები ლოცავენ ლეოს smiley smiley smiley
    წევრი [?]
    #2 27 ნოემბერი 2022 01:29
    8
    ეს იდიოტი ის არაა ჯერ ესპანეთზე რომ თქვა გოლის გამტანი არა ყავთო და მერე 7-0 რო მოიგეს ? ან კიდე ან ეს, ან ამის მსგავს მოლაყბეებს ვინმე რატო არ ეკითხება, 35 წლის ასაკში სად ჯანდაბაში თამაშობდნენ, რა გაუკეტებიათ ნაკრებში ან კლუბში მაგ ასაკში ? სამოყვარულო ფეხბურთს ხომ არ თამაშობდნენ შემთხვევით ??? ))) ასე გაშმაგებით აკრიტიკო 35 და 37 წლის ფეხბურთელები ვის გაუგია. ხო ყველამ ვიცით რო მესის ის სისწრაფე აღარ აქვს რაც 20 წლის ასაკში ქონდა, მაგრამ მას ეხლა სხვა პლიუსები აქვს. ის იქცა ნამდვილ ლიდერად და კაპიტნად. ამას არამარტო მისი თამაში, არამედ მისი მოქმედებაც ადასტურებს მოედანზე. გუნდელების მოტივაციას ის ახდენს სიტყვით და თამაშით ❤️
    Culé [?]
    #1 27 ნოემბერი 2022 01:28
    10
    პირველ ტაიმში კატასტროფა იყო არგენტინის თამაში მარა მესიზე რატომ უნდა თქვა რომ მისი არავის ეშინია, ვისაც არ უნდა ხვდებოდეს 2 კაცი ჩამოკიდებული ჰყავს მაშინაც კი როცა ბურთი სხვას აქვს.