სენსაცია კატარში: არგენტინა საუდის არაბეთთან დამარცხდა

სენსაცია კატარში: არგენტინა საუდის არაბეთთან დამარცხდა

მსოფლიოს 2022 წლის ჩემპიონატზე პირველი სენსაცია ვნახეთ. ტურნირის ერთ-ერთი მთავარი ფავორიტი არგენტინის ნაკრები გამოკვეთილ ფავორიტად შერაცხულ საუდის არაბეთთან დამარცხდა.

არგენტინელებმა კარგად დაიწყეს და მე-10 წუთზე მესის ზუსტი თერთმეტმეტრიანით ანგარიშიც გახსნეს. პირველ ტაიმში "ალბისელესტემ" კიდევ 3 გოლი გაიტანა, მაგრამ სამივე თამაშგარე მდგომარეობის გამო გაუქმდა.

მეორე ტაიმის სტარტზე, ხუთწუთიან მონაკვეთში საუდის არაბეთის ფეხბურთელებმა ორი კარგი გოლი გაიტანეს, არგენტინამ კი შესვენების შემდეგ ბევრი ვერაფერი შექმნა და სერიოზული სენსაცია მუნდიალის პირველივე ტურში ვიხილეთ.

ამ თამაშში არგენტინის ნაკრების 36-მატჩიანი წაუგებელი სერია შეწყდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 35 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #35 23 ნოემბერი 2022 14:49
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: rivaldo80
    უბანძესი ნაკრებია და ის კოპაც მაქსიმუმი იყო ამ ნაკრებისთვის ვინც ამათ ფავორიტად თვლიდა ცოტა შორსა რეალობისგან.

    ანუ რეალობისგან შორსაა ყველა მწვრთნელი და ფეხბურთელი ვინც კი თავისი ფავორიტები დაასახელა, არავის, სიტყვა სიტყვით არავის გამოუტოვებია არგენტინა. ყველა ბრაზილიელმა, ყველა ტოპ ნაკრების მწვრთნელმა, მონაწილემ თუ მაყურებელმა შეიყვანა ფავორიტთა სიაში :D ეს ერთი წაგება არაა დასასრული. ბევრმა დაიწყო წაგებით, მაგალითად ესპანეთმა 2010 ში

    ციტატა: CHEPE24
    მერე რაა რას მიაღწია ძალით გაათრიეს ერვოპაზე მე 3 ადგილით, მერე ეს ერთა ლიგა და მაგას ეძახი რომ მაგარი ნაკრები ყავსო?? შეიძლება ყავს კიდეც მაგრამ აკლია რაღაც მაინც მაგ გუნდს მარილმოუყრელი საჭმელივითაა

    ისე ეგ პორტუგალია იმ ევრო 2016 ში რომელიც მოიგეს, ჯგუფში მესამეზე გავიდა, რაც წესით ჩარჩენას ნიშნავდა :D ახალი ფორმატით გაძვრნენ, ვერც ერთი მოგება ჯგუფში, სამივე ფრე იყო თუ სწორად მახსოვს, მერე ფლეი ოფშიც მგონი მარტო უელსს მოუგესს, დალშე ფინალიანად სუ ფრეები და დამატებითი დროები. რეალივითაა, არ იმსახურებს მარა მაინც იგებს

    მეტსაც გეტყვი, რონალდუმ პენალტიც ვერ გაიტანა, რომელიც პირველ ადგილზე გაიყვანდა ჯგუფში.
    Culé [?]
    #34 23 ნოემბერი 2022 02:20
    0
    არა უშავს, სავარაუდოდ დასრულდა ტოტალიზატორებზე გულავი და აწი თითოეულ მატჩში იმედია ვიხილავთ ნამდვილ ომს ტიტულისთვის!!!
    wink wink wink
    Culé [?]
    #33 22 ნოემბერი 2022 22:31
    4
    wink wink უკაცრავად ყველასთან, მაგრამ რომ არ დავწერო არ შემიძლია:
    === მოგმართავთ მარადონას პერსო-ფანებს, ოღონდ ჯერ ეს სტატისტიკა წაიკითხეთ:
    მარადონა = ნაკრები: 91 თამაში, 34 გოლი!!! საკლუბო: 491 თამაში, 259 გოლი.
    ====
    მესი = ნაკრები: 166 თამაში, 92 გოლი!!! საკლუბო: 560 თამაში, 488 გოლი!!!
    =========
    მინიმუმ სირცხვილია, რომ დიეგოს ლეოზე წინ აყენებთ! ეხლა რომ თამაშობდეს, მაგ რაოდენობის ნახევარსაც ვერ გაიტანდა, აი მესი კი იმ დროში პირიქით, გაასამმაგებდა!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #32 22 ნოემბერი 2022 21:31
    1
    მიზეზთა გამო ვერ ვუყურე და ანგარიში, რომ ვნახე პირი ღია დამრჩა. აი ეგაა მეტოქის არ დაფასება.
    [?]
    #31 22 ნოემბერი 2022 21:27
    2
    ციტატა: rivaldo80
    უბანძესი ნაკრებია და ის კოპაც მაქსიმუმი იყო ამ ნაკრებისთვის ვინც ამათ ფავორიტად თვლიდა ცოტა შორსა რეალობისგან.

    ანუ რეალობისგან შორსაა ყველა მწვრთნელი და ფეხბურთელი ვინც კი თავისი ფავორიტები დაასახელა, არავის, სიტყვა სიტყვით არავის გამოუტოვებია არგენტინა. ყველა ბრაზილიელმა, ყველა ტოპ ნაკრების მწვრთნელმა, მონაწილემ თუ მაყურებელმა შეიყვანა ფავორიტთა სიაში :D ეს ერთი წაგება არაა დასასრული. ბევრმა დაიწყო წაგებით, მაგალითად ესპანეთმა 2010 ში

    ციტატა: CHEPE24
    მერე რაა რას მიაღწია ძალით გაათრიეს ერვოპაზე მე 3 ადგილით, მერე ეს ერთა ლიგა და მაგას ეძახი რომ მაგარი ნაკრები ყავსო?? შეიძლება ყავს კიდეც მაგრამ აკლია რაღაც მაინც მაგ გუნდს მარილმოუყრელი საჭმელივითაა

    ისე ეგ პორტუგალია იმ ევრო 2016 ში რომელიც მოიგეს, ჯგუფში მესამეზე გავიდა, რაც წესით ჩარჩენას ნიშნავდა :D ახალი ფორმატით გაძვრნენ, ვერც ერთი მოგება ჯგუფში, სამივე ფრე იყო თუ სწორად მახსოვს, მერე ფლეი ოფშიც მგონი მარტო უელსს მოუგესს, დალშე ფინალიანად სუ ფრეები და დამატებითი დროები. რეალივითაა, არ იმსახურებს მარა მაინც იგებს
    წევრი [?]
    #30 22 ნოემბერი 2022 18:56
    0
    Geo_Barca,

    სწორია ადმინი, კატარია და არა ყატარი. არაბული “ق” ქართულში უნდა გადმოვიდეს, როგორც კ. ამიტომ სწორია კატარი და არა ყატარი.
    Culé [?]
    #29 22 ნოემბერი 2022 18:51
    0
    არანაირი სენსაცია თქმაშს ვინც უყურა არგენტინა არანაირად არ იმსახურებდა მოგებას და ვერც მოიგეს, ამ დონის გუნდი თუა და ჩემპიონობაზე აქვს პრეტენზია 10-ოფსაიდი რა ამბავია სად როგორ უნდა გადაადგილდენ ზონებში მე უნდა ვუთხრა😂😂 🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷 მეექვსე თასს აღმართავენ წელს 👌👌
    Culé [?]
    #28 22 ნოემბერი 2022 18:44
    2
    დანიაც ვერ იგებს.რა ხდება დღეს რა დუხზე არიან პაჭა-პუჭა ნაკრებები.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 22 ნოემბერი 2022 18:24
    5
    ზოგადად ესპანეთის ფანი ვარ მაგრამ ამ მსოფლიოზე რადგანაც მესის ბოლო მსოფლიოა მაგას ვგულშემატკივრონ და ეს სტარტი ნამდვილად არ არის კარგი მაგრამ რაღაც მხრივ კარგიც არის, ამ მსოფლიოზე მინიმუმ 5 ნაკრებს მაინც ჰყავს არგენტინაზე კარგი შემადგენლობა და მწვრთნელიც,მაგრამ არგენტინის სიძლიერე გამოიხატებოდა სულისკვეთებაში, ცოტა ბინძური თამაში ( კარგი გაგებით) და შეკრული გუნდი რაც ამ თამაშში ვერ დავინახეთ რადგან თავში აუვარდათ, მსოფლიოს წინ ყველამ გააფავორიტა არგენტინა რამაც ცუდად იმოქმედა და ეს მარცხი არის მიწაზე ჩამოშვება რათა ისევ ისე დავჩახრილი იმუშავონ, ისეთივე შემართებით და ისეთივე გუნდურობით, პირველი თამაშის წაგება ტრაგედია არაა, ესპანეთსაც არ ჰქონდა 2010 ში კარგი სტარტი მაგრამ კი დადეს მსოფლიო, წარმატებები არგენტინას და რაც მთავარია მესის, იმედია მართლა დადებენ მსოფლიოს
    Culé [?]
    #26 22 ნოემბერი 2022 18:00
    0
    წერით მეზარება იმის ახსნა თუ რამდენად ნერვებმოშლილი ვარ 😤😤
    და ადმინ კიდე შეასწორე კატარი არაა სწორი "კატარი" სხვა რამეა საერთოდ ყატარი არის სწორი ყველა ეგრე უძახის მაგ ქვეყანას
    წევრი [?]
    #25 22 ნოემბერი 2022 17:38
    0
    ახლა იყვნენ იმის იმედზე რომ ფრეს ითამაშებს მექსიკა პოლონეთი და მერე ორივე აქვთ მოსაგები. რთულადაა საქმე
    გულშემატკივარი [?]
    #24 22 ნოემბერი 2022 17:19
    0
    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: Tedeksaaa
    ახლა გახდა მაინც და მაინც საუდის არაბეთი ტოპ გუნდი და ახლა დადო ყველამ მაქსიმუმი ამათი დდშვც )))))))

    სადაც მესი თამაშობს ყველგან ეგრეა, ყველა გაქრა იმენა მაგის შემდეგ, ინდა ვეინალდუმი, გინდა პავარი, გინდა გიოტცე და ეგ ტიპიც გაქრება. სახეში აფურთხებს ბედი, არადა ტიპმა 3 საგოლე გააკეთა და მილიმეტრიანი თამაშგარის გამო გააუქმეს, იღბალი გინდა რა ყველაფერში.

    მართალი ხარ ძმაო , 100% გეთანხმები და მეც მაგას ვდარდობ ზუსტად, მესისთან უნდება ყველას თავის გაგიჟება და ტოპ მატჩის დადება, ხვალიდან ზუსტად ისევ ის საუდის არაბეთი იქნება რაც აქამდე იყო, ეს მეკარეც მოიშორებს კასილასის და ბუფონის მასკას, ან თუნდაც შემტევები , პირველ გოლსაც უმაღლესი შესრულება ჭირდებოდა და მეორეს ხო საერთოდ, ეგეთი გოლები ხშირად არ გადის და ყველაფერი მესის უნდა მოუვიდეს, მართლა კარგად ითამაშა და გული დამწყდა ასე რო დამთავრდა, იმედია ორივე თამაშს მოიგებენ და ცოტა დალაგდება სიტუაცია.
    გულშემატკივარი [?]
    #23 22 ნოემბერი 2022 17:11
    0
    იმედია ფსიქოლოგიურად არ გატყდებიან და არ აირევიან საერთოდ. ისე კი გამოჩნდა რომ სკალონი დიდი ტაქტიკოსი არ არის.
    Culé [?]
    #22 22 ნოემბერი 2022 17:05
    1
    ტაქტიკურად პირში მისცა არაბეთმა მარა არაბეთის ფასი მარტო ერთი ფეხბურთელი ჰყავთ და მაგას დიდი მნიშვნელობა არ უნდა ჰქონოდა. ასეთი ჩაჯმა რავი აუხსნელია, 36 მატჩიანი რეკორდი გააფუჭეს და მაგრად გაირთულეს გასვლის საკითხი. ყველა ღლე იყო დღეს არგენტინიდან არც ერთიანობა ჰქონდათ არც აგრესია.
    წევრი [?]
    #21 22 ნოემბერი 2022 16:47
    0
    უცნაური თამაში იყო, არგენტინამ პირველ ტაიმში ისე ითამაშა იფიქრებდი ადამიანი დიდი სხვაობით მოიგებსო (სამი გაუქმებული გოლი კიდევ რეკორდია მგონი), სწრაფი გოლიც გაიტანა, მეორე ტაიმის დასაწყისში უცებ აფეთქდა არაბეთი და კი მოამთავრა საქმე, ესპანეთი-შვეიცარია 0:1, რაღაცით ამ თამაშს ჰგავს 2010 წლისას.
    Culé [?]
    #20 22 ნოემბერი 2022 16:44
    3
    პირველი თამაში იყო დამწყნარდით ანტაგონისტებო
    Culé [?]
    #19 22 ნოემბერი 2022 16:44
    0
    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: GURCHO99
    Alien messi,
    პორტუგალიას მოგებული არ გაიშვა ტიპებს ყველა პოზიციაზე მსოფლიო კლასის ფეხბურთელი ყავს და ესპანეთს ვერ უგებენ, მოკლედ სანამ მწვრთნელს არ შეცვლის ეგ გუნდი არაფრის მომგები არ არიან

    ესპანეთს ვერ უგებსო და რატომ უნდა მოუგოს უკეთესი გუნდია იგროკები ყავს უკეთესი თუ მწვრთნელი ? ესპანეთი რომ არა მორატას სიდებილე ევეოპას მოიგებდა.))

    არ ყავთ უკეთესი იგროკებიი? 😂😂 კრისტიანო ბერნარდო სილვა რუბენ დიასი კანსელო მენდეში ლეაო ნევეში და იქით პედრი გავი? 🤣🤣

    სად შეტევაში ალბათ სხვა რომელ რგოლში ყავს უკეთესი ?
    ფანი [?]
    #18 22 ნოემბერი 2022 16:41
    2
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: GURCHO99
    Alien messi,
    პორტუგალიას მოგებული არ გაიშვა ტიპებს ყველა პოზიციაზე მსოფლიო კლასის ფეხბურთელი ყავს და ესპანეთს ვერ უგებენ, მოკლედ სანამ მწვრთნელს არ შეცვლის ეგ გუნდი არაფრის მომგები არ არიან

    ესპანეთს ვერ უგებსო და რატომ უნდა მოუგოს უკეთესი გუნდია იგროკები ყავს უკეთესი თუ მწვრთნელი ? ესპანეთი რომ არა მორატას სიდებილე ევეოპას მოიგებდა.))

    არ ყავთ უკეთესი იგროკებიი? 😂😂 კრისტიანო ბერნარდო სილვა რუბენ დიასი კანსელო მენდეში ლეაო ნევეში და იქით პედრი გავი? 🤣🤣
    Culé [?]
    #17 22 ნოემბერი 2022 16:38
    0
    ციტატა: GURCHO99
    Alien messi,
    პორტუგალიას მოგებული არ გაიშვა ტიპებს ყველა პოზიციაზე მსოფლიო კლასის ფეხბურთელი ყავს და ესპანეთს ვერ უგებენ, მოკლედ სანამ მწვრთნელს არ შეცვლის ეგ გუნდი არაფრის მომგები არ არიან

    ესპანეთს ვერ უგებსო და რატომ უნდა მოუგოს უკეთესი გუნდია იგროკები ყავს უკეთესი თუ მწვრთნელი ? ესპანეთი რომ არა მორატას სიდებილე ევეოპას მოიგებდა.))
    წევრი [?]
    #16 22 ნოემბერი 2022 16:35
    1
    Alien messi,
    პორტუგალიას მოგებული არ გაიშვა ტიპებს ყველა პოზიციაზე მსოფლიო კლასის ფეხბურთელი ყავს და ესპანეთს ვერ უგებენ, მოკლედ სანამ მწვრთნელს არ შეცვლის ეგ გუნდი არაფრის მომგები არ არიან