მესის პირველი გოლი კატარში. არგენტინა დაწინაურდა

მესის პირველი გოლი კატარში. არგენტინა დაწინაურდა

ამ წუთებში მსოფლიო ჩემპიონატზე არგენტინისა და საუდის არაბეთის ნაკრებების შეხვედრა მიმდინარეობს.

ანგარიში უკვე მე-10 წუთზე გაიხსნა და რა გასაკვირია, რომ პირველი გოლის ავტორი ლიონელ მესია.

არგენტინელთა ათიანმა მიმდინარე ტურნირზე თავისი პირველი გოლი თერთმეტმეტრიანი დარტყმით გაიტანა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 23 ნოემბერი 2022 14:52
    0
    ციტატა: Andria
    ლაუტარო რამაგარია პროსტა 2 უმაღლესი დონის გოლი გაუუქმეს ლევანდოვსკის შემცვლელად ვნახავდი დიდი სიამოვნებით . წამოსულიყო 2019 ში გვინდოდა მაგრად

    აბა, თან ლიგაზეც ვეღარ გაგვიტანდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 22 ნოემბერი 2022 21:35
    0
    კარგი დარტყმული იყო.
    Culé [?]
    #16 22 ნოემბერი 2022 16:22
    2
    ღადაობა ისა სასტავი ესპანეთს არაფრად აგდებს და არგეტინა ფავორიტიო ურთულეს ჯგუფშია ესპანეთი თან.
    Culé [?]
    #15 22 ნოემბერი 2022 16:19
    1
    სკალონიმ გაასხა ეს იგრა,მარა არაუშავს,ისწავლის ჭკუას და გამოასწორებს.დარჩენილ ორ მატჩს მოიგებენ ეგ არაფერი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #14 22 ნოემბერი 2022 16:08
    0
    მიდიი მესიიი ისეირნე შეეეენ
    Culé [?]
    #13 22 ნოემბერი 2022 16:06
    1
    რო ვწერდი არგენტინა არაა საჩემპიონო გუნდითქო უკეთესი ვინაა და აი საუდის არაბეთი 😃😃 რახან მესია ამიტო ობიექტურობა არ უნდა დავკარგოთ ბრაზილიაა ყველაზე დიდი ფავორიტი და და ველაზე მაგარ ფეხბურთს ამ ეტაპზე ბრაზილია თამაშობს, თუმცა პირველი ესპანეთმაც წააგო ჯგუფში და მერე კი აწიეს თასი ასე რომ არავინ იცის ზუსტად რა მოხდება..
    ფანი [?]
    #12 22 ნოემბერი 2022 16:00
    0
    არაუშავს ცოტა მიწაზე დაეშვებიან
    ფანი [?]
    #11 22 ნოემბერი 2022 15:55
    4
    საუდის არაბეთთან წააგეს 1-2😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 22 ნოემბერი 2022 15:53
    3
    ეს არგენტინა რაღაცა მეგონა და რავი ეს რაარი😒
    Culé [?]
    #9 22 ნოემბერი 2022 15:52
    4
    არ გეწყინოთ მაგრამ ამ უსუსტეს ნაკრებს რატომ თვლიან ფავორიტად გაუგებარია ჩემეთვის. გადახედეთ შემადგენლობას დაცვა კატასტროფა ნახევარდაცვა ნაჯახი.დიდი შანსია ჩარჩეს ჯგუფში.
    Culé [?]
    #8 22 ნოემბერი 2022 15:32
    2
    ტალიაფიკო არა ხუხუ,ამის მოყვანა უნდოდათ ბარსაში?
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #7 22 ნოემბერი 2022 15:29
    0
    საღოლ არაბებს, რეები დაატრიალეს!
    გულშემატკივარი [?]
    #6 22 ნოემბერი 2022 15:20
    0
    megobrebo teleponit minda vuyuro garet var da linki tu gaqvr vinmes dzalian gtxovt chaagdet
    Culé [?]
    #5 22 ნოემბერი 2022 15:12
    0
    დაამედო არგენტინას მეტი ოფსაიდი მაგის დედა ვატირე.რაამბავია ბიჯო რა არის.დავაფსი არაბებს ოფსაიდის მახეზე.

    დავაფსი რომეროს თავზე დღეს სუფთა ლენგლეა,ლისანდრო დაეყენბინა ჯობდა,დეპაულსაც სძინავს.

    ში* ხომ არ აქვთ ამათ?რა დაარტყა იმ დედამისექსილმა
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #4 22 ნოემბერი 2022 15:02
    0
    ლაუტარო რამაგარია პროსტა 2 უმაღლესი დონის გოლი გაუუქმეს ლევანდოვსკის შემცვლელად ვნახავდი დიდი სიამოვნებით . წამოსულიყო 2019 ში გვინდოდა მაგრად
    გულშემატკივარი [?]
    #3 22 ნოემბერი 2022 14:59
    2
    რა სამარცხვინო გუნდია,ამ გუნდის იმედი როაქვთ ხალხა იმათი ოპტიმიზმი მომცა,აფაბეთია თუ ჯანადაბა ის უფრო გააზრებულ ფეხბურთს თამაშობს,მესი კი მარადონას მეორრდ არავინ შეადაროთ,მარტო იგებდა თამაშებს დიეგო ნაკრებში,ეს კიდე იმის მეასედიც არარი,ამ ნახირის მაქსიმუმი ამ თამაშის მოგებაა მაგრამ თუ სასწაული მოხდა და ჯგუფიდან გავიდნენ მერე სამარცხვინოდ წაკუზავენ,ჯერ რა პენალტი დაუდეს,ისე 36 მატჩი არაგებენო და აქედან ორჯერ შეხვდა მარტო სახელოვან მეტოქეს,იტალიას და ბრაზილიას,იტალიას რომელსაც ყველა უგებს და ყველაზე ცუდ ბრაზილიას,ამიტო შეიქმნა ამ გუნდის რწმენა,? პაპუასი პაული და პარედესი,ამ ნახირით ცებტრში ვისუნდა აჯობონ,ან ეს რომერო სუფთა ცხენი,ფუ ბლიად რაუქნეს ნაკრებს,მარადონას მერე აეგენტინა ერთი დიდი ნეხვია
    Culé [?]
    #2 22 ნოემბერი 2022 14:44
    1
    ბაკავოის დავანცვე ყველაფერი,ბლიად.....



    🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷🇦🇷
    გულშემატკივარი [?]
    #1 22 ნოემბერი 2022 14:19
    2
    "ეს ერთი და სხვა მრავალი..."