ბარსელონა ფრანკ კესიეს გაყიდვაზე იფიქრებს

ბარსელონა ფრანკ კესიეს გაყიდვაზე იფიქრებს

ფრანკ კესიეს "ბარსელონური" კარიერა, ჯერჯერობით, ისე ვერ ვითარდება, როგორც ვარაუდობდნენ.

კოტ-დ'ივუარელი ნახევარმცველი საკუთარი თავის გამოჩენასა და ჩავი ერნანდესის ნდობის მოპოვებას ვერ ახერხებს, რის გამოც სათამაშო დროც შეუმცირდა. ყველაფერთან ერთად, ფეხბურთელს ხელს ტრავმებიც უშლის.

Sport-ის ინფორმაციით, კესიე იანვარში კატალონიურ გრანდს არ დატოვებს, მაგრამ ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე კლუბი მის გაყიდვაზე იფიქრებს, მით უმეტეს, თუ ფეხბურთელი ფორმაში კვლავ ვერ შევა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 22 ნოემბერი 2022 20:43
    0
    არ ვიცი ვისი ბრალია, მაგრამ დღემდე ამისგან სარგებელი ნულის ტოლია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 21 ნოემბერი 2022 16:03
    0
    ჯერ ერთი თუ ტრამვები აქვს და ვერ თამაშობს როგორ გაყიდიან, მეორეც თუ არ ითამაშა როგორ გაიგებ რა დონეზეა.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 21 ნოემბერი 2022 00:58
    0
    ამას ვამბობ სულ.... ერთი გამაგებინეთ რას ელოდებოდნენ მისგან? როგორიც იყო ყოველთვის, ისეთივეა ახლაც.
    ჯერ სანამ იყიდეს ტვინი შეუჭამეს ყველას.. იყიდეს და ვარსკვლავი ვიყიდეთო....ეხლა გაყიდვა უნდათ...
    არასოდეს არ იყო კესიე ვარსკვლავი....
    მე ეს არ მესმის და თუ გინდათ მომკალით
    წევრი [?]
    #6 20 ნოემბერი 2022 21:06
    0
    შენსი არ მიეცა თამაშის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 20 ნოემბერი 2022 18:10
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ამათ #იგ ხოარააქვთ? ტიპი დაარწმუნეს რომ გუნდში სჭირდებოდათ და მნიშვნელოვანი იქნებოდა, თან კესიეს ეჭვი ეპარებოდა სტილში ვერ ჩავჯდებია მაგრამ დაარწმუნეს გადმოყვანაში, მერე სკამზე ალპობენ და ახლა თურმე გაყირდვას უპირებენ, ადამიანობა სადარი ბიჯო? ფუუუ თქვენიი

    მგონია რო მოატყუეს. რეალურად უფასოდ დაითრიეს მინიმუმ 40 მილიონიანი კაცი, მშვენიერი ასაკით და საშუალო სახელფასო მოთხოვნებით, მომავალში გასაყიდად. კრისტიანსენზეც ეგრე მეგონა. პიკე რო დარჩენილიყო კონტრაქტის ბოლომდე, მაგასაც მიაყიდიდნენ და არაფრიდან 70-80 ,მილიონს იშოვიდა ლაპორტა. ტიპმა მესი მოატყუა და კესი ვინ ჩემი ფეხებია? 😁 მსოფლიოზე არაა ამიტო გაიხეს შუაზე და შევიდეს ფორმაში ეს ერთი თვე. გვჭირდება კარგად მოთამაშე ძლიერი კაცი ცენტრში. ბუსი თუ წავიდა ფრენკის დაჭირდება დახმარება

    ბუსი თუ კი არა მიდის;
    ამიტომ უნდა შევიდეს ფორმაში და მინიმუმ, ახალი სეიდუ კეიტა უნდა გახდეს
    მრავალმხრივი ფეხბურთელია, ფიზიკურადაც ძლიერი
    [?]
    #4 20 ნოემბერი 2022 16:54
    2
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ამათ #იგ ხოარააქვთ? ტიპი დაარწმუნეს რომ გუნდში სჭირდებოდათ და მნიშვნელოვანი იქნებოდა, თან კესიეს ეჭვი ეპარებოდა სტილში ვერ ჩავჯდებია მაგრამ დაარწმუნეს გადმოყვანაში, მერე სკამზე ალპობენ და ახლა თურმე გაყირდვას უპირებენ, ადამიანობა სადარი ბიჯო? ფუუუ თქვენიი

    მგონია რო მოატყუეს. რეალურად უფასოდ დაითრიეს მინიმუმ 40 მილიონიანი კაცი, მშვენიერი ასაკით და საშუალო სახელფასო მოთხოვნებით, მომავალში გასაყიდად. კრისტიანსენზეც ეგრე მეგონა. პიკე რო დარჩენილიყო კონტრაქტის ბოლომდე, მაგასაც მიაყიდიდნენ და არაფრიდან 70-80 ,მილიონს იშოვიდა ლაპორტა. ტიპმა მესი მოატყუა და კესი ვინ ჩემი ფეხებია? 😁 მსოფლიოზე არაა ამიტო გაიხეს შუაზე და შევიდეს ფორმაში ეს ერთი თვე. გვჭირდება კარგად მოთამაშე ძლიერი კაცი ცენტრში. ბუსი თუ წავიდა ფრენკის დაჭირდება დახმარება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 20 ნოემბერი 2022 16:40
    3
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    ამათ #იგ ხოარააქვთ? ტიპი დაარწმუნეს რომ გუნდში სჭირდებოდათ და მნიშვნელოვანი იქნებოდა, თან კესიეს ეჭვი ეპარებოდა სტილში ვერ ჩავჯდებია მაგრამ დაარწმუნეს გადმოყვანაში, მერე სკამზე ალპობენ და ახლა თურმე გაყირდვას უპირებენ, ადამიანობა სადარი ბიჯო? ფუუუ თქვენიი

    ძალიან ძლიერია, მრავალმხრივი ფეხბუღტელი;
    ან უნდა მიეცეს სათამაშო დრო ან წასვლის საშუალება;
    თუკი ბუსი მიდის, ღრმა შემადგენლობისათვის აუცილებელია ასეთი კაცი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 20 ნოემბერი 2022 16:29
    7
    ამათ #იგ ხოარააქვთ? ტიპი დაარწმუნეს რომ გუნდში სჭირდებოდათ და მნიშვნელოვანი იქნებოდა, თან კესიეს ეჭვი ეპარებოდა სტილში ვერ ჩავჯდებია მაგრამ დაარწმუნეს გადმოყვანაში, მერე სკამზე ალპობენ და ახლა თურმე გაყირდვას უპირებენ, ადამიანობა სადარი ბიჯო? ფუუუ თქვენიი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 20 ნოემბერი 2022 16:24
    0
    ეპლ-ში შეიძლება გაყიდვა 50-60-ში