ლუის ენრიკე: ბუსკეტსის გარდა, მომავალში მწვრთნელად ყველაზე მეტად ერიკ გარსიას ვხედავ

ლუის ენრიკე: ბუსკეტსის გარდა, მომავალში მწვრთნელად ყველაზე მეტად ერიკ გარსიას ვხედავ

ესპანეთის ნაკრების მთავარი მწვრთნელი, ლუის ენრიკე სტრიმებს აგრძელებს:

გახსნით ცერემონიას ვერ ვუყურეთ, მაგრამ გავიგეთ, რომ ის საკამოდ კარგი იყო.

ყატარში ძალიან ცხელა, მაგრამ კონდიციონერები გვაქვს.

მსოფლიო ჩემპიონატის დასრულების შემდეგ ჩემს მომავალზე საუბრისთვის დრო გვექნება. ახლა მხოლოდ ტურნირზე ვარ ფოკუსირებული. 

ბალდე ადაპტაციას ძალიან კარგად გადის. ფეხბურთელები მას ეხმარებიან. ჩვენი ახალგაზრდები გამოცდილები არიან.

ბუსკეტსის გარდა, მომავალში მწვრთნელად ყველაზე მეტად ერიკ გარსიას ვხედავ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 21 ნოემბერი 2022 22:19
    0
    smile joy გარსიამ ჯერ საკუთარი თავი გაწვრთნას და მერე დაავალე შენს სასიძოს მიზანი გაასწორებინოს..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 21 ნოემბერი 2022 14:47
    1
    ციტატა: MSN G.O.A.T
    ბუსკეტსის მწვრთნელობა არგაიშვას

    იმედია ვცდები

    მეც მეეჭვება, ძალიან რბილი ხასიათი აქვს. ეს ვერავის დაუყვირებს ისე კიდევ დაიკიდებენ.
    წევრი [?]
    #7 21 ნოემბერი 2022 14:06
    0
    ციტატა: nikusha
    თემას არ ეხება მაგრამ დღეს რომ ვუყურე მსოფლიოს გახსნით პირველ თამაშს, ეკვადორის ნაკრები ძალიან მესიმპათიურა. არ გამოვრიცხავ და არ გამიკვირდება რომ 1/8 ფინალში გავიდნენ. დიდ წინააღმდეგობას გაუწევს თუნდაც ნიდერლანდებს და სენეგალს ხომ საერთოდ. არც ის იქნება გასაკვირი სენეგალს რომ მოუგონ (ფრეს მაინც ითამაშებენ) და ნიდერლანდებსაც ქულები დააკარგვინონ

    კი მართალი ხარ მეც მომეწონა ამ ნაკრების თამაში
    ფანი [?]
    #6 21 ნოემბერი 2022 10:41
    0
    ციტატა: JasoN
    ციტატა: nikusha
    თემას არ ეხება მაგრამ დღეს რომ ვუყურე მსოფლიოს გახსნით პირველ თამაშს, ეკვადორის ნაკრები ძალიან მესიმპათიურა. არ გამოვრიცხავ და არ გამიკვირდება რომ 1/8 ფინალში გავიდნენ. დიდ წინააღმდეგობას გაუწევს თუნდაც ნიდერლანდებს და სენეგალს ხომ საერთოდ. არც ის იქნება გასაკვირი სენეგალს რომ მოუგონ (ფრეს მაინც ითამაშებენ) და ნიდერლანდებსაც ქულები დააკარგვინონ

    ილუზიას ნუ შეიქმნი ჩემო მეგობარო. ეს ყატარს ეთამაშებოდა და სენეგალი სხვა განზომილებაა ( აფრიკის ჩემპიონია ) და ჰოლანდია ხო საერთოდ. ასე რომ კი იბრძოლებენ მაგრამ მთლად მასე ვერა რომ ორივეს ქულები წაართვას და პირველზე გავიდეს

    რატომ რაა სადაც ბრაზილიასთან არ წაუგია და არგენტინასთან შესარჩევᲨი რა გასაკვირია მაგარი დაცვა ყავს ფაქტია ან უბრალოდ მაგდად დგანან დაცვაში ხოდა სენეგალს გაუჭირდება აი ნიდერლანდებს კი არამგონია გაუჭირდეს მეტად ძლიერია
    Culé [?]
    #5 21 ნოემბერი 2022 01:42
    2
    ეს უცნაური ფორმის კრესლო უხდება ენრიკეს თუ ენრიკე უხდება კრესლოს, რომელიც არაბი შეიხის თავსაბურის ფორმას გავს, ფატასავით გაშლილს..
    laughing joy კაცო რა გესტრიმება, წადი ბავშვებს მიხედე, აგერ ფატი იმდენს ვარჯიშობს კარში დარტყმებზე, რომ ბადე დაგლიჯა,.
    joy joy joy
    ფანი [?]
    #4 21 ნოემბერი 2022 00:57
    3
    ჩემი აზრით ბუსკეტცი ძაან მაგარი მწვრთნელი იქნება და იმედია ვიხილავთ ბარსას მწვრთნელად
    ფანი [?]
    #3 21 ნოემბერი 2022 00:25
    3
    ციტატა: nikusha
    თემას არ ეხება მაგრამ დღეს რომ ვუყურე მსოფლიოს გახსნით პირველ თამაშს, ეკვადორის ნაკრები ძალიან მესიმპათიურა. არ გამოვრიცხავ და არ გამიკვირდება რომ 1/8 ფინალში გავიდნენ. დიდ წინააღმდეგობას გაუწევს თუნდაც ნიდერლანდებს და სენეგალს ხომ საერთოდ. არც ის იქნება გასაკვირი სენეგალს რომ მოუგონ (ფრეს მაინც ითამაშებენ) და ნიდერლანდებსაც ქულები დააკარგვინონ

    ილუზიას ნუ შეიქმნი ჩემო მეგობარო. ეს ყატარს ეთამაშებოდა და სენეგალი სხვა განზომილებაა ( აფრიკის ჩემპიონია ) და ჰოლანდია ხო საერთოდ. ასე რომ კი იბრძოლებენ მაგრამ მთლად მასე ვერა რომ ორივეს ქულები წაართვას და პირველზე გავიდეს
    ფანი [?]
    #2 21 ნოემბერი 2022 00:17
    5
    ბუსკეტსის მწვრთნელობა არგაიშვას

    იმედია ვცდები
    Culé [?]
    #1 21 ნოემბერი 2022 00:15
    1
    თემას არ ეხება მაგრამ დღეს რომ ვუყურე მსოფლიოს გახსნით პირველ თამაშს, ეკვადორის ნაკრები ძალიან მესიმპათიურა. არ გამოვრიცხავ და არ გამიკვირდება რომ 1/8 ფინალში გავიდნენ. დიდ წინააღმდეგობას გაუწევს თუნდაც ნიდერლანდებს და სენეგალს ხომ საერთოდ. არც ის იქნება გასაკვირი სენეგალს რომ მოუგონ (ფრეს მაინც ითამაშებენ) და ნიდერლანდებსაც ქულები დააკარგვინონ
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა